כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

nitro11

New member
כתבה יפה וקצרה

ספר התקציב לשנת 2015, גרסת "כלכליסט"
ספר התקציב לשנת 2015, גרסת "כלכליסט" - לא סתם עוד כתבה אלא ניתוח מעניין של תקציב המדינה בראי חברתי. ראו פרק 6: תחבורה ציבורית
כתבה יפה וקצרה
אני לא מבין למה פקידים במשרד האוצר מתערבים כל הזמן בהחלטות
לגבי השקעות בתחבורה (או כל תחום אחר לצורך העניין), ממתי פקידים מחליטים על איך תיראה
מערכת התחבורה בישראל, הם בכלל לא נבחרי ציבור.

הבעיה איתם שהם חושבים על שורת הרווח בשנה הבאה ולא בעשור הבא.
 


כתבה יפה וקצרה
אני לא מבין למה פקידים במשרד האוצר מתערבים כל הזמן בהחלטות
לגבי השקעות בתחבורה (או כל תחום אחר לצורך העניין), ממתי פקידים מחליטים על איך תיראה
מערכת התחבורה בישראל, הם בכלל לא נבחרי ציבור.

הבעיה איתם שהם חושבים על שורת הרווח בשנה הבאה ולא בעשור הבא.
 

אלון 58

New member
רשמים מנסיעה באורבנית קו 1...,

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
רשמים מנסיעה באורבנית קו 1...,
יום שני בערב,עת החלה "הסופה"...,שהיתה גשומה רק לסירוגין.
עליתי לאורבנית בתחנה המרכזית בפתח-תקוה,לקראת השעה 19:00,וירדתי ממנה סביב 19:45 ברמת-גן,בתחנה שאחרי דרך בן-גוריון,כדי להמשיך משם ליעדי עם קו 33.
הקטע המעניין הוא בתחום העירוני של פתח-תקוה,שעל פניו עם סגירת הנת"ץ בדרך ז'בוטינסקי,אין לאורבנית יעילות יותר טובה מאשר לאוטובוס רגיל,מבחינת לו"ז ומהירות נסיעה,להיפך,קל יותר להסתבך עמה בתנועה סואנת ועקב אורכה כל הפרעה לעצירה בתחנה היא משמעותית יותר ללא אפשרות להתקרב לשפת המדרכה.
שלושת היתרונות היחידים הם אולי הקיבולת (האם יש הבדל בקיבולת בין זה לבין מפרקית רגילה?),ושקו זה מקשר ישירות בין שני קצוות מסוימים של גוש-דן ללא צורך בהחלפה,במקרה זה בת-ים ופתח-תקוה,ושהנהג לא מתעסק עם כסף וכרטיסים.
 

Ccyclist

Well-known member
תודה, יש את זה יותר מהצד שנוכל לקרוא יותר תחנות?

חצי
לא רק כלי מטבח עם מפות קווים
ראו את הסוס הזה,שמוצב בבניין עיריית פתח תקווה.
תודה, יש את זה יותר מהצד שנוכל לקרוא יותר תחנות?
מישהו ענה לאתגר שלי למפת פרודיה ישראלית - על סוס !
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מעבר נוסעי הרכבת ל'רב קו'

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
מעבר נוסעי הרכבת ל'רב קו'

שלום,

בהתאם להנחיות משרד התחבורה, להסכם הפיתוח שבין מדינת ישראל לרכבת וכפי שפורסם לציבור במהלך החודשים האחרונים, החל ממחר (ה- 1/12) יינתנו הנחות ללקוחות הרכבת בכפוף להנפקת כרטיס 'רב קו' אישי בלבד, כפי שנעשה זה מכבר בשאר חברות התחבורה הציבורית בישראל, במהלך השנתיים האחרונות.

יחד עם זאת, הוחלט על תקופת מעבר תקופת מעבר קצובה בת מספר שבועות, במסגרתה יתאפשר לנוסעי הרכבת לקבל הנחות, גם בכרטיס נסיעה רגיל, שיצורף לו טופס בקשה להצטרפות לרב קו. זאת למעט כרטיסי 'רב קו גמיש' 30/7, אותם ניתן לרכוש בכרטיס רב קו אישי בלבד.

את כרטיס הרב קו ניתן להנפיק באמצעות אתר האינטרנט של רכבת ישראל או בתחנות רכבת מרכזיות ברחבי הארץ (רשימת התחנות ושעות פעילותן מפורסמות באתר הרכבת).

המשך יום נעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה