כתבתי משהו - מה דעתכם עליו?

shimmy

New member
כתבתי משהו - מה דעתכם עליו?

דעתנו היא כמו עוד גל גדול בעת של כעס הוא גדול והרסני מכה את מי שניצב בדרכו ובעת של רוגע הוא מתקפל והולך לוקח את מי שהיה בקרבו ומי שהיה בסביבה ספג את המכה האחרונה.
 

ביאנה

New member
יש שתי אפשרויות...

אם אתה רוצה ביקורת כנה אז השיר שלך יותר יהיה יפה אם תצמצם אותו לשתי שורות והוא יהפוך לפתגם, יש לך דימוי נחמד אבל זה לא בדיוק שיר אין חריזה . אם אתה רוצהמחמאות אז בשביל התחלה זה דווקא דימוי די נחמד ומעניין רק שאתה צריך לעבוד על חריזה
 
למעלה