וואוו ווואוו וואוו, סוף סוף ישיר מת"א לא.ת. החדש בנתניה.קו חדש בין נתניה לבני ברק דרך אזה"ת ספיר - 614
ושינויים נוספים בקווי נתניה - תל אביב:
[URL]http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=395[/URL]
[URL]http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=396[/URL]
בעיקר מחזקים את הקישור לאזור התעשיה ספיר הן מתל אביב והן מאזור בני ברק.
לא כל הנסיעות של 606 נכנסות לאזור התעשיה - ל 605 ו 606 ישוואוו ווואוו וואוו, סוף סוף ישיר מת"א לא.ת. החדש בנתניה.
וכל הנסיעות של 606 נכנסות לאיזור התעשיה. קישור גם מגהה בשעות טובות על ידי 614 וגם ממורשה והכפר הירוק אל איזור התעשיה.
 
זה פשוט נפלא.
אוקיי, עכשיו אני רואה את זה בלו"ז. יחסיתי בטעות אתלא כל הנסיעות של 606 נכנסות לאזור התעשיה - ל 605 ו 606 יש
חלופות שנכנסות אליו.
605 עושה מסלול ממש הזוי: נוסע את כל גיבורי ישראל פעמייםקו חדש בין נתניה לבני ברק דרך אזה"ת ספיר - 614
ושינויים נוספים בקווי נתניה - תל אביב:
[URL]http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=395[/URL]
[URL]http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=396[/URL]
בעיקר מחזקים את הקישור לאזור התעשיה ספיר הן מתל אביב והן מאזור בני ברק.
זה כנראה הופך את הנסיעות האלה של 605 לאיטיות בהרבה מ-601.605 עושה מסלול ממש הזוי: נוסע את כל גיבורי ישראל פעמיים
במקום לצאת בגשר השלום לכביש המהיר. יש לו תחנות לאורך גיבורי ישראל בשני כיווני הנסיעה, מה שמאריך את הדרך בלא פחות מ-18 דקות על פי הלו"ז! מי האידיוט שחשב על הרעיון הזה?
ולכן היה עדיף לתת לחלופה הזו מספר אחר, למשל 615זה כנראה הופך את הנסיעות האלה של 605 לאיטיות בהרבה מ-601.
היה עדיף פשוט לסיים את הקו באזור התעשייהולכן היה עדיף לתת לחלופה הזו מספר אחר, למשל 615
מי שנוסע מכיוון דרום לחלק המערבי של נתניה, צריך לא לעלות על הנסיעות הללו של 605.
אבל קח בחשבון שהנסיעות של החלופה הזו הן בשעות בהן הכיוון השני הוא הכיוון המבוקש יותר ולכן בסך הכל השירות לא נפגע.
הבעיה היא במספור שלא מבדל את הנסיעות הללו שמטרתן העיקרית לקשר בין תל אביב לבין אזור התעשיה ספיר ולא קישור מהיר בין תל אביב לחלק המערבי של נתניה.
אם כבר מתייחסים רק לקישור בין ת"א לאזור התעשיה אז היה עדיףהיה עדיף פשוט לסיים את הקו באזור התעשייה
אין שום טעם לנסוע בחלופה הזאת למי שצריך להגיע לתוך נתניה. עדיף כבר לחכות ל-605 הרגיל שיבוא 10 דקות אחרי ולהגיע יותר מהר.
605 עושה מסלול ממש הזוי: נוסע את כל גיבורי ישראל פעמיים
במקום לצאת בגשר השלום לכביש המהיר. יש לו תחנות לאורך גיבורי ישראל בשני כיווני הנסיעה, מה שמאריך את הדרך בלא פחות מ-18 דקות על פי הלו"ז! מי האידיוט שחשב על הרעיון הזה?
איך מסמנים את "מכת החלופת" הזו? אותיות כמו פעם ?פשוט טימטום של חלופה
מאפיינת מאוד את קבוצת עפיפי שיש לה פדנטיות שלא לוותר על אף תחנה במסלול, גם אם הסיבוב שצריך לעשות כדי להגיע לאותה תחנה מייתר את הצורך בה.
אין לי שום ספק שהתכנון האידיוטי הזה בוצע שם ולא במשרד התחבורה.
היה צריך פשוט לסיים את הקו באזור התעשייה, או להכניס אותו לנתניה מגשר השלום ולוותר על שתי תחנות מסכנות שגם כך יש אליהן שירות סופר תדיר מתל אביב. אבל לא...
זה היופי, לרוב לא מסמנים. במקרה הטוב שמים שלט "דרך..." וזהו.איך מסמנים את "מכת החלופת" הזו? אותיות כמו פעם ?
ובמקרה הרע הקו מחליף מסלול ללא סימון?זה היופי, לרוב לא מסמנים. במקרה הטוב שמים שלט "דרך..." וזהו.
ובמקרה הרע הקו מחליף מסלול ללא סימון?
זה לא אוטובוס, זו מונית שירות עם לו"ז. איך הנוסע אמור לדעת לאן מגיע קו XYZ?
כל השיטה הזאת דפוקה מהיסוד ויש חוסר סדר גדול.ובמקרה הרע הקו מחליף מסלול ללא סימון?
זה לא אוטובוס, זו מונית שירות עם לו"ז. איך הנוסע אמור לדעת לאן מגיע קו XYZ?
ב"אפיקים" באשכול שומרון, זה מופיע בשילוט יעד דיגיטליאיך מסמנים את "מכת החלופת" הזו? אותיות כמו פעם ?
גם בדן זה קייםב"אפיקים" באשכול שומרון, זה מופיע בשילוט יעד דיגיטלי
למשל, אם קו 286 עובר דרך ברקן, אז רשום בשילוט הדיגיטלי "דרך ברקן".
אז אני מניח שלא שולחים EL לחלופות של 31 ו72, כן?גם בדן זה קיים
למשל: 31 "תיכון בליך", 72 "שזר", 204 "מוגרבי", 89 "שכונת ישגב" וכו'
אין יותר ELאז אני מניח שלא שולחים EL לחלופות של 31 ו72, כן?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.