כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

טשאפק 2

New member
זמני הנסיעה ברכב אינם נכונים לדעתי

כתבה ב-YNET המשווה בין נסיעה בתח"צ לנסיעה ברכב פרטי:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4606523,00.html[/URL]
זמני הנסיעה ברכב אינם נכונים לדעתי
למשל 35 דק' מדיזנגוף סנטר לרחוב רוטשילד בראשון לציון, בשעה 16:00. לדעתי זה לפחות 40 דקות, ויכול לגלוש לכיוון ה-50 דקות.

באוטובוסים, הדרך מירושלים לא אופטימלית. "אוטובוס אגד מירושלים לתל-אביב ושני אוטובוסים של חברת דן מהתחנה המרכזית לדיזנגוף סנטר" . למה צריך שני אוטובוסים של דן? אפשר לנסוע בקו 5 מהתחנה המרכזית, ואפשר לנסוע ב-480 למסוף ארלוזורוב ומשם 63 או אפשרויות אחרות.

לא התעמקתי בחישוב המחיר, אבל לא אופתע אם חישבו תשלום כפול על שני האוטובוסים של דן במקרה של נסיעה מירושלים.
 

טשאפק 2

New member
וכמו כן, מירושלים ספציפית קיימת האופציה

זמני הנסיעה ברכב אינם נכונים לדעתי
למשל 35 דק' מדיזנגוף סנטר לרחוב רוטשילד בראשון לציון, בשעה 16:00. לדעתי זה לפחות 40 דקות, ויכול לגלוש לכיוון ה-50 דקות.

באוטובוסים, הדרך מירושלים לא אופטימלית. "אוטובוס אגד מירושלים לתל-אביב ושני אוטובוסים של חברת דן מהתחנה המרכזית לדיזנגוף סנטר" . למה צריך שני אוטובוסים של דן? אפשר לנסוע בקו 5 מהתחנה המרכזית, ואפשר לנסוע ב-480 למסוף ארלוזורוב ומשם 63 או אפשרויות אחרות.

לא התעמקתי בחישוב המחיר, אבל לא אופתע אם חישבו תשלום כפול על שני האוטובוסים של דן במקרה של נסיעה מירושלים.
וכמו כן, מירושלים ספציפית קיימת האופציה
של חניה בשפירים, והמשך משם בשאטל בנתיב המהיר ולהמשיך בהליכה קצרה.
 

darkshadow1

New member
מה ציפית מ-ynet?

וכמו כן, מירושלים ספציפית קיימת האופציה
של חניה בשפירים, והמשך משם בשאטל בנתיב המהיר ולהמשיך בהליכה קצרה.
מה ציפית מ-ynet?
לא נראה לי שיש הרבה מערכות תח"צ בעולם שיכולות להתחרות מבחינת המחיר והמהירות ברכב פרטי עם 4 נוסעים בשעות השפל.
כמובן שההשוואה הנכונה הייתה צריכה להיות מול רכב פרטי עם 1.5-2 נוסעים בשעות העומס, אבל אז ההבדלים היו פחות דרמטיים והביקורת על ביבי הייתה פחות עוקצנית.
 

alantan

New member
בנוסף לביקורת הצודקת על הכתבה שכבר נכתבה למעלה

כתבה ב-YNET המשווה בין נסיעה בתח"צ לנסיעה ברכב פרטי:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4606523,00.html[/URL]
בנוסף לביקורת הצודקת על הכתבה שכבר נכתבה למעלה
מחיר הנסיעה ברכב פרטי הוא פי 1.5 עד 2 ממחיר הדלק, כשלוקחים בחשבון בלאי, כך שהעלות שנמסרה בכתבה נמוכה מדי.
&nbsp
אגב אתמול ניסיתי את זה בעצמי:
&nbsp
נסיעה מכ"ס לתחנת בית יהושע ברכב פרטי (20 ד' כל כיוון)
קניית כרטיס והמתנה (10 ד')
נסיעה מבית יהושע לחיפה (70 ד')
הליכה לכרמלית (10 ד')
קניית כרטיס והמתנה (10 ד')
נסיעה בכרמלית לגן האם (10 ד')
&nbsp
סה"כ שעתיים ועשרה. אבל אני מקבל את זה שהמסלול שלנו לא היה אופטימלי כלל ונעשה לטובת הכיף של הילדים. בחיפה למשל היה עדיף לרדת בחוף הכרמל ומשם באוטובוס.
 

Ccyclist

Well-known member
המהפכה מתחילה - מכוניות גוגל בייצור המוני

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
המהפכה מתחילה - מכוניות גוגל בייצור המוני
http://mobile.mako.co.il/nexter-int...41006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1758979194
&nbsp
בשלב זה מדובר במכונית עירונית ב40 קמ"ש, "אמצעי למייל האחרון", אבל זו תחילתו של עידן חדש - רכבים אוטונומיים ללא נהג שיגיעו לפי הזמנה מאפליקציה. הלו"ז ומסלולים קבועים מראש עומדים ללכת בדרכם של הסוסים והקיטור, ובמקומם תיווצר מערכת מבוססת דרישה בזמן אמת.
 

moses990

New member
המהפכה לא מתחילה והיא גם לא תקרה ב 20 שנה הקרובות.

המהפכה מתחילה - מכוניות גוגל בייצור המוני
http://mobile.mako.co.il/nexter-int...41006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1758979194
&nbsp
בשלב זה מדובר במכונית עירונית ב40 קמ"ש, "אמצעי למייל האחרון", אבל זו תחילתו של עידן חדש - רכבים אוטונומיים ללא נהג שיגיעו לפי הזמנה מאפליקציה. הלו"ז ומסלולים קבועים מראש עומדים ללכת בדרכם של הסוסים והקיטור, ובמקומם תיווצר מערכת מבוססת דרישה בזמן אמת.
המהפכה לא מתחילה והיא גם לא תקרה ב 20 שנה הקרובות.
בעיקר אבל לא רק בגלל הרגולציה.
&nbsp
המכוניות הללו מורשות כיום לנסוע רק באיזורים כפריים ודלילים. מערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור כפרי שונה בתחילתה ממערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור עירוני. כמות המידע שצריך לעבד באיזור עירוני כמו מנהטן הוא פי כמה וכמה וכמה מאשר כמות המידע שצריך לעבד באיזור כפרי עם נתיב וחצי, רבע רמזור וחצי הולך רגל.
&nbsp
זה עוד חזון למועד חביבי....
 

Ccyclist

Well-known member
הגירסה הגרמנית נוסעת על האוטובאהן.

המהפכה לא מתחילה והיא גם לא תקרה ב 20 שנה הקרובות.
בעיקר אבל לא רק בגלל הרגולציה.
&nbsp
המכוניות הללו מורשות כיום לנסוע רק באיזורים כפריים ודלילים. מערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור כפרי שונה בתחילתה ממערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור עירוני. כמות המידע שצריך לעבד באיזור עירוני כמו מנהטן הוא פי כמה וכמה וכמה מאשר כמות המידע שצריך לעבד באיזור כפרי עם נתיב וחצי, רבע רמזור וחצי הולך רגל.
&nbsp
זה עוד חזון למועד חביבי....
הגירסה הגרמנית נוסעת על האוטובאהן.
לא כפר ולא ירקות.
&nbsp
 
גוגל לא מסכימה איתך:

המהפכה לא מתחילה והיא גם לא תקרה ב 20 שנה הקרובות.
בעיקר אבל לא רק בגלל הרגולציה.
&nbsp
המכוניות הללו מורשות כיום לנסוע רק באיזורים כפריים ודלילים. מערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור כפרי שונה בתחילתה ממערכת קבלת החלטות של מכונית כזאת באיזור עירוני. כמות המידע שצריך לעבד באיזור עירוני כמו מנהטן הוא פי כמה וכמה וכמה מאשר כמות המידע שצריך לעבד באיזור כפרי עם נתיב וחצי, רבע רמזור וחצי הולך רגל.
&nbsp
זה עוד חזון למועד חביבי....
גוגל לא מסכימה איתך:
http://blogs.wsj.com/digits/2014/04...elf-driving-cars-can-tackle-city-streets-now/
 
באתר קווים אפשר לראות החל מ 01/01/2015 את המסלולים והלו"ז

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
באתר קווים אפשר לראות החל מ 01/01/2015 את המסלולים והלו"ז
המעודכנים של קווים 44, 53 ו 67 בפתח תקוה.
כפי שכבר כתבתי:
קו 44 יסע דרך אם המושבות החדשה והותיקה.
קו 53 יסע דרך אם המושבות הותיקה בלבד ובינה לבין תחנת הרכבת יסע בקטע המזרחי של דרך אם המושבות.
בקווים 44 ו 53 לא הבחנתי בשינויים מהותיים בלו"ז. יש פה ושם שינויים של דקות ספורות.
בקו 67 מתווספות 2 נסיעות בכל כיוון (14 במקום 12) ופריסת הנסיעות משתנה כך שיהיו נסיעות בתדירות של פעם בשעה עד שעה וחצי במהלך כל שעות הבוקר והצהריים

כמו כן אפשר לראות את הקווים החדשים בשוהם - 29 לרמלה, 504 למודיעין ו 505 לירושלים.
לקווים 29 ו 504 יהיו מספר מועט של נסיעות במהלך היום. לקו 505 תהיה נסיעת בוקר לירושלים ונסיעת ערב בכל כיוון.
שלושת הקווים יפעלו בימים א'-ה' בלבד.
 

orenhz

Member
הרסו את הלו"ז של 67


באתר קווים אפשר לראות החל מ 01/01/2015 את המסלולים והלו"ז
המעודכנים של קווים 44, 53 ו 67 בפתח תקוה.
כפי שכבר כתבתי:
קו 44 יסע דרך אם המושבות החדשה והותיקה.
קו 53 יסע דרך אם המושבות הותיקה בלבד ובינה לבין תחנת הרכבת יסע בקטע המזרחי של דרך אם המושבות.
בקווים 44 ו 53 לא הבחנתי בשינויים מהותיים בלו"ז. יש פה ושם שינויים של דקות ספורות.
בקו 67 מתווספות 2 נסיעות בכל כיוון (14 במקום 12) ופריסת הנסיעות משתנה כך שיהיו נסיעות בתדירות של פעם בשעה עד שעה וחצי במהלך כל שעות הבוקר והצהריים

כמו כן אפשר לראות את הקווים החדשים בשוהם - 29 לרמלה, 504 למודיעין ו 505 לירושלים.
לקווים 29 ו 504 יהיו מספר מועט של נסיעות במהלך היום. לקו 505 תהיה נסיעת בוקר לירושלים ונסיעת ערב בכל כיוון.
שלושת הקווים יפעלו בימים א'-ה' בלבד.
הרסו את הלו"ז של 67

אמנם עכשיו הקוי פועל ברצף מתחילת השירות עד סיום השירות, אבל:
- עכשיו יש נסיעה רק פעם בשעה במקום כל 40 דק'.
- ברוב שעות היום אין שום סנכרון עם הרכבת (היום לוקח לקו 67 בערך 10 דק' להגיע לרכבת, כך שהוא מגיע 10 דק' לפני הרכבת. נניח שעכשיו ייקח לו קצת יותר, אולי רבע שעה. אז הקו יוצא ב8:00 מתחנה מרכזית, מגיע לרכבת ב8:15, וזה כאשר הרכבת יוצאת ב-8:14.
)
 
החלמ-01/01/2015 שינוי גם ב"קווים" באזור חדרה:

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
החלמ-01/01/2015 שינוי גם ב"קווים" באזור חדרה:
קו 80 חדש בין תחנת רכבת קיסריה-פרדס חנה לעתיקות קיסריה יחליף את קו 77 שבין תחנת הרכבת לשדות ים.
קו 80 יעבור בשדות ים אבל כתחנת ביניים.
לקו 80 יהיו יותר נסיעות ביממה מאשר יש לקו 77.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/lines/linesDetails.asp?ln=&lineinfo=80_h_18_0[/URL]
 
קווים חדשים (אאל"ט) לבית אורן: 27 ו-127.

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
קווים חדשים (אאל"ט) לבית אורן: 27 ו-127.
בין העדכונים על קווי סופרבוס החדשים בצפון, נראה לי שחמק מאיתנו העדכון לגבי בית אורן. קו 27 הוא קו קצר שמחבר בין בית אורן לאוניברסיטת חיפה, וקו 127 מגיע מבית אורן למרכזית המפרץ דרך נשר, במסלול 146.
&nbsp
אם איני טועה, זאת התחבורה הראשונה לבית אורן מאז שבוטל קו 191 לפני שנים.
&nbsp
באופן מוזר, 127 נוסע פעם ביום בכל כיוון ומתוכנן דווקא למי שעובד בבית אורן ולא למי שגר שם: בבוקר הוא נוסע לבית אורן, ואחר הצהריים למרכזית המפרץ.
 
לא חמק. גם הקווים של בית אורן כבר פורסמו בפורום.

קווים חדשים (אאל"ט) לבית אורן: 27 ו-127.
בין העדכונים על קווי סופרבוס החדשים בצפון, נראה לי שחמק מאיתנו העדכון לגבי בית אורן. קו 27 הוא קו קצר שמחבר בין בית אורן לאוניברסיטת חיפה, וקו 127 מגיע מבית אורן למרכזית המפרץ דרך נשר, במסלול 146.
&nbsp
אם איני טועה, זאת התחבורה הראשונה לבית אורן מאז שבוטל קו 191 לפני שנים.
&nbsp
באופן מוזר, 127 נוסע פעם ביום בכל כיוון ומתוכנן דווקא למי שעובד בבית אורן ולא למי שגר שם: בבוקר הוא נוסע לבית אורן, ואחר הצהריים למרכזית המפרץ.
לא חמק. גם הקווים של בית אורן כבר פורסמו בפורום.
 

asmopil

New member
הקו מיועד גם ובעיקר לעובדים בבית הארחה (ואולי למתארחים)

קווים חדשים (אאל"ט) לבית אורן: 27 ו-127.
בין העדכונים על קווי סופרבוס החדשים בצפון, נראה לי שחמק מאיתנו העדכון לגבי בית אורן. קו 27 הוא קו קצר שמחבר בין בית אורן לאוניברסיטת חיפה, וקו 127 מגיע מבית אורן למרכזית המפרץ דרך נשר, במסלול 146.
&nbsp
אם איני טועה, זאת התחבורה הראשונה לבית אורן מאז שבוטל קו 191 לפני שנים.
&nbsp
באופן מוזר, 127 נוסע פעם ביום בכל כיוון ומתוכנן דווקא למי שעובד בבית אורן ולא למי שגר שם: בבוקר הוא נוסע לבית אורן, ואחר הצהריים למרכזית המפרץ.
הקו מיועד גם ובעיקר לעובדים בבית הארחה (ואולי למתארחים)
מאחר ואין נסיעות בבוקר ולא בערב, זה נראה לי קו שלא יכול לשרת את התושבים המקומיים. אגב, אם היו נסיעות בוקר/ ערב אל/מ בית אורן, אני בטוח שהסטודנטים היו נוהרים לגור שם.
 
הקו היה מיועד בעיקר לעובדים בכלא דמון

הקו מיועד גם ובעיקר לעובדים בבית הארחה (ואולי למתארחים)
מאחר ואין נסיעות בבוקר ולא בערב, זה נראה לי קו שלא יכול לשרת את התושבים המקומיים. אגב, אם היו נסיעות בוקר/ ערב אל/מ בית אורן, אני בטוח שהסטודנטים היו נוהרים לגור שם.
הקו היה מיועד בעיקר לעובדים בכלא דמון
הלו"ז בנוי על פי המשמרות והנסיעות למרכזית המפרץ הן בשעות בהם הקישור העירוני מהאוניברסיטה לכל היעדים לא מספיק טוב.
לרוע המזל, הקמת התחנה בדמון דורשת עבודות תשתית שמתעכבות. הוחלט בכל זאת לפתוח אותו כדי לתת מענה לבית אורן כבר מעכשיו.
 

Gn434

New member
127 נוסע כמו 143 ולא כמו 146

קווים חדשים (אאל"ט) לבית אורן: 27 ו-127.
בין העדכונים על קווי סופרבוס החדשים בצפון, נראה לי שחמק מאיתנו העדכון לגבי בית אורן. קו 27 הוא קו קצר שמחבר בין בית אורן לאוניברסיטת חיפה, וקו 127 מגיע מבית אורן למרכזית המפרץ דרך נשר, במסלול 146.
&nbsp
אם איני טועה, זאת התחבורה הראשונה לבית אורן מאז שבוטל קו 191 לפני שנים.
&nbsp
באופן מוזר, 127 נוסע פעם ביום בכל כיוון ומתוכנן דווקא למי שעובד בבית אורן ולא למי שגר שם: בבוקר הוא נוסע לבית אורן, ואחר הצהריים למרכזית המפרץ.
127 נוסע כמו 143 ולא כמו 146
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה