הודעת ר"י: הבהרה באשר למעצרים שבוצעו בפרשת הניקיון ברכבתכתבות, הודעות ודיווחים![]()
יופי, תפסתם את הנוכלים. מה לגבי ניקיון?הודעת ר"י: הבהרה באשר למעצרים שבוצעו בפרשת הניקיון ברכבת
שלום,
בהמשך לפרסום אודות חקירת המשטרה, נדגיש כי חשיפת הפרשה נעשתה בתחילת שנת 2013 ביוזמתו של מנכ"ל חברת רכבת ישראל, בעז צפריר, והנחייתו לבצע ביקורת פנימית ולחקור את נושא ההתקשרויות עם קבלני הניקיון של חברת הרכבת.
רכבת ישראל עושה כל מאמץ לשמור על טוהר מידות ומינהל תקין ומוקיעה כל התנהלות שאינה במסגרת החוק.
באשר למעצרים המדוברים, הטיפול נמצא באחריות משטרת ישראל, אליה הועברו ממצאי החקירה.
מצ"ב ההודעה לעיתונות שהופצה בזמנו.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
יופי, תפסתם את הנוכלים. מה לגבי ניקיון?
מדוע אי אפשר עדיין ליהנות מהנוף דרך חלונות הרכבת?
הודעת ר"י: הטבה לבעלי כרטיס רב קו - 2 ספרים דיגיטליים במתנהכתבות, הודעות ודיווחים![]()
מהלך להארכת שעות פעילות הרכבת הקלה ל2כתבות, הודעות ודיווחים![]()
חיוני וחשוב, אבל לא מספיק. הרק"ל צריכה לפעול 24 שעות ביממה.מהלך להארכת שעות פעילות הרכבת הקלה ל2
לאורה וורטמן, חברת מועצת העיר ירושלים מטעם סיעת מרצ העבודה פתחה השבוע במהלך להפעלת הרכבת הקלה עד 2 בלילה, המהלך מתפתח ולדעתי יואשר. יש גם עצומה, מוזמנים לחתום http://www.atzuma.co.il/rakevetad2
בעתיד מתכננת וורטמן לפיזום מהלך להפעלת את הרכבת הקלה גם בשבתות בתדירות של פעם בשעה מבית הכרם למרכז העיר.
פעיל של התעוררות וירושלמים, לא מכיר את מרצ-העבודה, ומי הפךחיוני וחשוב, אבל לא מספיק. הרק"ל צריכה לפעול 24 שעות ביממה.
שמה של חברת המועצה, אגב, הוא לורה ורטון (וחבל שהפכו את זה לנושא פוליטי, כי זה לא).
העצומה עצמה לא פוליטיתפעיל של התעוררות וירושלמים, לא מכיר את מרצ-העבודה, ומי הפך
את זה לנושא פולטי, סתם היה לי חשוב לציין של מי היוזמה.
 
נגעת פה בדיוק בשורש הבעיהחיוני וחשוב, אבל לא מספיק. הרק"ל צריכה לפעול 24 שעות ביממה.
שמה של חברת המועצה, אגב, הוא לורה ורטון (וחבל שהפכו את זה לנושא פוליטי, כי זה לא).
צריך לעשות קמפיין: "קו 1 מטרופוליני - 24/7"נגעת פה בדיוק בשורש הבעיה
זה שאנשים במדינת ישראל חיים בקונספציה שמשרד התחבורה מחדיר להם, לפיה לא מובן מאליו שתח"צ צריכה לפעול 24 שעות ביממה.
על אחת כמה וכמה כשמדובר בקו רק"ל שחוצה את עיר הבירה, שהיא גם העיר הגדולה בישראל.
כתבות, הודעות ודיווחים![]()
זה כנראה בעקבות התחלת הפעילות של קו 1חיוב השלמה לקוד 44 במטרופולין השרון![]()
עד עתה, נוסע המשלם בערך צבור בגוש דן שהחל את נסיעתו באיזור מסויים (נניח תל אביב) ויעדו מחוץ לאיזור של קוד 42 (נניח כפר סבא) ומעוניין בהחלפת אוטובוסים במסגרת זמן המעבר ללא תשלום היה צריך לבקש מהנהג בנסיעה הראשונה שיחייב אותו ב10.90, המחיר של קוד 44 המיועד לנסיעה בין איזורים. טריוויאלי, אבל פעולה מסובכת אם הנסיעה הראשונה היא בקו של דן.
לאחרונה החלו במטרופולין לבצע חיוב השלמה לקוד 44. אם הנוסע נמצא בנסיעת מעבר של קוד 42 (ברירת המחדל בדן) ומבצע נסיעת המשך בקו של מטרופולין הנוסע מחוץ לאיזור 42, יחוייב הנוסע ב4 שקלים נוספים בלבד (6.90+4=10.90) ויוכל להמשיך את נסיעת המעבר בכל איזורי הרפורמה. מדובר בשיפור של המצב שהיה קיים לפני כן בו נוסע שהחל את נסיעתו בקוד 42 היה מחוייב ב6.90 נוספים באיזור הנוסף (קוד 43). כלומר כעת במסגרת זמן המעבר (90 דקות) סכום החיוב המקסימלי הינו 10.90 לעומת 13.80 לפני השינוי. לא מצאתי לכך שום פרסום רשמי מלבד ההנחיה של משרד התחבורה מלפני שנה.
כ"ץ: אנו מפגרים ב-60 שנה בהסעת המונים (News1, עידן יוסף)כתבות, הודעות ודיווחים![]()
זה שהשדירות התל-אביביות אינן רציפות ומוכנות לרק"ל זה סקנדלכ"ץ: אנו מפגרים ב-60 שנה בהסעת המונים (News1, עידן יוסף)
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-353465-00.html
"
לדבריו, "רכבת תחתית בגוש-דן היא בבחינת חובה ובעלת חשיבות עליונה, אולם לצערי תקרה רק בעוד עשור או שניים אם יושגו תקציבי הענק הנדרשים".
עוד אמר כ"ץ: "יש צורך בהול ב-80 עד 100 מיליארד שקלים על-מנת לקדם את מערכת ההיסעים ההמונית בגוש-דן כולל רכבת תחתית, אחרת צפויה קטסטרופה! זאת משום שמעבר ל-400 אלף יחידות דיור צפויות להתוסף בשנים הבאות עוד כ-300 אלף יחידות דיור בגוש-דן גם כתוצאה מפינוי מחנות צה"ל ובניית שכונות מגורים גדולות ברחבי גוש-דן".
"
נצל"ש - כ"ץ בפייסבוק:כ"ץ: אנו מפגרים ב-60 שנה בהסעת המונים (News1, עידן יוסף)
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-353465-00.html
"
לדבריו, "רכבת תחתית בגוש-דן היא בבחינת חובה ובעלת חשיבות עליונה, אולם לצערי תקרה רק בעוד עשור או שניים אם יושגו תקציבי הענק הנדרשים".
עוד אמר כ"ץ: "יש צורך בהול ב-80 עד 100 מיליארד שקלים על-מנת לקדם את מערכת ההיסעים ההמונית בגוש-דן כולל רכבת תחתית, אחרת צפויה קטסטרופה! זאת משום שמעבר ל-400 אלף יחידות דיור צפויות להתוסף בשנים הבאות עוד כ-300 אלף יחידות דיור בגוש-דן גם כתוצאה מפינוי מחנות צה"ל ובניית שכונות מגורים גדולות ברחבי גוש-דן".
"
לא מחדש כלוםכ"ץ: אנו מפגרים ב-60 שנה בהסעת המונים (News1, עידן יוסף)
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-353465-00.html
"
לדבריו, "רכבת תחתית בגוש-דן היא בבחינת חובה ובעלת חשיבות עליונה, אולם לצערי תקרה רק בעוד עשור או שניים אם יושגו תקציבי הענק הנדרשים".
עוד אמר כ"ץ: "יש צורך בהול ב-80 עד 100 מיליארד שקלים על-מנת לקדם את מערכת ההיסעים ההמונית בגוש-דן כולל רכבת תחתית, אחרת צפויה קטסטרופה! זאת משום שמעבר ל-400 אלף יחידות דיור צפויות להתוסף בשנים הבאות עוד כ-300 אלף יחידות דיור בגוש-דן גם כתוצאה מפינוי מחנות צה"ל ובניית שכונות מגורים גדולות ברחבי גוש-דן".
"
מרכז המבקרים של נת"עכתבות, הודעות ודיווחים![]()
אפשר לבנות שם מערך רקלות צעצוע שיפעל במיני גוש דןמרכז המבקרים של נת"ע
ערב טוב לכולם!
בהמשך למה שכתבתי פה לפני כשבוע, פורסמו היום ב'כלכליסט' עוד כמה פרטים על מרכז המבקרים של הרק"ל התלאביבי-
- המרכז צפוי לקום בגינה שליד מסוף ארלוזורוב (לא מקימים שם עכשיו את לולאת וולובלסקי...?).
- צפוי לעלות כמה מיליוני שקלים, כאשר העלות מתחלקת בין נת"ע ועיריית ת"א.
- כנראה שהוא ייסגר לאחר פתיחת הקו האדום.
- והפרט הכי מעניין- יש כוונה לפתוח את החלק הקרקעי-הדרומי של הקו האדום כבר ב-2018. היו דיבורים על-כך בעבר, אבל חשבתי שזה התמסמס בין שאר ההבטחות שנזרקו לאוויר מקודקודי נת"ע. כך שאם עדיין מדברים על זה, יכול להיות שהם רציניים? מה שמעלה עוד כמה שאלות. לדוגמא, כיצד תתבצע תחזוקת/חניית המערכים, אם הדפו בכלל נבנה ברגעים אלה בצפון פתח-תקווה?
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3640012,00.html
"מרכז התחבורה הגדול בארץ יוצא לדרך בירושלים" (ישראל היום)כתבות, הודעות ודיווחים![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.