תודה ! לא - "הארגז" עולים על "מרכבים" מבחינת איכות ההרכבההמפרקיות 5 דלתות של אגד
בסה"כ נראות לא רע. המושבים נוחים יותר מאשר במפריות של קו 1 (מרכבים יותר טובים מהארגז?)
ידוע מתי יהיו סוף סוף מסכי מידע גדולים ?
עד כאן
ואם תשאל לדעתי: מבחינה חיצונית ה-BRT החדש נראה איום ונוראהמפרקיות 5 דלתות של אגד
בסה"כ נראות לא רע. המושבים נוחים יותר מאשר במפריות של קו 1 (מרכבים יותר טובים מהארגז?)
ידוע מתי יהיו סוף סוף מסכי מידע גדולים ?
עד כאן
ושאלה מוזרה והזויה שמטרידה אותי כבר שנים:ואם תשאל לדעתי: מבחינה חיצונית ה-BRT החדש נראה איום ונורא
חיצונית. הפרצוף הקדמי מכוער להחריד וכך גם כל הצד. הדגם הקודם אולי פחות נוח לנסיעה אך נראה הרבה יותר מודרני ויפה. משהו לא טוב עובר על תעשיות האוטובוסים בארץ שככל שעוברות השנים - הדגמים החדשים נראים בעצם ישנים ומכוערים. אולי הגיעה השעה להחליף את המעצבים??
ואם עסקינן היה גם ב-"דן", אזי הנה תצלום של אוטובוס ליילנד רויאל טייגר מרק2 (336-093) בקו 7 שבעיניי נראה הרבה יותר יפה ואף אעז ואומר שגם מודרני יותר מהמפלצת המוזרה והנראית כלקוחה משנות ה-40 שאת סרטה הבאת כאן בבכורה.
אמרו לי שבהיסטוריה אין אילוושאלה מוזרה והזויה שמטרידה אותי כבר שנים:
אילו לא היה נחתם המיזוג בין "אגד" ל-"המקשר" בירושלים, ביום 17.03.1966, כיצד היה נראה כיום בירושלים קואופרטיב "המקשר"???
באיזה דגמי אוטובוסים הוא היה משתמש לדעתכם ומדוע?
איזה דגמים הוא היה רוכש בין השנים 1967-2015???
האם הוא היה הופך כבר לחברה בע"מ?
אני באופן אישי חושב שאילולא המיזוג שהיה טפשי בעיניי ושידוע לי שרבים מחברי המקשר חשבו כמוני לאחר ששת הימים, חושב שיתכן והמקשר היה רוכש תוצרת מאן כבר בשנת 1978 פלוס מינוס (כמו דן והחברה הבאר-שבעית לשעבר) והרי החברה הבאר-שבעית רכשה מאן לאחר שהשביתה טייגרים רבים שמבחינה טכנית חיצונית היו זהים לחלוטין לאוטובוסים של המקשר. יחד עם מנועי השוסונים בהמקשר היו מתוצרת סומואה ובדן היו מנועי השוסונים מתוצרת Hispano-Suiza או למעשה כמעט אוטובוסים שונים כך שקשה מאוד לדעת מה היה קורה כיום בהמקשר. האם למישהו יש נימוקים ארוכים ומעניינים בנושא ?
לא 191 אלא 181.אמרו לי שבהיסטוריה אין אילו
שלום! אמרו לי שבהיסטוריה אין אילו ,תאר לך שהערבים היו מחכימים ומקבלים ומקיימים את החלטת האו"ם על חלוקת ארץ ישראל ב1947 (נדמה לי שמספרה היה 191 ) ושלום היה בארץ ,הרי אגד יכול היה לקיים קו אוטובוס מדמשק לחיפה למשל .
דיינו....ושאלה מוזרה והזויה שמטרידה אותי כבר שנים:
אילו לא היה נחתם המיזוג בין "אגד" ל-"המקשר" בירושלים, ביום 17.03.1966, כיצד היה נראה כיום בירושלים קואופרטיב "המקשר"???
באיזה דגמי אוטובוסים הוא היה משתמש לדעתכם ומדוע?
איזה דגמים הוא היה רוכש בין השנים 1967-2015???
האם הוא היה הופך כבר לחברה בע"מ?
אני באופן אישי חושב שאילולא המיזוג שהיה טפשי בעיניי ושידוע לי שרבים מחברי המקשר חשבו כמוני לאחר ששת הימים, חושב שיתכן והמקשר היה רוכש תוצרת מאן כבר בשנת 1978 פלוס מינוס (כמו דן והחברה הבאר-שבעית לשעבר) והרי החברה הבאר-שבעית רכשה מאן לאחר שהשביתה טייגרים רבים שמבחינה טכנית חיצונית היו זהים לחלוטין לאוטובוסים של המקשר. יחד עם מנועי השוסונים בהמקשר היו מתוצרת סומואה ובדן היו מנועי השוסונים מתוצרת Hispano-Suiza או למעשה כמעט אוטובוסים שונים כך שקשה מאוד לדעת מה היה קורה כיום בהמקשר. האם למישהו יש נימוקים ארוכים ומעניינים בנושא ?
נכון מאוד אבל יש לזכור נגישותואם תשאל לדעתי: מבחינה חיצונית ה-BRT החדש נראה איום ונורא
חיצונית. הפרצוף הקדמי מכוער להחריד וכך גם כל הצד. הדגם הקודם אולי פחות נוח לנסיעה אך נראה הרבה יותר מודרני ויפה. משהו לא טוב עובר על תעשיות האוטובוסים בארץ שככל שעוברות השנים - הדגמים החדשים נראים בעצם ישנים ומכוערים. אולי הגיעה השעה להחליף את המעצבים??
ואם עסקינן היה גם ב-"דן", אזי הנה תצלום של אוטובוס ליילנד רויאל טייגר מרק2 (336-093) בקו 7 שבעיניי נראה הרבה יותר יפה ואף אעז ואומר שגם מודרני יותר מהמפלצת המוזרה והנראית כלקוחה משנות ה-40 שאת סרטה הבאת כאן בבכורה.
לגבי נגישות - אתה צודק כמובן ! לגבינכון מאוד אבל יש לזכור נגישות
אני שם לב לזה במיוחד כעת כשאימי זקוקה למקל....ולא חסר גם נכים
לגבי התמונה היפה:
- היכן צולמה- קו 7 למיטב זכרוני פעם הגיע עד גבול תא-בת ים?
- האם יש בכלל אתר אינטרנט שניתן למצוא בו פירוט של קווים ישנים הסטוריים ששונו/ בוטלו עם השנים?
- מדוע רק בחברת דן בתחנות קצה הציבו קופסת פח עם שעון ומקום ללו"ז, ובחברות אחרות בעיקר אגד אין? האם זה קשור להסכמי עבודה עם נהגים או מסיבות אחרות?
לגבי נגישות - אתה צודק כמובן ! לגבי
השאלות שלך:
1. התמונה צולמה בתחנה הסופית של קו 7. אין לי מושג היכן. לא אני הצלם.
2. היה אתר כזה והוא נמחק מהרשת. כיום תוכל למצוא מידע על קוים או אוטובוסים ישנים של "המקשר" באתר הבא:
[URL]http://www.hamekasher.com/[/URL]
3. גם בקואופרטיב אגד בירושלים הוצבו קופסאות פח בשעתו בתחנות הסופיות אך מעולם לא נתקלתי בשעון עלייהן. בקופסאות הללו היה מאוחסן דף כפול בגודל A3 ובו יומן העבודה של הקו. בכל פעם שנהג הגיע לתחנה הסופית או יצא ממנה - הוא היה צריך לחתום על נייר זה. בזמנו סיפרתי כאן איך בשנת 1975 פילחתי עם חבר דף כזה מהקופסה של קו 7 בתחנתו הסופית בכניסה לקיבוץ רמת-רחל. היינו אז ילדים...
זכור לי היטב מילדותי לא רחוק מבית העירייה.
התמונה מ-1968
מאחורי בית העירייהזכור לי היטב מילדותי לא רחוק מבית העירייה.
קופסאות פח ו-90-300-30לגבי נגישות - אתה צודק כמובן ! לגבי
השאלות שלך:
1. התמונה צולמה בתחנה הסופית של קו 7. אין לי מושג היכן. לא אני הצלם.
2. היה אתר כזה והוא נמחק מהרשת. כיום תוכל למצוא מידע על קוים או אוטובוסים ישנים של "המקשר" באתר הבא:
[URL]http://www.hamekasher.com/[/URL]
3. גם בקואופרטיב אגד בירושלים הוצבו קופסאות פח בשעתו בתחנות הסופיות אך מעולם לא נתקלתי בשעון עלייהן. בקופסאות הללו היה מאוחסן דף כפול בגודל A3 ובו יומן העבודה של הקו. בכל פעם שנהג הגיע לתחנה הסופית או יצא ממנה - הוא היה צריך לחתום על נייר זה. בזמנו סיפרתי כאן איך בשנת 1975 פילחתי עם חבר דף כזה מהקופסה של קו 7 בתחנתו הסופית בכניסה לקיבוץ רמת-רחל. היינו אז ילדים...
תודה ! לפי הבנתי הניסוי עדיין בעיצומו. אבדוקקופסאות פח ו-90-300-30
קופסאות הפח עם סידור העבודה של הנהגים, בירושלים, היו בתחנות הסופיות עד לפני כחמש/שש שנים. למיטב זכרוני היו,ליד חלקן ולפני שנים רבות מאוד, גם שעונים.
ואביתר - אפשר מעט יותר פרטים על 90-300-30? מה מטרת הניסוי, כמה זמן אמור להימשך, והאם מסתמן שאלה יהיו האוטובוסים בעירנו בעתיד?
לטעמי הוא מכוערתודה ! לפי הבנתי הניסוי עדיין בעיצומו. אבדוק
לך השבוע את יתר המידע. אני מאוד מקוה שהדגם הזה לא יהיה העיקרי בעירנו....
לטעמי הוא מכוער
אפילו יותר מהפחנוע שאגב מביא בזמן האחרון לעיר הבירה.
לשמחתי/צערי אינני צרכן של תח"צ, אלא נוהג על סוג של תח"צ שאינו אוטובוס ו/או מונית ושלא זוכה לסיקור בפורם זה
והיות וטרחת לענות, מגיע לך גם פרס:נכון מאוד אבל יש לזכור נגישות
אני שם לב לזה במיוחד כעת כשאימי זקוקה למקל....ולא חסר גם נכים
לגבי התמונה היפה:
- היכן צולמה- קו 7 למיטב זכרוני פעם הגיע עד גבול תא-בת ים?
- האם יש בכלל אתר אינטרנט שניתן למצוא בו פירוט של קווים ישנים הסטוריים ששונו/ בוטלו עם השנים?
- מדוע רק בחברת דן בתחנות קצה הציבו קופסת פח עם שעון ומקום ללו"ז, ובחברות אחרות בעיקר אגד אין? האם זה קשור להסכמי עבודה עם נהגים או מסיבות אחרות?
התמונה צולמה בתחנת המוצא של קו 7 ברח' אבן גבירול בת"א ליד מהוהיות וטרחת לענות, מגיע לך גם פרס:
אני מתנצל מראש על איכות הצילום. לא אני הצלם. שם הצלם שמור במערכת.
להערכתי קו 7 לכוון דרום החל ליד קולנוע פאר באיזור רח ירמיהוהתמונה צולמה בתחנת המוצא של קו 7 ברח' אבן גבירול בת"א ליד מה
שמוכר היום כגן העיר בקטע שבין רח' הדסה והעיריה. ובתוספת/הסכמה לדבריו של אביתר, אלו הם האוטובוסים האמיתיים ולא הפחנועים שקיימים היום.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.