כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

olli3

New member
מנהל
וואוו ווואוו וואוו, סוף סוף ישיר מת"א לא.ת. החדש בנתניה.

קו חדש בין נתניה לבני ברק דרך אזה"ת ספיר - 614
ושינויים נוספים בקווי נתניה - תל אביב:
[URL]http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=395[/URL]
[URL]http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=396[/URL]

בעיקר מחזקים את הקישור לאזור התעשיה ספיר הן מתל אביב והן מאזור בני ברק.
וואוו ווואוו וואוו, סוף סוף ישיר מת"א לא.ת. החדש בנתניה.
וכל הנסיעות של 606 נכנסות לאיזור התעשיה. קישור גם מגהה בשעות טובות על ידי 614 וגם ממורשה והכפר הירוק אל איזור התעשיה.
&nbsp
זה פשוט נפלא.
 
לא כל הנסיעות של 606 נכנסות לאזור התעשיה - ל 605 ו 606 יש

וואוו ווואוו וואוו, סוף סוף ישיר מת"א לא.ת. החדש בנתניה.
וכל הנסיעות של 606 נכנסות לאיזור התעשיה. קישור גם מגהה בשעות טובות על ידי 614 וגם ממורשה והכפר הירוק אל איזור התעשיה.
&nbsp
זה פשוט נפלא.
לא כל הנסיעות של 606 נכנסות לאזור התעשיה - ל 605 ו 606 יש
חלופות שנכנסות אליו.
 

olli3

New member
מנהל
אוקיי, עכשיו אני רואה את זה בלו"ז. יחסיתי בטעות את

לא כל הנסיעות של 606 נכנסות לאזור התעשיה - ל 605 ו 606 יש
חלופות שנכנסות אליו.
אוקיי, עכשיו אני רואה את זה בלו"ז. יחסיתי בטעות את
תחנת גשר השלום (נתניה) לאיזור התעשיה החדש.
 
605 עושה מסלול ממש הזוי: נוסע את כל גיבורי ישראל פעמיים

קו חדש בין נתניה לבני ברק דרך אזה"ת ספיר - 614
ושינויים נוספים בקווי נתניה - תל אביב:
[URL]http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=395[/URL]
[URL]http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=396[/URL]

בעיקר מחזקים את הקישור לאזור התעשיה ספיר הן מתל אביב והן מאזור בני ברק.
605 עושה מסלול ממש הזוי: נוסע את כל גיבורי ישראל פעמיים
במקום לצאת בגשר השלום לכביש המהיר. יש לו תחנות לאורך גיבורי ישראל בשני כיווני הנסיעה, מה שמאריך את הדרך בלא פחות מ-18 דקות על פי הלו"ז! מי האידיוט שחשב על הרעיון הזה?
 
זה כנראה הופך את הנסיעות האלה של 605 לאיטיות בהרבה מ-601.

605 עושה מסלול ממש הזוי: נוסע את כל גיבורי ישראל פעמיים
במקום לצאת בגשר השלום לכביש המהיר. יש לו תחנות לאורך גיבורי ישראל בשני כיווני הנסיעה, מה שמאריך את הדרך בלא פחות מ-18 דקות על פי הלו"ז! מי האידיוט שחשב על הרעיון הזה?
זה כנראה הופך את הנסיעות האלה של 605 לאיטיות בהרבה מ-601.
 
ולכן היה עדיף לתת לחלופה הזו מספר אחר, למשל 615

זה כנראה הופך את הנסיעות האלה של 605 לאיטיות בהרבה מ-601.
ולכן היה עדיף לתת לחלופה הזו מספר אחר, למשל 615
מי שנוסע מכיוון דרום לחלק המערבי של נתניה, צריך לא לעלות על הנסיעות הללו של 605.
אבל קח בחשבון שהנסיעות של החלופה הזו הן בשעות בהן הכיוון השני הוא הכיוון המבוקש יותר ולכן בסך הכל השירות לא נפגע.
הבעיה היא במספור שלא מבדל את הנסיעות הללו שמטרתן העיקרית לקשר בין תל אביב לבין אזור התעשיה ספיר ולא קישור מהיר בין תל אביב לחלק המערבי של נתניה.
 

mister K

New member
היה עדיף פשוט לסיים את הקו באזור התעשייה

ולכן היה עדיף לתת לחלופה הזו מספר אחר, למשל 615
מי שנוסע מכיוון דרום לחלק המערבי של נתניה, צריך לא לעלות על הנסיעות הללו של 605.
אבל קח בחשבון שהנסיעות של החלופה הזו הן בשעות בהן הכיוון השני הוא הכיוון המבוקש יותר ולכן בסך הכל השירות לא נפגע.
הבעיה היא במספור שלא מבדל את הנסיעות הללו שמטרתן העיקרית לקשר בין תל אביב לבין אזור התעשיה ספיר ולא קישור מהיר בין תל אביב לחלק המערבי של נתניה.
היה עדיף פשוט לסיים את הקו באזור התעשייה
אין שום טעם לנסוע בחלופה הזאת למי שצריך להגיע לתוך נתניה. עדיף כבר לחכות ל-605 הרגיל שיבוא 10 דקות אחרי ולהגיע יותר מהר.
 
אם כבר מתייחסים רק לקישור בין ת"א לאזור התעשיה אז היה עדיף

היה עדיף פשוט לסיים את הקו באזור התעשייה
אין שום טעם לנסוע בחלופה הזאת למי שצריך להגיע לתוך נתניה. עדיף כבר לחכות ל-605 הרגיל שיבוא 10 דקות אחרי ולהגיע יותר מהר.
אם כבר מתייחסים רק לקישור בין ת"א לאזור התעשיה אז היה עדיף
את כל הנסיעות של החלופה הזו להעביר לקו 606.
אבל אני רואה בחלופה הזו בשעות הערב קישור נוסף - בין קרית נורדאו למשל לבין אזור התעשיה שהוא גם אזור מסחר.
שימו לב שהתחנות באזור התעשיה בכיוון מנתניה לת"א הן תחנות איסוף והורדה.
בכיוון מת"א לנתניה המסלול בתוך נתניה באמת די מיותר, במיוחד כשהתחנות באזור התעשיה הן תחנות הורדה בלבד.
אבל יכול להיות שההמשך עד לתחנה המרכזית בנתניה נובע משיקולים תפעוליים
 

mister K

New member
פשוט טימטום של חלופה

605 עושה מסלול ממש הזוי: נוסע את כל גיבורי ישראל פעמיים
במקום לצאת בגשר השלום לכביש המהיר. יש לו תחנות לאורך גיבורי ישראל בשני כיווני הנסיעה, מה שמאריך את הדרך בלא פחות מ-18 דקות על פי הלו"ז! מי האידיוט שחשב על הרעיון הזה?
פשוט טימטום של חלופה
מאפיינת מאוד את קבוצת עפיפי שיש לה פדנטיות שלא לוותר על אף תחנה במסלול, גם אם הסיבוב שצריך לעשות כדי להגיע לאותה תחנה מייתר את הצורך בה.
אין לי שום ספק שהתכנון האידיוטי הזה בוצע שם ולא במשרד התחבורה.
היה צריך פשוט לסיים את הקו באזור התעשייה, או להכניס אותו לנתניה מגשר השלום ולוותר על שתי תחנות מסכנות שגם כך יש אליהן שירות סופר תדיר מתל אביב. אבל לא...
 

Ccyclist

Active member
איך מסמנים את "מכת החלופת" הזו? אותיות כמו פעם ?

פשוט טימטום של חלופה
מאפיינת מאוד את קבוצת עפיפי שיש לה פדנטיות שלא לוותר על אף תחנה במסלול, גם אם הסיבוב שצריך לעשות כדי להגיע לאותה תחנה מייתר את הצורך בה.
אין לי שום ספק שהתכנון האידיוטי הזה בוצע שם ולא במשרד התחבורה.
היה צריך פשוט לסיים את הקו באזור התעשייה, או להכניס אותו לנתניה מגשר השלום ולוותר על שתי תחנות מסכנות שגם כך יש אליהן שירות סופר תדיר מתל אביב. אבל לא...
איך מסמנים את "מכת החלופת" הזו? אותיות כמו פעם ?
 

olli3

New member
מנהל
זה היופי, לרוב לא מסמנים. במקרה הטוב שמים שלט "דרך..." וזהו.

איך מסמנים את "מכת החלופת" הזו? אותיות כמו פעם ?
זה היופי, לרוב לא מסמנים. במקרה הטוב שמים שלט "דרך..." וזהו.
 

Ccyclist

Active member
ובמקרה הרע הקו מחליף מסלול ללא סימון?

זה היופי, לרוב לא מסמנים. במקרה הטוב שמים שלט "דרך..." וזהו.
ובמקרה הרע הקו מחליף מסלול ללא סימון?
זה לא אוטובוס, זו מונית שירות עם לו"ז. איך הנוסע אמור לדעת לאן מגיע קו XYZ?
 

alantan

New member
כמה שיותר מסובך, ככה יותר טוב... (מבחינת גורמי התכנון)

ובמקרה הרע הקו מחליף מסלול ללא סימון?
זה לא אוטובוס, זו מונית שירות עם לו"ז. איך הנוסע אמור לדעת לאן מגיע קו XYZ?
כמה שיותר מסובך, ככה יותר טוב... (מבחינת גורמי התכנון)
 

olli3

New member
מנהל
כל השיטה הזאת דפוקה מהיסוד ויש חוסר סדר גדול.

ובמקרה הרע הקו מחליף מסלול ללא סימון?
זה לא אוטובוס, זו מונית שירות עם לו"ז. איך הנוסע אמור לדעת לאן מגיע קו XYZ?
כל השיטה הזאת דפוקה מהיסוד ויש חוסר סדר גדול.
אני אתן לך דוגמא מבאר שבע, כבר יותר מעשור שפועלים בבאר שבע שני קווי 26 שגם חולקים קטע משותף בשדרות בן גוריון (עם תחנות נפרדות). אחד מהם הוא קו עירוני והשני הוא קו פרברי הנוסע לאשכולות דרך מיתר 3 פעמים ביום (בכיוון הפוך 4 פעמים ביום).
&nbsp
פותחים מכרז לקווי התחבורה העירונית. הופכים את קווים 25 ו26 לקו אחד ויקרא שמו בישראל - 26. קו 25 כאמור יבוטל ולא יהיה אף קו בבאר שבע שמספרו יהיה 25. למה ככה?
&nbsp
אז כשזה המצב, אני לא מצפה לשום דבר מחלופות. לא חסרים מספרים... אבל כנראה שחוששים שבגלל שינוי קטן יחסית במסלול הנסיעה, אנשים לא ידעו שגם הקו הזה מתאים להם עבור הקטעים שהם אותו הדבר ולכן לא יעלו על קו החלופה. כשמדובר בחלופת יוממים שיוצאת מתוך שכונה ומשם מתנקזת לתוך המסלול הרגיל של הקו - אין עם זה בעיה של ממש אם בכלל. אבל כשמדובר על חלופה שנוסעת דרך רחוב X במקום דרך רחוב Y זו בעיה. וגם אם כתוב על השילוט הדיגיטלי או בשילוט נייר "דרך" - זה לא באמת מזיז לציבור שימשיך לשאול את הנהג, אתה דרך או דרך? כי אין באמת זמן לקלוט את מה שכתוב על השילוט מקדימה כשאתה יושב לך בתחנה או עומד ולא דרוך להסתכל על כיוון הגעת האוטובוס כל הזמן. רק באוטובוסים החדשים שיש שילוט יעד דיגיטלי גם בצד האוטובוס זה עוד איכשהו תורם.
&nbsp
אבל עזוב, מה עם קווים שעוברים באותה התחנה בדיוק רק נוסעים לכיוונים שונים? יש יותר מידי כאלו בארץ.
 

orenhz

New member
ב"אפיקים" באשכול שומרון, זה מופיע בשילוט יעד דיגיטלי

איך מסמנים את "מכת החלופת" הזו? אותיות כמו פעם ?
ב"אפיקים" באשכול שומרון, זה מופיע בשילוט יעד דיגיטלי
למשל, אם קו 286 עובר דרך ברקן, אז רשום בשילוט הדיגיטלי "דרך ברקן".
 

mister K

New member
גם בדן זה קיים

ב"אפיקים" באשכול שומרון, זה מופיע בשילוט יעד דיגיטלי
למשל, אם קו 286 עובר דרך ברקן, אז רשום בשילוט הדיגיטלי "דרך ברקן".
גם בדן זה קיים
למשל: 31 "תיכון בליך", 72 "שזר", 204 "מוגרבי", 89 "שכונת ישגב" וכו'
 

olli3

New member
מנהל
אז אני מניח שלא שולחים EL לחלופות של 31 ו72, כן?

גם בדן זה קיים
למשל: 31 "תיכון בליך", 72 "שזר", 204 "מוגרבי", 89 "שכונת ישגב" וכו'
אז אני מניח שלא שולחים EL לחלופות של 31 ו72, כן?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה