כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

nitro11

New member

nitro11

New member
מהבטחה להונאה בקדנציה אחת: תקציב התחבורה הציבורית

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
מהבטחה להונאה בקדנציה אחת: תקציב התחבורה הציבורית
מתברר ש-6.3 מיליארד לכבישים זה לא מספיק אז החליטו לקצץ מהתח"צ
ולהעביר לפיתוח כבישים.

[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4601659,00.html[/URL]
 
ב-501 יש בעיה של ריבוי קודים

29 ולא 39 וחבל שוויתרו על 501
ב-501 יש בעיה של ריבוי קודים
איך מכשיר התיקוף המהיר יידע אם צריך להוריד 6.90 ש"ח או 10.90 ש"ח מערך צבור?
האמת שגם ב-274 יכולה להיות בעיה. נניח שלנוסע יש ערך צבור וכרטיסיה שמתאימה לנסיעות בין רחובות לתל אביב או לראשון לציון. אם הנוסע עולה בין תל אביב לראשון לציון לכיוון דרום, מה מכשיר התיקוף יעשה?
יהיה צורך לתדרך את הנוסעים מה לעשות במקרים כאלה (סביר להניח שהתדרוך יהיה - לפנות לנהג) לפני שמתחילים בהפעלת מכשירי תיקוף מהירים בקווים כאלה.
 
אולי מכשיר התיקוף יכול להציג אופציה לנוסע?

ב-501 יש בעיה של ריבוי קודים
איך מכשיר התיקוף המהיר יידע אם צריך להוריד 6.90 ש"ח או 10.90 ש"ח מערך צבור?
האמת שגם ב-274 יכולה להיות בעיה. נניח שלנוסע יש ערך צבור וכרטיסיה שמתאימה לנסיעות בין רחובות לתל אביב או לראשון לציון. אם הנוסע עולה בין תל אביב לראשון לציון לכיוון דרום, מה מכשיר התיקוף יעשה?
יהיה צורך לתדרך את הנוסעים מה לעשות במקרים כאלה (סביר להניח שהתדרוך יהיה - לפנות לנהג) לפני שמתחילים בהפעלת מכשירי תיקוף מהירים בקווים כאלה.
אולי מכשיר התיקוף יכול להציג אופציה לנוסע?
ראיתי פעם מכשיר תיקוף באחד האוטבוסים של דן מאחורה ולמכשיר התיקוף היה מסך. אם מכשירי התיקוף יהיו מאותו הדגם או מדגם דומה, אין בעיה שהנוסע פשוט יבחר את האופציה המתאימה ומבקר הכרטיסים יוודא כמובן שלא מנצלים את זה לרעה
 
אבל עושים טעות שמכלילים את קו 101

מעולה, לקחו כמה מהקווים העמוסים ביותר בכל מטרופולין!
אבל עושים טעות שמכלילים את קו 101
בקו 101 רוב הנוסעים עוברים לקווי המשך או לקו 101 כקו המשך ורק המיעוט משתמשים בו לנסיעה עירונית, לכן התיקוף האוטומטי יכול לגרום להרבה טעויות.
היה עדיף במקום קו 101 לבחור בקווים כמו 115 או 37.
 

amit1270

New member
אבל זה הרעיון

אבל עושים טעות שמכלילים את קו 101
בקו 101 רוב הנוסעים עוברים לקווי המשך או לקו 101 כקו המשך ורק המיעוט משתמשים בו לנסיעה עירונית, לכן התיקוף האוטומטי יכול לגרום להרבה טעויות.
היה עדיף במקום קו 101 לבחור בקווים כמו 115 או 37.
אבל זה הרעיון
גם בירושלים חלק מהקווים שבהם תותר עלייה מאחור הם "קווי המשך" או יותר נכון קווים מזינים שמסלולם מתחיל בתחנת הר הרצל. הם לא בהכרח הקווים העמוסים ביותר, אבל יש בהם בעיה של פקק נוסעים בתחנת המוצא.
 
יש הבדל - בירושלים מדובר במעבר בין קווים עירוניים בעיקר

אבל זה הרעיון
גם בירושלים חלק מהקווים שבהם תותר עלייה מאחור הם "קווי המשך" או יותר נכון קווים מזינים שמסלולם מתחיל בתחנת הר הרצל. הם לא בהכרח הקווים העמוסים ביותר, אבל יש בהם בעיה של פקק נוסעים בתחנת המוצא.
יש הבדל - בירושלים מדובר במעבר בין קווים עירוניים בעיקר
קו 101 בחיפה משמש בעיקר למעבר בין שתי התחנות המרכזיות עבור נוסעים שחוצים את חיפה אבל המוצא ו/או היעד שלהם מחוץ לחיפה.
התפקיד של קו 101 כקו עירוני הוא משני.
 
אם לנוסע יש כרטיסיית חיפה-קריות,

יש הבדל - בירושלים מדובר במעבר בין קווים עירוניים בעיקר
קו 101 בחיפה משמש בעיקר למעבר בין שתי התחנות המרכזיות עבור נוסעים שחוצים את חיפה אבל המוצא ו/או היעד שלהם מחוץ לחיפה.
התפקיד של קו 101 כקו עירוני הוא משני.
אם לנוסע יש כרטיסיית חיפה-קריות,
היא זו שתתוקף. הבעיה נוצרת רק אם למישהו יש גם כרטיסיית חיפה פנימית וגם כרטיסיית חיפה-קריות, ואני חושב שזה מיעוט של הנוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה