כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

mauzer

New member
המפרקיות 5 דלתות של אגד


המפרקיות 5 דלתות של אגד

בסה"כ נראות לא רע. המושבים נוחים יותר מאשר במפריות של קו 1 (מרכבים יותר טובים מהארגז?
)
ידוע מתי יהיו סוף סוף מסכי מידע גדולים ?
עד כאן


 
תודה ! לא - "הארגז" עולים על "מרכבים" מבחינת איכות ההרכבה

המפרקיות 5 דלתות של אגד

בסה"כ נראות לא רע. המושבים נוחים יותר מאשר במפריות של קו 1 (מרכבים יותר טובים מהארגז?
)
ידוע מתי יהיו סוף סוף מסכי מידע גדולים ?
עד כאן
תודה ! לא - "הארגז" עולים על "מרכבים" מבחינת איכות ההרכבה
והמשפט האחרון לקוח מתוך דו"חות פנימיים של מוסכים באגד. אפשר גם להבחין בכך בנקל בנסיעות עצמן. מאז ומעולם היתה באגד העדפה לתוצרת של "הארגז". זה לא שלא קנו גם מ-"מרכבים" אך באחוזים הרבה יותר קטנים. בקואופרטיב המקשר" הירושלמי לא היה אף לא אוטובוס אחד מתוצרת "מרכבים" וזאת למרות שתוצרת "הארגז" היתה יקרה כמעט בשלושה אחוז ! אברהם דוד ליכטמן, ז"ל, המנכ"ל המיתולוגי לא הסכים לשמוע על השם "מרכבים" או מה שהיה לפניו "מגן צ'טווד" ונתן הוראה מפורשת לרכוש רק מתוצרת "הארגז". הנימוק היה איכותי.
כיום אין כמעט הבדלים בהרכבה אם כי מדובר בשתי שיטות שונות. בחברת "דן" מעדיפים את "מרכבים".
 
ואם תשאל לדעתי: מבחינה חיצונית ה-BRT החדש נראה איום ונורא

המפרקיות 5 דלתות של אגד

בסה"כ נראות לא רע. המושבים נוחים יותר מאשר במפריות של קו 1 (מרכבים יותר טובים מהארגז?
)
ידוע מתי יהיו סוף סוף מסכי מידע גדולים ?
עד כאן
ואם תשאל לדעתי: מבחינה חיצונית ה-BRT החדש נראה איום ונורא
חיצונית. הפרצוף הקדמי מכוער להחריד וכך גם כל הצד. הדגם הקודם אולי פחות נוח לנסיעה אך נראה הרבה יותר מודרני ויפה. משהו לא טוב עובר על תעשיות האוטובוסים בארץ שככל שעוברות השנים - הדגמים החדשים נראים בעצם ישנים ומכוערים. אולי הגיעה השעה להחליף את המעצבים??
ואם עסקינן היה גם ב-"דן", אזי הנה תצלום של אוטובוס ליילנד רויאל טייגר מרק2 (336-093) בקו 7 שבעיניי נראה הרבה יותר יפה ואף אעז ואומר שגם מודרני יותר מהמפלצת המוזרה והנראית כלקוחה משנות ה-40 שאת סרטה הבאת כאן בבכורה.

 
ושאלה מוזרה והזויה שמטרידה אותי כבר שנים:


ואם תשאל לדעתי: מבחינה חיצונית ה-BRT החדש נראה איום ונורא
חיצונית. הפרצוף הקדמי מכוער להחריד וכך גם כל הצד. הדגם הקודם אולי פחות נוח לנסיעה אך נראה הרבה יותר מודרני ויפה. משהו לא טוב עובר על תעשיות האוטובוסים בארץ שככל שעוברות השנים - הדגמים החדשים נראים בעצם ישנים ומכוערים. אולי הגיעה השעה להחליף את המעצבים??
ואם עסקינן היה גם ב-"דן", אזי הנה תצלום של אוטובוס ליילנד רויאל טייגר מרק2 (336-093) בקו 7 שבעיניי נראה הרבה יותר יפה ואף אעז ואומר שגם מודרני יותר מהמפלצת המוזרה והנראית כלקוחה משנות ה-40 שאת סרטה הבאת כאן בבכורה.
ושאלה מוזרה והזויה שמטרידה אותי כבר שנים:

אילו לא היה נחתם המיזוג בין "אגד" ל-"המקשר" בירושלים, ביום 17.03.1966, כיצד היה נראה כיום בירושלים קואופרטיב "המקשר"???
באיזה דגמי אוטובוסים הוא היה משתמש לדעתכם ומדוע?
איזה דגמים הוא היה רוכש בין השנים 1967-2015???
האם הוא היה הופך כבר לחברה בע"מ?
אני באופן אישי חושב שאילולא המיזוג שהיה טפשי בעיניי ושידוע לי שרבים מחברי המקשר חשבו כמוני לאחר ששת הימים, חושב שיתכן והמקשר היה רוכש תוצרת מאן כבר בשנת 1978 פלוס מינוס (כמו דן והחברה הבאר-שבעית לשעבר) והרי החברה הבאר-שבעית רכשה מאן לאחר שהשביתה טייגרים רבים שמבחינה טכנית חיצונית היו זהים לחלוטין לאוטובוסים של המקשר. יחד עם מנועי השוסונים בהמקשר היו מתוצרת סומואה ובדן היו מנועי השוסונים מתוצרת Hispano-Suiza או למעשה כמעט אוטובוסים שונים כך שקשה מאוד לדעת מה היה קורה כיום בהמקשר. האם למישהו יש נימוקים ארוכים ומעניינים בנושא ?
 

yeh11

New member
אמרו לי שבהיסטוריה אין אילו

ושאלה מוזרה והזויה שמטרידה אותי כבר שנים:

אילו לא היה נחתם המיזוג בין "אגד" ל-"המקשר" בירושלים, ביום 17.03.1966, כיצד היה נראה כיום בירושלים קואופרטיב "המקשר"???
באיזה דגמי אוטובוסים הוא היה משתמש לדעתכם ומדוע?
איזה דגמים הוא היה רוכש בין השנים 1967-2015???
האם הוא היה הופך כבר לחברה בע"מ?
אני באופן אישי חושב שאילולא המיזוג שהיה טפשי בעיניי ושידוע לי שרבים מחברי המקשר חשבו כמוני לאחר ששת הימים, חושב שיתכן והמקשר היה רוכש תוצרת מאן כבר בשנת 1978 פלוס מינוס (כמו דן והחברה הבאר-שבעית לשעבר) והרי החברה הבאר-שבעית רכשה מאן לאחר שהשביתה טייגרים רבים שמבחינה טכנית חיצונית היו זהים לחלוטין לאוטובוסים של המקשר. יחד עם מנועי השוסונים בהמקשר היו מתוצרת סומואה ובדן היו מנועי השוסונים מתוצרת Hispano-Suiza או למעשה כמעט אוטובוסים שונים כך שקשה מאוד לדעת מה היה קורה כיום בהמקשר. האם למישהו יש נימוקים ארוכים ומעניינים בנושא ?
אמרו לי שבהיסטוריה אין אילו
שלום! אמרו לי שבהיסטוריה אין אילו ,תאר לך שהערבים היו מחכימים ומקבלים ומקיימים את החלטת האו"ם על חלוקת ארץ ישראל ב1947 (נדמה לי שמספרה היה 191 ) ושלום היה בארץ ,הרי אגד יכול היה לקיים קו אוטובוס מדמשק לחיפה למשל .
 
לא 191 אלא 181.

אמרו לי שבהיסטוריה אין אילו
שלום! אמרו לי שבהיסטוריה אין אילו ,תאר לך שהערבים היו מחכימים ומקבלים ומקיימים את החלטת האו"ם על חלוקת ארץ ישראל ב1947 (נדמה לי שמספרה היה 191 ) ושלום היה בארץ ,הרי אגד יכול היה לקיים קו אוטובוס מדמשק לחיפה למשל .
לא 191 אלא 181.
 
דיינו....

ושאלה מוזרה והזויה שמטרידה אותי כבר שנים:

אילו לא היה נחתם המיזוג בין "אגד" ל-"המקשר" בירושלים, ביום 17.03.1966, כיצד היה נראה כיום בירושלים קואופרטיב "המקשר"???
באיזה דגמי אוטובוסים הוא היה משתמש לדעתכם ומדוע?
איזה דגמים הוא היה רוכש בין השנים 1967-2015???
האם הוא היה הופך כבר לחברה בע"מ?
אני באופן אישי חושב שאילולא המיזוג שהיה טפשי בעיניי ושידוע לי שרבים מחברי המקשר חשבו כמוני לאחר ששת הימים, חושב שיתכן והמקשר היה רוכש תוצרת מאן כבר בשנת 1978 פלוס מינוס (כמו דן והחברה הבאר-שבעית לשעבר) והרי החברה הבאר-שבעית רכשה מאן לאחר שהשביתה טייגרים רבים שמבחינה טכנית חיצונית היו זהים לחלוטין לאוטובוסים של המקשר. יחד עם מנועי השוסונים בהמקשר היו מתוצרת סומואה ובדן היו מנועי השוסונים מתוצרת Hispano-Suiza או למעשה כמעט אוטובוסים שונים כך שקשה מאוד לדעת מה היה קורה כיום בהמקשר. האם למישהו יש נימוקים ארוכים ומעניינים בנושא ?
דיינו....
זה מה שכתוב אצלי בהגדה אחרי כל "אילו"
 

ORENG200

New member
נכון מאוד אבל יש לזכור נגישות

ואם תשאל לדעתי: מבחינה חיצונית ה-BRT החדש נראה איום ונורא
חיצונית. הפרצוף הקדמי מכוער להחריד וכך גם כל הצד. הדגם הקודם אולי פחות נוח לנסיעה אך נראה הרבה יותר מודרני ויפה. משהו לא טוב עובר על תעשיות האוטובוסים בארץ שככל שעוברות השנים - הדגמים החדשים נראים בעצם ישנים ומכוערים. אולי הגיעה השעה להחליף את המעצבים??
ואם עסקינן היה גם ב-"דן", אזי הנה תצלום של אוטובוס ליילנד רויאל טייגר מרק2 (336-093) בקו 7 שבעיניי נראה הרבה יותר יפה ואף אעז ואומר שגם מודרני יותר מהמפלצת המוזרה והנראית כלקוחה משנות ה-40 שאת סרטה הבאת כאן בבכורה.
נכון מאוד אבל יש לזכור נגישות
אני שם לב לזה במיוחד כעת כשאימי זקוקה למקל....ולא חסר גם נכים
לגבי התמונה היפה:
  1. היכן צולמה- קו 7 למיטב זכרוני פעם הגיע עד גבול תא-בת ים?
  2. האם יש בכלל אתר אינטרנט שניתן למצוא בו פירוט של קווים ישנים הסטוריים ששונו/ בוטלו עם השנים?
  3. מדוע רק בחברת דן בתחנות קצה הציבו קופסת פח עם שעון ומקום ללו"ז, ובחברות אחרות בעיקר אגד אין? האם זה קשור להסכמי עבודה עם נהגים או מסיבות אחרות?
 
לגבי נגישות - אתה צודק כמובן ! לגבי

נכון מאוד אבל יש לזכור נגישות
אני שם לב לזה במיוחד כעת כשאימי זקוקה למקל....ולא חסר גם נכים
לגבי התמונה היפה:
  1. היכן צולמה- קו 7 למיטב זכרוני פעם הגיע עד גבול תא-בת ים?
  2. האם יש בכלל אתר אינטרנט שניתן למצוא בו פירוט של קווים ישנים הסטוריים ששונו/ בוטלו עם השנים?
  3. מדוע רק בחברת דן בתחנות קצה הציבו קופסת פח עם שעון ומקום ללו"ז, ובחברות אחרות בעיקר אגד אין? האם זה קשור להסכמי עבודה עם נהגים או מסיבות אחרות?
לגבי נגישות - אתה צודק כמובן ! לגבי
השאלות שלך:
1. התמונה צולמה בתחנה הסופית של קו 7. אין לי מושג היכן. לא אני הצלם.
2. היה אתר כזה והוא נמחק מהרשת. כיום תוכל למצוא מידע על קוים או אוטובוסים ישנים של "המקשר" באתר הבא:
[URL]http://www.hamekasher.com/[/URL]
3. גם בקואופרטיב אגד בירושלים הוצבו קופסאות פח בשעתו בתחנות הסופיות אך מעולם לא נתקלתי בשעון עלייהן. בקופסאות הללו היה מאוחסן דף כפול בגודל A3 ובו יומן העבודה של הקו. בכל פעם שנהג הגיע לתחנה הסופית או יצא ממנה - הוא היה צריך לחתום על נייר זה. בזמנו סיפרתי כאן איך בשנת 1975 פילחתי עם חבר דף כזה מהקופסה של קו 7 בתחנתו הסופית בכניסה לקיבוץ רמת-רחל. היינו אז ילדים...
 

mauzer

New member


לגבי נגישות - אתה צודק כמובן ! לגבי
השאלות שלך:
1. התמונה צולמה בתחנה הסופית של קו 7. אין לי מושג היכן. לא אני הצלם.
2. היה אתר כזה והוא נמחק מהרשת. כיום תוכל למצוא מידע על קוים או אוטובוסים ישנים של "המקשר" באתר הבא:
[URL]http://www.hamekasher.com/[/URL]
3. גם בקואופרטיב אגד בירושלים הוצבו קופסאות פח בשעתו בתחנות הסופיות אך מעולם לא נתקלתי בשעון עלייהן. בקופסאות הללו היה מאוחסן דף כפול בגודל A3 ובו יומן העבודה של הקו. בכל פעם שנהג הגיע לתחנה הסופית או יצא ממנה - הוא היה צריך לחתום על נייר זה. בזמנו סיפרתי כאן איך בשנת 1975 פילחתי עם חבר דף כזה מהקופסה של קו 7 בתחנתו הסופית בכניסה לקיבוץ רמת-רחל. היינו אז ילדים...

התמונה מ-1968

 
קופסאות פח ו-90-300-30

לגבי נגישות - אתה צודק כמובן ! לגבי
השאלות שלך:
1. התמונה צולמה בתחנה הסופית של קו 7. אין לי מושג היכן. לא אני הצלם.
2. היה אתר כזה והוא נמחק מהרשת. כיום תוכל למצוא מידע על קוים או אוטובוסים ישנים של "המקשר" באתר הבא:
[URL]http://www.hamekasher.com/[/URL]
3. גם בקואופרטיב אגד בירושלים הוצבו קופסאות פח בשעתו בתחנות הסופיות אך מעולם לא נתקלתי בשעון עלייהן. בקופסאות הללו היה מאוחסן דף כפול בגודל A3 ובו יומן העבודה של הקו. בכל פעם שנהג הגיע לתחנה הסופית או יצא ממנה - הוא היה צריך לחתום על נייר זה. בזמנו סיפרתי כאן איך בשנת 1975 פילחתי עם חבר דף כזה מהקופסה של קו 7 בתחנתו הסופית בכניסה לקיבוץ רמת-רחל. היינו אז ילדים...
קופסאות פח ו-90-300-30
קופסאות הפח עם סידור העבודה של הנהגים, בירושלים, היו בתחנות הסופיות עד לפני כחמש/שש שנים. למיטב זכרוני היו,ליד חלקן ולפני שנים רבות מאוד, גם שעונים.
ואביתר - אפשר מעט יותר פרטים על 90-300-30? מה מטרת הניסוי, כמה זמן אמור להימשך, והאם מסתמן שאלה יהיו האוטובוסים בעירנו בעתיד?
 
תודה ! לפי הבנתי הניסוי עדיין בעיצומו. אבדוק

קופסאות פח ו-90-300-30
קופסאות הפח עם סידור העבודה של הנהגים, בירושלים, היו בתחנות הסופיות עד לפני כחמש/שש שנים. למיטב זכרוני היו,ליד חלקן ולפני שנים רבות מאוד, גם שעונים.
ואביתר - אפשר מעט יותר פרטים על 90-300-30? מה מטרת הניסוי, כמה זמן אמור להימשך, והאם מסתמן שאלה יהיו האוטובוסים בעירנו בעתיד?
תודה ! לפי הבנתי הניסוי עדיין בעיצומו. אבדוק
לך השבוע את יתר המידע. אני מאוד מקוה שהדגם הזה לא יהיה העיקרי בעירנו....
 
לטעמי הוא מכוער

תודה ! לפי הבנתי הניסוי עדיין בעיצומו. אבדוק
לך השבוע את יתר המידע. אני מאוד מקוה שהדגם הזה לא יהיה העיקרי בעירנו....
לטעמי הוא מכוער
אפילו יותר מהפחנוע שאגב מביא בזמן האחרון לעיר הבירה.
לשמחתי/צערי אינני צרכן של תח"צ, אלא נוהג על סוג של תח"צ שאינו אוטובוס ו/או מונית ושלא זוכה לסיקור בפורם זה
 
והיות וטרחת לענות, מגיע לך גם פרס:

נכון מאוד אבל יש לזכור נגישות
אני שם לב לזה במיוחד כעת כשאימי זקוקה למקל....ולא חסר גם נכים
לגבי התמונה היפה:
  1. היכן צולמה- קו 7 למיטב זכרוני פעם הגיע עד גבול תא-בת ים?
  2. האם יש בכלל אתר אינטרנט שניתן למצוא בו פירוט של קווים ישנים הסטוריים ששונו/ בוטלו עם השנים?
  3. מדוע רק בחברת דן בתחנות קצה הציבו קופסת פח עם שעון ומקום ללו"ז, ובחברות אחרות בעיקר אגד אין? האם זה קשור להסכמי עבודה עם נהגים או מסיבות אחרות?
והיות וטרחת לענות, מגיע לך גם פרס:
אני מתנצל מראש על איכות הצילום. לא אני הצלם. שם הצלם שמור במערכת.

 

ה2

New member
התמונה צולמה בתחנת המוצא של קו 7 ברח' אבן גבירול בת"א ליד מה

והיות וטרחת לענות, מגיע לך גם פרס:
אני מתנצל מראש על איכות הצילום. לא אני הצלם. שם הצלם שמור במערכת.
התמונה צולמה בתחנת המוצא של קו 7 ברח' אבן גבירול בת"א ליד מה
שמוכר היום כגן העיר בקטע שבין רח' הדסה והעיריה. ובתוספת/הסכמה לדבריו של אביתר, אלו הם האוטובוסים האמיתיים ולא הפחנועים שקיימים היום.
 

yeh11

New member
להערכתי קו 7 לכוון דרום החל ליד קולנוע פאר באיזור רח ירמיהו

התמונה צולמה בתחנת המוצא של קו 7 ברח' אבן גבירול בת"א ליד מה
שמוכר היום כגן העיר בקטע שבין רח' הדסה והעיריה. ובתוספת/הסכמה לדבריו של אביתר, אלו הם האוטובוסים האמיתיים ולא הפחנועים שקיימים היום.
להערכתי קו 7 לכוון דרום החל ליד קולנוע פאר באיזור רח ירמיהו
שלום! להערכתי קו 7 לכוון דרום החל ליד קולנוע פאר באיזור רח ירמיהו ותחנתו הסופית היתה גבול יפו בת ים לבת ים הוא כבר לא נכנס זה לפחות נכון לשנים 1966 1967
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה