תחבורה ציבורית בהדר בחיפה והקשר לסאגת השוק בפ"תכתבות, הודעות, דיווחים
לא הייתי מסתמך על הכתבה הזו...תחבורה ציבורית בהדר בחיפה והקשר לסאגת השוק בפ"ת
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-354461-00.html
"בכך נכנעת המטרונית שמבקשת לקבל בלעדיות רבה ככל הניתן על הנסיעה במסלול קו 3"
"לפני ביצוע שינויים מעין אלה מקובל לבדוק באמצעות סקרים האם שינוי הרגלי הנסיעה במקום בו יש מסחר ישפר את המסחר או יגרום למחאה ציבורית. ייתכן שביצוע סקר שכזה היה מותיר את המצב הקיים על-כנו."
מה זה אומר על מהלכי משרד התחבורה ברחוב הברון הירש בפתח תקוה על מנת לתת בלעדיות לקו 1 של דן?
ובהקשר למשותף עם פ"תלא הייתי מסתמך על הכתבה הזו...
כל הקווים הללו פועלים בשכונת הדר כבר היום. חלק (3 ו-19) דווקא ירדו ממסלול המטרונית בעקבות דרישות הסוחרים
אושרה ייצוגית נגד אגד על קו מהדרין (NEWS1) - מדובר בקו 972כתבות, הודעות, דיווחים
עידן יוסף מכה שנית - הפעם על תח"צ לערבים ביום כיפורכתבות, הודעות, דיווחים
הודעת "רכבת ישראל" - תנועת הרכבת, 'עוטף' כיפור.כתבות, הודעות, דיווחים
למה לא מפעילים לפחות רכבת אחת בכל קו במוצאי כיפור?הודעת "רכבת ישראל" - תנועת הרכבת, 'עוטף' כיפור.
שימו לב,
בערב יום הכיפורים ובצאתו, יחולו שינויים בתנועת רכבות הנוסעים:
יום ו' 3.10.14 (ערב יום כיפור) - תנועת הרכבות תסתיים מוקדם מהרגיל:
עד לשעה 12:00 (לערך) תפעלנה הרכבות על פי לוח הזמנים הרגיל של יום ו'.
בין השעות 12:00-14:00 (לערך) תבוטלנה חלק מהרכבות ומסלולי הנסיעה של הרכבות הנותרות יקוצרו.
בשעה 14:00 (לערך) תופסק תנועת הרכבות בכל הארץ.
מומלץ לבדוק בתכנון מסלול הנסיעה באתר הרכבת או באפליקציה את זמני הרכבות האחרונות במסלול הנסיעה המבוקש.
מוצ"ש 4.10.14 (מוצאי יום כיפור) - לא תפעלנה רכבות, פרט לרכבת היוצאת מתחנת נהרייה בשעה 23:13 לכיוון ת"א ונתב"ג, שתפעל כסדרה. תנועת הרכבות תתחדש כסדרה לאחר חצות (יום א' בשעה 00:01).
גמר חתימה טובה,
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
כי הם יכוליםלמה לא מפעילים לפחות רכבת אחת בכל קו במוצאי כיפור?
מפחדים שאם תופעל יהיה עליה עומס יתר?
למה אין רכבות במוצאי יום כיפור הלילה?הודעת "רכבת ישראל" - תנועת הרכבת, 'עוטף' כיפור.
שימו לב,
בערב יום הכיפורים ובצאתו, יחולו שינויים בתנועת רכבות הנוסעים:
יום ו' 3.10.14 (ערב יום כיפור) - תנועת הרכבות תסתיים מוקדם מהרגיל:
עד לשעה 12:00 (לערך) תפעלנה הרכבות על פי לוח הזמנים הרגיל של יום ו'.
בין השעות 12:00-14:00 (לערך) תבוטלנה חלק מהרכבות ומסלולי הנסיעה של הרכבות הנותרות יקוצרו.
בשעה 14:00 (לערך) תופסק תנועת הרכבות בכל הארץ.
מומלץ לבדוק בתכנון מסלול הנסיעה באתר הרכבת או באפליקציה את זמני הרכבות האחרונות במסלול הנסיעה המבוקש.
מוצ"ש 4.10.14 (מוצאי יום כיפור) - לא תפעלנה רכבות, פרט לרכבת היוצאת מתחנת נהרייה בשעה 23:13 לכיוון ת"א ונתב"ג, שתפעל כסדרה. תנועת הרכבות תתחדש כסדרה לאחר חצות (יום א' בשעה 00:01).
גמר חתימה טובה,
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
שלא תחשוב שזה כל-כך פשוט להפעיל מערך כזה...,למה אין רכבות במוצאי יום כיפור הלילה?
למה אין רכבות במוצאי יום כיפור שמסתיים בשעה 19:00? זו חוצפה לשמה!
לראש העין יהיה מה-19/10 קו לת"א דרך כביש 471 ואלוף שדהכתבות, הודעות, דיווחים
השאלה אם תהיה העלאה והורדה לאורך המסלוללראש העין יהיה מה-19/10 קו לת"א דרך כביש 471 ואלוף שדה
קו 472.
אבל לשכנתה הגדולה לא.
ומי אמר שחייבים מכרז חדש על מנת לשפר את התחבורה הציבורית?
צריך רק שמשרד התחבורה ירצה. כאשר הוא רוצה - זה קורה.
אתה מתעקש לזכור רק חלק מהתמונה המלאה.לראש העין יהיה מה-19/10 קו לת"א דרך כביש 471 ואלוף שדה
קו 472.
אבל לשכנתה הגדולה לא.
ומי אמר שחייבים מכרז חדש על מנת לשפר את התחבורה הציבורית?
צריך רק שמשרד התחבורה ירצה. כאשר הוא רוצה - זה קורה.
איזו תוספת תשומות קו 25 קיבל בספטמבר?אתה מתעקש לזכור רק חלק מהתמונה המלאה.
על מנת שיהיה שינוי מסיבי ברמה של שינו מסלולים והגברת תדירות לפי שניים בקווי השירות הקיימים, הארכתם, קיצורם, ביטולם לצד פתיחת קווים חדשים - אך ורק ואך ורק באמצעות מכרז.
 
הפעלת שירות חדש או תוספת שירות לקו קיים (כמו קו 25 בפתח תקווה שקיבל קצת תוספת תשומות בספטמבר) אלו דברים שלא תלויים במכרז.
 
פתיחת 472 כמו פתיחת קווים בין עירוניים אחרים (וגם עירוניים), הינו דבר שמבוצע כשיפור שירות בתוך מכרז. אבל אם עסקנן בלשנות את מפת התחבורה של כל ראש העין - רק מכרז.
 
אין ספק שגם לפתח תקווה לא היה מזיק ש350 לפחות יפעל כל שעה במשך כל היום (כנקודת התחלה, גם 56 פעל בעבר הרחוק בתדירות זוועתית). אבל כאן התפיסה היא שקו 350 הוא קו יוממים ואם הוא יזכה להצלחה כמו 366 אז הוא יזכה למתיחת שעות הפעילות שלו הוא להגברת התדירות בתוך שעות הפעילות הקיימות. למרות שגם אם 366 היה פועל כל היום הוא היה מתמלא תוך מספר חודשים בנוסעים שצריכים להגיע במהירות ויעילות לאזורים הרלוונטים אותם הוא משרת.
צודק, התבלבלתי משום מה עם 25 באר שבע שיקבל תוספת תשומות.איזו תוספת תשומות קו 25 קיבל בספטמבר?
הוא בסך הכל קיבל התאמת שעות פעילות במוצ"ש מכיוון שהשבת יוצאת מוקדם יותר.
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=1939
התפיסה היא פשוטה מאוד ואין צורך להסביר ולפרש אותה, זו עובדה: לפי משרד התחבורה תושבי פתח תקוה מכל שכונותיה חייבים ליסוע למרכז תל אביב דרך ז'בוטינסקי הקדוש ולא בדרכים אחרות.
קו 350 הוא ההוכחה לכך, מכיוון שזה יחסית קו חדש שהיה הגיוני מאוד להפעילו דרך אלוף שדה, ומשרד התחבורה בכל זאת התעקש שהמסלול שלו יהיה דרך ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן.
ואם אני טועה, חובת ההוכחה - על משרד התחבורה.
זו גם עובדה שלפ"ת אין עד היום אפילו קו אחד לציר אלוף שדה ויותר מכך, אין לה אף קו נורמלי (ולא 87, 187, 287 ו-350 אינם קווים נורמליים) שמקשר אותה לקווים כמו 472 ו-56.
ולפי ההסברים שלך, גם לא יהיה לה בשנתיים הקרובות (וגם זאת כמובן בתנאי שקווי פ"ת-ת"א יהיו חלק מהמכרז, כי אם לא....)
איך תושב של דרום פתח תקוה אמור להגיע לדרום רמת גן אוצודק, התבלבלתי משום מה עם 25 באר שבע שיקבל תוספת תשומות.
גם דן במשך שנים קידשה את ציר ז'בוטינסקי עבור קווי פתח תקווה (ובכלל).
 
גם אגד קידשו את ציר המסגר במשך שנים ולא העבירו קווים פרבריים/עירוניים בדרך בגין.
 
פתח תקווה מתוכננת על פי שיטת המעגלים והקווים המזינים. היא בעתידה צריכה להיות מוזנת לרכבת הקלה וזאת תהיה הדרך לקשר את כל תושבי פתח תקווה לת"א. לכן, לא סביר שתראה שינוי ב350 מלבד תופסת תשומות ולכן לא תראה שינוי ב38 ויוצא הדופן היחיד הוא 366 שבתכל'ס הוא לא כזה יוצא דופן כי קו שיעדו קרית עתידים לא יכול להיות משורת על ידי נסיעה לז'בוטינסקי.
אגב, יש בפ"ת אוכלוסיה מסויימת שמשרד התחבורה כן דואג לקשראיך תושב של דרום פתח תקוה אמור להגיע לדרום רמת גן או
לגבעתיים, או למחלף אלוף שדה ואפילו לדרום תל אביב, לפי "שיטת המעגלים והקווים המזינים" הזו?
ליסוע עם קו אחד לז'בוטינסקי ומשם עם הרכבת הקלה ובהמשך עם עוד קו לדרום רמת גן או גבעתיים? או ליסוע צפונה לז'בוטינסקי על מנת להדרים עם 164 למחלף אלוף שדה?
אם זו השיטה אז מה שיקרה זה מה שקורה היום - ייכנסו לרכב הפרטי, יתניעו ויסעו.
אחלה קידום של תחבורה ציבורית...
בכל שיטה שהיא - דרום פתח תקוה חייב להיות מקושר לאלוף שדה ולחלק הדרומי של גוש-דן שלא דרך ז'בוטינסקי.
זה בדיוק הקו הסגול ועד שהקו הזה יהיה (אולי בשנת 2030), אוטובוסים חייבים להחליף אותו.
תאר לעצמך שתושב של מערב ראשון לציון היה צריך ליסוע לרכבת קלה במזרח ראשון לציון על מנת להגיע לחולון, בת-ים, יפו או תל אביב...
ומה יקרה לאדם רגיל אם יעלה על קו 292?אגב, יש בפ"ת אוכלוסיה מסויימת שמשרד התחבורה כן דואג לקשר
אותה ל"תל אביב" שלה עם קו שחומק מז'בוטינסקי הקדוש (כנראה שיש דברים קדושים יותר מז'בוטינסקי הקדוש). האוכלוסיה שלטובתה הומצא קו 292.
כמו שאומרים: יש דרג ויש זרג...
לא יקרה לו כלום, אבל ברוב המקרים קו 292 לא יוביל אותו למחוזומה יקרה לאדם רגיל אם יעלה על קו 292?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.