כתבות, הודעות, דיווחים

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת "רכבת ישראל" - הקמת חברת בת למטענים.

כתבות, הודעות, דיווחים
הודעת "רכבת ישראל" - הקמת חברת בת למטענים.
שלום,
חברת "רכבת מטענים בע"מ", היא חברת הבת למטענים של רכבת ישראל, אשר הוקמה ביולי 2014, בעקבות החלטת הממשלה. היקף הכנסות החברה משינוע מטענים, עד לשנת 2020, צפוי להגיע ל- 400 מלש"ח בשנה.
בימים אלו יוצאת רכבת ישראל בהליך איתור למנכ"ל לחברת הבת החדשה. עם כניסת המנכ"ל החדש לתפקידו, יחל פיתוח השדרה הניהולית של חברת הבת, ותחל פעולת החברה.
מצ"ב הודעה מפורטת לעיתונות
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 
שיא המעניין!

הודעת "רכבת ישראל" - הקמת חברת בת למטענים.
שלום,
חברת "רכבת מטענים בע"מ", היא חברת הבת למטענים של רכבת ישראל, אשר הוקמה ביולי 2014, בעקבות החלטת הממשלה. היקף הכנסות החברה משינוע מטענים, עד לשנת 2020, צפוי להגיע ל- 400 מלש"ח בשנה.
בימים אלו יוצאת רכבת ישראל בהליך איתור למנכ"ל לחברת הבת החדשה. עם כניסת המנכ"ל החדש לתפקידו, יחל פיתוח השדרה הניהולית של חברת הבת, ותחל פעולת החברה.
מצ"ב הודעה מפורטת לעיתונות
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
שיא המעניין!
הולך להיות שמח עוד שנה שנתיים בקשר לסדרי עדיפויות של מסילות
 
לדעתי צריכים לנת"צ את ראול וולנברג בת"א

כתבות, הודעות, דיווחים
לדעתי צריכים לנת"צ את ראול וולנברג בת"א
בימי חול בין השעות 15-19 כך שהנתיב הימני מכיוון דבורה הנביאה ועד השיכון יהיה אך ורק לאוטובוסים. המצב הנוכחי לא הגיוני. ונכון שיהיה עומס ענק על הנתיב של המכוניות, אבל אולי בזכות זה עוד אנשים יעברו לאוטובוסים, שבאמת השתפרו מאוד בפעימה האחרונה באזור עתידים-רמת החייל.
 
המצב הלא הגיוני הוא שקווי הרכבת הקלה בגוש-דן תקועים

לדעתי צריכים לנת"צ את ראול וולנברג בת"א
בימי חול בין השעות 15-19 כך שהנתיב הימני מכיוון דבורה הנביאה ועד השיכון יהיה אך ורק לאוטובוסים. המצב הנוכחי לא הגיוני. ונכון שיהיה עומס ענק על הנתיב של המכוניות, אבל אולי בזכות זה עוד אנשים יעברו לאוטובוסים, שבאמת השתפרו מאוד בפעימה האחרונה באזור עתידים-רמת החייל.
המצב הלא הגיוני הוא שקווי הרכבת הקלה בגוש-דן תקועים
לנת"צ שאתה מציע יש שם, קוראים לו: הקו הירוק.
[URL]http://www.nta.co.il/line/2[/URL]
במקום להשקיע כסף ואנרגיה ב"פתרונות" זמניים בגוש-דן, המדינה צריכה סופסוף לדחוף בכל הכוח את הפתרונות האמיתיים.
 
הבנתי, אבל אני מציע שעד אז הנתיב הימני

המצב הלא הגיוני הוא שקווי הרכבת הקלה בגוש-דן תקועים
לנת"צ שאתה מציע יש שם, קוראים לו: הקו הירוק.
[URL]http://www.nta.co.il/line/2[/URL]
במקום להשקיע כסף ואנרגיה ב"פתרונות" זמניים בגוש-דן, המדינה צריכה סופסוף לדחוף בכל הכוח את הפתרונות האמיתיים.
הבנתי, אבל אני מציע שעד אז הנתיב הימני
יהיה אך ורק לאוטובוסים בשעות העמוסות של 15-19 בערך, עם אכיפה מוגברת של המשטרה לפחות בהתחלה. המצב שם כיום הוא קטסטרופה- לוקח פחות זמן בהרבה לנסוע עם קו 7 (עם כל הסיבובים שלו והבאמפרים) מעתידים ועד גשר מבצע קדש למשל מאשר לנסוע עם הקווים שנוסעים ישר בראול וולנברג כמו 52,142 בשעות אחה"צ-ערב.
 

cwen

New member
המצב שם קטסטרופה (אני קורבן שלו)

הבנתי, אבל אני מציע שעד אז הנתיב הימני
יהיה אך ורק לאוטובוסים בשעות העמוסות של 15-19 בערך, עם אכיפה מוגברת של המשטרה לפחות בהתחלה. המצב שם כיום הוא קטסטרופה- לוקח פחות זמן בהרבה לנסוע עם קו 7 (עם כל הסיבובים שלו והבאמפרים) מעתידים ועד גשר מבצע קדש למשל מאשר לנסוע עם הקווים שנוסעים ישר בראול וולנברג כמו 52,142 בשעות אחה"צ-ערב.
המצב שם קטסטרופה (אני קורבן שלו)
ולא נראה לי שמה שאתה מציע אפשרי בכלל. זה ישאיר נתיב בודד למכוניות. זה באמת בלתי אפשרי. מה שכן אפשרי זה לוותר על החניות (ואם הן כל כך קדושות אז לנגוס קצת בדשא) ולהפוך את הנתיב שלהן לנת"ץ. זה יצריך כמובן קצת עבודה בשטח, הזזת עמודים וכולי.
ועדיין ישאיר בעיה באיזור של וולנברג שקרוב לברזל ויש בו חלק ממש צר של המדרכה.
&nbsp
ותחשוב שבונים במרץ עוד לפחות ארבעה מבני ענק שיביאו עוד אלפי מכוניות לאיזור כל יום.
 

alantan

New member
אז ישאיר נתיב בודד למכוניות... צריך להסתכל מה יש לאחר הקטע

המצב שם קטסטרופה (אני קורבן שלו)
ולא נראה לי שמה שאתה מציע אפשרי בכלל. זה ישאיר נתיב בודד למכוניות. זה באמת בלתי אפשרי. מה שכן אפשרי זה לוותר על החניות (ואם הן כל כך קדושות אז לנגוס קצת בדשא) ולהפוך את הנתיב שלהן לנת"ץ. זה יצריך כמובן קצת עבודה בשטח, הזזת עמודים וכולי.
ועדיין ישאיר בעיה באיזור של וולנברג שקרוב לברזל ויש בו חלק ממש צר של המדרכה.
&nbsp
ותחשוב שבונים במרץ עוד לפחות ארבעה מבני ענק שיביאו עוד אלפי מכוניות לאיזור כל יום.
אז ישאיר נתיב בודד למכוניות... צריך להסתכל מה יש לאחר הקטע
הצר - אם ממילא יש פקקים עם שני נתיבים, אז כל עוד הכביש מתרחב חזרה לשני נתיבים לפני צוואר הבקבוק, הרי שהסרת נתיב אחד והסבתו לנת"צ לא ישפיע כהוא זה על התנועה הפרטית. רק צריך לדאוג להחזיר את הנתיב החסר לפני שמגיעים לרמזור, או כיכר או מה שמהווה את החסם כיום.
 

Subi777

New member
זה בסדר. גם כשיש מסלול ייעודי התח"צ תקוע. ראה מטרונית

המצב הלא הגיוני הוא שקווי הרכבת הקלה בגוש-דן תקועים
לנת"צ שאתה מציע יש שם, קוראים לו: הקו הירוק.
[URL]http://www.nta.co.il/line/2[/URL]
במקום להשקיע כסף ואנרגיה ב"פתרונות" זמניים בגוש-דן, המדינה צריכה סופסוף לדחוף בכל הכוח את הפתרונות האמיתיים.
זה בסדר. גם כשיש מסלול ייעודי התח"צ תקוע. ראה מטרונית
ורמזורים.
 

offirc2

New member
יש בעיה אחת בראול ולנברג

לדעתי צריכים לנת"צ את ראול וולנברג בת"א
בימי חול בין השעות 15-19 כך שהנתיב הימני מכיוון דבורה הנביאה ועד השיכון יהיה אך ורק לאוטובוסים. המצב הנוכחי לא הגיוני. ונכון שיהיה עומס ענק על הנתיב של המכוניות, אבל אולי בזכות זה עוד אנשים יעברו לאוטובוסים, שבאמת השתפרו מאוד בפעימה האחרונה באזור עתידים-רמת החייל.
יש בעיה אחת בראול ולנברג
הבעיה היא הרמזור המיועד לפניות הפרסה ליד משטרת מחוז מרכז ולכמה רכבים שמגיעים משכונת רמת החייל. הוא הגורם לעומס הכבד מעתידים ועד אליו. ממנו והלאה לכיוון השיכון והמחלף זה לרוב פנוי לגמרי.

לעניות דעתי, מעגל תנועה במקום רמזור ורוב הבעיות של הרחוב בשעות המדוברות ייפתרו
 

cwen

New member
אנשים גם צריכים לחצות את הכביש.

יש בעיה אחת בראול ולנברג
הבעיה היא הרמזור המיועד לפניות הפרסה ליד משטרת מחוז מרכז ולכמה רכבים שמגיעים משכונת רמת החייל. הוא הגורם לעומס הכבד מעתידים ועד אליו. ממנו והלאה לכיוון השיכון והמחלף זה לרוב פנוי לגמרי.

לעניות דעתי, מעגל תנועה במקום רמזור ורוב הבעיות של הרחוב בשעות המדוברות ייפתרו
אנשים גם צריכים לחצות את הכביש.
 
אחת הבעיות הקשות של אזור עתידים ורמת החייל היא שיש לו רק שתי

יש בעיה אחת בראול ולנברג
הבעיה היא הרמזור המיועד לפניות הפרסה ליד משטרת מחוז מרכז ולכמה רכבים שמגיעים משכונת רמת החייל. הוא הגורם לעומס הכבד מעתידים ועד אליו. ממנו והלאה לכיוון השיכון והמחלף זה לרוב פנוי לגמרי.

לעניות דעתי, מעגל תנועה במקום רמזור ורוב הבעיות של הרחוב בשעות המדוברות ייפתרו
אחת הבעיות הקשות של אזור עתידים ורמת החייל היא שיש לו רק שתי
יציאות ורק מערבה.
האזור הזה זקוק כבר ממזמן ליציאה לכוון כביש 4 או לפחות ליציאה דרומה לדרך אם המושבות, ללא הסיבוב דרך ולנברג ומבצע קדש.
והמצב רק יחריף לאור הבניה האינטנסיבית בנוה שרת.
 
יש שם המון דשא. לא נורא אם ינגסו בו

יש בעיה אחת בראול ולנברג
הבעיה היא הרמזור המיועד לפניות הפרסה ליד משטרת מחוז מרכז ולכמה רכבים שמגיעים משכונת רמת החייל. הוא הגורם לעומס הכבד מעתידים ועד אליו. ממנו והלאה לכיוון השיכון והמחלף זה לרוב פנוי לגמרי.

לעניות דעתי, מעגל תנועה במקום רמזור ורוב הבעיות של הרחוב בשעות המדוברות ייפתרו
יש שם המון דשא. לא נורא אם ינגסו בו
 

d70

Well-known member
פתרון יותר פשוט

לדעתי צריכים לנת"צ את ראול וולנברג בת"א
בימי חול בין השעות 15-19 כך שהנתיב הימני מכיוון דבורה הנביאה ועד השיכון יהיה אך ורק לאוטובוסים. המצב הנוכחי לא הגיוני. ונכון שיהיה עומס ענק על הנתיב של המכוניות, אבל אולי בזכות זה עוד אנשים יעברו לאוטובוסים, שבאמת השתפרו מאוד בפעימה האחרונה באזור עתידים-רמת החייל.
פתרון יותר פשוט
לבנות סוף סוף גשר מעל הירקון שיחבר בין תחנת רכבת בני ברק לרמת החייל.ככה אפשר יהיה להשתמש ברכבת.בנוסף יאפשר לרוכבי אופניים
להגיע מכיוון פ"ת מבלי לעבור בדרך אם המושבות.
וכמובן להזיז את התוכניות שכבר קיימות לחיבור רמת החייל מכיוון מזרח.(המשך ראול ולמברג מזרחה).
 
קווי אוטובוס חדשים בגדרה

כתבות, הודעות, דיווחים
קווי אוטובוס חדשים בגדרה
המועצה הודיעה שאגד משנה את מסלול הקו הפנימי במושבה (או שמוסיפה קו פנימי שני, לא ברור). המסלול החדש עובר ברחובות הראשיים של השכונות החדשות ומגיע למרכז הישן.

בנוסף יש קו חדש מאשדוד לרחובות של חברת אפיקים, והוא יעבור דרך גדרה. הכניסה מכיוון אשדוד תהיה מהכביש החדש שמחבר את גדרה עם חפץ חיים וכביש 40. אח"כ הקו יעבור ברחובות הראשיים של המושבה וייצא שוב לכביש 40 לכיוון רחובות. כך שיאפשר חיבור מגדרה לרחובות או אשדוד, גם למי שלא מגיע לתחנה מרכזית גדרה. זה כבר חידוש.

הקווים בגדרה תוכננו כשבמושבה היו בערך 7000 תושבים וכיום יש 26000, כך שהשינוי מתבקש. זה כמובן בנוסף לשאטל חינם שמוביל לתחנת רכבת יבנה מזרח והחל לפעול בשנה שעברה.
 

olli3

New member
מנהל
דובר על כך לפני כשנה ובהחלט הגיע הזמן לשירות טוב יותר בגדרה.

קווי אוטובוס חדשים בגדרה
המועצה הודיעה שאגד משנה את מסלול הקו הפנימי במושבה (או שמוסיפה קו פנימי שני, לא ברור). המסלול החדש עובר ברחובות הראשיים של השכונות החדשות ומגיע למרכז הישן.

בנוסף יש קו חדש מאשדוד לרחובות של חברת אפיקים, והוא יעבור דרך גדרה. הכניסה מכיוון אשדוד תהיה מהכביש החדש שמחבר את גדרה עם חפץ חיים וכביש 40. אח"כ הקו יעבור ברחובות הראשיים של המושבה וייצא שוב לכביש 40 לכיוון רחובות. כך שיאפשר חיבור מגדרה לרחובות או אשדוד, גם למי שלא מגיע לתחנה מרכזית גדרה. זה כבר חידוש.

הקווים בגדרה תוכננו כשבמושבה היו בערך 7000 תושבים וכיום יש 26000, כך שהשינוי מתבקש. זה כמובן בנוסף לשאטל חינם שמוביל לתחנת רכבת יבנה מזרח והחל לפעול בשנה שעברה.
דובר על כך לפני כשנה ובהחלט הגיע הזמן לשירות טוב יותר בגדרה.
אם כי השירות לגדרה בשנים האחרונות כן שופר, בין אם על ידי קו 303 היחסית חדש ובין אם באמצעות 35 של אפיקים שהותאם לזמני הרכבת ביבנה מזרח. ואם גם בשיפור המסלול של קו 1 במרוצת הזמן.
&nbsp
יש קישור להודעה?
 
זה בעיתון פרסומי של המועצה

דובר על כך לפני כשנה ובהחלט הגיע הזמן לשירות טוב יותר בגדרה.
אם כי השירות לגדרה בשנים האחרונות כן שופר, בין אם על ידי קו 303 היחסית חדש ובין אם באמצעות 35 של אפיקים שהותאם לזמני הרכבת ביבנה מזרח. ואם גם בשיפור המסלול של קו 1 במרוצת הזמן.
&nbsp
יש קישור להודעה?
זה בעיתון פרסומי של המועצה
ייתכן שיש איזו הודעה גם באתר המועצה, לא בדקתי.
 
קו 2, קו פנימי שני בגדרה, פועל כבר מ-10.8.2014:

קווי אוטובוס חדשים בגדרה
המועצה הודיעה שאגד משנה את מסלול הקו הפנימי במושבה (או שמוסיפה קו פנימי שני, לא ברור). המסלול החדש עובר ברחובות הראשיים של השכונות החדשות ומגיע למרכז הישן.

בנוסף יש קו חדש מאשדוד לרחובות של חברת אפיקים, והוא יעבור דרך גדרה. הכניסה מכיוון אשדוד תהיה מהכביש החדש שמחבר את גדרה עם חפץ חיים וכביש 40. אח"כ הקו יעבור ברחובות הראשיים של המושבה וייצא שוב לכביש 40 לכיוון רחובות. כך שיאפשר חיבור מגדרה לרחובות או אשדוד, גם למי שלא מגיע לתחנה מרכזית גדרה. זה כבר חידוש.

הקווים בגדרה תוכננו כשבמושבה היו בערך 7000 תושבים וכיום יש 26000, כך שהשינוי מתבקש. זה כמובן בנוסף לשאטל חינם שמוביל לתחנת רכבת יבנה מזרח והחל לפעול בשנה שעברה.
קו 2, קו פנימי שני בגדרה, פועל כבר מ-10.8.2014:
הודעה באתר אגד:
גדרה, קו 2, קו חדש בגדרה!
החל מיום ראשון 10.8.14 יופעל קו עירוני חדש בגדרה שמספרו 2
מסלול הקו: ויצמן/עצמאות, ויצמן ,הרצל, (כניסה לת.מ. גדרה) שדרות בן גוריון , פינס, דרך ארץ, דרך הפרחים, פרחי בר, מנחם בגין/יצחק רבין.
המסלול בכוון הנגדי : זהה.
[URL]http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=18422[/URL]
 
כן, זה המסלול. תודה!

קו 2, קו פנימי שני בגדרה, פועל כבר מ-10.8.2014:
הודעה באתר אגד:
גדרה, קו 2, קו חדש בגדרה!
החל מיום ראשון 10.8.14 יופעל קו עירוני חדש בגדרה שמספרו 2
מסלול הקו: ויצמן/עצמאות, ויצמן ,הרצל, (כניסה לת.מ. גדרה) שדרות בן גוריון , פינס, דרך ארץ, דרך הפרחים, פרחי בר, מנחם בגין/יצחק רבין.
המסלול בכוון הנגדי : זהה.
[URL]http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=18422[/URL]
כן, זה המסלול. תודה!
כנראה שהמועצה היתה עסוקה מדי במלחמה ולא הודיעה עד עכשיו.

אם כך מדובר בקו נוסף על הקו הפנימי הישן. החידוש העיקרי שלו הוא כניסה לשכונת הפרחים ומעבר ליד הרצפלד והמתנ"ס.
 

olli3

New member
מנהל
לקראת סוף השנה הלועזית - תוספת תשומות נוספת בקווי מטרודן

כתבות, הודעות, דיווחים
לקראת סוף השנה הלועזית - תוספת תשומות נוספת בקווי מטרודן
וככל הנראה גם באגד תעבורה אשדוד ואשקלון.
&nbsp
באר שבע: קו 16 יופעל בשעות שהוא לא פעיל כיום וככל הנראה גם במוצ"ש. קו 25 יתוגבר, ככל הנראה בעיקר בשעת שיא בוקר. תוספת שירות בקווים נוספים.
&nbsp
אשדוד: ככל הנראה תוספת לקו 10, טרם נסגר.
&nbsp
רכבת באר שבע צפון - האוניברסיטה: הקמת מפרצי תחנות בשדרות בן גוריון (בכיכר החיצונית של תחנת הרכבת). כל הקווים החולפים המתחילים/מסיימים את מסלולם ימשיכו להיכנס לתוך מתחם תחנת הרכבת. שאר הקווים שרק חולפים במקום יעצרו בשדרות בן גוריון (עירוניים, פרבריים ובין עירוניים). אין כרגע צפי לביצוע.
&nbsp
מרחב הנגב: תוכנית מעגלים תצא לפועל לאחר שכל המכרזים יהיו חדשים. כרטוס משותף בין המפעילות השונות, כרטיסי מעבר של 90 דקות על פי הטבעות. תיפטר בעיית ערך צבור למטרופולין או כרטיסיה עבור אגד תעבורה (לאיזורי נסיעה חופפים) - ערך צבור לכל הקווים לאחר כניסת המפעיל החדש שיבחר לנגב המערבי. ערך צבור יונהג גם במכרז קווים עירוניים בבאר שבע.
&nbsp
קו 492 אגד החל להיכנס לשדרות בשני כיווני הנסיעה, בכך נוצר קישור נורמלי סוף סוף לתושבי שדרות המבקשים להגיע לירושלים ולהיפך. בהמשך יפתח קו ייעודי משדרות לירושלים, ככל הנראה לא יפתח לפני כניסת המפעיל החדש שיבחר לקווי הנגב המערבי.
&nbsp
יתבצע איחוד תעריפים בין קו 669 ל358 מטרופולין במקטע הנסיעה בין גבעת שמואל/בני ברק לבאר שבע.
&nbsp
קווי הלילה העירוניים בבאר שבע (110,111,112)- טרם נקבע אם ימשיכו לפעול במהלך כל השנה הנוכחית, ההשקה שלהם לא הצליחה עקב צוק איתן וככל הנראה תידחה לשנה הבאה. הקו לרמות, יכול להיות שיבוצע שינוי במסלול (בשנה הבאה) כך שיעבור דרך הביג.
 
יופי אז יהיו קווים לתחנת האוניברסיטה מהשכונות

לקראת סוף השנה הלועזית - תוספת תשומות נוספת בקווי מטרודן
וככל הנראה גם באגד תעבורה אשדוד ואשקלון.
&nbsp
באר שבע: קו 16 יופעל בשעות שהוא לא פעיל כיום וככל הנראה גם במוצ"ש. קו 25 יתוגבר, ככל הנראה בעיקר בשעת שיא בוקר. תוספת שירות בקווים נוספים.
&nbsp
אשדוד: ככל הנראה תוספת לקו 10, טרם נסגר.
&nbsp
רכבת באר שבע צפון - האוניברסיטה: הקמת מפרצי תחנות בשדרות בן גוריון (בכיכר החיצונית של תחנת הרכבת). כל הקווים החולפים המתחילים/מסיימים את מסלולם ימשיכו להיכנס לתוך מתחם תחנת הרכבת. שאר הקווים שרק חולפים במקום יעצרו בשדרות בן גוריון (עירוניים, פרבריים ובין עירוניים). אין כרגע צפי לביצוע.
&nbsp
מרחב הנגב: תוכנית מעגלים תצא לפועל לאחר שכל המכרזים יהיו חדשים. כרטוס משותף בין המפעילות השונות, כרטיסי מעבר של 90 דקות על פי הטבעות. תיפטר בעיית ערך צבור למטרופולין או כרטיסיה עבור אגד תעבורה (לאיזורי נסיעה חופפים) - ערך צבור לכל הקווים לאחר כניסת המפעיל החדש שיבחר לנגב המערבי. ערך צבור יונהג גם במכרז קווים עירוניים בבאר שבע.
&nbsp
קו 492 אגד החל להיכנס לשדרות בשני כיווני הנסיעה, בכך נוצר קישור נורמלי סוף סוף לתושבי שדרות המבקשים להגיע לירושלים ולהיפך. בהמשך יפתח קו ייעודי משדרות לירושלים, ככל הנראה לא יפתח לפני כניסת המפעיל החדש שיבחר לקווי הנגב המערבי.
&nbsp
יתבצע איחוד תעריפים בין קו 669 ל358 מטרופולין במקטע הנסיעה בין גבעת שמואל/בני ברק לבאר שבע.
&nbsp
קווי הלילה העירוניים בבאר שבע (110,111,112)- טרם נקבע אם ימשיכו לפעול במהלך כל השנה הנוכחית, ההשקה שלהם לא הצליחה עקב צוק איתן וככל הנראה תידחה לשנה הבאה. הקו לרמות, יכול להיות שיבוצע שינוי במסלול (בשנה הבאה) כך שיעבור דרך הביג.
יופי אז יהיו קווים לתחנת האוניברסיטה מהשכונות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה