The Italian regional pass was worth it.כתבות, הודעות, דיווחים
קו 472 מופיע באתר דןכתבות, הודעות, דיווחים
תגבור קל ל-56 בין בר אילן לעזריאלי, נהדר !קו 472 מופיע באתר דן
[URL]http://www.dan.co.il/search/lines_details.asp?adsCat=-3&LineNumber=472-_-487484[/URL]
נראה כי כל התחנות שלו לאיסוף והורדה (לא מצויין אחרת).
מה ההגיון בבחירת המספר 472 לקו?קו 472 מופיע באתר דן
[URL]http://www.dan.co.il/search/lines_details.asp?adsCat=-3&LineNumber=472-_-487484[/URL]
נראה כי כל התחנות שלו לאיסוף והורדה (לא מצויין אחרת).
ככל הנראה רצו את 471 בשל הכביש בו הוא נוסעמה ההגיון בבחירת המספר 472 לקו?
הקידומת 4XX מקובלת בדן לקידומת קוי הלילה.
הסיומת X72 שייכת לקוי 72/172 שאין להם שום נקודת השקה עם הקו החדש.
חסרים מספרים אחרים בתחום 1-399?
אין היגיון. מדובר במשרד התחבורע הרי.מה ההגיון בבחירת המספר 472 לקו?
הקידומת 4XX מקובלת בדן לקידומת קוי הלילה.
הסיומת X72 שייכת לקוי 72/172 שאין להם שום נקודת השקה עם הקו החדש.
חסרים מספרים אחרים בתחום 1-399?
מיספור יותר הגיוני יכול להיות 351, 382 או 392אין היגיון. מדובר במשרד התחבורע הרי.
(התירוץ הדבילי היחיד הוא שהוא עובר בכביש 471 [אבל 471 תפוס. מאידך, ממתי זה הפריע למשרד התחבורע, שהפעיל שני קוי 139 סמוך אחד לשני, קוי 240 שחופפים על ציר ז'בוטינסקי וכו' וכו')
המהיר כיום בין ראש העין לת"א הוא 250.מיספור יותר הגיוני יכול להיות 351, 382 או 392
יש בראש העין קוים מתל אביב שמוספרו כ- 251 ו- 282
קו 292 עובר גם הוא על כביש מכבית.
אין ל251 ו-472 מסלול משותף בין המרכזית לעזריאליהמהיר כיום בין ראש העין לת"א הוא 250.
350 כבר תפוס, גם 450 תפוס, היה מאד מתאים לקו החדש להיות 350 או 150 (אבל כאלו כבר יש כאמור)
 
292 הינו חלופה מהירה ל92. ל392 כביכול יהיה משותף רק קטע הנסיעה בכביש 471 שזה משעריה ועד לז'בוטינסקי של גבעת שמואל. לכן, זה לא מספר שהולם את הקו החדש כי הוא לא מקשר בין ראש העין לבני ברק.
 
282 שחופף ל82 במסלול שלו בת"א זה הגיוני, אבל שהקו החדש יהיה 182 או 382 - לא מתאים כי המסלול לא זהה.
 
251 הוא המאסף ואם היו בוחרים את 351 לקו החדש שיש להם מסלול משותף בת"א מהמרכזית ועד לעזריאלי - זה היה מתאים יותר.
 
לכן, לטעמי 56 ו256 על החפיפה שבין מחלף אונו ועד עזריאלי או 251 ו351 לחפיפה שבין מרכזית ת"א ועד עזריאלי.
מפריע, ניתן דגש על כך במכרזים חדשים.אין היגיון. מדובר במשרד התחבורע הרי.
(התירוץ הדבילי היחיד הוא שהוא עובר בכביש 471 [אבל 471 תפוס. מאידך, ממתי זה הפריע למשרד התחבורע, שהפעיל שני קוי 139 סמוך אחד לשני, קוי 240 שחופפים על ציר ז'בוטינסקי וכו' וכו')
הערכה שלי היא שהמספר כבר לקוח מתוך מכרז פ"ת החדשמה ההגיון בבחירת המספר 472 לקו?
הקידומת 4XX מקובלת בדן לקידומת קוי הלילה.
הסיומת X72 שייכת לקוי 72/172 שאין להם שום נקודת השקה עם הקו החדש.
חסרים מספרים אחרים בתחום 1-399?
האם המכרז כולל את קווי ראש העין-ת"א ופ"ת-ת"א?הערכה שלי היא שהמספר כבר לקוח מתוך מכרז פ"ת החדש
המכרז על האשכול אמור להתפרסם ממש עכשיו כולל מספרי קווים עתידיים. כנראה משרד התחבורה הסכים "לשחרר" קו אחד מתוכנית הקווים החדשה של האשכול לפני המכרז.
לדעתי דן היא מפעיל זמני בלבד לקו הזה.
פתח תקוה - ת"א יישארו בדן. ראש העין לדעתי כלול.האם המכרז כולל את קווי ראש העין-ת"א ופ"ת-ת"א?
ייפתחו גם קווים חדשים בין פ"ת לת"א?פתח תקוה - ת"א יישארו בדן. ראש העין לדעתי כלול.
בנוסף אמורים להיפתח קווים חדשים שיופעלו על ידי המפעיל הזוכה. כנראה גם לתל אביב.
יכול מאוד להיות, נחכה למכרז ונראהייפתחו גם קווים חדשים בין פ"ת לת"א?
ולגבי הקווים הקיימים, ממילא צפויים לחול בהם שינויים משמעותיים בשנה הבאה, לאחר הספירות שיתבצעו בנובמבר-דצמבר.
אבל זה רעיון לא רע להשאיר את דן לקדש את ז'בוטינסקי ולתת למפעיל שיזכה במכרז לפעול בצירים אחרים.
במידה מסויימת זה קיים כבר היום. את קו הלילה 599 שיש לו מסלול דרך אלוף שדה שבחלקו מתאים גם לקו יום מפעילה קווים. ואפשר לראות גם בקו 137 של קווים סוג של קו בין פ"ת לת"א. כך שלא צריכה להיות מניעה לתת למפעיל שיזכה במכרז החדש להפעיל קווים בין פ"ת לת"א ולשחרר קצת את העיר מהקיבעון.
אני מסכים איתך עקרוניתיכול מאוד להיות, נחכה למכרז ונראה
להשאיר את דן לקדש את ז'בוטינסקי זה רעיון לא טוב בכלל. גם במשרד התחבורה כבר מבינים שהעומס על ז'בוטינסקי לא יוכל להימשך בזמן העבודות על הרכבת הקלה. השאלה היא אם ישכילו שם להיות קצת יצירתיים ולהעביר קווים מצירים אחרים, במקום פשוט לסיים אותם בצומת גהה כמו שכבר תוכנן.
בז'בוטינסקי צריכים לעבור רק שני קווים מפתח תקוה לתל אביב והם קו 1 המקדים וקו 66, שאולי גם יש כדאי להאריך אותו לתוך שכונות פתח תקוה ולא לסיים אותו בתחנה המרכזית.
38 צריך לנסוע מאם המושבות ובמקביל להמשיך מהדר המושבות לת.מ פתח תקוה. 166, 350 ואולי אפילו 82 צריכים לנסוע מאלוף שדה.
אני מסכים איתך עקרונית
אפשר להתחיל את 66 בהדר גנים במקום בתחנה המרכזית (ורצוי למצוא תחליף אחר לקטע ביאליק-ההלכה-פנקס-ככר המדינה שלא במסגרת קווי פ"ת) ואז להעביר את 166 ליסוע דרך 471 ואלוף שדה לכרמלית. בעתיד יהיה הגיוני שהקו הזה יתחיל בשכונה הגדולה החדשה שתיבנה על שטחי בסיס סירקין.
את 350 יהיה הגיוני להעביר ממסוף בית רבקה לתחנה המרכזית בפ"ת על מנת שיישאר חיבור בין התחנה המרכזית של פ"ת לזו של ת"א (אם 51 יבוטל ו-641, 821, 921 יקוצרו). הוא צריך ליסוע מהתחנה המרכזית דרך בר כוכבא, חיים עוזר, סלנט והמשך במסלולו עד 471 ומשם דרך אלוף שדה.
ו-82 יכול להיות קו בין בית רבקה לכרמלית עם סיבוב במרכז פ"ת - מבית רבקה דרך שפרינצק, סלנט, חיים עוזר, ההסתדרות, רוטשילד, י"ד הבנים, העצמאות, רבין, 471, אלוף שדה, השלום, גבעת התחמושת, קפלן, דה וינצ'י והמשך במסלולו בתל אביב.
במרכז פתח תקוה יוכל להיות קישור טוב בין קווים עירוניים המגיעים משכונות מזרח העיר לבין קווים 350 ו-82 וכן בין קווים המגיעים מדרום העיר לבין קו 66.
הקישור בין שכונות פתח תקוה לציר ז'בוטינסקי צריך להיות באמצעות קווים עירוניים בין השכונות לתחנה המרכזית פ"ת ולמתח"מ בילינסון.
מי מתמודדים במכרז? מה עם דן ואגד?הערכה שלי היא שהמספר כבר לקוח מתוך מכרז פ"ת החדש
המכרז על האשכול אמור להתפרסם ממש עכשיו כולל מספרי קווים עתידיים. כנראה משרד התחבורה הסכים "לשחרר" קו אחד מתוכנית הקווים החדשה של האשכול לפני המכרז.
לדעתי דן היא מפעיל זמני בלבד לקו הזה.
לדן ולאגד אסור להתמודד במכרזמי מתמודדים במכרז? מה עם דן ואגד?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.