כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
מי יכול להבין את משרד התחבורה? קו 26 בת"א, קו עירוני למהדרין
מדוע מופעל בו אוטובוס בינעירוני באמצע היום כשיש עומס נוסעים ?
בקרוב צפויים שינויים גם בסוגי
האוטובוסים בקווים העירוניים.
סבלנות
 

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 
אגד תעבורה באשקלון ממשיכה לשבור שיאיםן שלילים היום חיכתי

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
אגד תעבורה באשקלון ממשיכה לשבור שיאיםן שלילים היום חיכתי
באשקלון לקו 5 (בצהרים כ40 דקות לקו 5 שיוצא מברנע , ופתאום מגיעים שני קוי 5 ביחד, תופעה נפוצה(שהרי האחירוים של האוטבוסיםה אלה זה לא פעם ראשונה התירוץ ש הנג אמר לי שהוא רק כוח עזר שהתחיל בכלל מתחנה אחרת ולא מהתחלה) השיא היום בערב ,יכתי משש ועשרים ועד שבע ורבע לקו 5, נסיתי לברר אם יש למי להתלונן אין אף אחד, בתחנה למעט נהגים שאוכלים. לא יאמן שעה שלמה לאטובוס שבא גגם כשהוא מפוצצ אנשים ולאעלה את כל האנשים במכזית, אני צלחתי להדחף איכשהו,אבל אישה ו2 ילדים קטנים בקור(מה לעשות התחנה הכי דפוקה באר.ץ אולי אחרי דגדרה) צריכים לחכות שעה לאובטוס שאמור להופיע בתדירות גבוה ביותר ובודאי בשעות שהם עדין פעילות .. השאלה למי יש להפנות תלונה? כל פעם שהתלונני החזירו לי תשובה דיברנו עם הנהג וכו, בתכלס אין טיפול בפועל בשטח, ?? היתי שמח אם יתחילולקבל קנסות כבדים, אם למישהו יש טלפון או מקום לפנות אשמח תודה ובתקווה שאגד תעבורה יפסידו בעתיד את כל המכרזים שיגישו בעתיד
 

sweetums

New member
אתה יכול לפנות למשרד התחבורה

אגד תעבורה באשקלון ממשיכה לשבור שיאיםן שלילים היום חיכתי
באשקלון לקו 5 (בצהרים כ40 דקות לקו 5 שיוצא מברנע , ופתאום מגיעים שני קוי 5 ביחד, תופעה נפוצה(שהרי האחירוים של האוטבוסיםה אלה זה לא פעם ראשונה התירוץ ש הנג אמר לי שהוא רק כוח עזר שהתחיל בכלל מתחנה אחרת ולא מהתחלה) השיא היום בערב ,יכתי משש ועשרים ועד שבע ורבע לקו 5, נסיתי לברר אם יש למי להתלונן אין אף אחד, בתחנה למעט נהגים שאוכלים. לא יאמן שעה שלמה לאטובוס שבא גגם כשהוא מפוצצ אנשים ולאעלה את כל האנשים במכזית, אני צלחתי להדחף איכשהו,אבל אישה ו2 ילדים קטנים בקור(מה לעשות התחנה הכי דפוקה באר.ץ אולי אחרי דגדרה) צריכים לחכות שעה לאובטוס שאמור להופיע בתדירות גבוה ביותר ובודאי בשעות שהם עדין פעילות .. השאלה למי יש להפנות תלונה? כל פעם שהתלונני החזירו לי תשובה דיברנו עם הנהג וכו, בתכלס אין טיפול בפועל בשטח, ?? היתי שמח אם יתחילולקבל קנסות כבדים, אם למישהו יש טלפון או מקום לפנות אשמח תודה ובתקווה שאגד תעבורה יפסידו בעתיד את כל המכרזים שיגישו בעתיד
אתה יכול לפנות למשרד התחבורה
https://motssl5.mot.gov.il/FORMS/he/online-forms/public-transport-form
&nbsp
 


אגד תעבורה באשקלון ממשיכה לשבור שיאיםן שלילים היום חיכתי
באשקלון לקו 5 (בצהרים כ40 דקות לקו 5 שיוצא מברנע , ופתאום מגיעים שני קוי 5 ביחד, תופעה נפוצה(שהרי האחירוים של האוטבוסיםה אלה זה לא פעם ראשונה התירוץ ש הנג אמר לי שהוא רק כוח עזר שהתחיל בכלל מתחנה אחרת ולא מהתחלה) השיא היום בערב ,יכתי משש ועשרים ועד שבע ורבע לקו 5, נסיתי לברר אם יש למי להתלונן אין אף אחד, בתחנה למעט נהגים שאוכלים. לא יאמן שעה שלמה לאטובוס שבא גגם כשהוא מפוצצ אנשים ולאעלה את כל האנשים במכזית, אני צלחתי להדחף איכשהו,אבל אישה ו2 ילדים קטנים בקור(מה לעשות התחנה הכי דפוקה באר.ץ אולי אחרי דגדרה) צריכים לחכות שעה לאובטוס שאמור להופיע בתדירות גבוה ביותר ובודאי בשעות שהם עדין פעילות .. השאלה למי יש להפנות תלונה? כל פעם שהתלונני החזירו לי תשובה דיברנו עם הנהג וכו, בתכלס אין טיפול בפועל בשטח, ?? היתי שמח אם יתחילולקבל קנסות כבדים, אם למישהו יש טלפון או מקום לפנות אשמח תודה ובתקווה שאגד תעבורה יפסידו בעתיד את כל המכרזים שיגישו בעתיד

http://xkcd.com/859
 

Ccyclist

Active member
לשנה הבאה במלחה (האחרת) הבנויה - טיול שלא עשיתי היום.

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
לשנה הבאה במלחה (האחרת) הבנויה - טיול שלא עשיתי היום.
ביולי השנה פתחו את המטרו של מלאגה, אבל - שתי התחנות האחרונות במרכז העיר לא יפתחו עד 2015 (מקבילה לתחנה פרברית תת-קרקעית קיימת) ו2017 (תחנה ממש במרכז העיר). התוצאה לצערי היא מערכת של שני קווים תת-קרקעיים בעיקר שמשרתת את תושבי העיר עד לתחנת הרכבת הראשית, אך לא משרתת את התייר שרוצה להגיע למרכז ההיסטורי, שלעת-עתה עדיף לו להשתמש ברכבת הפרברית.

מפת הרשת, במקווקו הקטע שיפתח ב2015, במולבן הקטע שיפתח ב2017, ובאפור - רכבת פרברית קיימת כולל 5 תחנות תת-קרקעיות משדה התעופה ועד לטרמינל בשולי המרכז ההיסטורי [URL]http://www.andalucia.com/image/photos/malagametroimage.jpg[/URL]

היום היינו צריכים להחליף מכוניות בשדה התעופה (אנו גרים פה 4 חודשים בשנה אז לא שווה לנו לקנות רכב) וזה היה יכול להיות תירוץ לבקר בעיר המרוחקת מאיתנו כשעה נסיעה, אבל החלטנו לדחות זאת עד שהמטרו תגיע למרכז ההיסטורי.

הנה כמה יוטיובים שמראים במה מדובר. תפוז יסדר אותם כרצונו אז: הרכבות האדומות הן הפרברית, הרק"לת הירוקה היא המטרו. לפי הסרטון המאורגן של המטרו רוב המערכת תת-קרקעית למעט 3 קילומטרים בקו 1 האדום מהאוניברסיטה מערבה. הסרטון הלא-מאורגן מראה את חווית הנסיעה בארוע הפתיחה ב30.7.14

בקרוב אצלכם.





 

davidfainshtein

New member
מנהל
לא בדיוק מטרו

לשנה הבאה במלחה (האחרת) הבנויה - טיול שלא עשיתי היום.
ביולי השנה פתחו את המטרו של מלאגה, אבל - שתי התחנות האחרונות במרכז העיר לא יפתחו עד 2015 (מקבילה לתחנה פרברית תת-קרקעית קיימת) ו2017 (תחנה ממש במרכז העיר). התוצאה לצערי היא מערכת של שני קווים תת-קרקעיים בעיקר שמשרתת את תושבי העיר עד לתחנת הרכבת הראשית, אך לא משרתת את התייר שרוצה להגיע למרכז ההיסטורי, שלעת-עתה עדיף לו להשתמש ברכבת הפרברית.

מפת הרשת, במקווקו הקטע שיפתח ב2015, במולבן הקטע שיפתח ב2017, ובאפור - רכבת פרברית קיימת כולל 5 תחנות תת-קרקעיות משדה התעופה ועד לטרמינל בשולי המרכז ההיסטורי [URL]http://www.andalucia.com/image/photos/malagametroimage.jpg[/URL]

היום היינו צריכים להחליף מכוניות בשדה התעופה (אנו גרים פה 4 חודשים בשנה אז לא שווה לנו לקנות רכב) וזה היה יכול להיות תירוץ לבקר בעיר המרוחקת מאיתנו כשעה נסיעה, אבל החלטנו לדחות זאת עד שהמטרו תגיע למרכז ההיסטורי.

הנה כמה יוטיובים שמראים במה מדובר. תפוז יסדר אותם כרצונו אז: הרכבות האדומות הן הפרברית, הרק"לת הירוקה היא המטרו. לפי הסרטון המאורגן של המטרו רוב המערכת תת-קרקעית למעט 3 קילומטרים בקו 1 האדום מהאוניברסיטה מערבה. הסרטון הלא-מאורגן מראה את חווית הנסיעה בארוע הפתיחה ב30.7.14

בקרוב אצלכם.
לא בדיוק מטרו
זה מטרו-טראם, בדומה למתוכנן בגוש דן. אהבתי את הקטע עם ה- Windows XP
 

נתנאל531

Well-known member
בזהירות המתבקשת - יש אפשרות לשלג שבוע הבא

חידוש התנועה בקו לירושלים.

ע"פ עדכון שנתקבל זה עתה, התנועה תחודש ב-3.1.15
ברכבת נערכים לקראת חידוש התנועה במועד הנקוב.
בזהירות המתבקשת - יש אפשרות לשלג שבוע הבא
ואוי ואבוי אם לא תהיה רכבת...
&nbsp
(הבהרה 'משפטית': אין להסיק מכאן על ירידת שלג בירושלים בשבוע הבא, ואין להסיק על חסימת צירי תנועה במקביל)
 
צריך להחזיר מהגיהנום את הקרונות הישנים

בזהירות המתבקשת - יש אפשרות לשלג שבוע הבא
ואוי ואבוי אם לא תהיה רכבת...
&nbsp
(הבהרה 'משפטית': אין להסיק מכאן על ירידת שלג בירושלים בשבוע הבא, ואין להסיק על חסימת צירי תנועה במקביל)
צריך להחזיר מהגיהנום את הקרונות הישנים
אולי מישהי תפתח בקפה לאלו שאחראים על גריטתם ותסייע בידם להחזיר את הקרונות הישנים מהגיהנום?
 

Ofekalef1

New member
אני מבולבל.

חידוש התנועה בקו לירושלים.

ע"פ עדכון שנתקבל זה עתה, התנועה תחודש ב-3.1.15
ברכבת נערכים לקראת חידוש התנועה במועד הנקוב.
אני מבולבל.
אתמול ראיתי בתל אביב האוניברסיטה בשעה 21:50 (שני?) מערכי IC3 בדרך להרצליה.
אז יש כאלה שפועלים או לא?
 

בועז ל

New member
לא כל מערכי הקרונועים מושבתים, ומעבר לכך, לא כל מערכי

אני מבולבל.
אתמול ראיתי בתל אביב האוניברסיטה בשעה 21:50 (שני?) מערכי IC3 בדרך להרצליה.
אז יש כאלה שפועלים או לא?
לא כל מערכי הקרונועים מושבתים, ומעבר לכך, לא כל מערכי
הקרונועים מסוגלים לנסוע בקו לירושלים.
 
כצפוי, המסלול החדש של קו 53 בפ"ת עוד לא נכנס לתוקף וכבר

כצפוי, המסלול החדש של קו 53 בפ"ת עוד לא נכנס לתוקף וכבר
מחזירים את הגלגל חלקית לאחור.
לאור לחצים כבדים, הקו ימשיך לעבור דרך אם המושבות החדשה.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2119&lineinfo=53_%20_3_0[/URL]
ככה זה כאשר עושים שינויים נמהרים ללא מחשבה יתירה. היה די ברור שהוצאת הקו מאם המושבות החדשה לא תוכל להחזיק מעמד.

כמו כן יש באתר קווים הודעה המפרטת את התחנות החדשות של קו 67 ברחובות רבניצקי, בן-דרור, מבצע חורב ומבצע יפתח.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2117[/URL]

השינויים הללו לא מעודכנים עדיין באתר כל-קו אבל ייכנסו לתוקף כבר מחר.
 
והנה מה שראש עיריית פתח תקוה כתב לפני כשעתיים בדף הפייסבוק

כצפוי, המסלול החדש של קו 53 בפ"ת עוד לא נכנס לתוקף וכבר
מחזירים את הגלגל חלקית לאחור.
לאור לחצים כבדים, הקו ימשיך לעבור דרך אם המושבות החדשה.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2119&lineinfo=53_%20_3_0[/URL]
ככה זה כאשר עושים שינויים נמהרים ללא מחשבה יתירה. היה די ברור שהוצאת הקו מאם המושבות החדשה לא תוכל להחזיק מעמד.

כמו כן יש באתר קווים הודעה המפרטת את התחנות החדשות של קו 67 ברחובות רבניצקי, בן-דרור, מבצע חורב ומבצע יפתח.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2117[/URL]

השינויים הללו לא מעודכנים עדיין באתר כל-קו אבל ייכנסו לתוקף כבר מחר.
והנה מה שראש עיריית פתח תקוה כתב לפני כשעתיים בדף הפייסבוק
שלו:
"
לאור הפניות של תושבי רח' משה סנה, בן חור ויעל רום אל ראש העיר, איציק ברוורמן בדבר הצורך בהשארת קו 53 ברחוב משה סנה ביקש ראש העיר מהממונה על התחבורה הציבורית בעיר, מר אבשלום שמחי לדבר עם הממונה על התחבורה הציבורית במשרד התחבורה מר אסי סוזנה ועם סמנכ"ל קווים, מר דוד כליף ולבקשם לאשר את השארת הקו כמבוקש למרות התוספת התקציבית הניכרת בה כרוך השינוי. לשמחתנו משרד התחבורה וחברת קווים נענו לבקשתו של ראש העיר וקו 53 ימשיך במסלולו הרגיל דרך רחוב משה סנה ויגיע גם אל תחנת הרכבת, זאת לאחר שהבינו את חשיבות הדבר עבור ראש העיר ועבור תושבי הדר המושבות בפרט ותושבי העיר ככל ועל כך נתונה להם תודתו. חשוב לציין כי השינויים הללו מאפשרים לנוסעי התחבורה הציבורית הגעה לתחנת הרכבת, למרכז העיר ולתחנה המרכזית ב2 הקווים המרכזיים בשכונת הדר המושבות קו 53 וקו 44. כמו כן במסגרת השינויים ייכנס למתחם תנובה רחובות יפתח, מבצע חורב ובן דרור לרכבת ירקונים ובכך ייתן מענה גם לתלמידי ובאי הקונסרבטוריון החדש ברח' יפתח.
"
 

olli3

New member
מנהל
אז עכשיו 53 לא רלוונטי למי שרוצה להגיע לרכבת והוא לא מאם

כצפוי, המסלול החדש של קו 53 בפ"ת עוד לא נכנס לתוקף וכבר
מחזירים את הגלגל חלקית לאחור.
לאור לחצים כבדים, הקו ימשיך לעבור דרך אם המושבות החדשה.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2119&lineinfo=53_%20_3_0[/URL]
ככה זה כאשר עושים שינויים נמהרים ללא מחשבה יתירה. היה די ברור שהוצאת הקו מאם המושבות החדשה לא תוכל להחזיק מעמד.

כמו כן יש באתר קווים הודעה המפרטת את התחנות החדשות של קו 67 ברחובות רבניצקי, בן-דרור, מבצע חורב ומבצע יפתח.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=2117[/URL]

השינויים הללו לא מעודכנים עדיין באתר כל-קו אבל ייכנסו לתוקף כבר מחר.
אז עכשיו 53 לא רלוונטי למי שרוצה להגיע לרכבת והוא לא מאם
המושבות. זה בסלך הכל לא נורא במיוחד כי גם ככה רבים לא היו נוסעים בקו 53 כדי להגיע לתחנת הרכבת.
 
רלוונטי. לא יעיל, אבל רלוונטי.

אז עכשיו 53 לא רלוונטי למי שרוצה להגיע לרכבת והוא לא מאם
המושבות. זה בסלך הכל לא נורא במיוחד כי גם ככה רבים לא היו נוסעים בקו 53 כדי להגיע לתחנת הרכבת.
רלוונטי. לא יעיל, אבל רלוונטי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה