כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

orenhz

Member
קווים חדשים לאפיקים וקווים

קווים חדשים לאפיקים וקווים
לפי מה שמופיע בgovmap:
29 (קווים) - שוהם-רמלה
504 (קווים) - שוהם-מודיעין
505 (קווים) - שוהם-ירושלים
401 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים
421 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים (חלופה של 422)
423 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים (חלופה של 422)
428 (אפיקים) - ת"א, רמת החייל-י-ם (חלופה של 422)
429 (אפיקים) - ב"ב, פרדס כץ-ירושלים (חלופה של 422)
 

אוהדא11

New member
כבר היה 613 של סופרבוס משוהם לירושלים שהחזיק מעמד חצי שנה

קווים חדשים לאפיקים וקווים
לפי מה שמופיע בgovmap:
29 (קווים) - שוהם-רמלה
504 (קווים) - שוהם-מודיעין
505 (קווים) - שוהם-ירושלים
401 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים
421 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים (חלופה של 422)
423 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים (חלופה של 422)
428 (אפיקים) - ת"א, רמת החייל-י-ם (חלופה של 422)
429 (אפיקים) - ב"ב, פרדס כץ-ירושלים (חלופה של 422)
כבר היה 613 של סופרבוס משוהם לירושלים שהחזיק מעמד חצי שנה
 

olli3

New member
מנהל
אתה זוכר מה היה המסלול שלו? וגם במכרזים ישנים מול חדשים

כבר היה 613 של סופרבוס משוהם לירושלים שהחזיק מעמד חצי שנה
אתה זוכר מה היה המסלול שלו? וגם במכרזים ישנים מול חדשים
יש הבדל משמעותי מבחינת הכסף.
 

אוהדא11

New member
לא זוכר מה מסלולו, היו לו נסיעה או שתיים ביום בכל כיוון

אתה זוכר מה היה המסלול שלו? וגם במכרזים ישנים מול חדשים
יש הבדל משמעותי מבחינת הכסף.
לא זוכר מה מסלולו, היו לו נסיעה או שתיים ביום בכל כיוון
 

connex

Active member
אם אני לא טועה המספור שלו היה 502

כבר היה 613 של סופרבוס משוהם לירושלים שהחזיק מעמד חצי שנה
אם אני לא טועה המספור שלו היה 502
לא זוכר מסלול אבל זוכר שהיה מסיים בקריית הממשלה ולא בתחנה מרכזית ירושלים
&nbsp
 
קיים קו 423 של אגד מפ"ת לירושלים

קווים חדשים לאפיקים וקווים
לפי מה שמופיע בgovmap:
29 (קווים) - שוהם-רמלה
504 (קווים) - שוהם-מודיעין
505 (קווים) - שוהם-ירושלים
401 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים
421 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים (חלופה של 422)
423 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים (חלופה של 422)
428 (אפיקים) - ת"א, רמת החייל-י-ם (חלופה של 422)
429 (אפיקים) - ב"ב, פרדס כץ-ירושלים (חלופה של 422)
קיים קו 423 של אגד מפ"ת לירושלים
האם מתן המספר הזה לקו של אפיקים בין בני ברק לירושלים מרמז על כוונה של משרד התחבורה לבטל את הקו מהתחנה המרכזית של פ"ת לירושלים במסגרת ההעברות הצפויות מכביש 1 לכביש 443?

וגם יש 421 של אגד בין תל אביב, ירושלים וים המלח.
 

connex

Active member
איך מוצאים את המידע הזה?

קווים חדשים לאפיקים וקווים
לפי מה שמופיע בgovmap:
29 (קווים) - שוהם-רמלה
504 (קווים) - שוהם-מודיעין
505 (קווים) - שוהם-ירושלים
401 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים
421 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים (חלופה של 422)
423 (אפיקים) - ב"ב-ירושלים (חלופה של 422)
428 (אפיקים) - ת"א, רמת החייל-י-ם (חלופה של 422)
429 (אפיקים) - ב"ב, פרדס כץ-ירושלים (חלופה של 422)
איך מוצאים את המידע הזה?
נכנסתי לאתר המפות
איך משם אני נתקל בקווים החדשים?
&nbsp
 
בחיפוש קווי אוטובוס אפשר למצוא וגם אפשר לראות את הקווים

איך מוצאים את המידע הזה?
נכנסתי לאתר המפות
איך משם אני נתקל בקווים החדשים?
&nbsp
בחיפוש קווי אוטובוס אפשר למצוא וגם אפשר לראות את הקווים
בתחנות הרלוונטיות.
אבל אי אפשר עדיין לקבל רשימת תחנות ולו"ז, כי אלה מופיעים רק לשבוע הקרוב.
גם במפות של גוגל אפשר לראות בתחנות אוטובוס את הקווים החדשים.
 
קו מטרונית חדש מתוכנן בחיפה - בערך במסלול של קו 17

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
קו מטרונית חדש מתוכנן בחיפה - בערך במסלול של קו 17
https://www.facebook.com/haifamuni/...53025375698/10152890862055699/?type=1&theater
לא ברור לי מה הקו הזה ישיג מעבר למה שקו 17 נותן היום.
כמו כן השיפועים של יד לבנים יאתגרו מאוד את המטרונית
 

scooby5

Member
לא חושב שיש לה סיבה להיות יותר מאותגרת

קו מטרונית חדש מתוכנן בחיפה - בערך במסלול של קו 17
https://www.facebook.com/haifamuni/...53025375698/10152890862055699/?type=1&theater
לא ברור לי מה הקו הזה ישיג מעבר למה שקו 17 נותן היום.
כמו כן השיפועים של יד לבנים יאתגרו מאוד את המטרונית
לא חושב שיש לה סיבה להיות יותר מאותגרת
מאוטובוס "רגיל"
 

asmopil

New member
אחד העמוסים אבל...

לא יותר פשוט להביא מפרקיות לקו הזה?
קו 17 הוא אחד העמוסים בחיפה !
אחד העמוסים אבל...
המעבר שלו ברחוב העצמאות הפקוק למעשה מייתר אותו, ואופציית הנסיעה מנו"ש עם קו 123 והחלפה למטרונית במשטרת חיפה עדיפים. ובכלל, בכיוון הנסיעה מהעצמאות לכיוון המגינים האוטובוס יכול לעמוד גם עשר דקות תמימות עד שהוא יצליח לעבור על פני המקטע הקצר של בן גוריון. וכל זה קורה משום שהוא לא נוסע על המסלול הייעודי של התח"צ ששמור למטרונית.
 
לא כ"כ מבין את התגובות

אחד העמוסים אבל...
המעבר שלו ברחוב העצמאות הפקוק למעשה מייתר אותו, ואופציית הנסיעה מנו"ש עם קו 123 והחלפה למטרונית במשטרת חיפה עדיפים. ובכלל, בכיוון הנסיעה מהעצמאות לכיוון המגינים האוטובוס יכול לעמוד גם עשר דקות תמימות עד שהוא יצליח לעבור על פני המקטע הקצר של בן גוריון. וכל זה קורה משום שהוא לא נוסע על המסלול הייעודי של התח"צ ששמור למטרונית.
לא כ"כ מבין את התגובות
אם יעלו את קו 17 על המת"צ בעיר התחתית, ייצרו עוד נת"צים ומת"צים ביד לבנים ובנו"ש, עדיפות כזו או אחרת ברמזורים, ייאפשרו עלייה וירידה מכל הדלתות, ויפעילו אותו בתדירות גבוהה לאורך כל שעות היום, אז מה הוא יהיה? ומי אמר שאם קוראים לזה "מטרונית" אז בהכרח זה לא יופעל ע"י אגד?
 
איך יצרו נת"צ ביד לבנים?

לא כ"כ מבין את התגובות
אם יעלו את קו 17 על המת"צ בעיר התחתית, ייצרו עוד נת"צים ומת"צים ביד לבנים ובנו"ש, עדיפות כזו או אחרת ברמזורים, ייאפשרו עלייה וירידה מכל הדלתות, ויפעילו אותו בתדירות גבוהה לאורך כל שעות היום, אז מה הוא יהיה? ומי אמר שאם קוראים לזה "מטרונית" אז בהכרח זה לא יופעל ע"י אגד?
איך יצרו נת"צ ביד לבנים?
אי אפשר לחסום את יד לבנים לכלי רכב פרטיים ואין איך להוסיף לו נתיבים.
לאפשר עלייה מכל הדלתות אפשר, אם רוצים, בכל אוטובוס, ולשבץ אוטובוסים מפרקיים (שלא משנה מה צבעם) בקו גם אפשר.
ולכן הכתבה הזו היא יחסי ציבור ליפה נוף יותר מאשר מהלך מהפכני בתחבורה הציבורית בחיפה.
הדבר היחיד שבאמת יכול להיות משמעותי זה לאפשר לקו 17 ליסוע במת"צ בעיר התחתית. את זה, אם רוצים, אפשר לעשות גם היום.
ואגב, הרבה יותר הגיוני להפעיל קו רב-קיבולת במסלול של 123 עד מרכז חורב ולא לתוך הטכניון.
אבל כנראה ליפה נוף יותר קל למצוא בטכניון מקום חניה לאוטובוסים המפרקיים מאשר בסביבת מרכז חורב.
יכולים גם להפעיל את הקו דרך מרכז חורב עד האוניברסיטה (באין קו דומה על ציר הרכס) או עד מרכזית חוף הכרמל (כשיהיה קו רב-קיבולת על ציר הרכס)..
כל האפשרויות הללו יותר הגיוניות מאשר לקבוע את תחנת הקצה של קו רב-קיבולת בטכניון.
 
אם אני זוכר נכון, ביד לבנים יש שני נתיבים בכל כיוון.

איך יצרו נת"צ ביד לבנים?
אי אפשר לחסום את יד לבנים לכלי רכב פרטיים ואין איך להוסיף לו נתיבים.
לאפשר עלייה מכל הדלתות אפשר, אם רוצים, בכל אוטובוס, ולשבץ אוטובוסים מפרקיים (שלא משנה מה צבעם) בקו גם אפשר.
ולכן הכתבה הזו היא יחסי ציבור ליפה נוף יותר מאשר מהלך מהפכני בתחבורה הציבורית בחיפה.
הדבר היחיד שבאמת יכול להיות משמעותי זה לאפשר לקו 17 ליסוע במת"צ בעיר התחתית. את זה, אם רוצים, אפשר לעשות גם היום.
ואגב, הרבה יותר הגיוני להפעיל קו רב-קיבולת במסלול של 123 עד מרכז חורב ולא לתוך הטכניון.
אבל כנראה ליפה נוף יותר קל למצוא בטכניון מקום חניה לאוטובוסים המפרקיים מאשר בסביבת מרכז חורב.
יכולים גם להפעיל את הקו דרך מרכז חורב עד האוניברסיטה (באין קו דומה על ציר הרכס) או עד מרכזית חוף הכרמל (כשיהיה קו רב-קיבולת על ציר הרכס)..
כל האפשרויות הללו יותר הגיוניות מאשר לקבוע את תחנת הקצה של קו רב-קיבולת בטכניון.
אם אני זוכר נכון, ביד לבנים יש שני נתיבים בכל כיוון.
אם הצליחו ליצור מת"צ ברחוב הגיבורים וברחובות יל"ג והחלוץ, נראה לי שגם בדרך יד לבנים זה אפשרי.
 
בחלק העליון יש שני נתיבים אבל בחלק התחתון (בין נוה יוסף

אם אני זוכר נכון, ביד לבנים יש שני נתיבים בכל כיוון.
אם הצליחו ליצור מת"צ ברחוב הגיבורים וברחובות יל"ג והחלוץ, נראה לי שגם בדרך יד לבנים זה אפשרי.
בחלק העליון יש שני נתיבים אבל בחלק התחתון (בין נוה יוסף
לחליסה) יש נתיב אחד לכל כיוון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה