כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
המערכת די נכשלת בכל הנוגע לתחבורה רדיאלית

"הנאה מהנוף בדרך, אכילה ושתיה, קריאה ועבודה, ואף שינה"
אין לי בעיה לממש את כל אלה...
המערכת די נכשלת בכל הנוגע לתחבורה רדיאלית
&nbsp
וכידוע בריטניה היא מדינה מאד פרברית, אני כותב את זה כמובן מבית פרברי צמוד קרקע שנבנה בשנות ה30.
&nbsp
יש מקומות כמו חנויות המחסן של הכביש הצפון-מעגלי שהשד יודע איך אמורים להגיע אליהן (ולחזיר מהן את הקניות) בלי רכב פרטי, יש שכונות צמודות שמהיר יותר ללכת ביניהן מאשר להשתמש בתחבורה ציבורית, וכמובן שבגלל שבשנות ה60 וה70 הרכבות נחשבו לאמצעי תחבורה מיושן והמכונית לעתיד - לא היו פרוייקטי רדיוס כמו A406 או M25 רכבתיים וחבל. קרוסרייל כיום מנסה לתקן טעות מימי הויקטוריאנים שבחרו לסיים את הרכבות בתחנות טרמינל ולא להמשיך אותן למשל במסילה על קו התעלה.
&nbsp
מה שגרם לי ללמוד לנהוג היה לו"ז בעייתי במיוחד של אחד הקווים הארציים ממערב לברייטון, שהנסיעה האחרונה שלו מגיעה ליעדה ב10 בערב כשרכבות בקווים הראשיים פועלים עד אחרי חצות.
&nbsp
כמו כן באזורי יש חור של 50 דקות בלו"ז הרכבות שאמורות להיות הגישה שלי לרשת - מה שלמעשה מכפיל נסיעה של 50 דקות ליעד חשוב באזורי אם אפספס את הרכבת, למרות שזו בעיית תיזמון של רכבות מהירות ואיטיות בתחנה פרברית בתוך אזור עירוני (שבישראל היה נחשב לאחת הערים הגדולות, אך כאן נחשב לעיירה קטנה).
&nbsp
&nbsp
 

alantan

New member
תיאור מדויק

המערכת די נכשלת בכל הנוגע לתחבורה רדיאלית
&nbsp
וכידוע בריטניה היא מדינה מאד פרברית, אני כותב את זה כמובן מבית פרברי צמוד קרקע שנבנה בשנות ה30.
&nbsp
יש מקומות כמו חנויות המחסן של הכביש הצפון-מעגלי שהשד יודע איך אמורים להגיע אליהן (ולחזיר מהן את הקניות) בלי רכב פרטי, יש שכונות צמודות שמהיר יותר ללכת ביניהן מאשר להשתמש בתחבורה ציבורית, וכמובן שבגלל שבשנות ה60 וה70 הרכבות נחשבו לאמצעי תחבורה מיושן והמכונית לעתיד - לא היו פרוייקטי רדיוס כמו A406 או M25 רכבתיים וחבל. קרוסרייל כיום מנסה לתקן טעות מימי הויקטוריאנים שבחרו לסיים את הרכבות בתחנות טרמינל ולא להמשיך אותן למשל במסילה על קו התעלה.
&nbsp
מה שגרם לי ללמוד לנהוג היה לו"ז בעייתי במיוחד של אחד הקווים הארציים ממערב לברייטון, שהנסיעה האחרונה שלו מגיעה ליעדה ב10 בערב כשרכבות בקווים הראשיים פועלים עד אחרי חצות.
&nbsp
כמו כן באזורי יש חור של 50 דקות בלו"ז הרכבות שאמורות להיות הגישה שלי לרשת - מה שלמעשה מכפיל נסיעה של 50 דקות ליעד חשוב באזורי אם אפספס את הרכבת, למרות שזו בעיית תיזמון של רכבות מהירות ואיטיות בתחנה פרברית בתוך אזור עירוני (שבישראל היה נחשב לאחת הערים הגדולות, אך כאן נחשב לעיירה קטנה).
&nbsp
&nbsp
תיאור מדויק
 

Ccyclist

Well-known member
ברור שהיא טובה יותר, אך יש לה פאקים ובעיות משלה.

ממש לא
התחבורה הציבורית בבריטניה טובה מאשר בישראל, וגם הבריטים בפורום יסכימו איתי.
ברור שהיא טובה יותר, אך יש לה פאקים ובעיות משלה.
&nbsp
כשמבקרים במרכז לונדון כתיירים המערכת נראית מושלמת, למעט עיכוב כזה או אחר, אבל אפילו מרכז המערכת מתבסס על קווים שקיימים 100 שנה (למעט הויקטוריה וקו היובל), ולכן המערכת מאד צפופה ובשעות העומס היא מרגישה על סף קריסה.
&nbsp
הנה הלינק למפה מ1908: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/Tube_map_1908.jpg
&nbsp
כשיוצאים מהמרכז, אפילו לגבול אזורים 2 ו3 מתחילם להרגיש את החורים במערכת, שכמו כל מערכת תח"צ בנוייה להוביל על החישורים אל מרכז העיר וממנו, אך לא מתמודדת עם פירבור, אפילו מעבר בין פרברים שקיימים כבר 80 שנה.
 

alantan

New member
אם להיות הוגנים, מדובר בקו המעגלי, קו שיש בו שתי תכונות

זה מראה כמה המהירות הממוצעת של הנסיעה בטיוב נמוכה
כולל עצירות, האצה והאטה כמובן.
אם להיות הוגנים, מדובר בקו המעגלי, קו שיש בו שתי תכונות
פרט לתדירות הנמוכה יחסית: הוא נוסע בצורה מעגלית (או אליפטית עם כל מיני פיתולים), ומתחנת המוצא הוא נוסע מזרחה, מעט דרומה ואז מערבה לכיוון תחנת היעד, בעוד הרץ עובר בקו פחות או יותר ישר. התכונה השניה היא שיש עיכובים במסלול הזה במקומות שונים, וכמעט תמיד בקטע שלאחר אולדגייט שם משתלבות הרכבות של קו הדיסטריקט לאותה מסילה.
 

jp3raptor

Member
אפשר קישור למפה של הקו?

אם להיות הוגנים, מדובר בקו המעגלי, קו שיש בו שתי תכונות
פרט לתדירות הנמוכה יחסית: הוא נוסע בצורה מעגלית (או אליפטית עם כל מיני פיתולים), ומתחנת המוצא הוא נוסע מזרחה, מעט דרומה ואז מערבה לכיוון תחנת היעד, בעוד הרץ עובר בקו פחות או יותר ישר. התכונה השניה היא שיש עיכובים במסלול הזה במקומות שונים, וכמעט תמיד בקטע שלאחר אולדגייט שם משתלבות הרכבות של קו הדיסטריקט לאותה מסילה.
אפשר קישור למפה של הקו?
 

alantan

New member
המפה הזו היא הטובה ביותר שמצאתי להמחשה

אפשר קישור למפה של הקו?
המפה הזו היא הטובה ביותר שמצאתי להמחשה
http://commons.wikimedia.org/wiki/L...London_Underground_Zone_1_with_street_map.jpg
&nbsp
המסלול שהוא עשה הוא זה של הקו הצהוב (משולב בקטעים עם הוורוד והירוק). התחיל ב-Moorgate, הקו נוסע מזרחה מעט לפני שמסתובב דרומה וחזרה מערבה עד ל-St James's Park, שם הספיק להשיג את הרכבת. לא שאני ממעט בהישג הפיזי - הישג מרשים מאוד!
 

jp3raptor

Member
תודה רבה, בהחלט עדיין מרשים מאוד

המפה הזו היא הטובה ביותר שמצאתי להמחשה
http://commons.wikimedia.org/wiki/L...London_Underground_Zone_1_with_street_map.jpg
&nbsp
המסלול שהוא עשה הוא זה של הקו הצהוב (משולב בקטעים עם הוורוד והירוק). התחיל ב-Moorgate, הקו נוסע מזרחה מעט לפני שמסתובב דרומה וחזרה מערבה עד ל-St James's Park, שם הספיק להשיג את הרכבת. לא שאני ממעט בהישג הפיזי - הישג מרשים מאוד!
תודה רבה, בהחלט עדיין מרשים מאוד
 

wapy

New member
אני רוצה להאיר - סיורים הקרובים ללבי
...****


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ.
אני רוצה להאיר - סיורים הקרובים ללבי
...****

בתים מבפנים בירושלים יתקיים ב 20-19-18 בספטמבר 2014
אין ספור הצעות בשישה עמודים
אני רוצה להאיר - סיורים הקרובים ללבי
שאפשר לבקר בהם ללא הרשמה
הפוגה בריצה בין כל מבנים והבתים היפים.
http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=683&MessageId=176494989
 

mauzer

New member
אינטרנט אלחוטי במכונות החדשות של דן

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ.
אינטרנט אלחוטי במכונות החדשות של דן
אתמול נסעתי באחת המכונות החדשות של דן #7797 בקו 204, ושמתי לב שיש אינטרנט אלחוטי. האם דן מתחיל לרשת את כל המכונות שלו או רק בחדשות
 
עבודות להקמת גשר בן דור


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ.
עבודות להקמת גשר בן דור




הקמת גשר בן דור
?משרד התחבורה, עיריית ירושלים וצוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים מבצעים, באמצעות חברת ”מוריה“, עבודות להקמת גשר בן דור.
15/09/2014
כחלק מהארכת קו הרכבת הקלה לכיוון גבעת רם, יוקם גשר מעל לדרך בגין, אשר יאפשר מעבר של הרכבת הקלה ותנועת כלי רכב בין רח‘ הרצל ושד‘ רבין.


העבודות יחלו בימים הקרובים. לא צפויה כל הפרעה לתנועת כלי רכב בצירים הראשיים, משך ביצוע העבודות: כ 14- חודשים.

אנו מתנצלים על אי הנוחות העלולה להיגרם בעת ביצוע העבודות!
בבעיות בטיחות ובנושאים אחרים ניתן לפנות למוקד העירוני 24 שעות ביממה, בטלפון: 106, 02-5314600.
 
אופסס...

עבודות להקמת גשר בן דור




הקמת גשר בן דור
?משרד התחבורה, עיריית ירושלים וצוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים מבצעים, באמצעות חברת ”מוריה“, עבודות להקמת גשר בן דור.
15/09/2014
כחלק מהארכת קו הרכבת הקלה לכיוון גבעת רם, יוקם גשר מעל לדרך בגין, אשר יאפשר מעבר של הרכבת הקלה ותנועת כלי רכב בין רח‘ הרצל ושד‘ רבין.


העבודות יחלו בימים הקרובים. לא צפויה כל הפרעה לתנועת כלי רכב בצירים הראשיים, משך ביצוע העבודות: כ 14- חודשים.

אנו מתנצלים על אי הנוחות העלולה להיגרם בעת ביצוע העבודות!
בבעיות בטיחות ובנושאים אחרים ניתן לפנות למוקד העירוני 24 שעות ביממה, בטלפון: 106, 02-5314600.
אופסס...
פספסתי את ההודעה של דוד לפני שלושה ימים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה