כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 
כי מבחינת כותב הכתבה, כל אוטובוס בקו שירות שנוסע 2 דקות בתוך

מקריאת הכתבה הזו נשמע שאסון התרגש עלינו
ועוד שנייה תחל מלחמת גוג ומגוג ו890234792834 דעא"שניקים יחסלו אותנו.
כי מבחינת כותב הכתבה, כל אוטובוס בקו שירות שנוסע 2 דקות בתוך
השבת זה אסון.
עידן יוסף הכריז כבר מזמן על מלחמת חורמה נגד תחבורה ציבורית בשבת ובחגים וגם נחל בעבר הצלחות במלחמתו, כמו למשל ביטול הפעלת קו 1 של המטרונית בראש השנה.
לא מן הנמנע שגם במלחמתו נגד קו 5 הוא יצליח.
 

Ccyclist

Active member
שתושבי כפר קאסם ישמרו שבת? אללה ירחמו!

כי מבחינת כותב הכתבה, כל אוטובוס בקו שירות שנוסע 2 דקות בתוך
השבת זה אסון.
עידן יוסף הכריז כבר מזמן על מלחמת חורמה נגד תחבורה ציבורית בשבת ובחגים וגם נחל בעבר הצלחות במלחמתו, כמו למשל ביטול הפעלת קו 1 של המטרונית בראש השנה.
לא מן הנמנע שגם במלחמתו נגד קו 5 הוא יצליח.
שתושבי כפר קאסם ישמרו שבת? אללה ירחמו!
 

alantan

New member
עידו יוסף מוכיח כאן כי הטענות לגבי שמירת זכויות הנהגים הן

מקריאת הכתבה הזו נשמע שאסון התרגש עלינו
ועוד שנייה תחל מלחמת גוג ומגוג ו890234792834 דעא"שניקים יחסלו אותנו.
עידו יוסף מוכיח כאן כי הטענות לגבי שמירת זכויות הנהגים הן
שקריות ושהכל נובע מרצון לכפייה על האזרחים. הנהגים בקו הזה אינם תושבי פתח תקווה - כל מה שמעניין אותו הוא שהקו לא יפעל כי חס וחלילה עשוי להיות שירות לאזרחים בשבת.
 
ערך צבור במטרופולין חיפה החל מ-20.3

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
ערך צבור במטרופולין חיפה החל מ-20.3
בדף הפייסבוק של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בחיפה מופיע פוסט שתוכנו:
"
חברים,
קיבלנו עדכון שהחל מ 20.03.15 מתוכנן לפעול ערך צבור במטרונית אשר יכובד על ידי אגד !
מדובר בבשורה.
במידה ויהיה שינוי נעדכן !
שלכם ובשבילכם
תחבורה בדרך שלנו - סניף חיפה
"
 
הערך הצבור יהיה משותף לזה שמופעל בגוש דן?

ערך צבור במטרופולין חיפה החל מ-20.3
בדף הפייסבוק של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בחיפה מופיע פוסט שתוכנו:
"
חברים,
קיבלנו עדכון שהחל מ 20.03.15 מתוכנן לפעול ערך צבור במטרונית אשר יכובד על ידי אגד !
מדובר בבשורה.
במידה ויהיה שינוי נעדכן !
שלכם ובשבילכם
תחבורה בדרך שלנו - סניף חיפה
"
הערך הצבור יהיה משותף לזה שמופעל בגוש דן?
מה בעצם הבעיה להפעיל ערך צבור אחד לכל הקווים בכל הארץ?
 
בכל מקום שבו מכובד ערך צבור מכובד כל ערך צבור

הערך הצבור יהיה משותף לזה שמופעל בגוש דן?
מה בעצם הבעיה להפעיל ערך צבור אחד לכל הקווים בכל הארץ?
בכל מקום שבו מכובד ערך צבור מכובד כל ערך צבור
הערך הצבור נכנס לאזורים ומפעילים שונים בהדרגה. בסופו של דבר יהיה ערך צבור בכל הארץ.
אחת הבעיות לגבי הערך הצבור היא שעדיין אין אפשרות להטעין ערך צבור באגד (בחברת הבת, אגד תעבורה, בקווי שפירים-ירושלים כבר אפשר).
כשהמכשול הזה יוסר וכשתופעל באופן מלא המסלקה המשותפת, יהיה הרבה יותר קל להחיל את הערך הצבור בכל הקווים במדינה.
 

olli3

New member
מנהל
לא בכל הקווים, רק עוד קוד מחיר 12

בכל מקום שבו מכובד ערך צבור מכובד כל ערך צבור
הערך הצבור נכנס לאזורים ומפעילים שונים בהדרגה. בסופו של דבר יהיה ערך צבור בכל הארץ.
אחת הבעיות לגבי הערך הצבור היא שעדיין אין אפשרות להטעין ערך צבור באגד (בחברת הבת, אגד תעבורה, בקווי שפירים-ירושלים כבר אפשר).
כשהמכשול הזה יוסר וכשתופעל באופן מלא המסלקה המשותפת, יהיה הרבה יותר קל להחיל את הערך הצבור בכל הקווים במדינה.
לא בכל הקווים, רק עוד קוד מחיר 12
+ קודי מחיר מיוחדים, בעיקר לאזורי פריפריה ובכלליות כמעט כל מה שמתחת ל15 ש"ח בנסיעה בודדת נכנס בערך הצבור.
&nbsp
כל מה שמעל, - כרטיסיית שתי נסיעות.
 
תודה! למה לא גם מעל קוד 12?

לא בכל הקווים, רק עוד קוד מחיר 12
+ קודי מחיר מיוחדים, בעיקר לאזורי פריפריה ובכלליות כמעט כל מה שמתחת ל15 ש"ח בנסיעה בודדת נכנס בערך הצבור.
&nbsp
כל מה שמעל, - כרטיסיית שתי נסיעות.
תודה! למה לא גם מעל קוד 12?
 
בנסיעות בינעירוניות ארוכות שיעור ההנחה נמוך יותר מאשר

תודה! למה לא גם מעל קוד 12?
בנסיעות בינעירוניות ארוכות שיעור ההנחה נמוך יותר מאשר
בנסיעות קצרות יותר ואחוז הנחה בערך צבור מגלם הנחה שמתאימה לנסיעות קצרות יותר.
זה, אגב, לא בדיוק "מעל קוד 12" כי אין אחידות בקודים בין המפעילים השונים. קוד 12 ש olli3 הזכיר מתייחס בעיקר למטרופולין.
אבל, מה שנכון להיום לא בהכרח יהיה נכון בעתיד ואם וכאשר יעשו רפורמה בתעריפי הנסיעות, יכול להיות שיאחדו גם את שיעורי ההנחות ואז אפשר יהיה להחיל ערך צבור בכל הקווים לכל הנסיעות.
אם וכאשר יכניסו את הערך הצבור לרכבת, שבה יהיה קשה ולא ממש הגיוני להפריד בין נסיעות קצרות לארוכות, אז סביר שהערך הצבור יכנס גם לנסיעות בינעירוניות ארוכות באוטובוסים, אולי חוץ מהנסיעות לאילת.
 

olli3

New member
מנהל
זה עד קוד 12 גם על פי תעודת זכאות להנחות בתח"צ. אבל...

בנסיעות בינעירוניות ארוכות שיעור ההנחה נמוך יותר מאשר
בנסיעות קצרות יותר ואחוז הנחה בערך צבור מגלם הנחה שמתאימה לנסיעות קצרות יותר.
זה, אגב, לא בדיוק "מעל קוד 12" כי אין אחידות בקודים בין המפעילים השונים. קוד 12 ש olli3 הזכיר מתייחס בעיקר למטרופולין.
אבל, מה שנכון להיום לא בהכרח יהיה נכון בעתיד ואם וכאשר יעשו רפורמה בתעריפי הנסיעות, יכול להיות שיאחדו גם את שיעורי ההנחות ואז אפשר יהיה להחיל ערך צבור בכל הקווים לכל הנסיעות.
אם וכאשר יכניסו את הערך הצבור לרכבת, שבה יהיה קשה ולא ממש הגיוני להפריד בין נסיעות קצרות לארוכות, אז סביר שהערך הצבור יכנס גם לנסיעות בינעירוניות ארוכות באוטובוסים, אולי חוץ מהנסיעות לאילת.
זה עד קוד 12 גם על פי תעודת זכאות להנחות בתח"צ. אבל...
אני יותר ממסכים שההגדרה הזאת מאד בעייתית עם המצב בנוכחי
&nbsp
זה מה שכתוב מאחורי תעודת הזכאות למשל, הנחה של 33% עד קוד 12 כולל.
&nbsp
קודים שהם 62, 72 וכל מיני 6X7X8X וכו' שהם כל מיני קודים על בסיס קוד 1 או קוד 2 וסה"כ יצרו קוד ספציפי לאיזור ספציפי בארץ כמו 41-42-43-44 במרכז גם.
&nbsp
העיקרון המנחה הוא עד קוד 12 מבחינת הקודים הוותיקים שמגיעים עד סביב קוד 25.
&nbsp
זו הגדרה מעצבנת אבל לכל נוסע שהוא לא כמונו, קשה להסביר את זה בצורה יותר ברורה.
 
גם העיקרון המנחה שכתבת לא בכל מקרה עובד

זה עד קוד 12 גם על פי תעודת זכאות להנחות בתח"צ. אבל...
אני יותר ממסכים שההגדרה הזאת מאד בעייתית עם המצב בנוכחי
&nbsp
זה מה שכתוב מאחורי תעודת הזכאות למשל, הנחה של 33% עד קוד 12 כולל.
&nbsp
קודים שהם 62, 72 וכל מיני 6X7X8X וכו' שהם כל מיני קודים על בסיס קוד 1 או קוד 2 וסה"כ יצרו קוד ספציפי לאיזור ספציפי בארץ כמו 41-42-43-44 במרכז גם.
&nbsp
העיקרון המנחה הוא עד קוד 12 מבחינת הקודים הוותיקים שמגיעים עד סביב קוד 25.
&nbsp
זו הגדרה מעצבנת אבל לכל נוסע שהוא לא כמונו, קשה להסביר את זה בצורה יותר ברורה.
גם העיקרון המנחה שכתבת לא בכל מקרה עובד
באגד הותיקה קוד 8 מייצג תעריף של 19 ש"ח וקוד 11 מייצג תעריף של 25 ש"ח.
אלה קודים שמחוץ לתחום הערך הצבור.
זה שבתעודת הזכאות כותבים את זה לא הופך את זה להגדרה פחות מטעה ויותר נכונה.
ובהחלט יש דרך להסביר את זה בצורה ברורה יותר ונכונה יותר - במקום לתת הגדרה לפי קודים, לתת הגדרה לפי תעריף שקלי.
 

olli3

New member
מנהל
העיקרון המנחה הוא "ערך צבור" עד קוד 12 ולא כרטיסיות.

גם העיקרון המנחה שכתבת לא בכל מקרה עובד
באגד הותיקה קוד 8 מייצג תעריף של 19 ש"ח וקוד 11 מייצג תעריף של 25 ש"ח.
אלה קודים שמחוץ לתחום הערך הצבור.
זה שבתעודת הזכאות כותבים את זה לא הופך את זה להגדרה פחות מטעה ויותר נכונה.
ובהחלט יש דרך להסביר את זה בצורה ברורה יותר ונכונה יותר - במקום לתת הגדרה לפי קודים, לתת הגדרה לפי תעריף שקלי.
העיקרון המנחה הוא "ערך צבור" עד קוד 12 ולא כרטיסיות.
זה מה שרשום...
&nbsp
זאת הלשון:
&nbsp
נושא תעודה זו רשאי להשתמש בכרטיסיות הנחה לזכאים או באמצעות כרטיס צובר ערך בכל קווי השיות שתעריף הנסיעה בהם עד קוד מחיר 12 כולל, כמפורט בצו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה בקווי שירות של בעל רישיון קו), התשע"ב-2012.
 
הקודים הם קודים לתעריפי נסיעה, לא קודים לערך צבור ולא קודים

העיקרון המנחה הוא "ערך צבור" עד קוד 12 ולא כרטיסיות.
זה מה שרשום...
&nbsp
זאת הלשון:
&nbsp
נושא תעודה זו רשאי להשתמש בכרטיסיות הנחה לזכאים או באמצעות כרטיס צובר ערך בכל קווי השיות שתעריף הנסיעה בהם עד קוד מחיר 12 כולל, כמפורט בצו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה בקווי שירות של בעל רישיון קו), התשע"ב-2012.
הקודים הם קודים לתעריפי נסיעה, לא קודים לערך צבור ולא קודים
לכרטיסיות. מחיר נסיעה בקוד 11 בקווים של אגד הוא 25 ש"ח (למשל נסיעה בין ת"א לחיפה או בין רעננה לחיפה). אם וכאשר יהיה באגד ערך צבור בצורה גורפת, האם על קוד 11 של אגד שמייצג נסיעות בתעריף 25 ש"ח יחול ערך צבור?
אם כן, אז מדוע בקוד 14 של מטרופולין שמייצג תעריף של 17.8 ש"ח לא יהיה?
ואם לא, אז זו הוכחה שההגדרה של "עד קוד 12" מוטעית ומטעה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה