קו 5 מפ"ת- לכפר קאסם יופעל גם במהלך השבתכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
משרד התחבורה מכחישקו 5 מפ"ת- לכפר קאסם יופעל גם במהלך השבת
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-361224-00.html
מקריאת הכתבה הזו נשמע שאסון התרגש עלינוקו 5 מפ"ת- לכפר קאסם יופעל גם במהלך השבת
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-361224-00.html
כי מבחינת כותב הכתבה, כל אוטובוס בקו שירות שנוסע 2 דקות בתוךמקריאת הכתבה הזו נשמע שאסון התרגש עלינו
ועוד שנייה תחל מלחמת גוג ומגוג ו890234792834 דעא"שניקים יחסלו אותנו.
שתושבי כפר קאסם ישמרו שבת? אללה ירחמו!כי מבחינת כותב הכתבה, כל אוטובוס בקו שירות שנוסע 2 דקות בתוך
השבת זה אסון.
עידן יוסף הכריז כבר מזמן על מלחמת חורמה נגד תחבורה ציבורית בשבת ובחגים וגם נחל בעבר הצלחות במלחמתו, כמו למשל ביטול הפעלת קו 1 של המטרונית בראש השנה.
לא מן הנמנע שגם במלחמתו נגד קו 5 הוא יצליח.
עידו יוסף מוכיח כאן כי הטענות לגבי שמירת זכויות הנהגים הןמקריאת הכתבה הזו נשמע שאסון התרגש עלינו
ועוד שנייה תחל מלחמת גוג ומגוג ו890234792834 דעא"שניקים יחסלו אותנו.
אפשר להירגע , הקו לא יפעל.קו 5 מפ"ת- לכפר קאסם יופעל גם במהלך השבת
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-361224-00.html
כמה צפוי...אפשר להירגע , הקו לא יפעל.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-361291-00.html
לא ציפיתי אחרת משר התחבורה, על אחת כמה וכמה בתקופת הבחירותאפשר להירגע , הקו לא יפעל.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-361291-00.html
ערך צבור במטרופולין חיפה החל מ-20.3כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
הערך הצבור יהיה משותף לזה שמופעל בגוש דן?ערך צבור במטרופולין חיפה החל מ-20.3
בדף הפייסבוק של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בחיפה מופיע פוסט שתוכנו:
"
חברים,
קיבלנו עדכון שהחל מ 20.03.15 מתוכנן לפעול ערך צבור במטרונית אשר יכובד על ידי אגד !
מדובר בבשורה.
במידה ויהיה שינוי נעדכן !
שלכם ובשבילכם
תחבורה בדרך שלנו - סניף חיפה
"
בכל מקום שבו מכובד ערך צבור מכובד כל ערך צבורהערך הצבור יהיה משותף לזה שמופעל בגוש דן?
מה בעצם הבעיה להפעיל ערך צבור אחד לכל הקווים בכל הארץ?
לא בכל הקווים, רק עוד קוד מחיר 12בכל מקום שבו מכובד ערך צבור מכובד כל ערך צבור
הערך הצבור נכנס לאזורים ומפעילים שונים בהדרגה. בסופו של דבר יהיה ערך צבור בכל הארץ.
אחת הבעיות לגבי הערך הצבור היא שעדיין אין אפשרות להטעין ערך צבור באגד (בחברת הבת, אגד תעבורה, בקווי שפירים-ירושלים כבר אפשר).
כשהמכשול הזה יוסר וכשתופעל באופן מלא המסלקה המשותפת, יהיה הרבה יותר קל להחיל את הערך הצבור בכל הקווים במדינה.
תודה! למה לא גם מעל קוד 12?לא בכל הקווים, רק עוד קוד מחיר 12
+ קודי מחיר מיוחדים, בעיקר לאזורי פריפריה ובכלליות כמעט כל מה שמתחת ל15 ש"ח בנסיעה בודדת נכנס בערך הצבור.
 
כל מה שמעל, - כרטיסיית שתי נסיעות.
בנסיעות בינעירוניות ארוכות שיעור ההנחה נמוך יותר מאשרתודה! למה לא גם מעל קוד 12?
זה עד קוד 12 גם על פי תעודת זכאות להנחות בתח"צ. אבל...בנסיעות בינעירוניות ארוכות שיעור ההנחה נמוך יותר מאשר
בנסיעות קצרות יותר ואחוז הנחה בערך צבור מגלם הנחה שמתאימה לנסיעות קצרות יותר.
זה, אגב, לא בדיוק "מעל קוד 12" כי אין אחידות בקודים בין המפעילים השונים. קוד 12 ש olli3 הזכיר מתייחס בעיקר למטרופולין.
אבל, מה שנכון להיום לא בהכרח יהיה נכון בעתיד ואם וכאשר יעשו רפורמה בתעריפי הנסיעות, יכול להיות שיאחדו גם את שיעורי ההנחות ואז אפשר יהיה להחיל ערך צבור בכל הקווים לכל הנסיעות.
אם וכאשר יכניסו את הערך הצבור לרכבת, שבה יהיה קשה ולא ממש הגיוני להפריד בין נסיעות קצרות לארוכות, אז סביר שהערך הצבור יכנס גם לנסיעות בינעירוניות ארוכות באוטובוסים, אולי חוץ מהנסיעות לאילת.
גם העיקרון המנחה שכתבת לא בכל מקרה עובדזה עד קוד 12 גם על פי תעודת זכאות להנחות בתח"צ. אבל...
אני יותר ממסכים שההגדרה הזאת מאד בעייתית עם המצב בנוכחי
 
זה מה שכתוב מאחורי תעודת הזכאות למשל, הנחה של 33% עד קוד 12 כולל.
 
קודים שהם 62, 72 וכל מיני 6X7X8X וכו' שהם כל מיני קודים על בסיס קוד 1 או קוד 2 וסה"כ יצרו קוד ספציפי לאיזור ספציפי בארץ כמו 41-42-43-44 במרכז גם.
 
העיקרון המנחה הוא עד קוד 12 מבחינת הקודים הוותיקים שמגיעים עד סביב קוד 25.
 
זו הגדרה מעצבנת אבל לכל נוסע שהוא לא כמונו, קשה להסביר את זה בצורה יותר ברורה.
העיקרון המנחה הוא "ערך צבור" עד קוד 12 ולא כרטיסיות.גם העיקרון המנחה שכתבת לא בכל מקרה עובד
באגד הותיקה קוד 8 מייצג תעריף של 19 ש"ח וקוד 11 מייצג תעריף של 25 ש"ח.
אלה קודים שמחוץ לתחום הערך הצבור.
זה שבתעודת הזכאות כותבים את זה לא הופך את זה להגדרה פחות מטעה ויותר נכונה.
ובהחלט יש דרך להסביר את זה בצורה ברורה יותר ונכונה יותר - במקום לתת הגדרה לפי קודים, לתת הגדרה לפי תעריף שקלי.
הקודים הם קודים לתעריפי נסיעה, לא קודים לערך צבור ולא קודיםהעיקרון המנחה הוא "ערך צבור" עד קוד 12 ולא כרטיסיות.
זה מה שרשום...
 
זאת הלשון:
 
נושא תעודה זו רשאי להשתמש בכרטיסיות הנחה לזכאים או באמצעות כרטיס צובר ערך בכל קווי השיות שתעריף הנסיעה בהם עד קוד מחיר 12 כולל, כמפורט בצו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה בקווי שירות של בעל רישיון קו), התשע"ב-2012.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.