כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.
מה עם 24,הוא לא יכול לשרת אתכם למרכז העיר ולת''מ?

סליחה, אני מאוד מצטער
ההסתדרות, חיים עוזר, כולם רוויים בתחבורה ציבורית.
אז אני מבין שרוצים קישור לרכבת מכל מקום, אבל אי אפשר לקחת את זה ממקום אחר.
אנחנו באם המושבות, אין לנו תחבורה נורמלית למרכז העיר, וגם לא לערי המרכז.
אנחנו לא אשמים שוויתרו על הרעיון של להקים ת. רכבת בת. המרכזית, ולא מקובל עלי שמורידים לנו את התשומות.
השינוי הזה פשוט הזוי ואנחנו נעמוד על קיום הבטחת מ. התחבורה לבצע אותו באמצעות קו 25 כפי שהובטח.
מה עם 24,הוא לא יכול לשרת אתכם למרכז העיר ולת''מ?
בהנחה שהוא יפעל (כמו עד לפני 6 שנים) כל 20 דקות,ולא עם 2 נסיעות כל היום,והארכה למרכזית כמו פעם (דרך גיסין והמכבים).
ובכלל,למה לא לייצר מערכת של שני קווי אורך מבית רבקה לרכבת בקריית אריה דרך אם המושבות והתחנה המרכזית,עם מין סוג של מזלג בין אם המושבות לרכבת בקריית אריה ובתוך שעריה? הראשון יהיה 24,והשני יהיה 25.
טוב,אני מניח שאין תשומות,אבל זו בכל זאת נקודה למחשבה...
 

rans778

New member
קו 24

מה עם 24,הוא לא יכול לשרת אתכם למרכז העיר ולת''מ?
בהנחה שהוא יפעל (כמו עד לפני 6 שנים) כל 20 דקות,ולא עם 2 נסיעות כל היום,והארכה למרכזית כמו פעם (דרך גיסין והמכבים).
ובכלל,למה לא לייצר מערכת של שני קווי אורך מבית רבקה לרכבת בקריית אריה דרך אם המושבות והתחנה המרכזית,עם מין סוג של מזלג בין אם המושבות לרכבת בקריית אריה ובתוך שעריה? הראשון יהיה 24,והשני יהיה 25.
טוב,אני מניח שאין תשומות,אבל זו בכל זאת נקודה למחשבה...
קו 24
שוב אני אומר.
כשאנחנו מדברים על מרכז העיר, אנחנו מתכוונים בעיקר לת. מרכזית ולעירייה.
כל היעדים הללו של קו 24: דגל ראובן, כץ, הנרייטה סולד לא ממש מעניינים אותנו
 
אתה בטוח בזה?

קו 24
שוב אני אומר.
כשאנחנו מדברים על מרכז העיר, אנחנו מתכוונים בעיקר לת. מרכזית ולעירייה.
כל היעדים הללו של קו 24: דגל ראובן, כץ, הנרייטה סולד לא ממש מעניינים אותנו
אתה בטוח בזה?
תחנה בכץ היא במרחק הליכה מבית חולים השרון,שגם לשם לפעמים מפנים,לא רק לבילינסון.
&nbsp
והאמת שהקווים האלו לא נועדו מבחינתי לשרת רק את אם המושבות או רק את אחדות,אלא גם שיפור לתושבי מרכז העיר,בלי קשר ל44.מבחינתי במכרז הבא ש44 יישאר כמו שהוא,ובמסלולו המתוכנן במרכז העיר יהיה קו 45 (שהיה,זה בדיוק אותו מסלול עד ז'בוטינסקי\קרול\יצחק שדה מכיוון התחנה המרכזית).
 

olli3

New member
מנהל
הוא אמר שיש לו ראיה מערכתית כוללת...

אתה בטוח בזה?
תחנה בכץ היא במרחק הליכה מבית חולים השרון,שגם לשם לפעמים מפנים,לא רק לבילינסון.
&nbsp
והאמת שהקווים האלו לא נועדו מבחינתי לשרת רק את אם המושבות או רק את אחדות,אלא גם שיפור לתושבי מרכז העיר,בלי קשר ל44.מבחינתי במכרז הבא ש44 יישאר כמו שהוא,ובמסלולו המתוכנן במרכז העיר יהיה קו 45 (שהיה,זה בדיוק אותו מסלול עד ז'בוטינסקי\קרול\יצחק שדה מכיוון התחנה המרכזית).
הוא אמר שיש לו ראיה מערכתית כוללת...
בכל הודעה נוספת שהוא רושם, אני רואה רק את ההסתכלות על אם המושבות נטו, בלי להסתכל על שאר העיר ובכלל שאר האיזור.
 
24 לא מגיע למרכז העיר

אתה בטוח בזה?
תחנה בכץ היא במרחק הליכה מבית חולים השרון,שגם לשם לפעמים מפנים,לא רק לבילינסון.
&nbsp
והאמת שהקווים האלו לא נועדו מבחינתי לשרת רק את אם המושבות או רק את אחדות,אלא גם שיפור לתושבי מרכז העיר,בלי קשר ל44.מבחינתי במכרז הבא ש44 יישאר כמו שהוא,ובמסלולו המתוכנן במרכז העיר יהיה קו 45 (שהיה,זה בדיוק אותו מסלול עד ז'בוטינסקי\קרול\יצחק שדה מכיוון התחנה המרכזית).
24 לא מגיע למרכז העיר
נכון שהוא מגיע קרוב לבית חולים השרון, אבל גם 53 מגיע קרוב לבית חולים השרון.
24 לא יתן לתושבי הדר המושבות קישור למרכז העיר.
אני לא רואה את היתרון הגדול בלהשתמש ב-24 (שלמרות שאינו מוגדר כך הוא למעשה סוג של קו תלמידים). בכיוון שאתה מציע כבר עדיף להשתמש ב-22 שפועל כבר היום כל היום ובמקום שיסע עד החרש יסע להדר המושבות, אבל גם זה לא ייצור את הקישור המבוקש בין הדר המושבות למרכז העיר. ולכן הציעו להתלבש על 25.
 
תשומות אגב,יהיה אפשר לקחת מקו 22,שיבוטל....

מה עם 24,הוא לא יכול לשרת אתכם למרכז העיר ולת''מ?
בהנחה שהוא יפעל (כמו עד לפני 6 שנים) כל 20 דקות,ולא עם 2 נסיעות כל היום,והארכה למרכזית כמו פעם (דרך גיסין והמכבים).
ובכלל,למה לא לייצר מערכת של שני קווי אורך מבית רבקה לרכבת בקריית אריה דרך אם המושבות והתחנה המרכזית,עם מין סוג של מזלג בין אם המושבות לרכבת בקריית אריה ובתוך שעריה? הראשון יהיה 24,והשני יהיה 25.
טוב,אני מניח שאין תשומות,אבל זו בכל זאת נקודה למחשבה...
תשומות אגב,יהיה אפשר לקחת מקו 22,שיבוטל....
אני חושב שהוא יהיה מיותר במקרה כזה.
 

rans778

New member
התכוונת לקישור לא נורמלי

שיפורי קישוריות לתחנות הרכבת צפויים גם (ואפילו...) ב....פ"ת:
https://www.facebook.com/melabespt/posts/331109970428793
"
כמה שינוים שאושרו בקווי התחבורה הציבורית בעיר, שיחלו בחודש ינואר הקרוב:
קו 53- שיגיע מכפר גנים לכיוון תחנת הרכבת בקרית אריה דרך אם המושבות.
קו 44- מתחנת הרכבת דרך אם המושבות, רחוב ראשון לציון, לודאייב קרול, יצחק שדה, טרומפלדור, פרנקפורטר, ההסתדרות, חיים עוזר, בר כוכבא, תחנה מרכזית, וחוזר באותו מסלול.
קו 67- מתחנה מרכזית, לרחוב המכבים, פינשטיין, מבצע יואב, מבצע יפתח, בן דרור, רבניצקי, גליס, כביש 40, צומת ירקונים וסיום בתחנת רכבת ירקונים.
פירוט מדויק של קווי האוטובוסים יפורסם בחודש ינואר. ניתן יהיה להתעדכן גם בחברות האוטובוסים.
"
מקור נוסף:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1006366739379564

וסופסוף גם יהיה קישור נורמלי בין הדר המושבות למרכז העיר שלא מתבסס על קו 53.
התכוונת לקישור לא נורמלי
עד היום היינו צריכים להחליף במרכזית את 44 בקו אחר. הגענו לשם ב-10-15 דק'.
במקום לתפור את ההחלפה לקו אחד כפי שהובטח לנו (קו 25) סיבכו לנו והאריכו לנו את הנסיעה ב-20 דק' לפחות לכל כיוון.
יצחק שדה, רוטשילד, מה זה? ערכנו סקר שענו עליו מעל 550 איש, היעדים הללו לא מעניינים אף אחד. עד שמגיעים לעירייה יוצאת הנשמה, שלא לדבר על השוק ועל ת. המרכזית.
 
הודעה של קווים

שיפורי קישוריות לתחנות הרכבת צפויים גם (ואפילו...) ב....פ"ת:
https://www.facebook.com/melabespt/posts/331109970428793
"
כמה שינוים שאושרו בקווי התחבורה הציבורית בעיר, שיחלו בחודש ינואר הקרוב:
קו 53- שיגיע מכפר גנים לכיוון תחנת הרכבת בקרית אריה דרך אם המושבות.
קו 44- מתחנת הרכבת דרך אם המושבות, רחוב ראשון לציון, לודאייב קרול, יצחק שדה, טרומפלדור, פרנקפורטר, ההסתדרות, חיים עוזר, בר כוכבא, תחנה מרכזית, וחוזר באותו מסלול.
קו 67- מתחנה מרכזית, לרחוב המכבים, פינשטיין, מבצע יואב, מבצע יפתח, בן דרור, רבניצקי, גליס, כביש 40, צומת ירקונים וסיום בתחנת רכבת ירקונים.
פירוט מדויק של קווי האוטובוסים יפורסם בחודש ינואר. ניתן יהיה להתעדכן גם בחברות האוטובוסים.
"
מקור נוסף:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1006366739379564

וסופסוף גם יהיה קישור נורמלי בין הדר המושבות למרכז העיר שלא מתבסס על קו 53.
הודעה של קווים
נוסעים נכבדים,
&nbsp
החל מתאריך 01/01/2015
&nbsp
יחולו שינויים בלוחות הזמנים ובמסלולי הקווים 44, 53, 67 פתח תקווה.
&nbsp
ניתן לקבל פרטים נוספים במרכז מידע ארצי בטלפון 8787* ובאתר החברה.
&nbsp
בברכת נסיעה טובה ובטוחה,
&nbsp
הנהלת קווים.
&nbsp
 

nitro11

New member
רכבת העמק עולה על הפסים

רכבת העמק עולה על הפסים
[URL]http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast-q4_2014/Article-0d577c5d46f4a41004.htm?Partner=rss[/URL]

אבל לא הבנתי משהו, הם אומרים שם שהפרויקט יושלם ב-2017, ואני חשבתי שהוא
יושלם בסוף 2015 או תחילת 2016, מה קורה פה?
עוד משהו שרציתי לשתף, הרבה אנשים אומרים שהקו יהיה ריק, אולי זה נכון בהתחלה
אבל צריך להסתכל לעתיד כשתיבנה המסילה לטבריה ומסילת הגליל המערבי
ואז החלק שבין עפולה לחיפה יהיה עמוס.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חישמול, חישמול, חישמול

רכבת העמק עולה על הפסים
[URL]http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast-q4_2014/Article-0d577c5d46f4a41004.htm?Partner=rss[/URL]

אבל לא הבנתי משהו, הם אומרים שם שהפרויקט יושלם ב-2017, ואני חשבתי שהוא
יושלם בסוף 2015 או תחילת 2016, מה קורה פה?
עוד משהו שרציתי לשתף, הרבה אנשים אומרים שהקו יהיה ריק, אולי זה נכון בהתחלה
אבל צריך להסתכל לעתיד כשתיבנה המסילה לטבריה ומסילת הגליל המערבי
ואז החלק שבין עפולה לחיפה יהיה עמוס.
חישמול, חישמול, חישמול
או יותר נכון - אין חישמול.
 
עוד קצת סבלנות

חישמול, חישמול, חישמול
או יותר נכון - אין חישמול.
עוד קצת סבלנות
החשמול בקרוב יהיה!
הקו תל אביב ירושלים המחושמל יפתח לקהל בתחילת שנות ה 2020.
המכרז לקטרים חשמליים אמור להפתח כבר ב 25 לינואר 2015!
כפי שניתן לראות בצלום המצורף, בכנס למהנדסי חשמל ואלקטרוניקה שנערך בתל אביב באוקטובר 1977, הוצע לראשונה בישראל לעבור להנע חשמלי; אפילו גבריט(זכות דרך מרחבית) חשמלי ל 25 קילו-וולט הוצע!
עברו 37 שנים בלבד מאז........אז אפשר לחכות עוד קצת.

 
עוד קצת סבלנות

חישמול, חישמול, חישמול
או יותר נכון - אין חישמול.
עוד קצת סבלנות
החשמול בקרוב יהיה!
הקו תל אביב ירושלים המחושמל יפתח לקהל בתחילת שנות ה 2020.
המכרז לקטרים חשמליים אמור להפתח כבר ב 25 לינואר 2015!
כפי שניתן לראות בצלום המצורף, בכנס למהנדסי חשמל ואלקטרוניקה שנערך בתל אביב באוקטובר 1977, הוצע לראשונה בישראל לעבור להנע חשמלי; אפילו גבריט(זכות דרך מרחבית) חשמלי ל 25 קילו-וולט הוצע!
עברו 37 שנים בלבד מאז........אז אפשר לחכות עוד קצת.
הצעת חשמול רכבות

 
הקו לירושלים אמור להיפתח "עוד חמש שנים" כבר לפחות חמש שנים.

עוד קצת סבלנות
החשמול בקרוב יהיה!
הקו תל אביב ירושלים המחושמל יפתח לקהל בתחילת שנות ה 2020.
המכרז לקטרים חשמליים אמור להפתח כבר ב 25 לינואר 2015!
כפי שניתן לראות בצלום המצורף, בכנס למהנדסי חשמל ואלקטרוניקה שנערך בתל אביב באוקטובר 1977, הוצע לראשונה בישראל לעבור להנע חשמלי; אפילו גבריט(זכות דרך מרחבית) חשמלי ל 25 קילו-וולט הוצע!
עברו 37 שנים בלבד מאז........אז אפשר לחכות עוד קצת.
הצעת חשמול רכבות
הקו לירושלים אמור להיפתח "עוד חמש שנים" כבר לפחות חמש שנים.
 

amit1270

New member
מה הקשר בין עפולה והגליל המערבי?

רכבת העמק עולה על הפסים
[URL]http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast-q4_2014/Article-0d577c5d46f4a41004.htm?Partner=rss[/URL]

אבל לא הבנתי משהו, הם אומרים שם שהפרויקט יושלם ב-2017, ואני חשבתי שהוא
יושלם בסוף 2015 או תחילת 2016, מה קורה פה?
עוד משהו שרציתי לשתף, הרבה אנשים אומרים שהקו יהיה ריק, אולי זה נכון בהתחלה
אבל צריך להסתכל לעתיד כשתיבנה המסילה לטבריה ומסילת הגליל המערבי
ואז החלק שבין עפולה לחיפה יהיה עמוס.
מה הקשר בין עפולה והגליל המערבי?
 

nitro11

New member
למה שלא יהיה קשר

מה הקשר בין עפולה והגליל המערבי?
למה שלא יהיה קשר
לא כל הצפון רוצה להגיע לחיפה,
לדעתי עפולה לא הולכת להיות פרבר של חיפה, אלא דווקא מתחרה שלה בתור העיר המרכזית
בצפון ויהיה ביקוש לקו כזה בין הגליל המערבי לעמק יזראעל.
לדעתי בקו כזה ישתמשו גם חלק מתושבי נהריה ועכו שרוצים להגיע לעפולה, בית שאן, היות וקו כזה
יהיה מהיר יותר ולא ידרוש החלפת רכבת במרכזית המפרץ.
 

נתנאל531

Well-known member
מה יש לתושבי עכו / נהריה לחפש בעפולה?

למה שלא יהיה קשר
לא כל הצפון רוצה להגיע לחיפה,
לדעתי עפולה לא הולכת להיות פרבר של חיפה, אלא דווקא מתחרה שלה בתור העיר המרכזית
בצפון ויהיה ביקוש לקו כזה בין הגליל המערבי לעמק יזראעל.
לדעתי בקו כזה ישתמשו גם חלק מתושבי נהריה ועכו שרוצים להגיע לעפולה, בית שאן, היות וקו כזה
יהיה מהיר יותר ולא ידרוש החלפת רכבת במרכזית המפרץ.
מה יש לתושבי עכו / נהריה לחפש בעפולה?
חיפה (והקריות) מספקות את הצרכים של תושבי עכו ונהריה (תעסוקה, חנויות יחודיות, משרדי ממשלה), וקצת מוזר לחשוב על עפולה ובית שאן כיעד לתושבי הגליל המערבי...
&nbsp
בלי להתבסס על נתונים מובהקים (רק על תחושות כלליות), תושבי חיפה והקריות כמעט ולא מגיעים לעפולה ובית שאן (הפוך - כמובן שכן), מאחר ואין להם ממש בשביל מה לסוע לשם. אז תושבי עכו ונהריה?
&nbsp
החשיבות העיקרית למסילת העמק היא כקו מסעות לטובת הקו נמל חיפה - מעבר נהר הירדן - הממלכה ההאשמית, וקצת לקישור בין עפולה לחיפה, ובין בית שאן לחיפה. קישור משמעותי בין הגליל המערבי לעמק יזרעאל הוא בינתיים חלום רחוק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה