כי קוד 12 במטרופולין מתבסס על קוד 12 של אגד.
רק שאיי שם לפני 15 שנים המכרז היה גם על תעריף הנסיעה ואז אני דיי זוכר שהיו לי כרטיסיות של אגד בקוד 11 וקוד 12 אבל מעל זה היה רק הלוך ושוב, הכרטיסים האדומים האלו שנמכרו בקופות ועל ידי הנהגים עם היום והלפני 12 או אחרי 12 (שעה ביום).
כי קוד 12 במטרופולין מתבסס על קוד 12 של אגד.הקודים הם קודים לתעריפי נסיעה, לא קודים לערך צבור ולא קודים
לכרטיסיות. מחיר נסיעה בקוד 11 בקווים של אגד הוא 25 ש"ח (למשל נסיעה בין ת"א לחיפה או בין רעננה לחיפה). אם וכאשר יהיה באגד ערך צבור בצורה גורפת, האם על קוד 11 של אגד שמייצג נסיעות בתעריף 25 ש"ח יחול ערך צבור?
אם כן, אז מדוע בקוד 14 של מטרופולין שמייצג תעריף של 17.8 ש"ח לא יהיה?
ואם לא, אז זו הוכחה שההגדרה של "עד קוד 12" מוטעית ומטעה.
רק שאיי שם לפני 15 שנים המכרז היה גם על תעריף הנסיעה ואז אני דיי זוכר שהיו לי כרטיסיות של אגד בקוד 11 וקוד 12 אבל מעל זה היה רק הלוך ושוב, הכרטיסים האדומים האלו שנמכרו בקופות ועל ידי הנהגים עם היום והלפני 12 או אחרי 12 (שעה ביום).