נפתחה סיומת רישויכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
נפתחה סיומת רישויכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
כתבה ב-YNET המשווה בין נסיעה בתח"צ לנסיעה ברכב פרטי:כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
זמני הנסיעה ברכב אינם נכונים לדעתיכתבה ב-YNET המשווה בין נסיעה בתח"צ לנסיעה ברכב פרטי:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4606523,00.html[/URL]
וכמו כן, מירושלים ספציפית קיימת האופציהזמני הנסיעה ברכב אינם נכונים לדעתי
למשל 35 דק' מדיזנגוף סנטר לרחוב רוטשילד בראשון לציון, בשעה 16:00. לדעתי זה לפחות 40 דקות, ויכול לגלוש לכיוון ה-50 דקות.
באוטובוסים, הדרך מירושלים לא אופטימלית. "אוטובוס אגד מירושלים לתל-אביב ושני אוטובוסים של חברת דן מהתחנה המרכזית לדיזנגוף סנטר" . למה צריך שני אוטובוסים של דן? אפשר לנסוע בקו 5 מהתחנה המרכזית, ואפשר לנסוע ב-480 למסוף ארלוזורוב ומשם 63 או אפשרויות אחרות.
לא התעמקתי בחישוב המחיר, אבל לא אופתע אם חישבו תשלום כפול על שני האוטובוסים של דן במקרה של נסיעה מירושלים.
מה ציפית מ-ynet?וכמו כן, מירושלים ספציפית קיימת האופציה
של חניה בשפירים, והמשך משם בשאטל בנתיב המהיר ולהמשיך בהליכה קצרה.
בנוסף לביקורת הצודקת על הכתבה שכבר נכתבה למעלהכתבה ב-YNET המשווה בין נסיעה בתח"צ לנסיעה ברכב פרטי:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4606523,00.html[/URL]
המהפכה מתחילה - מכוניות גוגל בייצור המוניכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
המהפכה לא מתחילה והיא גם לא תקרה ב 20 שנה הקרובות.המהפכה מתחילה - מכוניות גוגל בייצור המוני
http://mobile.mako.co.il/nexter-int...41006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1758979194
 
בשלב זה מדובר במכונית עירונית ב40 קמ"ש, "אמצעי למייל האחרון", אבל זו תחילתו של עידן חדש - רכבים אוטונומיים ללא נהג שיגיעו לפי הזמנה מאפליקציה. הלו"ז ומסלולים קבועים מראש עומדים ללכת בדרכם של הסוסים והקיטור, ובמקומם תיווצר מערכת מבוססת דרישה בזמן אמת.
הגירסה הגרמנית נוסעת על האוטובאהן.המהפכה לא מתחילה והיא גם לא תקרה ב 20 שנה הקרובות.
בעיקר אבל לא רק בגלל הרגולציה.
 
המכוניות הללו מורשות כיום לנסוע רק באיזורים כפריים ודלילים. מערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור כפרי שונה בתחילתה ממערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור עירוני. כמות המידע שצריך לעבד באיזור עירוני כמו מנהטן הוא פי כמה וכמה וכמה מאשר כמות המידע שצריך לעבד באיזור כפרי עם נתיב וחצי, רבע רמזור וחצי הולך רגל.
 
זה עוד חזון למועד חביבי....
גוגל לא מסכימה איתך:המהפכה לא מתחילה והיא גם לא תקרה ב 20 שנה הקרובות.
בעיקר אבל לא רק בגלל הרגולציה.
 
המכוניות הללו מורשות כיום לנסוע רק באיזורים כפריים ודלילים. מערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור כפרי שונה בתחילתה ממערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור עירוני. כמות המידע שצריך לעבד באיזור עירוני כמו מנהטן הוא פי כמה וכמה וכמה מאשר כמות המידע שצריך לעבד באיזור כפרי עם נתיב וחצי, רבע רמזור וחצי הולך רגל.
 
זה עוד חזון למועד חביבי....
באתר קווים אפשר לראות החל מ 01/01/2015 את המסלולים והלו"זכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
הרסו את הלו"ז של 67באתר קווים אפשר לראות החל מ 01/01/2015 את המסלולים והלו"ז
המעודכנים של קווים 44, 53 ו 67 בפתח תקוה.
כפי שכבר כתבתי:
קו 44 יסע דרך אם המושבות החדשה והותיקה.
קו 53 יסע דרך אם המושבות הותיקה בלבד ובינה לבין תחנת הרכבת יסע בקטע המזרחי של דרך אם המושבות.
בקווים 44 ו 53 לא הבחנתי בשינויים מהותיים בלו"ז. יש פה ושם שינויים של דקות ספורות.
בקו 67 מתווספות 2 נסיעות בכל כיוון (14 במקום 12) ופריסת הנסיעות משתנה כך שיהיו נסיעות בתדירות של פעם בשעה עד שעה וחצי במהלך כל שעות הבוקר והצהריים
כמו כן אפשר לראות את הקווים החדשים בשוהם - 29 לרמלה, 504 למודיעין ו 505 לירושלים.
לקווים 29 ו 504 יהיו מספר מועט של נסיעות במהלך היום. לקו 505 תהיה נסיעת בוקר לירושלים ונסיעת ערב בכל כיוון.
שלושת הקווים יפעלו בימים א'-ה' בלבד.
החלמ-01/01/2015 שינוי גם ב"קווים" באזור חדרה:כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
קווים חדשים (אאל"ט) לבית אורן: 27 ו-127.כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
לא חמק. גם הקווים של בית אורן כבר פורסמו בפורום.קווים חדשים (אאל"ט) לבית אורן: 27 ו-127.
בין העדכונים על קווי סופרבוס החדשים בצפון, נראה לי שחמק מאיתנו העדכון לגבי בית אורן. קו 27 הוא קו קצר שמחבר בין בית אורן לאוניברסיטת חיפה, וקו 127 מגיע מבית אורן למרכזית המפרץ דרך נשר, במסלול 146.
 
אם איני טועה, זאת התחבורה הראשונה לבית אורן מאז שבוטל קו 191 לפני שנים.
 
באופן מוזר, 127 נוסע פעם ביום בכל כיוון ומתוכנן דווקא למי שעובד בבית אורן ולא למי שגר שם: בבוקר הוא נוסע לבית אורן, ואחר הצהריים למרכזית המפרץ.
הקו מיועד גם ובעיקר לעובדים בבית הארחה (ואולי למתארחים)קווים חדשים (אאל"ט) לבית אורן: 27 ו-127.
בין העדכונים על קווי סופרבוס החדשים בצפון, נראה לי שחמק מאיתנו העדכון לגבי בית אורן. קו 27 הוא קו קצר שמחבר בין בית אורן לאוניברסיטת חיפה, וקו 127 מגיע מבית אורן למרכזית המפרץ דרך נשר, במסלול 146.
 
אם איני טועה, זאת התחבורה הראשונה לבית אורן מאז שבוטל קו 191 לפני שנים.
 
באופן מוזר, 127 נוסע פעם ביום בכל כיוון ומתוכנן דווקא למי שעובד בבית אורן ולא למי שגר שם: בבוקר הוא נוסע לבית אורן, ואחר הצהריים למרכזית המפרץ.
הקו היה מיועד בעיקר לעובדים בכלא דמוןהקו מיועד גם ובעיקר לעובדים בבית הארחה (ואולי למתארחים)
מאחר ואין נסיעות בבוקר ולא בערב, זה נראה לי קו שלא יכול לשרת את התושבים המקומיים. אגב, אם היו נסיעות בוקר/ ערב אל/מ בית אורן, אני בטוח שהסטודנטים היו נוהרים לגור שם.
127 נוסע כמו 143 ולא כמו 146קווים חדשים (אאל"ט) לבית אורן: 27 ו-127.
בין העדכונים על קווי סופרבוס החדשים בצפון, נראה לי שחמק מאיתנו העדכון לגבי בית אורן. קו 27 הוא קו קצר שמחבר בין בית אורן לאוניברסיטת חיפה, וקו 127 מגיע מבית אורן למרכזית המפרץ דרך נשר, במסלול 146.
 
אם איני טועה, זאת התחבורה הראשונה לבית אורן מאז שבוטל קו 191 לפני שנים.
 
באופן מוזר, 127 נוסע פעם ביום בכל כיוון ומתוכנן דווקא למי שעובד בבית אורן ולא למי שגר שם: בבוקר הוא נוסע לבית אורן, ואחר הצהריים למרכזית המפרץ.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.