כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 
פרסומים של סופרבוס לקראת כניסתה לאזור עפולה והעמקים ב-20.3:

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
פרסומים של סופרבוס לקראת כניסתה לאזור עפולה והעמקים ב-20.3:
קווי עפולה:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237499.pdf[/URL]

קווי בית שאן:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237525.pdf[/URL]

קווי מגדל העמק:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237580.pdf[/URL]

הודעה באתר קווים על סיום פעילות בסניף עפולה:
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2259[/URL]
 

alantan

New member
יפה, יש לעפולה מפת קווים לא רעה. רק חבל שהעלו את ה-PDF

פרסומים של סופרבוס לקראת כניסתה לאזור עפולה והעמקים ב-20.3:
קווי עפולה:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237499.pdf[/URL]

קווי בית שאן:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237525.pdf[/URL]

קווי מגדל העמק:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237580.pdf[/URL]

הודעה באתר קווים על סיום פעילות בסניף עפולה:
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2259[/URL]
יפה, יש לעפולה מפת קווים לא רעה. רק חבל שהעלו את ה-PDF
ברזולוציה נמוכה וכך המפה מאוד לא ברורה.
 

amit1270

New member
כל הקווים מפספסים את תחנת הרכבת

יפה, יש לעפולה מפת קווים לא רעה. רק חבל שהעלו את ה-PDF
ברזולוציה נמוכה וכך המפה מאוד לא ברורה.
כל הקווים מפספסים את תחנת הרכבת
מעניין מה יקרה כשהיא תיפתח. אני מניח שייעדו לה קו אחד מיוחד, וזה פספוס גדול, כי אם היו ממקמים אותה סמוך לכביש 65 ולא 60 באופן טבעי כל הקווים היו עוברים לידה ולא היה צריך למתוח קו מיוחד.
 
דבר מוזר שראיתי:

פרסומים של סופרבוס לקראת כניסתה לאזור עפולה והעמקים ב-20.3:
קווי עפולה:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237499.pdf[/URL]

קווי בית שאן:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237525.pdf[/URL]

קווי מגדל העמק:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237580.pdf[/URL]

הודעה באתר קווים על סיום פעילות בסניף עפולה:
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2259[/URL]
דבר מוזר שראיתי:
רק לי נראה מוזר שהקו לילה החדש בין עפולה למגדל העמק כלל לא פועל בלילה?
 
זה לא קו חדש והוא לא ממש קו לילה, זה קו שפועל בשעות הערב

דבר מוזר שראיתי:
רק לי נראה מוזר שהקו לילה החדש בין עפולה למגדל העמק כלל לא פועל בלילה?
זה לא קו חדש והוא לא ממש קו לילה, זה קו שפועל בשעות הערב
המאוחרות ועושה בתוך מגדל העמק סבוב גדול יותר מקו 348.
משום מה החליטו להתייחס אליו בפרסומים כקו לילה.
 

Shark Alarm

New member
הלאמת מערכת התח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
הלאמת מערכת התח"צ

תור אישי של סבר פלוצקר במוסף ממון שישי של ידיעות אחרונות.
צילמתי רק את החלק הרלוונטי לתחבורה הציבורית. (במידה ויעניינו חלקים נוספים- אעלה (אלא אם כן זה גובל בהפרת זכויות))

שבת נפלאה
 

alantan

New member
מי שכתב את זה לא מבין מאום. התחבורה הציבורית בלונדון אינה

הלאמת מערכת התח"צ

תור אישי של סבר פלוצקר במוסף ממון שישי של ידיעות אחרונות.
צילמתי רק את החלק הרלוונטי לתחבורה הציבורית. (במידה ויעניינו חלקים נוספים- אעלה (אלא אם כן זה גובל בהפרת זכויות))

שבת נפלאה
מי שכתב את זה לא מבין מאום. התחבורה הציבורית בלונדון אינה
מופעלת על ידי חברה עירונית או תאגיד כפי שמציע הכותב אלא על ידי חברות פרטיות שמבצעות את נסיעותיה של התאגיד העירוני. האוטובוסים הם בבעלותן של החברות לא התאגיד.
 
למעשה, כל הכיוון בישראל הוא "מודל לונדון"

מי שכתב את זה לא מבין מאום. התחבורה הציבורית בלונדון אינה
מופעלת על ידי חברה עירונית או תאגיד כפי שמציע הכותב אלא על ידי חברות פרטיות שמבצעות את נסיעותיה של התאגיד העירוני. האוטובוסים הם בבעלותן של החברות לא התאגיד.
למעשה, כל הכיוון בישראל הוא "מודל לונדון"
רשות תח"צ לאומית עם רשויות מטרופוליניות, מכרזי עלות וכללת, מסלקה מרכזית, ערך צבור בכרטיס חכם.
אמנם זה נעשה בקצב ומגושמות האופייניים לישראל, ואי אפשר בכלל להשוות בין הרב-קו לבין אויסטר.

איכזב אותי פלוצקר. בדרך-כלל הוא לומד את החומר טוב לפני שהוא כותב. אולי העובדה שהאוטובוסים של קווי ה-tfl אדומים הטעיתה אותו (למרות שתמיד יש סמל מפעיל במקום בולט). אבל בשורה התחתונה- ההמלצה לעבור ל"מודל לונדון" היא נכונה ונמצאת בהליכי יישום אחרי שהפיקו לקח מהפרטות הפרא שלפני עשור וחצי.
 

amit1270

New member
אהבתי את הביטוי "הפרטות הפרא"


למעשה, כל הכיוון בישראל הוא "מודל לונדון"
רשות תח"צ לאומית עם רשויות מטרופוליניות, מכרזי עלות וכללת, מסלקה מרכזית, ערך צבור בכרטיס חכם.
אמנם זה נעשה בקצב ומגושמות האופייניים לישראל, ואי אפשר בכלל להשוות בין הרב-קו לבין אויסטר.

איכזב אותי פלוצקר. בדרך-כלל הוא לומד את החומר טוב לפני שהוא כותב. אולי העובדה שהאוטובוסים של קווי ה-tfl אדומים הטעיתה אותו (למרות שתמיד יש סמל מפעיל במקום בולט). אבל בשורה התחתונה- ההמלצה לעבור ל"מודל לונדון" היא נכונה ונמצאת בהליכי יישום אחרי שהפיקו לקח מהפרטות הפרא שלפני עשור וחצי.
אהבתי את הביטוי "הפרטות הפרא"
 

alantan

New member
האם העיתונים בארץ טורחים לפרסם מכתבים שמטילים ביקורת על

למעשה, כל הכיוון בישראל הוא "מודל לונדון"
רשות תח"צ לאומית עם רשויות מטרופוליניות, מכרזי עלות וכללת, מסלקה מרכזית, ערך צבור בכרטיס חכם.
אמנם זה נעשה בקצב ומגושמות האופייניים לישראל, ואי אפשר בכלל להשוות בין הרב-קו לבין אויסטר.

איכזב אותי פלוצקר. בדרך-כלל הוא לומד את החומר טוב לפני שהוא כותב. אולי העובדה שהאוטובוסים של קווי ה-tfl אדומים הטעיתה אותו (למרות שתמיד יש סמל מפעיל במקום בולט). אבל בשורה התחתונה- ההמלצה לעבור ל"מודל לונדון" היא נכונה ונמצאת בהליכי יישום אחרי שהפיקו לקח מהפרטות הפרא שלפני עשור וחצי.
האם העיתונים בארץ טורחים לפרסם מכתבים שמטילים ביקורת על
כתבות שפורסמו בהם?
 

טשאפק 2

New member
לא מצטיינים בזה

האם העיתונים בארץ טורחים לפרסם מכתבים שמטילים ביקורת על
כתבות שפורסמו בהם?
לא מצטיינים בזה
הם כנראה טועים לעתים כה רחוקות, שאינם מורגלים במקרים האלה, לכן אין בעיתונות בישראל מדור תיקונים שוטף, בניגוד לנעשה בגופי תקשורת מועדים לטעויות במערב.

מכתבים עם תיקוני טעויות מתפרסמים לפעמים, כיד העורך הטובה עליו.

אגב, לעתים טעויות בוטות באתרי האינטרנט פשוט נערכות ומועלמות ללא זכר, בניגוד לנעשה בכמה אתרי חדשות מערביים שבהם מוסיפים לעתים תיקון והתנצלות נוסח "בגרסה קודמת של כתבה זו כתבנו בטעות...".
 

amit1270

New member
המודל שהוא מדבר עליו מקובל דווקא בארה"ב

מי שכתב את זה לא מבין מאום. התחבורה הציבורית בלונדון אינה
מופעלת על ידי חברה עירונית או תאגיד כפי שמציע הכותב אלא על ידי חברות פרטיות שמבצעות את נסיעותיה של התאגיד העירוני. האוטובוסים הם בבעלותן של החברות לא התאגיד.
המודל שהוא מדבר עליו מקובל דווקא בארה"ב
 

Rubim88

New member
לא רק בארה"ב אלא ברוב העולם

המודל שהוא מדבר עליו מקובל דווקא בארה"ב
לא רק בארה"ב אלא ברוב העולם
לפעמים גם בצורה מעורבת, כשחלקים מהתחבורה במטרופולין X מופעלים ע"י תאגיד עירוני/מטרופוליני/ממשלתי וחלקים אחרים ע"י חברות פרטיות(כמו לונדון למשל) - בכל מקרה עירוני/ממשלתי/פרטי/מעורב זה לא מה שבאמת משנה(לכל היותר משנה בעניין הכלכלי/יעילות של התפעול וגם זה תלוי במדינה), מה שחשוב זה תכנון מקיף/אינטגרציה/רגולציה איכותיים ואכפתיות של המדינה.
 

amit1270

New member
גם בגוש דן יש שילוב דומה...

לא רק בארה"ב אלא ברוב העולם
לפעמים גם בצורה מעורבת, כשחלקים מהתחבורה במטרופולין X מופעלים ע"י תאגיד עירוני/מטרופוליני/ממשלתי וחלקים אחרים ע"י חברות פרטיות(כמו לונדון למשל) - בכל מקרה עירוני/ממשלתי/פרטי/מעורב זה לא מה שבאמת משנה(לכל היותר משנה בעניין הכלכלי/יעילות של התפעול וגם זה תלוי במדינה), מה שחשוב זה תכנון מקיף/אינטגרציה/רגולציה איכותיים ואכפתיות של המדינה.
גם בגוש דן יש שילוב דומה...
רכבת ישראל ונת"ע הם תאגידים ממשלתיים. מסכים איתך בעניין האינטגרציה והרגולציה. אולי לזה התכוון מר פלוצקר וקצת התבלבל בין רשות תח"צ מטרופולינית לתאגיד.
 
נת"ע לא מפעילה בינתיים שום דבר ולא בטוח שהיא תפעיל בעצמה

גם בגוש דן יש שילוב דומה...
רכבת ישראל ונת"ע הם תאגידים ממשלתיים. מסכים איתך בעניין האינטגרציה והרגולציה. אולי לזה התכוון מר פלוצקר וקצת התבלבל בין רשות תח"צ מטרופולינית לתאגיד.
נת"ע לא מפעילה בינתיים שום דבר ולא בטוח שהיא תפעיל בעצמה
בעתיד.
בחיפה, מלבד הרכבת, יש שילוב של מפעילים פרטיים ומפעיל עירוני - הכרמלית.
 

Rubim88

New member
נראה שגוש דן דווקא יהיה יוצא דופן

גם בגוש דן יש שילוב דומה...
רכבת ישראל ונת"ע הם תאגידים ממשלתיים. מסכים איתך בעניין האינטגרציה והרגולציה. אולי לזה התכוון מר פלוצקר וקצת התבלבל בין רשות תח"צ מטרופולינית לתאגיד.
נראה שגוש דן דווקא יהיה יוצא דופן
במקרים שיש הפעלה מעורבת בדרך כלל התאגיד הממשלתי/עירוני הוא זה שמפעיל את רוב/כל מערכת התח"צ העירונית בגלעין הפנימי של המטרופולין וחברות פרטיות מפעילות אשכולות אוטובוסים בטבעות חיצוניות או מערכת/קווים של רכבות פרבריות/אזוריות. במקרה של נת"ע זה נראה שהתכנון הוא שהיא תדאג להקים את התשתית אבל ההפעלה תנתן בזיכיון למפעיל בינלאומי כלשהו ע"י מכרז.
 

DRORIKO8

New member
רשות תח"צ זה משהו אחר

גם בגוש דן יש שילוב דומה...
רכבת ישראל ונת"ע הם תאגידים ממשלתיים. מסכים איתך בעניין האינטגרציה והרגולציה. אולי לזה התכוון מר פלוצקר וקצת התבלבל בין רשות תח"צ מטרופולינית לתאגיד.
רשות תח"צ זה משהו אחר
אפשר לנהל על זה דיון,אבל זה רעיון לגיטימי. תאגיד ממשלתי לעומת זאת זה רעיון מפגר בעליל.
 

DRORIKO8

New member
רעיון מטופש לחלוטין

הלאמת מערכת התח"צ

תור אישי של סבר פלוצקר במוסף ממון שישי של ידיעות אחרונות.
צילמתי רק את החלק הרלוונטי לתחבורה הציבורית. (במידה ויעניינו חלקים נוספים- אעלה (אלא אם כן זה גובל בהפרת זכויות))

שבת נפלאה
רעיון מטופש לחלוטין
לא רק שזה לא יחסוך עלויות זה גם יגדיל אותן, כי אם היום המדינה משלמת חלק מהעליות על ידי סובסידיות,בתאגיד ממשלתי היא תצתרך לשלם את כולן.
בנוסף יש גם את הקטע של מנהל לא תקין. כיום המנכ"ל ממנה לתפקידי מפתח אנשים ראויים,אנשים שגם מגיעים מהתח"ץ(התחילו בתור נהגים) וגם יש להם ראש ויכולת ניהול. אם ייושם הרעיון של פלוצקר ימונו לתפקידי מפתח כל מיני מקורבים לשר למיניהם כמו שאנחנו רואים כמעט בכל גוף מולאם.

והקשקוש הזה "חברות התחבורה לא מסוגלות לשלם שכר ראוי" היה אולי נכון ב-2008, אבל הוא מזמן לא רלבנטי. מה שאפשר לצפות מבן אדם שמעולם לא נסע באוטובוס וניזון מהתקשורת פח שהוא עצמו עובד בה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה