כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

alantan

New member
האם אתר חברת קווים נפרצה על ידי האקרים? או שמא מדובר בתכסיס

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
האם אתר חברת קווים נפרצה על ידי האקרים? או שמא מדובר בתכסיס
לעשיית כסף על חשבון אלו המנסים לברר מסלולי קווים באתר החברה?
&nbsp
www.kavim-t.co.il מתנהג מוזר. כשמנווטים לעמוד של מסלול קו, למשל 53, לאחר מספר שניות העמוד מנווט לעמודים פרסומיים שונים ומשונים ולא נותן לך להשאר בעמוד.
 

olli3

New member
מנהל
אצלי זה לא קורה.

האם אתר חברת קווים נפרצה על ידי האקרים? או שמא מדובר בתכסיס
לעשיית כסף על חשבון אלו המנסים לברר מסלולי קווים באתר החברה?
&nbsp
www.kavim-t.co.il מתנהג מוזר. כשמנווטים לעמוד של מסלול קו, למשל 53, לאחר מספר שניות העמוד מנווט לעמודים פרסומיים שונים ומשונים ולא נותן לך להשאר בעמוד.
אצלי זה לא קורה.
 
מעלילותיו של קו 53 בפתח תקוה - כל יום שינוי חדש:

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
מעלילותיו של קו 53 בפתח תקוה - כל יום שינוי חדש:
שינוי מסלול, שינוי מסלול נוסף, הוספת תחנות, ביטול תחנות.
אפשר לקבל סחרחורת...
http://www.kavim-t.co.il/lines/linesDetails.asp?lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2139&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2130&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2119&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2088&lineinfo=53_ _3

והנה עוד דוגמה לחוסר המחשבה המערכתית והיצירתית של משרד התחבורה:
במוצאי שבת מסלול הקו מקוצר ולא מגיע לתחנת הרכבת קרית אריה. משרד התחבורה לא חשב כמובן שדווקא ההארכה לתחנת הרכבת קרית אריה טומנת בחובה פוטנציאל גם במוצ"ש, כי בסמוך לתחנת הרכבת נמצא........האיצטדיון החדש של פ"ת.
אבל כנראה מה שחושבים עליו במחוז הצפון של משרד התחבורה - קישור תח"צי טוב (אפילו רב-קיבולת) לאצטדיון כדורגל, עדיין לא הגיע למשרדי מחוז המרכז של משרד התחבורה. אז לאצטדיון המושבה בפ"ת עדיין אין שום קישור תח"צי מתוך העיר במוצ"ש.
 

alantan

New member
האמת שיצאתי מבולבל לגמרי מהקו הזה בשבועות האחרונים

מעלילותיו של קו 53 בפתח תקוה - כל יום שינוי חדש:
שינוי מסלול, שינוי מסלול נוסף, הוספת תחנות, ביטול תחנות.
אפשר לקבל סחרחורת...
http://www.kavim-t.co.il/lines/linesDetails.asp?lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2139&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2130&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2119&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2088&lineinfo=53_ _3

והנה עוד דוגמה לחוסר המחשבה המערכתית והיצירתית של משרד התחבורה:
במוצאי שבת מסלול הקו מקוצר ולא מגיע לתחנת הרכבת קרית אריה. משרד התחבורה לא חשב כמובן שדווקא ההארכה לתחנת הרכבת קרית אריה טומנת בחובה פוטנציאל גם במוצ"ש, כי בסמוך לתחנת הרכבת נמצא........האיצטדיון החדש של פ"ת.
אבל כנראה מה שחושבים עליו במחוז הצפון של משרד התחבורה - קישור תח"צי טוב (אפילו רב-קיבולת) לאצטדיון כדורגל, עדיין לא הגיע למשרדי מחוז המרכז של משרד התחבורה. אז לאצטדיון המושבה בפ"ת עדיין אין שום קישור תח"צי מתוך העיר במוצ"ש.
האמת שיצאתי מבולבל לגמרי מהקו הזה בשבועות האחרונים
אני מעכב שחרור של מפה חדשה עד שתשכך הסערה. האם התמונה הבאה מייצגת את המצב הנוכחי?

 
לא. הקו נוסע דרך הקטע המזרחי של דרך אם המושבות בשני הכיוונים

האמת שיצאתי מבולבל לגמרי מהקו הזה בשבועות האחרונים
אני מעכב שחרור של מפה חדשה עד שתשכך הסערה. האם התמונה הבאה מייצגת את המצב הנוכחי?
לא. הקו נוסע דרך הקטע המזרחי של דרך אם המושבות בשני הכיוונים
בכיוון לתחנת הרכבת הוא יוצא מזכרון יעקב, פונה צפונה לראשון לציון וממשיך לדרך אם המושבות.
בעקרון שני הכיוונים סימטרים, מלבד הסבוב בהדר המושבות הותיקה. הקו עושה אותו סבוב בשני הכיוונים - נכנס מרחובות ויוצא מזכרון יעקב ופונה צפונה.
בכיוון לתחנת הרכבת ממשיך ישר בראשון לציון לכיוון דרך אם המושבות ובכיוון לתחנה המרכזית פונה ימינה לרחבעם זאבי.
במוצ"ש המסלול מתחיל ומסתיים ברחובות פינת ראשון לציון, ללא הקטע בדרך אם המושבות מ/ל תחנת הרכבת.

אבל אולי כדאי שתמתין, כי יש לי הרגשה שעלילות הקו הזה עוד לא הסתיימו.
 

alantan

New member
מוזר שעשו זאת כך. אומנם אני מבין את ההגיון בקו סימטרי, פחות

לא. הקו נוסע דרך הקטע המזרחי של דרך אם המושבות בשני הכיוונים
בכיוון לתחנת הרכבת הוא יוצא מזכרון יעקב, פונה צפונה לראשון לציון וממשיך לדרך אם המושבות.
בעקרון שני הכיוונים סימטרים, מלבד הסבוב בהדר המושבות הותיקה. הקו עושה אותו סבוב בשני הכיוונים - נכנס מרחובות ויוצא מזכרון יעקב ופונה צפונה.
בכיוון לתחנת הרכבת ממשיך ישר בראשון לציון לכיוון דרך אם המושבות ובכיוון לתחנה המרכזית פונה ימינה לרחבעם זאבי.
במוצ"ש המסלול מתחיל ומסתיים ברחובות פינת ראשון לציון, ללא הקטע בדרך אם המושבות מ/ל תחנת הרכבת.

אבל אולי כדאי שתמתין, כי יש לי הרגשה שעלילות הקו הזה עוד לא הסתיימו.
מוזר שעשו זאת כך. אומנם אני מבין את ההגיון בקו סימטרי, פחות
או יותר, אבל בכיוון ההלוך אין עוד תחנות עד לתחנת הרכבת והקילומטראז' קצר יותר אם פונים ימינה לגיסין.
 
הקילומטראז' קצר יותר אבל לא באופן משמעותי

מוזר שעשו זאת כך. אומנם אני מבין את ההגיון בקו סימטרי, פחות
או יותר, אבל בכיוון ההלוך אין עוד תחנות עד לתחנת הרכבת והקילומטראז' קצר יותר אם פונים ימינה לגיסין.
הקילומטראז' קצר יותר אבל לא באופן משמעותי
זו הדרמה לצורך הצפנה.
המסלול דרך דרך אם המושבות חוסך את הפניה שמאלה הבעייתית מהמר לדרך אם המושבות.
קווים 44 ו 46 נוסעים בהמר, לא צריך שם גם את 53.
 

alantan

New member
לא סתם כתבתי, הנחתי שזה המסלול (דרך גיסין) כי בדקתי בגוגל

הקילומטראז' קצר יותר אבל לא באופן משמעותי
זו הדרמה לצורך הצפנה.
המסלול דרך דרך אם המושבות חוסך את הפניה שמאלה הבעייתית מהמר לדרך אם המושבות.
קווים 44 ו 46 נוסעים בהמר, לא צריך שם גם את 53.
לא סתם כתבתי, הנחתי שזה המסלול (דרך גיסין) כי בדקתי בגוגל
ההפרש לטובת גיסין הוא 200 מ', לא משהו רציני. אכן הרמזור שמאלה שם בעייתי, על זה לא חשבתי.
 

rans778

New member
יש כאו כמה כפילויות - סה"כ 3 שינויים

מעלילותיו של קו 53 בפתח תקוה - כל יום שינוי חדש:
שינוי מסלול, שינוי מסלול נוסף, הוספת תחנות, ביטול תחנות.
אפשר לקבל סחרחורת...
http://www.kavim-t.co.il/lines/linesDetails.asp?lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2139&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2130&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2119&lineinfo=53_ _3
http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2088&lineinfo=53_ _3

והנה עוד דוגמה לחוסר המחשבה המערכתית והיצירתית של משרד התחבורה:
במוצאי שבת מסלול הקו מקוצר ולא מגיע לתחנת הרכבת קרית אריה. משרד התחבורה לא חשב כמובן שדווקא ההארכה לתחנת הרכבת קרית אריה טומנת בחובה פוטנציאל גם במוצ"ש, כי בסמוך לתחנת הרכבת נמצא........האיצטדיון החדש של פ"ת.
אבל כנראה מה שחושבים עליו במחוז הצפון של משרד התחבורה - קישור תח"צי טוב (אפילו רב-קיבולת) לאצטדיון כדורגל, עדיין לא הגיע למשרדי מחוז המרכז של משרד התחבורה. אז לאצטדיון המושבה בפ"ת עדיין אין שום קישור תח"צי מתוך העיר במוצ"ש.
יש כאו כמה כפילויות - סה"כ 3 שינויים
1) השינוי הגדול הראשוני של הערכת הקו לרכבת, בשינוי זה, חשבו שאפשר מבלי לשתף את תושבי אם המושבות החדשה, פשוט להוציא להם את הקו הראשי והפופולרי ביותר מהשכונה. אז זהו שלא.
2) אחרי קצת לחץ, הבינו שטעו, החזירו את 53 לאם המושבות החדשה. אמנם כתוב בהודעה שזה החל מה-9/1/2015, בפועל זה קרה כבר החל מה-1/1/2015 עוד לפני שהשינוי הגדול נכנס לתוקף.
3) השינוי האחרון הוא לא כ"כ משמעותי, מישהו שם השאיר מעבר ב-לא מעט תחנות ברח' מזכרת בתיה, אז ביטלו חלק מהן. זה לא שינה באופן מהותי את מסלול הקו, והותיר מרחק סביר בין התחנות.
 
ארבעה שינויים שלכל אחד מהם יש הודעה:

יש כאו כמה כפילויות - סה"כ 3 שינויים
1) השינוי הגדול הראשוני של הערכת הקו לרכבת, בשינוי זה, חשבו שאפשר מבלי לשתף את תושבי אם המושבות החדשה, פשוט להוציא להם את הקו הראשי והפופולרי ביותר מהשכונה. אז זהו שלא.
2) אחרי קצת לחץ, הבינו שטעו, החזירו את 53 לאם המושבות החדשה. אמנם כתוב בהודעה שזה החל מה-9/1/2015, בפועל זה קרה כבר החל מה-1/1/2015 עוד לפני שהשינוי הגדול נכנס לתוקף.
3) השינוי האחרון הוא לא כ"כ משמעותי, מישהו שם השאיר מעבר ב-לא מעט תחנות ברח' מזכרת בתיה, אז ביטלו חלק מהן. זה לא שינה באופן מהותי את מסלול הקו, והותיר מרחק סביר בין התחנות.
ארבעה שינויים שלכל אחד מהם יש הודעה:
1. ההארכה לתחנת הרכבת.- שכלולה בהודעה הכללית הראשונה מ 29.12.2014 על השינויים ב-44, 53, 67.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2088&lineinfo=53_%20_3_0[/URL]
2. ההחזרה לאם המושבות החדשה - אליה מתייחסת ההודעה מ 31.12.2014 על שינוי המסלול החל מ 1.1.2015.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2119&lineinfo=53_%20_3_0[/URL]
3. הוספת תחנות - אליה מתייחסת ההודעה מ 7.1.2015.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2130&lineinfo=53_%20_3_0[/URL]
4. ביטול תחנות - אליו מתייחסת ההודעה מ 8.1.2015.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2139&lineinfo=53_%20_3_0[/URL]
 

davidfainshtein

New member
מנהל
על שילוט אלקטרוני וטמטום ירושלמי

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
על שילוט אלקטרוני וטמטום ירושלמי
אז נורא נחמד שהתחילו להציב מערכות PIS בהרבה תחנות בירושלים. רק למה להעביר תשתית, להציב שילוט ולחבר הכל לתחנה שאוטוטו הולכת להיעקר בשל עבודות תשתית להארכת הרק"ל?!

 

amit1270

New member
"אוטוטו"


על שילוט אלקטרוני וטמטום ירושלמי
אז נורא נחמד שהתחילו להציב מערכות PIS בהרבה תחנות בירושלים. רק למה להעביר תשתית, להציב שילוט ולחבר הכל לתחנה שאוטוטו הולכת להיעקר בשל עבודות תשתית להארכת הרק"ל?!
"אוטוטו"
 

Ccyclist

Active member
שמעתי ממכר גרמני שבברלין צבעו גשר חצי שנה לפני הריסתו.

על שילוט אלקטרוני וטמטום ירושלמי
אז נורא נחמד שהתחילו להציב מערכות PIS בהרבה תחנות בירושלים. רק למה להעביר תשתית, להציב שילוט ולחבר הכל לתחנה שאוטוטו הולכת להיעקר בשל עבודות תשתית להארכת הרק"ל?!
שמעתי ממכר גרמני שבברלין צבעו גשר חצי שנה לפני הריסתו.
לטענתו הרשויות ידעו שמדובר באבסורד, אבל התקן הגרמני קבע שצריך לצבוע גשרים כל X שנים (זה מגן על הברזל / פלדה) ואי אפשר היה להמנע מהצורך הזה.
 

טשאפק 2

New member
דווקא בברלין התשתיות מוזנחות יחסית

שמעתי ממכר גרמני שבברלין צבעו גשר חצי שנה לפני הריסתו.
לטענתו הרשויות ידעו שמדובר באבסורד, אבל התקן הגרמני קבע שצריך לצבוע גשרים כל X שנים (זה מגן על הברזל / פלדה) ואי אפשר היה להמנע מהצורך הזה.
דווקא בברלין התשתיות מוזנחות יחסית
לפחות נכון לעד לפני שנים אחדות.
מצבה הכלכלי של העירייה היה בכי רע, וזה ניכר ברמת תחזוקה נמוכה של התשתיות (בפן החיצוני לפחות), לא רק בסטנדרט גרמני.
 

משה343

New member
בבאר שבע השקיעו כספים על מזרקה כאשר היו תוכניות ...

שמעתי ממכר גרמני שבברלין צבעו גשר חצי שנה לפני הריסתו.
לטענתו הרשויות ידעו שמדובר באבסורד, אבל התקן הגרמני קבע שצריך לצבוע גשרים כל X שנים (זה מגן על הברזל / פלדה) ואי אפשר היה להמנע מהצורך הזה.
בבאר שבע השקיעו כספים על מזרקה כאשר היו תוכניות ...
לשינוי האזור וכך הלכו לטמיון שקלים רבים שהיו בקלות
יכולים לעזור בשיפור תשתיות בעיר .
והכוונה למזרקה שנבנתה בסמוך לרכבת מרכז .
 

olli3

New member
מנהל
המזרקות הן מתקציב שיפור פני העיר שמגיע מהמדינה.

בבאר שבע השקיעו כספים על מזרקה כאשר היו תוכניות ...
לשינוי האזור וכך הלכו לטמיון שקלים רבים שהיו בקלות
יכולים לעזור בשיפור תשתיות בעיר .
והכוונה למזרקה שנבנתה בסמוך לרכבת מרכז .
המזרקות הן מתקציב שיפור פני העיר שמגיע מהמדינה.
תקציבי תשתיות מגיעים ממשרדי מדינה שונים, כך למשל תשתיות תחבורה מגיעות ממשרד התחבורה.
 

משה343

New member
אז בגלל שזה מתקציב אחר מותר לזלזל כך ?...

המזרקות הן מתקציב שיפור פני העיר שמגיע מהמדינה.
תקציבי תשתיות מגיעים ממשרדי מדינה שונים, כך למשל תשתיות תחבורה מגיעות ממשרד התחבורה.
אז בגלל שזה מתקציב אחר מותר לזלזל כך ?...
היה אפשר להמנע מבניית המזרקה כאשר היו תוכניות
למתחם .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה