ראיון עם דרור סופרו, מנהל פרויקט הקו המהיר לירושלים, ב-ynetכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
פרסומים של סופרבוס לקראת כניסתה לאזור עפולה והעמקים ב-20.3:כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
יפה, יש לעפולה מפת קווים לא רעה. רק חבל שהעלו את ה-PDFפרסומים של סופרבוס לקראת כניסתה לאזור עפולה והעמקים ב-20.3:
קווי עפולה:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237499.pdf[/URL]
קווי בית שאן:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237525.pdf[/URL]
קווי מגדל העמק:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237580.pdf[/URL]
הודעה באתר קווים על סיום פעילות בסניף עפולה:
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2259[/URL]
כל הקווים מפספסים את תחנת הרכבתיפה, יש לעפולה מפת קווים לא רעה. רק חבל שהעלו את ה-PDF
ברזולוציה נמוכה וכך המפה מאוד לא ברורה.
דבר מוזר שראיתי:פרסומים של סופרבוס לקראת כניסתה לאזור עפולה והעמקים ב-20.3:
קווי עפולה:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237499.pdf[/URL]
קווי בית שאן:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237525.pdf[/URL]
קווי מגדל העמק:
[URL]http://www.superbus.co.il/uploads/1426237580.pdf[/URL]
הודעה באתר קווים על סיום פעילות בסניף עפולה:
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2259[/URL]
זה לא קו חדש והוא לא ממש קו לילה, זה קו שפועל בשעות הערבדבר מוזר שראיתי:
רק לי נראה מוזר שהקו לילה החדש בין עפולה למגדל העמק כלל לא פועל בלילה?
הלאמת מערכת התח"צכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
מי שכתב את זה לא מבין מאום. התחבורה הציבורית בלונדון אינההלאמת מערכת התח"צ
תור אישי של סבר פלוצקר במוסף ממון שישי של ידיעות אחרונות.
צילמתי רק את החלק הרלוונטי לתחבורה הציבורית. (במידה ויעניינו חלקים נוספים- אעלה (אלא אם כן זה גובל בהפרת זכויות))
שבת נפלאה
מי שכתב את זה לא מבין מאום. התחבורה הציבורית בלונדון אינה
מופעלת על ידי חברה עירונית או תאגיד כפי שמציע הכותב אלא על ידי חברות פרטיות שמבצעות את נסיעותיה של התאגיד העירוני. האוטובוסים הם בבעלותן של החברות לא התאגיד.
למעשה, כל הכיוון בישראל הוא "מודל לונדון"
רשות תח"צ לאומית עם רשויות מטרופוליניות, מכרזי עלות וכללת, מסלקה מרכזית, ערך צבור בכרטיס חכם.
אמנם זה נעשה בקצב ומגושמות האופייניים לישראל, ואי אפשר בכלל להשוות בין הרב-קו לבין אויסטר.
איכזב אותי פלוצקר. בדרך-כלל הוא לומד את החומר טוב לפני שהוא כותב. אולי העובדה שהאוטובוסים של קווי ה-tfl אדומים הטעיתה אותו (למרות שתמיד יש סמל מפעיל במקום בולט). אבל בשורה התחתונה- ההמלצה לעבור ל"מודל לונדון" היא נכונה ונמצאת בהליכי יישום אחרי שהפיקו לקח מהפרטות הפרא שלפני עשור וחצי.
האם העיתונים בארץ טורחים לפרסם מכתבים שמטילים ביקורת עללמעשה, כל הכיוון בישראל הוא "מודל לונדון"
רשות תח"צ לאומית עם רשויות מטרופוליניות, מכרזי עלות וכללת, מסלקה מרכזית, ערך צבור בכרטיס חכם.
אמנם זה נעשה בקצב ומגושמות האופייניים לישראל, ואי אפשר בכלל להשוות בין הרב-קו לבין אויסטר.
איכזב אותי פלוצקר. בדרך-כלל הוא לומד את החומר טוב לפני שהוא כותב. אולי העובדה שהאוטובוסים של קווי ה-tfl אדומים הטעיתה אותו (למרות שתמיד יש סמל מפעיל במקום בולט). אבל בשורה התחתונה- ההמלצה לעבור ל"מודל לונדון" היא נכונה ונמצאת בהליכי יישום אחרי שהפיקו לקח מהפרטות הפרא שלפני עשור וחצי.
לא מצטיינים בזההאם העיתונים בארץ טורחים לפרסם מכתבים שמטילים ביקורת על
כתבות שפורסמו בהם?
המודל שהוא מדבר עליו מקובל דווקא בארה"במי שכתב את זה לא מבין מאום. התחבורה הציבורית בלונדון אינה
מופעלת על ידי חברה עירונית או תאגיד כפי שמציע הכותב אלא על ידי חברות פרטיות שמבצעות את נסיעותיה של התאגיד העירוני. האוטובוסים הם בבעלותן של החברות לא התאגיד.
לא רק בארה"ב אלא ברוב העולםהמודל שהוא מדבר עליו מקובל דווקא בארה"ב
גם בגוש דן יש שילוב דומה...לא רק בארה"ב אלא ברוב העולם
לפעמים גם בצורה מעורבת, כשחלקים מהתחבורה במטרופולין X מופעלים ע"י תאגיד עירוני/מטרופוליני/ממשלתי וחלקים אחרים ע"י חברות פרטיות(כמו לונדון למשל) - בכל מקרה עירוני/ממשלתי/פרטי/מעורב זה לא מה שבאמת משנה(לכל היותר משנה בעניין הכלכלי/יעילות של התפעול וגם זה תלוי במדינה), מה שחשוב זה תכנון מקיף/אינטגרציה/רגולציה איכותיים ואכפתיות של המדינה.
נת"ע לא מפעילה בינתיים שום דבר ולא בטוח שהיא תפעיל בעצמהגם בגוש דן יש שילוב דומה...
רכבת ישראל ונת"ע הם תאגידים ממשלתיים. מסכים איתך בעניין האינטגרציה והרגולציה. אולי לזה התכוון מר פלוצקר וקצת התבלבל בין רשות תח"צ מטרופולינית לתאגיד.
נראה שגוש דן דווקא יהיה יוצא דופןגם בגוש דן יש שילוב דומה...
רכבת ישראל ונת"ע הם תאגידים ממשלתיים. מסכים איתך בעניין האינטגרציה והרגולציה. אולי לזה התכוון מר פלוצקר וקצת התבלבל בין רשות תח"צ מטרופולינית לתאגיד.
רשות תח"צ זה משהו אחרגם בגוש דן יש שילוב דומה...
רכבת ישראל ונת"ע הם תאגידים ממשלתיים. מסכים איתך בעניין האינטגרציה והרגולציה. אולי לזה התכוון מר פלוצקר וקצת התבלבל בין רשות תח"צ מטרופולינית לתאגיד.
רעיון מטופש לחלוטיןהלאמת מערכת התח"צ
תור אישי של סבר פלוצקר במוסף ממון שישי של ידיעות אחרונות.
צילמתי רק את החלק הרלוונטי לתחבורה הציבורית. (במידה ויעניינו חלקים נוספים- אעלה (אלא אם כן זה גובל בהפרת זכויות))
שבת נפלאה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.