"מבחן" נסיעה לקו 29 בשרוןכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
כתבה שבוחנת פרמטרים שונים בתפעולו של קו 29 בכ"ס-רעננה-הרצליה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4607954,00.html
"מבחן" נסיעה לקו 29 בשרוןכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
כתבה שדי משקפת את הנסיון שלי פרט לשתי נקודות"מבחן" נסיעה לקו 29 בשרון
כתבה שבוחנת פרמטרים שונים בתפעולו של קו 29 בכ"ס-רעננה-הרצליה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4607954,00.html
העיכוב (לפחות בהרצליה) משמעותי.כתבה שדי משקפת את הנסיון שלי פרט לשתי נקודות
מעט קטנוניות: איחור של שמונה דקות מול לו"ז מפורסם איננו חשוב כל כך בקו שנוסע בתדירות גבוהה. מה שהרבה יותר חשוב הוא שמירה על ריווח בין אוטובוסים עוקבים כדי שהתדירות הגבוהה תשמר, ולא ראיתי התייחסות לריווח בכתבה.
 
הדבר השני הוא התלונה על הכניסה לתחנות המרכזיות בהרצליה וכפר סבא. כמה מתעכב האוטובוס בכל אחת מהתחנות? דקה או שתים? דבר המאפשר החלפה נוחה לקו אחר? לא נראה לי סיבה לביקורת מיוחדת.
 
מה שכן, בהחלט רצוי שיקדמו את BRT השרון, ולו רק בקטעים הקריטיים. שרעננה תחכה אם כל כך רע לה עם הקונספציה. אפשר עדיין להקים נתיבי או מסלולי העדפה, למשל בין קצה אחוזה לקראת צומת רעננה ועד למרכז כפר סבא, לפחות בשלב ראשון. אפשר גם להקים נתיבי העדפה קצרים יחסית לקראת צמתים בעייתיים.
מוזר, הרי אין בכלל רמזור מרחוב העצמאות לתוך התחנה המרכזיתהעיכוב (לפחות בהרצליה) משמעותי.
יצא לי מתישהו לנסוע בקו- והעיכוב מרגיש כמו סיבוב מיותר: האוטובוס עומד בכמה רמזורים נוספים, ומעט מאוד נוסעים ירדו ועלו בתחנה. העובדה שהאוטובוס לא ממש עוצר בחלק הראשי של התחנה אלא בצד שלה לא משפרת את התחושה.
לכיוון מזרח הוא עובר ברמזור של בן גוריון/העצמאות פעמייםמוזר, הרי אין בכלל רמזור מרחוב העצמאות לתוך התחנה המרכזית
ומהתחנה לשד' בן גוריון. גם בכיוון ההפוך לאוטובוס אין רמזורים נוספים. אלא אם אתה מתכוון שהוא צריך לנסוע רק בסוקולוב ולא לפנות לרחוב קהילת ציון ורחוב העצמאות לכיוון התחנה המרכזית?
צודק, זה באמת קצת טפשי. מעניין למה אי אפשר לעצור ברחובלכיוון מזרח הוא עובר ברמזור של בן גוריון/העצמאות פעמיים
בטח מהסיבה הקבועה-זה ככה כבר עשרות שנים, אז למה לשנות עכשיו?צודק, זה באמת קצת טפשי. מעניין למה אי אפשר לעצור ברחוב
העצמאות לפני הכניסה לתחנה (מאחורי הסככה של התחנה הקיימת בכיוון ההפוך). ממילא אין לנוסעים צורך לחצות כביש כדי לעבור לקו אחר שם.
השינויים בקווי בני ברק - ירושלים של אפיקים:כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
בכתבה כתוב על קו 400:השינויים בקווי בני ברק - ירושלים של אפיקים:
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-358075-00.html[/URL]
"
קו 400 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - אין שינוי במסלול הנסיעה, אך יהיה שינוי לוח הזמנים כך שיגדלו התדירות ומספר הנסיעות מבני ברק והנסיעה האחרונה תצא בשעה 00:20 במקום 00:00 כיום.
קו 401 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית [חדש] - מסלול מהיר דרך ציר ז'בוטינסקי שנותן דגש על מחלף גהה, גבעת שמואל ואוניברסיטת בר-אילן, אלוף שדה, מסובים, גבעת שאול, כביש 1 לירושלים. הקו, שחלק ממסלול הנסיעה שלו יהיה חדש, ישרת שכונות חדשות בבני ברק: יסודות, קריית הרצוג, שיכון ה', גני גד, אור החיים, רמת אהרון, מעיני הישועה וכאמור את אוניברסיטת בר-אילן. הקו יפעל בשעות 17:40-15:00 - מב"ב בתדירות של כל 30 דקות לערך ומירושלים בתדירות של כל 45 דקות.
קו 422 רמת גן - ירושלים, מד"א - מר"ג: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר, הגדלת התדירות בשעות הבוקר, התאמות בלו"ז, הגדלת התדירות בשעות הערב ותוספת נסיעה בשעה 01:30 בלילה לטובת הגעה מהירה לאירועים בירושלים; מירושלים: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר וביצוע שינויים והתאמות של לו"ז בהתאם לצורכי הנוסעים.
מספרי קווים חדשים לחלופות של קו 422 שיפעלו בשישי ובמוצאי שבת:
[חדש] קו 421 מר"ג שיגיע עד ברכת אברהם ברמת שלמה בירושלים.
[חדש] קו 423 מר"ג שיגיע עד רמות בירושלים (רח' אברהם רקנאטי).
[חדש] קו 428 מרמת החיל בת"א עד מד"א בירושלים (המ"ג).
[חדש] קו 429 מקרית הרצוג בב"ב (רח' נורוק) עד מד"א בירושלים (המ"ג)
קו 425 רעננה - ירושלים, תחנה מרכזית - התאמות בלוחות הזמנים. מרעננה: הנסיעה האחרונה תצא בשעה 18:00 במקום ב-16:30, ומירושלים: נסיעה אחרונה תצא בשעה 18:05 במקום ב-16:30. במקום לנסוע בצומת מסובים ישר לכיוון כביש 1, יפנה הקו שמאלה לכביש 461 לכיוון אור יהודה ויהוד ויעבור בצומת הטייסים ובצומת אל על, לטובת תושבי אזור בקעת אונו הרוצים להגיע לירושלים או ממנה.
קו 427 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - בשעות הבוקר תפחת תדירות הנסיעות הראשונות בשני הכיוונים. נוסעים שהיו רגילים לנסוע בקו יוכלו לנסוע עם קו 401 החדש.
"
(NEWS1)
בכתבה כתוב על קו 400:
"הקו חוצה את לב בני ברק ועובר במחלפים לאורך הציר ובכביש 1. קו זה סובל מביקוש-יתר לכיוון ירושלים מעל היכולת בשעות אחר-הצהריים, בעיקר במחלפים; "
ברוח הפרשנות המשפטית של התנועה למדינה יהודית, יש לי הצעה עבור משרד התחבורה.
להפסיק את ההפרדה על בסיס גזעני בין קו 400 לקו 402 שתדירותו גבוהה לא פחות מזו של 400 ולהוסיף גם ל 402 עצירות במחלפים העמוסים.
התנועה למדינה יהודית ודאי לא תתנגד לכך ותירתם להסביר לציבור הנוסעים החרדים שהפרדה גזענית אינה חוקית...
אין שום טעם שקו 400 יעבור בבני ברקבכתבה כתוב על קו 400:
"הקו חוצה את לב בני ברק ועובר במחלפים לאורך הציר ובכביש 1. קו זה סובל מביקוש-יתר לכיוון ירושלים מעל היכולת בשעות אחר-הצהריים, בעיקר במחלפים; "
ברוח הפרשנות המשפטית של התנועה למדינה יהודית, יש לי הצעה עבור משרד התחבורה.
להפסיק את ההפרדה על בסיס גזעני בין קו 400 לקו 402 שתדירותו גבוהה לא פחות מזו של 400 ולהוסיף גם ל 402 עצירות במחלפים העמוסים.
התנועה למדינה יהודית ודאי לא תתנגד לכך ותירתם להסביר לציבור הנוסעים החרדים שהפרדה גזענית אינה חוקית...
לדעתי צריך לעשות שינוי אחראין שום טעם שקו 400 יעבור בבני ברק
בעבר, כאשר רק קו 400 קישר בין ב"ב וי-ם, אז היה צורך שקו 400 יטייל בב"ב, וימשיך לי-ם דרך אלוף שדה, בר אילן ומסובים. מאז שנפתח קו 402 לי-ם (בשנת 2000), אין הרבה נוסעים בקו 400 בתוך ב"ב. כאשר 400 היה שייך לדן, אז בשעות הערב הקו היה ממשיך בי-ם לשכ' גאולה, אז היה לו ביקוש. היום, גם זה כבר לא קורה. בשורה התחתונה, מי שרוצה לנסוע מב"ב לי-ם (אפילו רק עד תחנת מרכזית/בנייני האומה), יסע עם 402 שמגיע לבנייני האומה, אך חוסך את זמן העצירה בתחנותל לאורך כביש גהה. קו 400 מתמלא כמעט רק מנוסעים בתחנות בר אילן, אלוף שדה ומסובים. לא מנוסעים בב"ב. לדעתי, צריך לעשות את השינויים הבאים:
- קו 400: תחנה ראשונה בבר-אילן (או באיזור). כך ייחסך הזמן של הסתובבות ריקה בפקקים של ב"ב.
- קו 402: ללא שינוי (יישאר קו מהיר, ללא עצירות ביניים כפי שהצעת)
- קו 425: ללא עצירות בבר אילן, אלוף שדה ומסובים. (גם ככה קו 400 עוצר שם, אז למה לעכב את מי שבא מרעננה?)
שלחתי לא מזמן את ההצעות האלה לחב' אפיקים ולמשרד התחבורה. נראה אם יזוז משהו.
יפה אמרת! זו אחת הסיבות שעזבתי את היהדות ועברתיבכתבה כתוב על קו 400:
"הקו חוצה את לב בני ברק ועובר במחלפים לאורך הציר ובכביש 1. קו זה סובל מביקוש-יתר לכיוון ירושלים מעל היכולת בשעות אחר-הצהריים, בעיקר במחלפים; "
ברוח הפרשנות המשפטית של התנועה למדינה יהודית, יש לי הצעה עבור משרד התחבורה.
להפסיק את ההפרדה על בסיס גזעני בין קו 400 לקו 402 שתדירותו גבוהה לא פחות מזו של 400 ולהוסיף גם ל 402 עצירות במחלפים העמוסים.
התנועה למדינה יהודית ודאי לא תתנגד לכך ותירתם להסביר לציבור הנוסעים החרדים שהפרדה גזענית אינה חוקית...
הודעה באתר אפיקים:השינויים בקווי בני ברק - ירושלים של אפיקים:
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-358075-00.html[/URL]
"
קו 400 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - אין שינוי במסלול הנסיעה, אך יהיה שינוי לוח הזמנים כך שיגדלו התדירות ומספר הנסיעות מבני ברק והנסיעה האחרונה תצא בשעה 00:20 במקום 00:00 כיום.
קו 401 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית [חדש] - מסלול מהיר דרך ציר ז'בוטינסקי שנותן דגש על מחלף גהה, גבעת שמואל ואוניברסיטת בר-אילן, אלוף שדה, מסובים, גבעת שאול, כביש 1 לירושלים. הקו, שחלק ממסלול הנסיעה שלו יהיה חדש, ישרת שכונות חדשות בבני ברק: יסודות, קריית הרצוג, שיכון ה', גני גד, אור החיים, רמת אהרון, מעיני הישועה וכאמור את אוניברסיטת בר-אילן. הקו יפעל בשעות 17:40-15:00 - מב"ב בתדירות של כל 30 דקות לערך ומירושלים בתדירות של כל 45 דקות.
קו 422 רמת גן - ירושלים, מד"א - מר"ג: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר, הגדלת התדירות בשעות הבוקר, התאמות בלו"ז, הגדלת התדירות בשעות הערב ותוספת נסיעה בשעה 01:30 בלילה לטובת הגעה מהירה לאירועים בירושלים; מירושלים: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר וביצוע שינויים והתאמות של לו"ז בהתאם לצורכי הנוסעים.
מספרי קווים חדשים לחלופות של קו 422 שיפעלו בשישי ובמוצאי שבת:
[חדש] קו 421 מר"ג שיגיע עד ברכת אברהם ברמת שלמה בירושלים.
[חדש] קו 423 מר"ג שיגיע עד רמות בירושלים (רח' אברהם רקנאטי).
[חדש] קו 428 מרמת החיל בת"א עד מד"א בירושלים (המ"ג).
[חדש] קו 429 מקרית הרצוג בב"ב (רח' נורוק) עד מד"א בירושלים (המ"ג)
קו 425 רעננה - ירושלים, תחנה מרכזית - התאמות בלוחות הזמנים. מרעננה: הנסיעה האחרונה תצא בשעה 18:00 במקום ב-16:30, ומירושלים: נסיעה אחרונה תצא בשעה 18:05 במקום ב-16:30. במקום לנסוע בצומת מסובים ישר לכיוון כביש 1, יפנה הקו שמאלה לכביש 461 לכיוון אור יהודה ויהוד ויעבור בצומת הטייסים ובצומת אל על, לטובת תושבי אזור בקעת אונו הרוצים להגיע לירושלים או ממנה.
קו 427 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - בשעות הבוקר תפחת תדירות הנסיעות הראשונות בשני הכיוונים. נוסעים שהיו רגילים לנסוע בקו יוכלו לנסוע עם קו 401 החדש.
"
(NEWS1)
שינויים ושיפורים בקווי פרדס חנה-כרכור.כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
פורמט יותר ידידותי של הודעת אגד:שינויים ושיפורים בקווי פרדס חנה-כרכור.
שדרוג לרכבת ולביג. והוספת שירות באזורים שלמים בכרכור.
איך ימהרו בדיוק? ואיך יגיעו לירושלים עם רדיוס סיבוב 138 מטר?
מה אתה אומר, דוק? זו תקשה (תקלה קשה), או שגםאיך ימהרו בדיוק? ואיך יגיעו לירושלים עם רדיוס סיבוב 138 מטר?
138 מטר בבתיר. רדיוס שחיסל את חוגוני הקרונועים ואף שעברו שידרוג לענין זה - זה לא ממש עזר....
היה מנכ"ל ברכבת שקראו לו הראל. הנ"ל נתן הנחייה לחסל קרונות ישנים שרובם היו במצב תקין יחסית. רק הם התאימו לקו. אולי יואיל הנ"ל לרכוש מכספו הפרטי קרונות ישנים על האולטרא-סופר מחדל שעשה??? ארץ חלם זה כאן !!!!!!!!!!!!!!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.