20 הצעות חוק על תחבורה ציבורית הוגשו לכנסת היוצאת- אפס אושרוכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
לטייל עם תחבורה ציבוריתכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
ערך צבור שהוטען בגוש דן כן תקף בחיפה גם במטרונית וגם באגדלטייל עם תחבורה ציבורית
חברתי שלומית ואני טיילנו לנו בנחל לוטם היוצא ממרכז הכרמל ונשפך לשכונת שער העלייה (המסלול הכחול):
חברתי יצאה ברכבה לרכבת סגולה בפתח תקווה ועלתה על הרכבת לת"א אונ' ומשם לחיפה הרכבת יצאה לדרכה בשעה 08:34, ב 08:56 יצאה רכבת ההמשך לחיפה עם שבע דקות עד ההחלפה - מצויין להפסקת שירותים. הרכבת איחרה ב כ 11 דקות עד הירידה בחיפה בת גלים. הכרוז בתחנת תל אביב אונ' כמעט איבד את זה מרוב עצבים על הנוסעים שלא האמינו לקופאיות על שעות הנסיעה של הרכבות השונות, היציאה מהרציפים השונים, ולא האמינו שהרכבת להרצליה מגיעה באמת רק להרצליה ולא יכולה לעשות ג'סטה ולנסוע עד חיפה או למה שהרכבת הישירה לחיפה שלא עוצרת בבנימינה לא יכולה לעצור בבנימינה אפילו אם זה רק לשנייה. וכמובן, הוא קיבל עצבים על ההורים חסרי האחריות שנתנו לילדיהם לעמוד בסמוך לקו הצהוב בקצה הרציפים, וגם כך זהו רציף צר.
יכלה חברתי לרדת בחיפה מרכז השמונה ומשם היינו עולים עם הכרמלית למרכז הכרמל אך היא סגורה לשיפוצים, ומה גם שבסופר בבת גלים - בו רכשנו את הציוד לטיול - אשר צמוד לרכבת המחירים הרבה יותר נמוכים מאשר הסופר המקביל במרכז הכרמל. וגם אני גר בקרבת מקום.
נסענו בקו 37 לאחר המתנה של שלוש דקות. ב - 10:28 אחרי קניות בסופר ושירותים ברכבת, עלינו למרכז הכרמל. כל עם ישראל היה שם, וחנייה ממש לא היתה. כיף לנו. אל התחנה במרכז הכרמל הגענו אחרי 25-30 דקות, ללא פקקים מיוחדים. בדרך ראינו את חגיגות הפסחא בואדי נסנס.
בתחנת הכרמלית הסמוכה לגן האם תלוי שלט המבשר על סגירתה לרגל שיפוצים, וכן הוצבה בחוץ מכונת כרטיסים הדומה מאד לזו שברכבת. האם הכרמלית עוברת לכרטוס משולב לאחר פתיחתה המחודשת?! מי יודע... אציין כי אני לא שמתי לב כך אלא רק חברתי והיא לא אמרה לי את זה בזמן אמת... כך שאני צריך לאמת זאת בעצמי.
את הירידה בנחל לוטם התחלנו בשעה 11:20, מעטים הלכו איתנו בנחל היפהפה הזה: לוטם, כובע נזיר, יערה איטלקית, ער אציל, אורן ירושלים וזנים מיוחדים לכרמל ראינו בנחל המדהים הזה, שבחלקים ממנו אתה פשוט לא רואה עיר לידך. ללכת ביער עבות צמחייה וצל באמצע העיר. עשינו חנייה אחרי 40 דקות. ולאחר הפסקה הגענו לקראת שתיים לסופו של הנחל היישר אל שכונת שער העלייה. למעוניינים במסלול מעט יותר אתגרי אפשר לטפס בנחל אפיק אל רחוב דרך הים, אנו בחרנו שלא.
ירדנו רגלית אל פארק הכט הסמוך להריח מעט את הים, ורעש הרכבת הטריד את מנוחתנו, וכך גם את שאר הנופשים.
משם נסענו במטרונית אל המושבה הגרמנית כעשר דקות נסיעה ושש דקות המתנה וגם חברתי שאינה מכירה את מכונות הכרטוס רכשה כרטיס נסיעה מנייר בקלות, והתעצבנה על כך, ובצדק, שארנק ערך צבור שהוטען בתל אביב לא תופס בחיפה (אפילו ואתה מבקש לנסוע באגד חיפה באותו מחיר נסיעה). לבסוף, סעדנו את לבנו בבית קפה כשר לפסח, ומשם סביבות ארבע הלכנו אל תחנת הרכבת חיפה בת גלים (אבל חיפה מרכז קרובה יותר), להורדת המצות...
מחר עם חברי שלמה סיור מוסיאונים בתל אביב והסביבה, אעדכן...
טוב לשמוע שזה עובד!ערך צבור שהוטען בגוש דן כן תקף בחיפה גם במטרונית וגם באגד
אני כבר נסעתי כך באגד בחיפה מספר פעמים וגם פעם אחת במטרונית.
רוצים להתעצבן הרבה?כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
פחחח
נדמה לי שלראש העיריה הזה יש "עניינים" אחרים במערכת המשפטפחחח
לי זה נשמע כמו ראש עיר שמנסה לסחוט שידרוג תשתיות על חשבון המיזם. פתאום הוא הבין שאם חופרים בTBM אף אחד לא חייב לשדרג לו את ז'בוטינסקי.
בדיוק!נדמה לי שלראש העיריה הזה יש "עניינים" אחרים במערכת המשפט
[URL]http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3647481,00.html[/URL]
איך יש לו זמן לאיים בהגשת עתירה שמועד הגשתה כבר מזמן איחר את "הרכבת"?
אגב, לגבי משך עבודות על תוואי עילי - כדאי שמר זינגר יתעדכן אצל עמיתיו מר ברקת ומר יהב, כמה זמן זה באמת לוקח.
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
פורסמו המצגות מהכנס השנתי של האגודה הישראלית למחקר תחבורהכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
במצגות של המערכת להסעת המונים בגוש דן ושל קו מספר 1 ישפורסמו המצגות מהכנס השנתי של האגודה הישראלית למחקר תחבורה
בקישור למעוניינים
"מושב ראשון: "אסטרטגיות לפיתוח התחבורה הציבורית"
מצגת - התכנית האסטרטגית לפיתוח התחבורה הציבורית - ניר שרב, יועץ למשרדי התחבורה והאוצר.
מצגת - מחזון למימוש, מערכת הסעת המונים בגוש דן - ערן מלמוד, יועץ תחבורה.
מצגת - איך ניסע, או לא ניסע, לעבודה ב-2040 - שוקי כהן, מת"ת.
מושב שני: "תפיסות תפעול מגוונות לתחבורה ציבורית"
מצגת - שרות גמיש במשגב - אמיר שלו, עדליא, מנהלת תחבורה ציבורית.
מצגת - קווי ה"שכונתית" - אבישי רביב, אגד.
מצגת - קווים מדלגי תחנות בחיפה - ד"ר רוברט אסחאק, יועץ ומתכנן תחבורה.
מצגת - קו מספר 1: תכנון, הפעלה ומסקנות ראשוניות - רונן כהן, נת"ע.
מושב שלישי: "נגישות וניידות בחזית המחקר"
מצגת - אופטימיזציה מבוססת סימולציה של תכניות רמזור מופעלות תנועה - תמיר בלשה, הטכניון.
מצגת - יישומן של תובנות פסיכולוגיות לבחינת זמן נסיעה נתפס - עינת טננבאום, הטכניון.
מצגת - תכונות הסביבה הבנויה והתפלגות מרחבית של הולכי רגל - יואב לרמן, אוניברסיטת ת"א.
מצגת - בחינת השפעות של היעדר תחבורה ציבורית בשבת על תושבי תל אביב-יפו - רן שוחמי, אוניברסיטת ת"א."
המצגת של ניר שרב- מהטובות שראיתי.פורסמו המצגות מהכנס השנתי של האגודה הישראלית למחקר תחבורה
בקישור למעוניינים
"מושב ראשון: "אסטרטגיות לפיתוח התחבורה הציבורית"
מצגת - התכנית האסטרטגית לפיתוח התחבורה הציבורית - ניר שרב, יועץ למשרדי התחבורה והאוצר.
מצגת - מחזון למימוש, מערכת הסעת המונים בגוש דן - ערן מלמוד, יועץ תחבורה.
מצגת - איך ניסע, או לא ניסע, לעבודה ב-2040 - שוקי כהן, מת"ת.
מושב שני: "תפיסות תפעול מגוונות לתחבורה ציבורית"
מצגת - שרות גמיש במשגב - אמיר שלו, עדליא, מנהלת תחבורה ציבורית.
מצגת - קווי ה"שכונתית" - אבישי רביב, אגד.
מצגת - קווים מדלגי תחנות בחיפה - ד"ר רוברט אסחאק, יועץ ומתכנן תחבורה.
מצגת - קו מספר 1: תכנון, הפעלה ומסקנות ראשוניות - רונן כהן, נת"ע.
מושב שלישי: "נגישות וניידות בחזית המחקר"
מצגת - אופטימיזציה מבוססת סימולציה של תכניות רמזור מופעלות תנועה - תמיר בלשה, הטכניון.
מצגת - יישומן של תובנות פסיכולוגיות לבחינת זמן נסיעה נתפס - עינת טננבאום, הטכניון.
מצגת - תכונות הסביבה הבנויה והתפלגות מרחבית של הולכי רגל - יואב לרמן, אוניברסיטת ת"א.
מצגת - בחינת השפעות של היעדר תחבורה ציבורית בשבת על תושבי תל אביב-יפו - רן שוחמי, אוניברסיטת ת"א."
המצגת של ניר שרב- מהטובות שראיתי.
יש שם כלכלנים?
לתשומת ליבם של אלה בפורום שחושבים שתחבורה ציבורית אינה עיסוק לכלכלנים...
האמת שזה עניין של הגדרה...יש שם כלכלנים?
משמות החתומים בדף הפתיחה נראה שחוץ מפרופסור ברכמן(מדיניות ציבורית) כולם שם מהנדסי תחבורה/אנשי אקדמיה מתחום התחבורה, בעיקר(או כולם?) מהטכניון..
לפי מה שמעידים עליו מסמכים ברשתהאמת שזה עניין של הגדרה...
ניר שרב הוא כלכלן, אעפ"י שאני לא בטוח שהשכלתו הפורמלית היא בתחום.
שניים מהמהנדסים (שיפטן ואסחאק) מתמחים בנושאים כלכליים, ובוועדת ההיגוי יש כלכלנים.
הכוונה שלי הייתה לא למסלול ההשכלה הנדרש, אלא להתכחשות לדיסציפלינה של כלכלת תחבורה ולשיטות כלכלית לטיפול בתחום.
המצגת של ניר שרב- מהטובות שראיתי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.