כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.
אולי הכוונה בהדרגה להוציא את "אגד"

קו מטרונית חדש מתוכנן בחיפה - בערך במסלול של קו 17
https://www.facebook.com/haifamuni/...53025375698/10152890862055699/?type=1&theater
לא ברור לי מה הקו הזה ישיג מעבר למה שקו 17 נותן היום.
כמו כן השיפועים של יד לבנים יאתגרו מאוד את המטרונית
אולי הכוונה בהדרגה להוציא את "אגד"
מחיפה...
ביב אחרי ביס.
כל קו של מטרונית מוריד מאגד מספר קווי שירות...
 
בעקבות המטרונית

אולי הכוונה בהדרגה להוציא את "אגד"
מחיפה...
ביב אחרי ביס.
כל קו של מטרונית מוריד מאגד מספר קווי שירות...
בעקבות המטרונית
דווקא גדל נפח הפעילות של אגד בקצת, הוצאה השדרה המרכזית של השירות מאגד אבל נבנו קווי הזנה והמערך בקריות עובה עד מאד.
גם בריושלים בעקבותה רק"ל גדל נפח הפעילות של אגד, אבל הם מתמקדים יותר בהזנה לרק"ל.
בסופו של יום מספר הנוסעים גדל עוד ועוד בעקבות כל התהליכים האלה ולכן זה לא בהכרח בא "על חשבון" המפעילה הקיימת.
 

amit1270

New member
בדרך לרשות תח"צ מטרופולינית בגוש דן?

בדרך לרשות תח"צ מטרופולינית בגוש דן?
"סגני ראשי הערים של רמת גן, פתח תקווה, גבעתיים, בת ים, תל אביב וערים נוספות מתאחדים לפורום תחבורה רב עירוני, במטרה לקדם תחבורה ציבורית במטרופולין"

http://timeout.co.il/עירוני/תל-אביב/מטרופלין-בתנועה
 

maormp

New member
למה הכוונה ב"קווי 500" ומה יש לדון בהם?

בדרך לרשות תח"צ מטרופולינית בגוש דן?
"סגני ראשי הערים של רמת גן, פתח תקווה, גבעתיים, בת ים, תל אביב וערים נוספות מתאחדים לפורום תחבורה רב עירוני, במטרה לקדם תחבורה ציבורית במטרופולין"

http://timeout.co.il/עירוני/תל-אביב/מטרופלין-בתנועה
למה הכוונה ב"קווי 500" ומה יש לדון בהם?
 

olli3

New member
מנהל
סדרת הקווים שמתחילים בספרה 5XX.

למה הכוונה ב"קווי 500" ומה יש לדון בהם?
סדרת הקווים שמתחילים בספרה 5XX.
מה שיש לדום בהם זה שהם לא שונו מזה שנים רבות ולא תואמים את ימינו אנו בחלקם. קו 521 למשל הוא קו עם תדירות מגוכחת של מספר פעמים ביום למרות שזה קו יעיל שצריך לפעול הרבה יותר.
&nbsp
קווים 524/525/531 גם פועלים במסלולים חסרי היגיון מזה שנים רבות ולמרות שהם ממלאים תפקיד שבו משתמשים נוסעים שונים, אין להם ממש מקום בימינו.
&nbsp
וכן הלאה...
 

ORENG200

New member
הכוונה להוציא מכרז באמצע השנה לקווי 5XX

סדרת הקווים שמתחילים בספרה 5XX.
מה שיש לדום בהם זה שהם לא שונו מזה שנים רבות ולא תואמים את ימינו אנו בחלקם. קו 521 למשל הוא קו עם תדירות מגוכחת של מספר פעמים ביום למרות שזה קו יעיל שצריך לפעול הרבה יותר.
&nbsp
קווים 524/525/531 גם פועלים במסלולים חסרי היגיון מזה שנים רבות ולמרות שהם ממלאים תפקיד שבו משתמשים נוסעים שונים, אין להם ממש מקום בימינו.
&nbsp
וכן הלאה...
הכוונה להוציא מכרז באמצע השנה לקווי 5XX
במסגרת המכרז ישונו/ יתווספו מסלולים
 
את רוב קווי 5XX אמורה להעלים או לקצר מערכת הקווים המתוכננת

הכוונה להוציא מכרז באמצע השנה לקווי 5XX
במסגרת המכרז ישונו/ יתווספו מסלולים
את רוב קווי 5XX אמורה להעלים או לקצר מערכת הקווים המתוכננת
של נת"ע.
אני מקווה שהמכרז יקח בחשבון את התוכניות של נת"ע ומה שיוגדר בו כבר יותאם למערכת המתוכננת.
 
אתה חושב שמדובר בטווחי זמן רלוונטיים?

את רוב קווי 5XX אמורה להעלים או לקצר מערכת הקווים המתוכננת
של נת"ע.
אני מקווה שהמכרז יקח בחשבון את התוכניות של נת"ע ומה שיוגדר בו כבר יותאם למערכת המתוכננת.
אתה חושב שמדובר בטווחי זמן רלוונטיים?
המתע"ן יתקדם עד כדי השפעה על קווי 5XX במהלך תקופת הזיכיון של המפעיל שייבחר?
 
חלק מהקווים כן

אתה חושב שמדובר בטווחי זמן רלוונטיים?
המתע"ן יתקדם עד כדי השפעה על קווי 5XX במהלך תקופת הזיכיון של המפעיל שייבחר?
חלק מהקווים כן
למשל, מתוכננים שני קווים רבי-קיבולת שיחליפו את 501 ו-567 ויסעו בכביש 2 ובכביש 4 בהתאמה בנתיבי העדפה לא בלעדיים.
הקו הורוד וגם הקו הירוק בסופו של דבר יוקמו וסביר שיפעלו במהלך תקופת הזכיון שתתחיל רק לקראת סוף העשור הנוכחי.
גם לקו האדום ולקו 1 של דן יש השפעה, למשל על קווים 561 ו 571, שסביר שכל נסיעותיהם יתחילו ויסתיימו בפ"ת, אולי כבר בעתיד הקרוב וכן על קווים כמו 504 ו 565.
ואפילו יותר חשוב ויותר מוקדם - למסילת השרון שמתוכננת להיות מושלמת בסוף 2017 תהיה השפעה.
הקו היחיד (מהקווים שמשפיעים על השרון) במערכת של נת"ע שרוב הסיכויים שלא יבוצע במהלך תקופת הזכיון זה הקו הצהוב.
מערכת קווי 5XX היא אנכרוניסטית ואחד מסימני האנכרוניזם הבולטים ביותר זה המספור עצמו.
עצם זה שמתייחסים עדיין לקווים הללו בנפרד מקווי מטרופולין זו כבר טעות.
למה בכלל צריך זכיון נפרד לקווים הללו?
המגמה של משרד התחבורה במכרזים החדשים היא לעשות קונסולידציה ולאחד אשכולות לאשכולות ברי-קיימא (יוצא הדופן היה המכרז על קווי שפירים-ירושלים). קווי 5XX עם העתיד הצפוי להם בעשור הבא אינם מהווים אשכול כזה שיהיה כדאי למפעיל וצריך לאחד אותם עם האשכול של מטרופולין.
אלא אם כן, המכרז יכלול כבר חלקית את הקווים של נת"ע (למשל הקווים רבי-הקיבולת במקום 501 ו 567), ואז יש בו טעם כמכרז עצמאי.
 

ORENG200

New member
הקו הוורוד לא יוקם בעתיד הקרוב לעין אם בכלל

חלק מהקווים כן
למשל, מתוכננים שני קווים רבי-קיבולת שיחליפו את 501 ו-567 ויסעו בכביש 2 ובכביש 4 בהתאמה בנתיבי העדפה לא בלעדיים.
הקו הורוד וגם הקו הירוק בסופו של דבר יוקמו וסביר שיפעלו במהלך תקופת הזכיון שתתחיל רק לקראת סוף העשור הנוכחי.
גם לקו האדום ולקו 1 של דן יש השפעה, למשל על קווים 561 ו 571, שסביר שכל נסיעותיהם יתחילו ויסתיימו בפ"ת, אולי כבר בעתיד הקרוב וכן על קווים כמו 504 ו 565.
ואפילו יותר חשוב ויותר מוקדם - למסילת השרון שמתוכננת להיות מושלמת בסוף 2017 תהיה השפעה.
הקו היחיד (מהקווים שמשפיעים על השרון) במערכת של נת"ע שרוב הסיכויים שלא יבוצע במהלך תקופת הזכיון זה הקו הצהוב.
מערכת קווי 5XX היא אנכרוניסטית ואחד מסימני האנכרוניזם הבולטים ביותר זה המספור עצמו.
עצם זה שמתייחסים עדיין לקווים הללו בנפרד מקווי מטרופולין זו כבר טעות.
למה בכלל צריך זכיון נפרד לקווים הללו?
המגמה של משרד התחבורה במכרזים החדשים היא לעשות קונסולידציה ולאחד אשכולות לאשכולות ברי-קיימא (יוצא הדופן היה המכרז על קווי שפירים-ירושלים). קווי 5XX עם העתיד הצפוי להם בעשור הבא אינם מהווים אשכול כזה שיהיה כדאי למפעיל וצריך לאחד אותם עם האשכול של מטרופולין.
אלא אם כן, המכרז יכלול כבר חלקית את הקווים של נת"ע (למשל הקווים רבי-הקיבולת במקום 501 ו 567), ואז יש בו טעם כמכרז עצמאי.
הקו הוורוד לא יוקם בעתיד הקרוב לעין אם בכלל
הקו הירוק יגיע רק למערב הרצליה- הוא יקודם מיד לאחר הקו האדום
הקו הצהוב מתישהו יסע לאורך משה סנה-סוקלוב- בן גוריון עד מרכז הרצליה- עוד כמה עשורים

מתוכננים נתצים ימניים לאורך כביש 4+ כביש 5 בקטע כפר סבא- גלילות עם חיבור לנתצ בדרך נמיר- זה ימומש תוך שנה- שנתיים
יהיה בהחלט רה ארגון של קווי השרון- 5XX, אך לא כזה דרמטי כי קווי נת"ע עוד רחוקים
 

moses990

New member
ההחלטה הראשונה תהייה: להוציא את המפרקיות מהגוש.

בדרך לרשות תח"צ מטרופולינית בגוש דן?
"סגני ראשי הערים של רמת גן, פתח תקווה, גבעתיים, בת ים, תל אביב וערים נוספות מתאחדים לפורום תחבורה רב עירוני, במטרה לקדם תחבורה ציבורית במטרופולין"

http://timeout.co.il/עירוני/תל-אביב/מטרופלין-בתנועה
ההחלטה הראשונה תהייה: להוציא את המפרקיות מהגוש.
הרי המפרקיות יוצרות פקקים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה