כתבה על ההשלכות של הקפאת פרוייקטי תשתיות לאומיות בכללכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
כתבה על ההשלכות של הקפאת פרוייקטי תשתיות לאומיות בכלל
וההשלכות של הקפאת המסילה המזרחית בפרט
[URL]http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3644007,00.html[/URL]
מצגות מהכנס השביעי למנהלי פרויקטים.כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
12-277-79 עבר לאפיקיםכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
בשמחה12-277-79 עבר לאפיקים
נראה שהניסוי באגד לא צלח.
(אריאל,רח' גנים,אתמול)
למולי שהסב לכך את תשומת ליבי.
מהבטחה להונאה בקדנציה אחת: תקציב התחבורה הציבוריתכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
בשעה טובה: הפיילוט הצליח: תותר כניסה לאוטובוס מאחורכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
איזה קו זה 29 ב-ת"א ?בשעה טובה: הפיילוט הצליח: תותר כניסה לאוטובוס מאחור
http://www.israelhayom.co.il/article/240943
הגיע הזמן!
מטרופולין תל אביב לא כולל רק את העיר תל אביב.איזה קו זה 29 ב-ת"א ?
מעולה, לקחו כמה מהקווים העמוסים ביותר בכל מטרופולין!בשעה טובה: הפיילוט הצליח: תותר כניסה לאוטובוס מאחור
http://www.israelhayom.co.il/article/240943
הגיע הזמן!
171 אבל לא 271 ? וגם לא 63?מעולה, לקחו כמה מהקווים העמוסים ביותר בכל מטרופולין!
240 ולא 40...171 אבל לא 271 ? וגם לא 63?
מעפנים. לא מבין , למה לוקח הרבה זמן להתארגן על דבר כזה.
29 ולא 39 וחבל שוויתרו על 501240 ולא 40...
ב-501 יש בעיה של ריבוי קודים29 ולא 39 וחבל שוויתרו על 501
אולי מכשיר התיקוף יכול להציג אופציה לנוסע?ב-501 יש בעיה של ריבוי קודים
איך מכשיר התיקוף המהיר יידע אם צריך להוריד 6.90 ש"ח או 10.90 ש"ח מערך צבור?
האמת שגם ב-274 יכולה להיות בעיה. נניח שלנוסע יש ערך צבור וכרטיסיה שמתאימה לנסיעות בין רחובות לתל אביב או לראשון לציון. אם הנוסע עולה בין תל אביב לראשון לציון לכיוון דרום, מה מכשיר התיקוף יעשה?
יהיה צורך לתדרך את הנוסעים מה לעשות במקרים כאלה (סביר להניח שהתדרוך יהיה - לפנות לנהג) לפני שמתחילים בהפעלת מכשירי תיקוף מהירים בקווים כאלה.
אבל עושים טעות שמכלילים את קו 101מעולה, לקחו כמה מהקווים העמוסים ביותר בכל מטרופולין!
אבל זה הרעיוןאבל עושים טעות שמכלילים את קו 101
בקו 101 רוב הנוסעים עוברים לקווי המשך או לקו 101 כקו המשך ורק המיעוט משתמשים בו לנסיעה עירונית, לכן התיקוף האוטומטי יכול לגרום להרבה טעויות.
היה עדיף במקום קו 101 לבחור בקווים כמו 115 או 37.
יש הבדל - בירושלים מדובר במעבר בין קווים עירוניים בעיקראבל זה הרעיון
גם בירושלים חלק מהקווים שבהם תותר עלייה מאחור הם "קווי המשך" או יותר נכון קווים מזינים שמסלולם מתחיל בתחנת הר הרצל. הם לא בהכרח הקווים העמוסים ביותר, אבל יש בהם בעיה של פקק נוסעים בתחנת המוצא.
אם לנוסע יש כרטיסיית חיפה-קריות,יש הבדל - בירושלים מדובר במעבר בין קווים עירוניים בעיקר
קו 101 בחיפה משמש בעיקר למעבר בין שתי התחנות המרכזיות עבור נוסעים שחוצים את חיפה אבל המוצא ו/או היעד שלהם מחוץ לחיפה.
התפקיד של קו 101 כקו עירוני הוא משני.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.