יש שתי אפשרויות...
אם אתה רוצה ביקורת כנה אז השיר שלך יותר יהיה יפה אם תצמצם אותו לשתי שורות והוא יהפוך לפתגם, יש לך דימוי נחמד אבל זה לא בדיוק שיר אין חריזה . אם אתה רוצהמחמאות אז בשביל התחלה זה דווקא דימוי די נחמד ומעניין רק שאתה צריך לעבוד על חריזה