האם אתר חברת קווים נפרצה על ידי האקרים? או שמא מדובר בתכסיסכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
אצלי זה לא קורה.האם אתר חברת קווים נפרצה על ידי האקרים? או שמא מדובר בתכסיס
לעשיית כסף על חשבון אלו המנסים לברר מסלולי קווים באתר החברה?
 
www.kavim-t.co.il מתנהג מוזר. כשמנווטים לעמוד של מסלול קו, למשל 53, לאחר מספר שניות העמוד מנווט לעמודים פרסומיים שונים ומשונים ולא נותן לך להשאר בעמוד.
אולי זה רק לגולשים מחו"ל וככה עושים קצת כסף על הצד...אצלי זה לא קורה.
גם אני נתקלתי בזה בשלושה ימים האחרונים - מתוך ישראלאולי זה רק לגולשים מחו"ל וככה עושים קצת כסף על הצד...
מעלילותיו של קו 53 בפתח תקוה - כל יום שינוי חדש:כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
האמת שיצאתי מבולבל לגמרי מהקו הזה בשבועות האחרוניםמעלילותיו של קו 53 בפתח תקוה - כל יום שינוי חדש:
שינוי מסלול, שינוי מסלול נוסף, הוספת תחנות, ביטול תחנות.
אפשר לקבל סחרחורת...
http://www.kavim-t.co.il/lines/linesDetails.asp?lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2139&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2130&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2119&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2088&lineinfo=53_ _3
והנה עוד דוגמה לחוסר המחשבה המערכתית והיצירתית של משרד התחבורה:
במוצאי שבת מסלול הקו מקוצר ולא מגיע לתחנת הרכבת קרית אריה. משרד התחבורה לא חשב כמובן שדווקא ההארכה לתחנת הרכבת קרית אריה טומנת בחובה פוטנציאל גם במוצ"ש, כי בסמוך לתחנת הרכבת נמצא........האיצטדיון החדש של פ"ת.
אבל כנראה מה שחושבים עליו במחוז הצפון של משרד התחבורה - קישור תח"צי טוב (אפילו רב-קיבולת) לאצטדיון כדורגל, עדיין לא הגיע למשרדי מחוז המרכז של משרד התחבורה. אז לאצטדיון המושבה בפ"ת עדיין אין שום קישור תח"צי מתוך העיר במוצ"ש.
לא. הקו נוסע דרך הקטע המזרחי של דרך אם המושבות בשני הכיווניםהאמת שיצאתי מבולבל לגמרי מהקו הזה בשבועות האחרונים
אני מעכב שחרור של מפה חדשה עד שתשכך הסערה. האם התמונה הבאה מייצגת את המצב הנוכחי?
מוזר שעשו זאת כך. אומנם אני מבין את ההגיון בקו סימטרי, פחותלא. הקו נוסע דרך הקטע המזרחי של דרך אם המושבות בשני הכיוונים
בכיוון לתחנת הרכבת הוא יוצא מזכרון יעקב, פונה צפונה לראשון לציון וממשיך לדרך אם המושבות.
בעקרון שני הכיוונים סימטרים, מלבד הסבוב בהדר המושבות הותיקה. הקו עושה אותו סבוב בשני הכיוונים - נכנס מרחובות ויוצא מזכרון יעקב ופונה צפונה.
בכיוון לתחנת הרכבת ממשיך ישר בראשון לציון לכיוון דרך אם המושבות ובכיוון לתחנה המרכזית פונה ימינה לרחבעם זאבי.
במוצ"ש המסלול מתחיל ומסתיים ברחובות פינת ראשון לציון, ללא הקטע בדרך אם המושבות מ/ל תחנת הרכבת.
אבל אולי כדאי שתמתין, כי יש לי הרגשה שעלילות הקו הזה עוד לא הסתיימו.
הקילומטראז' קצר יותר אבל לא באופן משמעותימוזר שעשו זאת כך. אומנם אני מבין את ההגיון בקו סימטרי, פחות
או יותר, אבל בכיוון ההלוך אין עוד תחנות עד לתחנת הרכבת והקילומטראז' קצר יותר אם פונים ימינה לגיסין.
לא סתם כתבתי, הנחתי שזה המסלול (דרך גיסין) כי בדקתי בגוגלהקילומטראז' קצר יותר אבל לא באופן משמעותי
זו הדרמה לצורך הצפנה.
המסלול דרך דרך אם המושבות חוסך את הפניה שמאלה הבעייתית מהמר לדרך אם המושבות.
קווים 44 ו 46 נוסעים בהמר, לא צריך שם גם את 53.
יש כאו כמה כפילויות - סה"כ 3 שינוייםמעלילותיו של קו 53 בפתח תקוה - כל יום שינוי חדש:
שינוי מסלול, שינוי מסלול נוסף, הוספת תחנות, ביטול תחנות.
אפשר לקבל סחרחורת...
http://www.kavim-t.co.il/lines/linesDetails.asp?lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2139&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2130&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2119&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2088&lineinfo=53_ _3
והנה עוד דוגמה לחוסר המחשבה המערכתית והיצירתית של משרד התחבורה:
במוצאי שבת מסלול הקו מקוצר ולא מגיע לתחנת הרכבת קרית אריה. משרד התחבורה לא חשב כמובן שדווקא ההארכה לתחנת הרכבת קרית אריה טומנת בחובה פוטנציאל גם במוצ"ש, כי בסמוך לתחנת הרכבת נמצא........האיצטדיון החדש של פ"ת.
אבל כנראה מה שחושבים עליו במחוז הצפון של משרד התחבורה - קישור תח"צי טוב (אפילו רב-קיבולת) לאצטדיון כדורגל, עדיין לא הגיע למשרדי מחוז המרכז של משרד התחבורה. אז לאצטדיון המושבה בפ"ת עדיין אין שום קישור תח"צי מתוך העיר במוצ"ש.
ארבעה שינויים שלכל אחד מהם יש הודעה:יש כאו כמה כפילויות - סה"כ 3 שינויים
1) השינוי הגדול הראשוני של הערכת הקו לרכבת, בשינוי זה, חשבו שאפשר מבלי לשתף את תושבי אם המושבות החדשה, פשוט להוציא להם את הקו הראשי והפופולרי ביותר מהשכונה. אז זהו שלא.
2) אחרי קצת לחץ, הבינו שטעו, החזירו את 53 לאם המושבות החדשה. אמנם כתוב בהודעה שזה החל מה-9/1/2015, בפועל זה קרה כבר החל מה-1/1/2015 עוד לפני שהשינוי הגדול נכנס לתוקף.
3) השינוי האחרון הוא לא כ"כ משמעותי, מישהו שם השאיר מעבר ב-לא מעט תחנות ברח' מזכרת בתיה, אז ביטלו חלק מהן. זה לא שינה באופן מהותי את מסלול הקו, והותיר מרחק סביר בין התחנות.
על שילוט אלקטרוני וטמטום ירושלמיכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
"אוטוטו"על שילוט אלקטרוני וטמטום ירושלמי
אז נורא נחמד שהתחילו להציב מערכות PIS בהרבה תחנות בירושלים. רק למה להעביר תשתית, להציב שילוט ולחבר הכל לתחנה שאוטוטו הולכת להיעקר בשל עבודות תשתית להארכת הרק"ל?!
שמעתי ממכר גרמני שבברלין צבעו גשר חצי שנה לפני הריסתו.על שילוט אלקטרוני וטמטום ירושלמי
אז נורא נחמד שהתחילו להציב מערכות PIS בהרבה תחנות בירושלים. רק למה להעביר תשתית, להציב שילוט ולחבר הכל לתחנה שאוטוטו הולכת להיעקר בשל עבודות תשתית להארכת הרק"ל?!
דווקא בברלין התשתיות מוזנחות יחסיתשמעתי ממכר גרמני שבברלין צבעו גשר חצי שנה לפני הריסתו.
לטענתו הרשויות ידעו שמדובר באבסורד, אבל התקן הגרמני קבע שצריך לצבוע גשרים כל X שנים (זה מגן על הברזל / פלדה) ואי אפשר היה להמנע מהצורך הזה.
בבאר שבע השקיעו כספים על מזרקה כאשר היו תוכניות ...שמעתי ממכר גרמני שבברלין צבעו גשר חצי שנה לפני הריסתו.
לטענתו הרשויות ידעו שמדובר באבסורד, אבל התקן הגרמני קבע שצריך לצבוע גשרים כל X שנים (זה מגן על הברזל / פלדה) ואי אפשר היה להמנע מהצורך הזה.
המזרקות הן מתקציב שיפור פני העיר שמגיע מהמדינה.בבאר שבע השקיעו כספים על מזרקה כאשר היו תוכניות ...
לשינוי האזור וכך הלכו לטמיון שקלים רבים שהיו בקלות
יכולים לעזור בשיפור תשתיות בעיר .
והכוונה למזרקה שנבנתה בסמוך לרכבת מרכז .
אז בגלל שזה מתקציב אחר מותר לזלזל כך ?...המזרקות הן מתקציב שיפור פני העיר שמגיע מהמדינה.
תקציבי תשתיות מגיעים ממשרדי מדינה שונים, כך למשל תשתיות תחבורה מגיעות ממשרד התחבורה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.