עמוד השדרה
New member
ומה עם נוסעים שבמרכזית המפרץ מחליפים לקווים לעכו, נהריה,
כרמיאל, יקנעם, קרית טבעון, נצרת, טבריה, קרית שמונה וכו'?
בנסיעות בין חיפה לקריות, מרכזית המפרץ הפכה לפחות מרכזית בגלל קווי המטרונית.
אבל ההבדל בין מטרופולין חיפה למטרופולין גוש דן ולירושלים הוא השימוש הנרחב בכרטיסי המשך בין קווים עירוניים לקווים בינעירוניים. בקו 101 המוצא ו/או היעד של הרבה נוסעים נמצא מחוץ לחיפה והקו הזה משמש להם לדלג עליה.
ומה עם נוסעים שבמרכזית המפרץ מחליפים לקווים לעכו, נהריה,אם לנוסע יש כרטיסיית חיפה-קריות,
היא זו שתתוקף. הבעיה נוצרת רק אם למישהו יש גם כרטיסיית חיפה פנימית וגם כרטיסיית חיפה-קריות, ואני חושב שזה מיעוט של הנוסעים.
כרמיאל, יקנעם, קרית טבעון, נצרת, טבריה, קרית שמונה וכו'?
בנסיעות בין חיפה לקריות, מרכזית המפרץ הפכה לפחות מרכזית בגלל קווי המטרונית.
אבל ההבדל בין מטרופולין חיפה למטרופולין גוש דן ולירושלים הוא השימוש הנרחב בכרטיסי המשך בין קווים עירוניים לקווים בינעירוניים. בקו 101 המוצא ו/או היעד של הרבה נוסעים נמצא מחוץ לחיפה והקו הזה משמש להם לדלג עליה.