כתבלב של נערי האוצר שמשלחים אותו נגד כל פרויקט רכבתרוצים להתעצבן עוד קצת על שטרסלר?
הנה עוד הגיג הזוי שלו, הפעם על הרכבת לירושלים (שמשום מה הוא בוחר בה כמקרה מייצג של רכבת בישראל).
אין סיבה להתעצבן, ולא תודה - חבל על ה-4.90 ₪ לעיתוןרוצים להתעצבן עוד קצת על שטרסלר?
הנה עוד הגיג הזוי שלו, הפעם על הרכבת לירושלים (שמשום מה הוא בוחר בה כמקרה מייצג של רכבת בישראל).
ממש אין צורך לשלם, הנה ה"כתבה" במלואה:אין סיבה להתעצבן, ולא תודה - חבל על ה-4.90 ₪ לעיתון
לאנשים שחושבים שהם חושבים, ולפרשן הכלכלי שחושב שהוא פרשן כלכלי...
הניסיון מלמד ששום דבר ממה ששטרסלר כתב במהלך השנים, לא השפיע בשום צורה על מקבלי ההחלטות - וטוב שכך.
ולפעמים נראה לי שאנחנו מקדישים לאמצעי תקשורת שעבר זמנם יותר תשומת לב ממה שמגיע להם. ובכל זאת, תודה עמית על התזכורת - משעשע לדעת שהאיש עדיין תקוע עם אותן המנטרות... רק מוכיח עד כמה צדקנו בכל ההערכות שנתנו לו במהלך השנים בפורום.
כבר לא ניתן לערוך... הנה הקישור הנכון:ממש אין צורך לשלם, הנה ה"כתבה" במלואה:
http://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.2460577?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
לא עובד לי (גם לא בקישור מפייסבוק)כבר לא ניתן לערוך... הנה הקישור הנכון:
כאן: http://l.facebook.com/l.php?u=http:...xzgKX0ohkEHAWOWxUowXdBNvgVI9uZinyw35DIliA&s=1
וגם כאן, דרך דף הפייסבוק שמפרסם את כל כתובת הארץ אשר בתשלום במלואן:
https://www.facebook.com/haaretzpirated/posts/396700207149281
כנס לדף הפייסבוק "הארץ פיראטי" וגלול לכתבה הרלוונטית.לא עובד לי (גם לא בקישור מפייסבוק)
זה בכלל לא עניין של איך שאתה שולח את הקישור.כנס לדף הפייסבוק "הארץ פיראטי" וגלול לכתבה הרלוונטית.
אם כי הקישור הראשון (הארוך) עובד לי בלי בעיות כאשר אני לוחץ עליו.
 
יש גם תוסף לכרום או לפיירפוקס שפשוט פותח את כל הכתבות של הארץ. הסיבה לכך היא שהארץ לא חוסם את תוכן הטקסט שלו עבור ספקי חיפוש ולכן אם אתה גורם למחשב שלך להזדהות כספק חיפוש - הכל נפתח בפניך.
אני עדיין רואה אותם בחינם ומעולם לא שילמתי.זה בכלל לא עניין של איך שאתה שולח את הקישור.
כל הקישורים, לא משנה מאיפה, מובילים להודעה המפורסמת: "רוצים להמשיך לקרוא? אם אתם מספיק טמבלים כדי לשלם עבור הדבר הזה, לחצו כאן".
כן, יכול להיות שיש עוד דרכים לעקוף, כמואני עדיין רואה אותם בחינם ומעולם לא שילמתי.
יש לא מעט שיטות לצפות בתכנים בחינם.
חבל כי יש שם כמה כתבות ברמה כולל על מקומות בעולם שבטמקא לא שכן, יכול להיות שיש עוד דרכים לעקוף, כמו
להחליף כתובת IP (אצל הרוב הכתובת מתחלפת אחרי ניתוק והתחברות מחדש) או מחיקת הקוקיז מהדפדפן. אבל במקרה של "הארץ", אני אישית לא הייתי טורח. מצטער, פשוט לא סומך על כלי התקשורת הספציפי הזה (פחות מזה סומך רק על וואינט). מהניסיון: אף פעם לא יודע איפה ינסו לדחוף אג'נדה זרה, ובלי קשר לשטרסלר - יש עוד הרבה כמוהו, הן מהמחנה המנוגד לו והן מהמחנה שלו. אפשר מבחינתי לסכם את הבעיה עם "הארץ" בעיניי במילה אחת: "המערכת". דוגמה בולטת לזה היא עצם קיומם של "מאמרי מערכת", או מאמרים פוליטיים אנונימיים בכלל בכלי תקשורת במאה ה-21. תופעה מחליאה שמזכירה נשכחות שממש לא הייתי רוצה להיזכר בהן.
מאמין לך. ובכל זאת...חבל כי יש שם כמה כתבות ברמה כולל על מקומות בעולם שבטמקא לא ש
מקומות בעולם שבטמקא לא שמעו עליהם.
הכתבה היתה לגיטימית בהחלטרוצים להתעצבן עוד קצת על שטרסלר?
הנה עוד הגיג הזוי שלו, הפעם על הרכבת לירושלים (שמשום מה הוא בוחר בה כמקרה מייצג של רכבת בישראל).
אתה מכיר משהו שנחמיה אמר שלא צריך להפריט אותו?הכתבה היתה לגיטימית בהחלט
בתור דיווח בפורום על חוויית נסיעה גרועה. כטור של פרשן בתשלום (גם הטור בתשלום וגם הפרשן) זה פחות עובר, לא ניתן לבסס עמדה כלשהי על-סמך חווייה אישית בלבד, ללא שום נתון תומך. גם העמדה עצמה (שמתמצית ב"מושחתים - להפריט!!!!") לגיטימית כהודעה של גולש אקראי בפורום, אך מטור דעה בתשלום אני מצפה למעט יותר - למשל, להסבר על הפיתרון המוצע, מה בדיוק יופרט, מה הניסיון הבינ"ל בנושא.
אולי להפריט את שטרסלר ואזאתה מכיר משהו שנחמיה אמר שלא צריך להפריט אותו?
עם כל הכבוד למגיבים המלומדים, מה עם התיחסות לגופו של עניין?רוצים להתעצבן עוד קצת על שטרסלר?
הנה עוד הגיג הזוי שלו, הפעם על הרכבת לירושלים (שמשום מה הוא בוחר בה כמקרה מייצג של רכבת בישראל).
הוא היה זוכה לתגובה עניינית מפניות הציבור של הרכבת, אילועם כל הכבוד למגיבים המלומדים, מה עם התיחסות לגופו של עניין?
אני בטוח שהרכבת יודעת שיהיה עומס על הקו לירושלים ובכלל אני מצפה שהקרונות והרכבות יהיו תקינות ומסודרות.
ואם הרכבת מתוחה עד קצה היכולת, אין הסבר לכך שחיכו למעלה משעה לאוטובוסים כשהיה ידוע מהבוקר שיש בעיה ולא טרחו להודיע מראש ו"כמובן" שלא טרחו לספק מים למאות הנוסעים והילדים, שירותים לא נפתחים, מיזוג מקולקל, עובדת רכבת שאומרת "לא אמת", . זה בנוסף לרכבת מלוכלכת בקו הכי יפה בארץ. חברים, זאת כבר תסמונת.
נחמיה שטרסלר מרגיז גם אותי בדיעותיו הקדומות אבל כשהוא כותב על עובדות וחוויות, צריך להתיחס לגופו של עניין.
הדרך ההולמת היא לגופו של עניין ולא לגופו של אדםהוא היה זוכה לתגובה עניינית מפניות הציבור של הרכבת, אילו
היה מעוניין בה. שטרסלר הוא זה שבחר כהרגלו להפוך את הדמגוגיה לעיקר במאמר שלו, ולא את התקלה שאירעה (תקלות קורות גם במשפחות הטובות ביותר, ומן הסתם גם ברכבת ישראל, ועוד גרוע מכך: הניסיון מלמד שתקופות עמוסות דווקא יותר מועדות לתקלות מתקופות שפל).
מכיוון שהפורום מוקדש כולו לנושא תחבורה ציבורית ורוב הכותבים בו הם לא סתם טוקבקיסטים מזדמנים, אז מן הסתם הוא שהעניין של חברי הפורום בידיעות ובמאמרים שמתפרסמים, הוא ברמה קצת יותר גבוהה; אנשים יודעים גם לקרוא בין השורות, ומעדיפים לעתים להגיב דווקא למה שבאמת מעניין בסיפור, מעבר לכותרות הוואינטיות "שוב תקלה ברכבת ישראל".
אבל אם בכל זאת נרצה להתייחס גם ברמה הזאת: בשרשור הזה ממש דווקא כן הייתה התייחסות ספציפית הן לנושא הניקיון, והן לנושא תקלות בכלל ובתקופת החגים בפרט. ציטוט: "החלונות מלוכלכים, וזה אכן יוצר בעיית תדמית אמיתית בניגוד למה שחושבים כנראה ברכבת". אז אולי הבעיה היא בכל זאת, לא בשרשור, לא בפורום ולא בכותביו המלומדים, שטרחו ולדעתי ומניסיוני, ימשיכו לטרוח להגיב להגיגיו של שטרסלר בדרך התגובה ההולמת ביותר בעיניהם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.