כתה על ההופעה של דנה מחר

YanKiz19

New member
כתה על ההופעה של דנה מחר

הנה כתבה קטנה על ההופעה של דנה מחר במופע השירים של ישראל התגובות של האנשים פשוט מגעילות... אפשר לחשוב שאנחנו חיים בשנות ה 50
 
כפרה על דנה שלנו

אני מצפה לוואחד הופעה, לשואו מדהים, שישאיר אותי בפה פתוח, דנה תדפקי הופעה אנחנו גאים בך ותומכים בך, תעשי מה שבראש שלך, רוצה לחשוף תחשפי נשמה אין ממה להתבייש, אין לך גבולות דנה יקרה, אז מי ימנע ממך... לדפוק הופעה
 

razrazonnnnn

New member
ברנדה מה קורה נשמה?

אני מבין שגם את אהבת את הקליפ של דנה נכון מדהים???
 

loveforevor

New member
איכססססססססססססססס

אנשים זוועתייםםםםםםםםםםםםםם אני שונאאא אנשים פרמיטיבייםםםם אמאלההה...!!!! איככססססססססססס שיקנאו בשקטטטטטטטטט !!!!!!!! תגובות מפגרותתת.. דנה אני אוהב אותך!!!!!!!!!!!!!!!!
 

שני32889

New member
למה לא באמת?

יש לה גוף משהו נדיר היא צריכה להתגאות בו וחופשי אני גם לא עד כדי כך לוקחת ברצינות את מה שכתוב אבל אם זה כן יקרה זה יהיה משהו בסטטט לאללה הלוואי !!!
 
למעלה