כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
"מבחן" נסיעה לקו 29 בשרון
כתבה שבוחנת פרמטרים שונים בתפעולו של קו 29 בכ"ס-רעננה-הרצליה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4607954,00.html
כתבה שדי משקפת את הנסיון שלי פרט לשתי נקודות
מעט קטנוניות: איחור של שמונה דקות מול לו"ז מפורסם איננו חשוב כל כך בקו שנוסע בתדירות גבוהה. מה שהרבה יותר חשוב הוא שמירה על ריווח בין אוטובוסים עוקבים כדי שהתדירות הגבוהה תשמר, ולא ראיתי התייחסות לריווח בכתבה.
&nbsp
הדבר השני הוא התלונה על הכניסה לתחנות המרכזיות בהרצליה וכפר סבא. כמה מתעכב האוטובוס בכל אחת מהתחנות? דקה או שתים? דבר המאפשר החלפה נוחה לקו אחר? לא נראה לי סיבה לביקורת מיוחדת.
&nbsp
מה שכן, בהחלט רצוי שיקדמו את BRT השרון, ולו רק בקטעים הקריטיים. שרעננה תחכה אם כל כך רע לה עם הקונספציה. אפשר עדיין להקים נתיבי או מסלולי העדפה, למשל בין קצה אחוזה לקראת צומת רעננה ועד למרכז כפר סבא, לפחות בשלב ראשון. אפשר גם להקים נתיבי העדפה קצרים יחסית לקראת צמתים בעייתיים.
 

darkshadow1

New member
כתבה שדי משקפת את הנסיון שלי פרט לשתי נקודות
מעט קטנוניות: איחור של שמונה דקות מול לו"ז מפורסם איננו חשוב כל כך בקו שנוסע בתדירות גבוהה. מה שהרבה יותר חשוב הוא שמירה על ריווח בין אוטובוסים עוקבים כדי שהתדירות הגבוהה תשמר, ולא ראיתי התייחסות לריווח בכתבה.
&nbsp
הדבר השני הוא התלונה על הכניסה לתחנות המרכזיות בהרצליה וכפר סבא. כמה מתעכב האוטובוס בכל אחת מהתחנות? דקה או שתים? דבר המאפשר החלפה נוחה לקו אחר? לא נראה לי סיבה לביקורת מיוחדת.
&nbsp
מה שכן, בהחלט רצוי שיקדמו את BRT השרון, ולו רק בקטעים הקריטיים. שרעננה תחכה אם כל כך רע לה עם הקונספציה. אפשר עדיין להקים נתיבי או מסלולי העדפה, למשל בין קצה אחוזה לקראת צומת רעננה ועד למרכז כפר סבא, לפחות בשלב ראשון. אפשר גם להקים נתיבי העדפה קצרים יחסית לקראת צמתים בעייתיים.
העיכוב (לפחות בהרצליה) משמעותי.
יצא לי מתישהו לנסוע בקו- והעיכוב מרגיש כמו סיבוב מיותר: האוטובוס עומד בכמה רמזורים נוספים, ומעט מאוד נוסעים ירדו ועלו בתחנה. העובדה שהאוטובוס לא ממש עוצר בחלק הראשי של התחנה אלא בצד שלה לא משפרת את התחושה.
 

alantan

New member
העיכוב (לפחות בהרצליה) משמעותי.
יצא לי מתישהו לנסוע בקו- והעיכוב מרגיש כמו סיבוב מיותר: האוטובוס עומד בכמה רמזורים נוספים, ומעט מאוד נוסעים ירדו ועלו בתחנה. העובדה שהאוטובוס לא ממש עוצר בחלק הראשי של התחנה אלא בצד שלה לא משפרת את התחושה.
מוזר, הרי אין בכלל רמזור מרחוב העצמאות לתוך התחנה המרכזית
ומהתחנה לשד' בן גוריון. גם בכיוון ההפוך לאוטובוס אין רמזורים נוספים. אלא אם אתה מתכוון שהוא צריך לנסוע רק בסוקולוב ולא לפנות לרחוב קהילת ציון ורחוב העצמאות לכיוון התחנה המרכזית?
 

stgm11

New member
מוזר, הרי אין בכלל רמזור מרחוב העצמאות לתוך התחנה המרכזית
ומהתחנה לשד' בן גוריון. גם בכיוון ההפוך לאוטובוס אין רמזורים נוספים. אלא אם אתה מתכוון שהוא צריך לנסוע רק בסוקולוב ולא לפנות לרחוב קהילת ציון ורחוב העצמאות לכיוון התחנה המרכזית?
לכיוון מזרח הוא עובר ברמזור של בן גוריון/העצמאות פעמיים
 

alantan

New member
לכיוון מזרח הוא עובר ברמזור של בן גוריון/העצמאות פעמיים
צודק, זה באמת קצת טפשי. מעניין למה אי אפשר לעצור ברחוב
העצמאות לפני הכניסה לתחנה (מאחורי הסככה של התחנה הקיימת בכיוון ההפוך). ממילא אין לנוסעים צורך לחצות כביש כדי לעבור לקו אחר שם.
 

stgm11

New member
צודק, זה באמת קצת טפשי. מעניין למה אי אפשר לעצור ברחוב
העצמאות לפני הכניסה לתחנה (מאחורי הסככה של התחנה הקיימת בכיוון ההפוך). ממילא אין לנוסעים צורך לחצות כביש כדי לעבור לקו אחר שם.
בטח מהסיבה הקבועה-זה ככה כבר עשרות שנים, אז למה לשנות עכשיו?
 

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 
השינויים בקווי בני ברק - ירושלים של אפיקים:

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
השינויים בקווי בני ברק - ירושלים של אפיקים:
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-358075-00.html[/URL]

"
קו 400 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - אין שינוי במסלול הנסיעה, אך יהיה שינוי לוח הזמנים כך שיגדלו התדירות ומספר הנסיעות מבני ברק והנסיעה האחרונה תצא בשעה 00:20 במקום 00:00 כיום.

קו 401 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית [חדש] - מסלול מהיר דרך ציר ז'בוטינסקי שנותן דגש על מחלף גהה, גבעת שמואל ואוניברסיטת בר-אילן, אלוף שדה, מסובים, גבעת שאול, כביש 1 לירושלים. הקו, שחלק ממסלול הנסיעה שלו יהיה חדש, ישרת שכונות חדשות בבני ברק: יסודות, קריית הרצוג, שיכון ה', גני גד, אור החיים, רמת אהרון, מעיני הישועה וכאמור את אוניברסיטת בר-אילן. הקו יפעל בשעות 17:40-15:00 - מב"ב בתדירות של כל 30 דקות לערך ומירושלים בתדירות של כל 45 דקות.

קו 422 רמת גן - ירושלים, מד"א - מר"ג: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר, הגדלת התדירות בשעות הבוקר, התאמות בלו"ז, הגדלת התדירות בשעות הערב ותוספת נסיעה בשעה 01:30 בלילה לטובת הגעה מהירה לאירועים בירושלים; מירושלים: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר וביצוע שינויים והתאמות של לו"ז בהתאם לצורכי הנוסעים.
מספרי קווים חדשים לחלופות של קו 422 שיפעלו בשישי ובמוצאי שבת:
[חדש] קו 421 מר"ג שיגיע עד ברכת אברהם ברמת שלמה בירושלים.
[חדש] קו 423 מר"ג שיגיע עד רמות בירושלים (רח' אברהם רקנאטי).
[חדש] קו 428 מרמת החיל בת"א עד מד"א בירושלים (המ"ג).
[חדש] קו 429 מקרית הרצוג בב"ב (רח' נורוק) עד מד"א בירושלים (המ"ג)

קו 425 רעננה - ירושלים, תחנה מרכזית - התאמות בלוחות הזמנים. מרעננה: הנסיעה האחרונה תצא בשעה 18:00 במקום ב-16:30, ומירושלים: נסיעה אחרונה תצא בשעה 18:05 במקום ב-16:30. במקום לנסוע בצומת מסובים ישר לכיוון כביש 1, יפנה הקו שמאלה לכביש 461 לכיוון אור יהודה ויהוד ויעבור בצומת הטייסים ובצומת אל על, לטובת תושבי אזור בקעת אונו הרוצים להגיע לירושלים או ממנה.

קו 427 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - בשעות הבוקר תפחת תדירות הנסיעות הראשונות בשני הכיוונים. נוסעים שהיו רגילים לנסוע בקו יוכלו לנסוע עם קו 401 החדש.
"
(NEWS1)
 
בכתבה כתוב על קו 400:

השינויים בקווי בני ברק - ירושלים של אפיקים:
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-358075-00.html[/URL]

"
קו 400 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - אין שינוי במסלול הנסיעה, אך יהיה שינוי לוח הזמנים כך שיגדלו התדירות ומספר הנסיעות מבני ברק והנסיעה האחרונה תצא בשעה 00:20 במקום 00:00 כיום.

קו 401 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית [חדש] - מסלול מהיר דרך ציר ז'בוטינסקי שנותן דגש על מחלף גהה, גבעת שמואל ואוניברסיטת בר-אילן, אלוף שדה, מסובים, גבעת שאול, כביש 1 לירושלים. הקו, שחלק ממסלול הנסיעה שלו יהיה חדש, ישרת שכונות חדשות בבני ברק: יסודות, קריית הרצוג, שיכון ה', גני גד, אור החיים, רמת אהרון, מעיני הישועה וכאמור את אוניברסיטת בר-אילן. הקו יפעל בשעות 17:40-15:00 - מב"ב בתדירות של כל 30 דקות לערך ומירושלים בתדירות של כל 45 דקות.

קו 422 רמת גן - ירושלים, מד"א - מר"ג: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר, הגדלת התדירות בשעות הבוקר, התאמות בלו"ז, הגדלת התדירות בשעות הערב ותוספת נסיעה בשעה 01:30 בלילה לטובת הגעה מהירה לאירועים בירושלים; מירושלים: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר וביצוע שינויים והתאמות של לו"ז בהתאם לצורכי הנוסעים.
מספרי קווים חדשים לחלופות של קו 422 שיפעלו בשישי ובמוצאי שבת:
[חדש] קו 421 מר"ג שיגיע עד ברכת אברהם ברמת שלמה בירושלים.
[חדש] קו 423 מר"ג שיגיע עד רמות בירושלים (רח' אברהם רקנאטי).
[חדש] קו 428 מרמת החיל בת"א עד מד"א בירושלים (המ"ג).
[חדש] קו 429 מקרית הרצוג בב"ב (רח' נורוק) עד מד"א בירושלים (המ"ג)

קו 425 רעננה - ירושלים, תחנה מרכזית - התאמות בלוחות הזמנים. מרעננה: הנסיעה האחרונה תצא בשעה 18:00 במקום ב-16:30, ומירושלים: נסיעה אחרונה תצא בשעה 18:05 במקום ב-16:30. במקום לנסוע בצומת מסובים ישר לכיוון כביש 1, יפנה הקו שמאלה לכביש 461 לכיוון אור יהודה ויהוד ויעבור בצומת הטייסים ובצומת אל על, לטובת תושבי אזור בקעת אונו הרוצים להגיע לירושלים או ממנה.

קו 427 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - בשעות הבוקר תפחת תדירות הנסיעות הראשונות בשני הכיוונים. נוסעים שהיו רגילים לנסוע בקו יוכלו לנסוע עם קו 401 החדש.
"
(NEWS1)
בכתבה כתוב על קו 400:
"הקו חוצה את לב בני ברק ועובר במחלפים לאורך הציר ובכביש 1. קו זה סובל מביקוש-יתר לכיוון ירושלים מעל היכולת בשעות אחר-הצהריים, בעיקר במחלפים; "
ברוח הפרשנות המשפטית של התנועה למדינה יהודית, יש לי הצעה עבור משרד התחבורה.
להפסיק את ההפרדה על בסיס גזעני בין קו 400 לקו 402 שתדירותו גבוהה לא פחות מזו של 400 ולהוסיף גם ל 402 עצירות במחלפים העמוסים.
התנועה למדינה יהודית ודאי לא תתנגד לכך ותירתם להסביר לציבור הנוסעים החרדים שהפרדה גזענית אינה חוקית...
 

אוהדא11

New member


בכתבה כתוב על קו 400:
"הקו חוצה את לב בני ברק ועובר במחלפים לאורך הציר ובכביש 1. קו זה סובל מביקוש-יתר לכיוון ירושלים מעל היכולת בשעות אחר-הצהריים, בעיקר במחלפים; "
ברוח הפרשנות המשפטית של התנועה למדינה יהודית, יש לי הצעה עבור משרד התחבורה.
להפסיק את ההפרדה על בסיס גזעני בין קו 400 לקו 402 שתדירותו גבוהה לא פחות מזו של 400 ולהוסיף גם ל 402 עצירות במחלפים העמוסים.
התנועה למדינה יהודית ודאי לא תתנגד לכך ותירתם להסביר לציבור הנוסעים החרדים שהפרדה גזענית אינה חוקית...
 

orenhz

New member
אין שום טעם שקו 400 יעבור בבני ברק

בכתבה כתוב על קו 400:
"הקו חוצה את לב בני ברק ועובר במחלפים לאורך הציר ובכביש 1. קו זה סובל מביקוש-יתר לכיוון ירושלים מעל היכולת בשעות אחר-הצהריים, בעיקר במחלפים; "
ברוח הפרשנות המשפטית של התנועה למדינה יהודית, יש לי הצעה עבור משרד התחבורה.
להפסיק את ההפרדה על בסיס גזעני בין קו 400 לקו 402 שתדירותו גבוהה לא פחות מזו של 400 ולהוסיף גם ל 402 עצירות במחלפים העמוסים.
התנועה למדינה יהודית ודאי לא תתנגד לכך ותירתם להסביר לציבור הנוסעים החרדים שהפרדה גזענית אינה חוקית...
אין שום טעם שקו 400 יעבור בבני ברק
בעבר, כאשר רק קו 400 קישר בין ב"ב וי-ם, אז היה צורך שקו 400 יטייל בב"ב, וימשיך לי-ם דרך אלוף שדה, בר אילן ומסובים. מאז שנפתח קו 402 לי-ם (בשנת 2000
), אין הרבה נוסעים בקו 400 בתוך ב"ב. כאשר 400 היה שייך לדן, אז בשעות הערב הקו היה ממשיך בי-ם לשכ' גאולה, אז היה לו ביקוש. היום, גם זה כבר לא קורה. בשורה התחתונה, מי שרוצה לנסוע מב"ב לי-ם (אפילו רק עד תחנת מרכזית/בנייני האומה), יסע עם 402 שמגיע לבנייני האומה, אך חוסך את זמן העצירה בתחנותל לאורך כביש גהה. קו 400 מתמלא כמעט רק מנוסעים בתחנות בר אילן, אלוף שדה ומסובים. לא מנוסעים בב"ב. לדעתי, צריך לעשות את השינויים הבאים:
- קו 400: תחנה ראשונה בבר-אילן (או באיזור). כך ייחסך הזמן של הסתובבות ריקה בפקקים של ב"ב.
- קו 402: ללא שינוי (יישאר קו מהיר, ללא עצירות ביניים כפי שהצעת)
- קו 425: ללא עצירות בבר אילן, אלוף שדה ומסובים. (גם ככה קו 400 עוצר שם, אז למה לעכב את מי שבא מרעננה?)

שלחתי לא מזמן את ההצעות האלה לחב' אפיקים ולמשרד התחבורה. נראה אם יזוז משהו.
 
לדעתי צריך לעשות שינוי אחר

אין שום טעם שקו 400 יעבור בבני ברק
בעבר, כאשר רק קו 400 קישר בין ב"ב וי-ם, אז היה צורך שקו 400 יטייל בב"ב, וימשיך לי-ם דרך אלוף שדה, בר אילן ומסובים. מאז שנפתח קו 402 לי-ם (בשנת 2000
), אין הרבה נוסעים בקו 400 בתוך ב"ב. כאשר 400 היה שייך לדן, אז בשעות הערב הקו היה ממשיך בי-ם לשכ' גאולה, אז היה לו ביקוש. היום, גם זה כבר לא קורה. בשורה התחתונה, מי שרוצה לנסוע מב"ב לי-ם (אפילו רק עד תחנת מרכזית/בנייני האומה), יסע עם 402 שמגיע לבנייני האומה, אך חוסך את זמן העצירה בתחנותל לאורך כביש גהה. קו 400 מתמלא כמעט רק מנוסעים בתחנות בר אילן, אלוף שדה ומסובים. לא מנוסעים בב"ב. לדעתי, צריך לעשות את השינויים הבאים:
- קו 400: תחנה ראשונה בבר-אילן (או באיזור). כך ייחסך הזמן של הסתובבות ריקה בפקקים של ב"ב.
- קו 402: ללא שינוי (יישאר קו מהיר, ללא עצירות ביניים כפי שהצעת)
- קו 425: ללא עצירות בבר אילן, אלוף שדה ומסובים. (גם ככה קו 400 עוצר שם, אז למה לעכב את מי שבא מרעננה?)

שלחתי לא מזמן את ההצעות האלה לחב' אפיקים ולמשרד התחבורה. נראה אם יזוז משהו.
לדעתי צריך לעשות שינוי אחר
לאור קו 401 החדש, צריך לבטל את קו 400 ולהעביר את כל הנסיעות שלו לקו 401 וכך גם יהיה כיסוי תדיר ומהיר בין מחלף גהה המרכזי לבין ירושלים. הכיסוי של קו 425 לא תדיר ולאחר השינויים הוא גם יהיה איטי יותר כי יסע דרך כביש 461, צומת הטייסים וצומת אל-על.
אני גם לא מבין למה צריך להשאיר את קו 427.
מצפון מערב רמת גן עדיף ליסוע עם קו 480 או עם קו 401. ממרכז רמת גן וגבעתיים אפשר ליסוע עם 480 או 405. מדרום מזרח רמת גן אפשר ליסוע עם קו/ים שעוצר/ים באלוף שדה (400 ו/או 401 ו/או 425).
יש יותר מדי קווים בין אזור בני ברק - רמת גן לירושלים.
מספיק שיהיו: 401 ו 402 דרך כביש 1, 422 (וחלופותיו בסוף השבוע) ו 425 דרך כביש 443.

לגבי ביטול התחנות של 425 בבר אילן, אלוף שדה ומסובים. צריך לזכור שמצומת רעננה לירושלים יש גם את קווים 930 ו 947. אם קו 425 ידלג על תחנות בכביש 4 זה לא יעשה טוב ליכולת שרידותו. גם כך ההעברה שלו ליסוע דרך כביש 461 הופכת אותו לפחות אטרקטיבי עבור מי שנוסע בין צומת רעננה לירושלים.
 
יפה אמרת! זו אחת הסיבות שעזבתי את היהדות ועברתי

בכתבה כתוב על קו 400:
"הקו חוצה את לב בני ברק ועובר במחלפים לאורך הציר ובכביש 1. קו זה סובל מביקוש-יתר לכיוון ירושלים מעל היכולת בשעות אחר-הצהריים, בעיקר במחלפים; "
ברוח הפרשנות המשפטית של התנועה למדינה יהודית, יש לי הצעה עבור משרד התחבורה.
להפסיק את ההפרדה על בסיס גזעני בין קו 400 לקו 402 שתדירותו גבוהה לא פחות מזו של 400 ולהוסיף גם ל 402 עצירות במחלפים העמוסים.
התנועה למדינה יהודית ודאי לא תתנגד לכך ותירתם להסביר לציבור הנוסעים החרדים שהפרדה גזענית אינה חוקית...
יפה אמרת! זו אחת הסיבות שעזבתי את היהדות ועברתי
לדת האתאיזם או הניאו-פוסט-אתאיזם = מעין דת ללא דת וללא שייכות לדבר. ללא לאום, ללא דת, ללא אמונה בדבר, ללא כלום ! פשוט קבוצה ריקה מבחינת השתייכות גזעית ומנסיון של שנה פלוס - החיים הופכים לקלים ולנעימים מאוד כשאין לך שום מחוייבות לשום דת ולשום לאום. זה מונע הרבה בעיות ונותן לנו חופש מוחלט בכל דבר, כמובן תוך שמירה (בלית ברירה) על כל החוקים באזור בו אתה נמצא. הפרדה גזענית כפי שתארת תואמת למאה ה-8 לפני הספירה ולי באופן אישי לא יכול להיות שום קשר משום סוג אפשרי עם אנשים שנוקטים בהפרדות גזעניות בנוסח המאה ה-8 לפנה"ס. כמה חבל שמאז ועד היום הם לא התקדמו במילימטר אחד קדימה. כמה חבל שתנועת ההשכלה לא הצליחה למגר לחלוטין את כל הדתות בעולם. אך לפחות היא קמה ופתחה את עינייהם של רבים...
 
הודעה באתר אפיקים:

השינויים בקווי בני ברק - ירושלים של אפיקים:
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-358075-00.html[/URL]

"
קו 400 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - אין שינוי במסלול הנסיעה, אך יהיה שינוי לוח הזמנים כך שיגדלו התדירות ומספר הנסיעות מבני ברק והנסיעה האחרונה תצא בשעה 00:20 במקום 00:00 כיום.

קו 401 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית [חדש] - מסלול מהיר דרך ציר ז'בוטינסקי שנותן דגש על מחלף גהה, גבעת שמואל ואוניברסיטת בר-אילן, אלוף שדה, מסובים, גבעת שאול, כביש 1 לירושלים. הקו, שחלק ממסלול הנסיעה שלו יהיה חדש, ישרת שכונות חדשות בבני ברק: יסודות, קריית הרצוג, שיכון ה', גני גד, אור החיים, רמת אהרון, מעיני הישועה וכאמור את אוניברסיטת בר-אילן. הקו יפעל בשעות 17:40-15:00 - מב"ב בתדירות של כל 30 דקות לערך ומירושלים בתדירות של כל 45 דקות.

קו 422 רמת גן - ירושלים, מד"א - מר"ג: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר, הגדלת התדירות בשעות הבוקר, התאמות בלו"ז, הגדלת התדירות בשעות הערב ותוספת נסיעה בשעה 01:30 בלילה לטובת הגעה מהירה לאירועים בירושלים; מירושלים: תוספת נסיעה מוקדם בבוקר וביצוע שינויים והתאמות של לו"ז בהתאם לצורכי הנוסעים.
מספרי קווים חדשים לחלופות של קו 422 שיפעלו בשישי ובמוצאי שבת:
[חדש] קו 421 מר"ג שיגיע עד ברכת אברהם ברמת שלמה בירושלים.
[חדש] קו 423 מר"ג שיגיע עד רמות בירושלים (רח' אברהם רקנאטי).
[חדש] קו 428 מרמת החיל בת"א עד מד"א בירושלים (המ"ג).
[חדש] קו 429 מקרית הרצוג בב"ב (רח' נורוק) עד מד"א בירושלים (המ"ג)

קו 425 רעננה - ירושלים, תחנה מרכזית - התאמות בלוחות הזמנים. מרעננה: הנסיעה האחרונה תצא בשעה 18:00 במקום ב-16:30, ומירושלים: נסיעה אחרונה תצא בשעה 18:05 במקום ב-16:30. במקום לנסוע בצומת מסובים ישר לכיוון כביש 1, יפנה הקו שמאלה לכביש 461 לכיוון אור יהודה ויהוד ויעבור בצומת הטייסים ובצומת אל על, לטובת תושבי אזור בקעת אונו הרוצים להגיע לירושלים או ממנה.

קו 427 רמת גן - ירושלים, תחנה מרכזית - בשעות הבוקר תפחת תדירות הנסיעות הראשונות בשני הכיוונים. נוסעים שהיו רגילים לנסוע בקו יוכלו לנסוע עם קו 401 החדש.
"
(NEWS1)
הודעה באתר אפיקים:
[URL]http://www.afikim-t.co.il/inner.asp?page=news&item=737[/URL]
 
פורמט יותר ידידותי של הודעת אגד:

שינויים ושיפורים בקווי פרדס חנה-כרכור.

שדרוג לרכבת ולביג. והוספת שירות באזורים שלמים בכרכור.
פורמט יותר ידידותי של הודעת אגד:
"
24.12.2014 פרדס חנה - שיפורים מערך התחבורה בפרדס חנה
החל מיום חמישי 1.1.15 יחל לפעול קו חדש, שמספרו 4, החוצה את המושבה פרדס חנה-כרכור לכל אורכה, בשני כיווני הנסיעה, קו 4א' יבוטל וישופר מסלול קו 34 מפרדס חנה -מרכז "ביג" לעין עירון כפר פינס דרך המושבה משמרות וחזרה - המסלול בכרכור קוצָר ונותן מענה טוב יותר לתושבי עין עירון וכפר פינס.

קו 4 החדש חוצה את המושבה פרדס חנה-כרכור לכל אורכה, בשני כיווני הנסיעה, תוך מתן מענה להתפתחות שכונות המושבה החדשות: יובלים, חלומות כרכור ועוד. לוח הזמנים החדש תוגבר בשעות הבוקר ואחר הצהריים - בהתאם ללוח זמני הרכבת, ולאורך כל שעות היום - אחת לשעה. תחנות המוצא: של הקו בכיוון הנסיעה לכרכור תהיה בתחנת רכבת בצד של אזור התעשייה קיסריה. ובכיוון הנסיעה לרכבת ברחוב המזמור בשכונת יובלים.

מסלול קו 4 החדש לכיוון הרכבת:
שכונת יובלים - רחוב המזמור, המייסדים, הגליל, מרכז מסחרי נווה, השופטים, שכונת חלומות, כרכור, דגניה, המייסדים, דרך הבנים, קדמה, עלייה, אחוזה, המושב, נעורים, המייסדים, דרך הבנים, מרכז המושבה, דרך למרחב, המסילה, אזור התעשייה קיסריה, פרדס חנה - תחנת רכבת.
המסלול זהה בכיוון ההפוך.

שיפור מסלול קו 34 מפרדס חנה -מרכז "ביג" לעין עירון כפר פינס דרך המושבה משמרות וחזרה.
המסלול בכרכור קוצָר ונותן מענה טוב יותר לתושבי עין עירון וכפר פינס, תחנת המוצא והסיום תהיה בביג פרדס חנה.

מסלול קו 34 המשופר: פרדס חנה - מרכז "ביג", דרך הנדיב, מרכז המושבה, דרך הבנים, קיבוץ משמרות, הגליל, שכונת חלומות כרכור, מרכז מסחרי נווה, המייסדים, דרך הבנים, קדמה, עין עירון, כפר פינס, קדמה, דרך הבנים, המייסדים, הגליל, מרכז מסחרי נווה, שכונת חלומות כרכור, קיבוץ משמרות, מרכז המושבה, פרדס חנה - מרכז "ביג".

עם הפעלת הקו החדש ושיפור קו 34 יבוטל קו 4א'!
"
 
איך ימהרו בדיוק? ואיך יגיעו לירושלים עם רדיוס סיבוב 138 מטר?

רכבת ישראל לא ממהרת: הקו לירושלים עדיין מושבת YNET
הקו לירושלים עדיין מושבת YNET בקישורית הבאה:
איך ימהרו בדיוק? ואיך יגיעו לירושלים עם רדיוס סיבוב 138 מטר?
138 מטר בבתיר. רדיוס שחיסל את חוגוני הקרונועים ואף שעברו שידרוג לענין זה - זה לא ממש עזר....
היה מנכ"ל ברכבת שקראו לו הראל. הנ"ל נתן הנחייה לחסל קרונות ישנים שרובם היו במצב תקין יחסית. רק הם התאימו לקו. אולי יואיל הנ"ל לרכוש מכספו הפרטי קרונות ישנים על האולטרא-סופר מחדל שעשה??? ארץ חלם זה כאן !!!!!!!!!!!!!!
 

בועז ל

New member
מה אתה אומר, דוק? זו תקשה (תקלה קשה), או שגם

איך ימהרו בדיוק? ואיך יגיעו לירושלים עם רדיוס סיבוב 138 מטר?
138 מטר בבתיר. רדיוס שחיסל את חוגוני הקרונועים ואף שעברו שידרוג לענין זה - זה לא ממש עזר....
היה מנכ"ל ברכבת שקראו לו הראל. הנ"ל נתן הנחייה לחסל קרונות ישנים שרובם היו במצב תקין יחסית. רק הם התאימו לקו. אולי יואיל הנ"ל לרכוש מכספו הפרטי קרונות ישנים על האולטרא-סופר מחדל שעשה??? ארץ חלם זה כאן !!!!!!!!!!!!!!
מה אתה אומר, דוק? זו תקשה (תקלה קשה), או שגם
לך עולה כאן ריח של פיילוט שמתבצע על גב הנוסעים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה