הודעת "רכבת ישראל" - דו"ח כספי לחציון ראשון 2014כתבות, הודעות, דיווחים
מספר הנסיעות לחצי שנה או לשנה שלמה?הודעת "רכבת ישראל" - דו"ח כספי לחציון ראשון 2014
הודעת דוברות רכבת-ישראל - הרכבת עולה על פסים של רווחיות.
רכבת ישראל מציגה במחצית הראשונה השנה רווח של 106 מיליון שקלים מפעילות שוטפת. הרווח הנקי כ- 1.47 מיליארד שקלים, כולל רווח חד פעמי בסך של כ-1.36 מיליארד שקלים.
בועז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "התוצאות החזקות הן ביטוי להבשלת מהלכי התייעלות, שינוי מבני, והטמעת תרבות עסקית-שירותית בחברה בשנים האחרונות. התנהלות הרכבת מוכיחה כי ניתן להיות שירותיים, מדויקים וגם רווחיים. מטרתנו היא להעלות את הרכבת לפסי רווחיות יציבים ובכך לצמצם את הנטל התקציבי."
רכבת ישראל מדווחת היום על רווח כספי בתוצאות המחצית הראשונה של 2014. הרווח מהפעילות השוטפת, הנובע בעיקר מגידול במספר הנסיעות והובלת מטענים, הסתכם במחצית הראשונה של השנה בסך של כ- 106 מיליון ₪. החברה צופה את המשך המגמה גם במחצית השניה של השנה.
רווחי החברה מהווים 10% מהמחזור הכספי, גבוה מהיעד בהסכם ההפעלה שנחתם לאחרונה עם משרדי הממשלה. כספי הרווחים ישמשו לשיפור השרות לנוסעים.
מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ובהובלת מטענים, הדבר ניכר בהכנסות החציון: מספר הנסיעות בחציון ראשון של 2014 עמד על 23.5 מיליון נסיעות, גידול של כ-35% בהשוואה לשנת 2011 (17.5 מיליון נסיעות). הדבר נובע מפתיחת קווים חדשים, הגברת התדירות והדיוק, ושיפור השרות.
הכנסות מהובלת מטענים - גידול של כ- 11 מיליון ₪, כ- 14% יותר מהתקופה המקבילה אשתקד.נציין כי לאחרונה חתמה חברת רכבת ישראל על הסכם הפעלה עם משרדי האוצר והתחבורה, המסדיר את מרכיב הפיתוח של החברה וגם את דמי ההפעלה השוטפת. ההסכם כולל בין היתר גם את היערכות רכבת ישראל, בתאום עם נציגי הממשלה, לקראת גיוס אג"ח ציבורי בהיקף של עד 2 מליארד ₪.
מצורפים – נתונים על הסעת הנוסעים והובלת המטענים.
רווח נקי – 106 מלש"ח רווח מהפעילות השוטפת של החברה בחציון הראשון של 2014: הכנסות מנוסעים, מטענים, מסחר וכו'
רווח מפעילות שוטפת חציוני
חציון 1 2012: הפסד 68 מיליון ₪
חציון 1 2013: רווח 79 מיליון ₪
חציון 1 2014: רווח של 986 מיליון ₪ (בניכוי התחשבנות בגין שנים קודמות, מסתכם ב- 106 מלש"ח)
רווח מפעילות שוטפת שנתי
סה"כ שנת 2012: הפסד -96 מיליון ₪
סה"כ שנת 2013: הפסד -143 מיליון ₪
2014: בודאות גבוהה תסתיים ברווח לאור הגידול בפעילות השוטפת של החברה לצד הסכם ההפעלה שנחתם עם משרדי הממשלה.
הכנסות מנוסעים: 345 מיליון ₪, לעומת 314 מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד.
הכנסות ממטענים: 86 מיליון ₪ לעומת 76 מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד.
מספר הנסיעות: 23.5 מיליון לעומת 21.8 מיליון בתקופה מקבילה אשתקד.
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
בוודאות - חצי שנההודעת "רכבת ישראל" - דו"ח כספי לחציון ראשון 2014
הודעת דוברות רכבת-ישראל - הרכבת עולה על פסים של רווחיות.
רכבת ישראל מציגה במחצית הראשונה השנה רווח של 106 מיליון שקלים מפעילות שוטפת. הרווח הנקי כ- 1.47 מיליארד שקלים, כולל רווח חד פעמי בסך של כ-1.36 מיליארד שקלים.
בועז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "התוצאות החזקות הן ביטוי להבשלת מהלכי התייעלות, שינוי מבני, והטמעת תרבות עסקית-שירותית בחברה בשנים האחרונות. התנהלות הרכבת מוכיחה כי ניתן להיות שירותיים, מדויקים וגם רווחיים. מטרתנו היא להעלות את הרכבת לפסי רווחיות יציבים ובכך לצמצם את הנטל התקציבי."
רכבת ישראל מדווחת היום על רווח כספי בתוצאות המחצית הראשונה של 2014. הרווח מהפעילות השוטפת, הנובע בעיקר מגידול במספר הנסיעות והובלת מטענים, הסתכם במחצית הראשונה של השנה בסך של כ- 106 מיליון ₪. החברה צופה את המשך המגמה גם במחצית השניה של השנה.
רווחי החברה מהווים 10% מהמחזור הכספי, גבוה מהיעד בהסכם ההפעלה שנחתם לאחרונה עם משרדי הממשלה. כספי הרווחים ישמשו לשיפור השרות לנוסעים.
מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ובהובלת מטענים, הדבר ניכר בהכנסות החציון: מספר הנסיעות בחציון ראשון של 2014 עמד על 23.5 מיליון נסיעות, גידול של כ-35% בהשוואה לשנת 2011 (17.5 מיליון נסיעות). הדבר נובע מפתיחת קווים חדשים, הגברת התדירות והדיוק, ושיפור השרות.
הכנסות מהובלת מטענים - גידול של כ- 11 מיליון ₪, כ- 14% יותר מהתקופה המקבילה אשתקד.נציין כי לאחרונה חתמה חברת רכבת ישראל על הסכם הפעלה עם משרדי האוצר והתחבורה, המסדיר את מרכיב הפיתוח של החברה וגם את דמי ההפעלה השוטפת. ההסכם כולל בין היתר גם את היערכות רכבת ישראל, בתאום עם נציגי הממשלה, לקראת גיוס אג"ח ציבורי בהיקף של עד 2 מליארד ₪.
מצורפים – נתונים על הסעת הנוסעים והובלת המטענים.
רווח נקי – 106 מלש"ח רווח מהפעילות השוטפת של החברה בחציון הראשון של 2014: הכנסות מנוסעים, מטענים, מסחר וכו'
רווח מפעילות שוטפת חציוני
חציון 1 2012: הפסד 68 מיליון ₪
חציון 1 2013: רווח 79 מיליון ₪
חציון 1 2014: רווח של 986 מיליון ₪ (בניכוי התחשבנות בגין שנים קודמות, מסתכם ב- 106 מלש"ח)
רווח מפעילות שוטפת שנתי
סה"כ שנת 2012: הפסד -96 מיליון ₪
סה"כ שנת 2013: הפסד -143 מיליון ₪
2014: בודאות גבוהה תסתיים ברווח לאור הגידול בפעילות השוטפת של החברה לצד הסכם ההפעלה שנחתם עם משרדי הממשלה.
הכנסות מנוסעים: 345 מיליון ₪, לעומת 314 מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד.
הכנסות ממטענים: 86 מיליון ₪ לעומת 76 מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד.
מספר הנסיעות: 23.5 מיליון לעומת 21.8 מיליון בתקופה מקבילה אשתקד.
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
שטרסלר בתגובה: "אף אחד לא נוסע ברכבת"הודעת "רכבת ישראל" - דו"ח כספי לחציון ראשון 2014
הודעת דוברות רכבת-ישראל - הרכבת עולה על פסים של רווחיות.
רכבת ישראל מציגה במחצית הראשונה השנה רווח של 106 מיליון שקלים מפעילות שוטפת. הרווח הנקי כ- 1.47 מיליארד שקלים, כולל רווח חד פעמי בסך של כ-1.36 מיליארד שקלים.
בועז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "התוצאות החזקות הן ביטוי להבשלת מהלכי התייעלות, שינוי מבני, והטמעת תרבות עסקית-שירותית בחברה בשנים האחרונות. התנהלות הרכבת מוכיחה כי ניתן להיות שירותיים, מדויקים וגם רווחיים. מטרתנו היא להעלות את הרכבת לפסי רווחיות יציבים ובכך לצמצם את הנטל התקציבי."
רכבת ישראל מדווחת היום על רווח כספי בתוצאות המחצית הראשונה של 2014. הרווח מהפעילות השוטפת, הנובע בעיקר מגידול במספר הנסיעות והובלת מטענים, הסתכם במחצית הראשונה של השנה בסך של כ- 106 מיליון ₪. החברה צופה את המשך המגמה גם במחצית השניה של השנה.
רווחי החברה מהווים 10% מהמחזור הכספי, גבוה מהיעד בהסכם ההפעלה שנחתם לאחרונה עם משרדי הממשלה. כספי הרווחים ישמשו לשיפור השרות לנוסעים.
מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ובהובלת מטענים, הדבר ניכר בהכנסות החציון: מספר הנסיעות בחציון ראשון של 2014 עמד על 23.5 מיליון נסיעות, גידול של כ-35% בהשוואה לשנת 2011 (17.5 מיליון נסיעות). הדבר נובע מפתיחת קווים חדשים, הגברת התדירות והדיוק, ושיפור השרות.
הכנסות מהובלת מטענים - גידול של כ- 11 מיליון ₪, כ- 14% יותר מהתקופה המקבילה אשתקד.נציין כי לאחרונה חתמה חברת רכבת ישראל על הסכם הפעלה עם משרדי האוצר והתחבורה, המסדיר את מרכיב הפיתוח של החברה וגם את דמי ההפעלה השוטפת. ההסכם כולל בין היתר גם את היערכות רכבת ישראל, בתאום עם נציגי הממשלה, לקראת גיוס אג"ח ציבורי בהיקף של עד 2 מליארד ₪.
מצורפים – נתונים על הסעת הנוסעים והובלת המטענים.
רווח נקי – 106 מלש"ח רווח מהפעילות השוטפת של החברה בחציון הראשון של 2014: הכנסות מנוסעים, מטענים, מסחר וכו'
רווח מפעילות שוטפת חציוני
חציון 1 2012: הפסד 68 מיליון ₪
חציון 1 2013: רווח 79 מיליון ₪
חציון 1 2014: רווח של 986 מיליון ₪ (בניכוי התחשבנות בגין שנים קודמות, מסתכם ב- 106 מלש"ח)
רווח מפעילות שוטפת שנתי
סה"כ שנת 2012: הפסד -96 מיליון ₪
סה"כ שנת 2013: הפסד -143 מיליון ₪
2014: בודאות גבוהה תסתיים ברווח לאור הגידול בפעילות השוטפת של החברה לצד הסכם ההפעלה שנחתם עם משרדי הממשלה.
הכנסות מנוסעים: 345 מיליון ₪, לעומת 314 מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד.
הכנסות ממטענים: 86 מיליון ₪ לעומת 76 מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד.
מספר הנסיעות: 23.5 מיליון לעומת 21.8 מיליון בתקופה מקבילה אשתקד.
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
מלשכת השר כץ נמסר: אהבנו את הציטוטיםשטרסלר בתגובה: "אף אחד לא נוסע ברכבת"
המומחה מס' 1 בעולם לכל דבר הודיע: "צריך להחליף את הרכבות באוטובוסים מונעים בגז".
גרונאו בתגובה: "הרכבת לא מכניסה כסף. הסובסידיה לרכבת מיותרת. צריך לשלם לכל אזרח במדינה על מוניות לעבודה וחזרה וזה יהיה יותר זול".
הזלקורן בתגובה: "הרכבת היא מלכודת מוות והציבור מצביע ברגליים. הקווים החדשים שנסללו בשנים האחרונות הם פילים לבנים".
פייטלסון בתגובה: "אין הצדקה לתחבורה מסילתית מחוץ לגוש דן".
ובכל זאת קצת פרופורציותמלשכת השר כץ נמסר: אהבנו את הציטוטים
מחלף אלנבי יפתח בנובמבר - הזדמנות לשיפורים ברשת הקוויםכתבות, הודעות, דיווחים
אפשר להאריך את קו 2 לחוף הכרמלמחלף אלנבי יפתח בנובמבר - הזדמנות לשיפורים ברשת הקווים
http://www.civileng.co.il/מחלף-אלנבי-יפתח-לתנועה-בנובמבר
 
מכיוון ששכונת בת גלים תפסיק להיות "דרך ללא מוצא", הדבר יאפשר להעביר קווים חולפים דרך השכונה במקום לסיימם בקצה השכונה.
 
מה דעתכם? האם יש לכם רעיונות עבור חברת יפה נוף והצוות שמתכננת את הקווים בחיפה?
תושבי בת גלים הוציאו את קווי אגד מבת גליםאפשר להאריך את קו 2 לחוף הכרמל
דרך שכונת בת גלים.
אודות מחלף אלנבי בתמונותמחלף אלנבי יפתח בנובמבר - הזדמנות לשיפורים ברשת הקווים
http://www.civileng.co.il/מחלף-אלנבי-יפתח-לתנועה-בנובמבר
 
מכיוון ששכונת בת גלים תפסיק להיות "דרך ללא מוצא", הדבר יאפשר להעביר קווים חולפים דרך השכונה במקום לסיימם בקצה השכונה.
 
מה דעתכם? האם יש לכם רעיונות עבור חברת יפה נוף והצוות שמתכננת את הקווים בחיפה?
עדכון נוסף בנוגע לקווים 16, 25 ו-26כתבות, הודעות, דיווחים
כשכותבים עדכון על קווים עירוניים מתבקש לציין את שם העירעדכון נוסף בנוגע לקווים 16, 25 ו-26
הוסיפו תחנה חדשה ברחוב משה שרת בצד השני - של הקניון - באחד מהמפרצים של החניה. הציבו עמוד עם שלט של הקווים.
בצד השני הוסיפו את קו 25 לתחנה הקיימת, ואת קו 16 בכתב כתום שלא רואים.
כן, זה קרה לי כבר כמה פעמים... הכוונה היא לב"ש.כשכותבים עדכון על קווים עירוניים מתבקש לציין את שם העיר
ככל הנראה תחנה זמנית עד שהעבודות יסתיימו ...עדכון נוסף בנוגע לקווים 16, 25 ו-26
הוסיפו תחנה חדשה ברחוב משה שרת בצד השני - של הקניון - באחד מהמפרצים של החניה. הציבו עמוד עם שלט של הקווים.
בצד השני הוסיפו את קו 25 לתחנה הקיימת, ואת קו 16 בכתב כתום שלא רואים.
אכןככל הנראה תחנה זמנית עד שהעבודות יסתיימו ...
בשאול המלך .
יוצאים לדרךכתבות, הודעות, דיווחים
בונים כאן מוקד תחבורתי ציבורייוצאים לדרך
יוצאים לדרך!
קבינט הדיור חתם הבוקר על תכנית ראש העיר Nir Barkat - ניר ברקת לפיתוח רובע העסקים בכניסה לעיר
בתכנית: 14 גורדי שחקים בכניסה לעיר המיועדים לתעסוקה, משרדים, מלונאות, תרבות ותיירות, וצפויים להוסיף 50,000 מקומות עבודה חדשים בעיר
קבינט הדיור: מיליארד שקל לפיתוח ירושלים
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, קבינט הדיור התכנס כדי לדון בכמה הצעות להקלה על משבר הדיור. זאת לאחר שחתם על הסכם לפיתוח הכניסה לבירה ביותר ממיליארד שקל, שיכלול 12 מגדלים ועשרות שטחי תעסוקה ומסחר. עוד הכריז הקבינט על 6 מתחמי בנייה כמתחמים מועדפים לדיור, בהם ייבנו כ-30 אלף דירות בהליך מזורז, וכן על הקמת רשות ממשלתית להתחדשות עירונית
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4573566,00.html
המוקד התחבורתי נראה מרשים ביותרבונים כאן מוקד תחבורתי ציבורי
"בונים כאן מוקד תחבורתי ציבורי ולכלי רכב. זה ישים את ירושלים בהפרש גדול מול כל המטרופולינים שקיימים בישראל".
נראה לי שירושלים תשאר עם תחנת רק"ל אחת בתחנה המרכזי בזמןקרובהמוקד התחבורתי נראה מרשים ביותר
-2 תחנות רק"ל
-1תחנת רכבת כבדה
-תחנה מרכזית
-אוטובוסים עירוניים
-חנייה תת קרקעית גדולה
 
וכל זאת צמוד אחד לשני ובמרחק הליכה קצר באופן מגוחך.
 
תל אביב יכולה רק לקנא
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.