כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מסכים איתך שרוב העיוורים לא נוסעים בין עירוני, אבל עדיין.

אני לא יודע על הנחיה כזו של משרד התחבורה
לי זו נראית יותר כמו הנחיה של עמית כץ.
ובכל מקרה, עיוורים כלל לא זקוקים לרב קו מכיוון שהם נוסעים חינם בתוך העיר בהצגת תעודה.
מסכים איתך שרוב העיוורים לא נוסעים בין עירוני, אבל עדיין.
לגבי ההנחיה שעליה דבירתי, אכן זה על פי הדברים שעמית כץ אמר. כשאתה אומר את זה, זה קצת מסתדר לי יותר עם דברים אחרים שאפרט כאן בהמשך ההודעה.
&nbsp
לגבי ההנחיה של מכונות הכרטוס, תשים לב במכרזים של השנים האחרונות שמכשיר הכרטוס חייב לעמוד במספר קריטריונים, לא סתם מטרופולין החליפה את כל מכונות הכרטוס שלה לפני מספר שנים (חויבה כתנאי להארכת המכרז הקודם, עוד בטרם הזכיה במכרז החדש) ולא סתם קווים באשכולותיה החדשים מחזיקה מכשירים זהים לאלו שיש במטרופולין.
&nbsp
אחת החובות היא שלנהג לא תהיה אפשרות לחייב חוזים שלא קשורים לרישיון הקו ודבר נוסף הוא שהנוסעים יוכלו לראות על מה הנהג לוחץ בצג ושהצג יהיה גדול ולא פיצי כמו באגד או בדן למשל. כמו כן, הולדיציה חייבת להתבצע על ידי הנהג עצמו כאשר הוא בוחר את הקוד המתאים לחיוב או את החוזה המתאים לחיוב (דבר טפשי כשיש לך חופשי חודשי/יומי בגוש דן וערך צבור שתקוע שם זמן רב..., כאשר הדבר מוצג לו על הצג בצורה ברורה והוא לא צריך לפשפש בין קודים אלא לכל היותר לעבור בין שני מסכים בלבד.
 

mister K

New member
אגד לא עוברת על החוק

מסכים איתך שרוב העיוורים לא נוסעים בין עירוני, אבל עדיין.
לגבי ההנחיה שעליה דבירתי, אכן זה על פי הדברים שעמית כץ אמר. כשאתה אומר את זה, זה קצת מסתדר לי יותר עם דברים אחרים שאפרט כאן בהמשך ההודעה.
&nbsp
לגבי ההנחיה של מכונות הכרטוס, תשים לב במכרזים של השנים האחרונות שמכשיר הכרטוס חייב לעמוד במספר קריטריונים, לא סתם מטרופולין החליפה את כל מכונות הכרטוס שלה לפני מספר שנים (חויבה כתנאי להארכת המכרז הקודם, עוד בטרם הזכיה במכרז החדש) ולא סתם קווים באשכולותיה החדשים מחזיקה מכשירים זהים לאלו שיש במטרופולין.
&nbsp
אחת החובות היא שלנהג לא תהיה אפשרות לחייב חוזים שלא קשורים לרישיון הקו ודבר נוסף הוא שהנוסעים יוכלו לראות על מה הנהג לוחץ בצג ושהצג יהיה גדול ולא פיצי כמו באגד או בדן למשל. כמו כן, הולדיציה חייבת להתבצע על ידי הנהג עצמו כאשר הוא בוחר את הקוד המתאים לחיוב או את החוזה המתאים לחיוב (דבר טפשי כשיש לך חופשי חודשי/יומי בגוש דן וערך צבור שתקוע שם זמן רב..., כאשר הדבר מוצג לו על הצג בצורה ברורה והוא לא צריך לפשפש בין קודים אלא לכל היותר לעבור בין שני מסכים בלבד.
אגד לא עוברת על החוק
משרד התחבורה יודע בדיוק איזו מערכת יש לכל מפעיל.
אם אגד עדיין משתמשת במערכת הכירטוס הזאת, זה באישור ובהיתר. כנ"ל לגבי דן, קווים וכו'.
מתישהו (כנראה בשנת 2016) המערכת תוחלף בהתאם לדרישת משרד התחבורה מאגד ולהסכם עמה, על מנת לעמוד בקריטריונים החדשים.
עד אז לא יהיה תיקוף אוטומטי לציבור העמיתכצים העקשנים שכולל בן אדם אחד. ציבור העיוורים ימשיך לנסוע בחינם בהצגת תעודה ואין פה שום בעיה.
 

olli3

New member
מנהל
לא אמרתי שאגד עוברת על החוק. אמרתי שמכונת הכרטוס לא עומדת

אגד לא עוברת על החוק
משרד התחבורה יודע בדיוק איזו מערכת יש לכל מפעיל.
אם אגד עדיין משתמשת במערכת הכירטוס הזאת, זה באישור ובהיתר. כנ"ל לגבי דן, קווים וכו'.
מתישהו (כנראה בשנת 2016) המערכת תוחלף בהתאם לדרישת משרד התחבורה מאגד ולהסכם עמה, על מנת לעמוד בקריטריונים החדשים.
עד אז לא יהיה תיקוף אוטומטי לציבור העמיתכצים העקשנים שכולל בן אדם אחד. ציבור העיוורים ימשיך לנסוע בחינם בהצגת תעודה ואין פה שום בעיה.
לא אמרתי שאגד עוברת על החוק. אמרתי שמכונת הכרטוס לא עומדת
בתנאים החדשים שמפורסמים במכרזים החדשים. לאגד, דן וקווים וחברות נוספות יש הסכמים ישנים עם המדינה שלא מחייבים אותם בהחלפת מכונות הכרטוס ולכן אין שום עבירה.
&nbsp
אבל וזה אבל גדול, בהחלט הגיע הזמן להחליף את מכונות הכרטוס של אגד וקווים. עם זו של דן ושל אגד תעבורה שדווקא יעילות מאד, אני חלוק בדיעותיי אם כדאי להחליף רק כי אין להן צג וכי הנהג לא חייב ברוב המקרים ללחוץ על כפתורים כלשהם כדי לאשר את הנסיעה וכך הנוסעים עולים מהר יותר...
 

mister K

New member
אין מחלוקת על כך שהגיע הזמן להחליף וזה אכן יקרה בקרוב

לא אמרתי שאגד עוברת על החוק. אמרתי שמכונת הכרטוס לא עומדת
בתנאים החדשים שמפורסמים במכרזים החדשים. לאגד, דן וקווים וחברות נוספות יש הסכמים ישנים עם המדינה שלא מחייבים אותם בהחלפת מכונות הכרטוס ולכן אין שום עבירה.
&nbsp
אבל וזה אבל גדול, בהחלט הגיע הזמן להחליף את מכונות הכרטוס של אגד וקווים. עם זו של דן ושל אגד תעבורה שדווקא יעילות מאד, אני חלוק בדיעותיי אם כדאי להחליף רק כי אין להן צג וכי הנהג לא חייב ברוב המקרים ללחוץ על כפתורים כלשהם כדי לאשר את הנסיעה וכך הנוסעים עולים מהר יותר...
אין מחלוקת על כך שהגיע הזמן להחליף וזה אכן יקרה בקרוב
 

846

Active member
רותם, אני יכול להסביר לך באופן אישי

אין מחלוקת על כך שהגיע הזמן להחליף וזה אכן יקרה בקרוב
רותם, אני יכול להסביר לך באופן אישי
מדוע המכשיר של אגד הוא הכי טוב שקיים היום בארץ, מה היתרונות שלו וכיצד הוא עובד.
ההחלפה תהיה מסיבות אחרות לגמרי ולא בגלל שום "חוזה"ת מיכרז או הוראה של משרד התחבורה.
 

תחנה

New member
עמית כץ שלום, צריך לדעת לפרוש בשיא, עשית את שלך ועשית דברים

אתה לא נתקלת
אבל אני נתקל בבעיות שנהגים לא יודעים מה זה כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור.
הנהגים שואלים אותי "מה זה קוד 7", "מה זה נסיעה מיוחדת"? "הכרטיס פגום",
כל הנוסעים שאתה מסיע מציגים תעודת עיוור ולא בהכרח מציגים רב קו טעון בפרופיל עיוור.
הרבה מאד נהגים ששאלתי אותם אמרו לי במפורש "אנחנו לא מכירים את ההנחיה שצריך לכבד כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור".
אני צריך להביא לכם סרטונים כדי שתאמינו ?
חאלס הגיע הזמן שבאגד יתקנו את המערכות ויתקדמו לקדמת הטכנולוגיה. שאר המפעילים הבינו את זה אבל רק באגד מערכת הכרטוס בפיגור משמעותי.
עמית כץ שלום, צריך לדעת לפרוש בשיא, עשית את שלך ועשית דברים
יפים וחשובים, הבעיה היא שאתה לא יודע מתי לעצור ולהבין שמאדם פעיל חברתית שמביא לשינוי הפכת לעלוקת רשת שלא יודעת לקבל תשובה שלילית ולא יודעת להבין מתי הדרישות שלה הפכו ללא לגיטימיות.
שים לב שאף אחת מתחנות הרדיו לא מוכנה לשמוע ממך יותר, שלא לדבר על להעלות אותך לשידור.
שים לב שאף אחד מעמודי הרשת שקיבלו אותך בחיבוק כבר לא מעלה את הפוסטים שלך.
שים לב שגם בדפי אגד כבר לא מתייחסים אל דרישתך, לא מנהלי הדף ולא הגולשים.
שים לב שאפילו לעצומות שלך אין תהודה והצלחה.

האם תבין יום אחד שהפכת לטרחן בלתי נלאה? מתי תבין שאתה שורף את עצמך.מצא דבר אחר לקדם ועדיף שיהיה נכון וצודק כפי שהיית אתה עצמך בתחילת הדרך.

אחד שמכיר את הפעילות שלך ברשת מיומה הראשון ברשת, פעם הערכתי אותך, ופעלתי לקדם חלק מהדברים הצודקים שנלחמתל מעלנם, היום אתה פשוט עושה לי בחילה.
 

846

Active member


עמית כץ שלום, צריך לדעת לפרוש בשיא, עשית את שלך ועשית דברים
יפים וחשובים, הבעיה היא שאתה לא יודע מתי לעצור ולהבין שמאדם פעיל חברתית שמביא לשינוי הפכת לעלוקת רשת שלא יודעת לקבל תשובה שלילית ולא יודעת להבין מתי הדרישות שלה הפכו ללא לגיטימיות.
שים לב שאף אחת מתחנות הרדיו לא מוכנה לשמוע ממך יותר, שלא לדבר על להעלות אותך לשידור.
שים לב שאף אחד מעמודי הרשת שקיבלו אותך בחיבוק כבר לא מעלה את הפוסטים שלך.
שים לב שגם בדפי אגד כבר לא מתייחסים אל דרישתך, לא מנהלי הדף ולא הגולשים.
שים לב שאפילו לעצומות שלך אין תהודה והצלחה.

האם תבין יום אחד שהפכת לטרחן בלתי נלאה? מתי תבין שאתה שורף את עצמך.מצא דבר אחר לקדם ועדיף שיהיה נכון וצודק כפי שהיית אתה עצמך בתחילת הדרך.

אחד שמכיר את הפעילות שלך ברשת מיומה הראשון ברשת, פעם הערכתי אותך, ופעלתי לקדם חלק מהדברים הצודקים שנלחמתל מעלנם, היום אתה פשוט עושה לי בחילה.
 

Ofekalef1

New member
עדכון לגבי התיקונים ברחוב שאול המלך בבאר שבע

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
עדכון לגבי התיקונים ברחוב שאול המלך בבאר שבע
ראיתי את קו 25 פונה משרת לגולדה (בכיכר) ומשם פונה שמאלה כדי להמשיך את המסלול הרגיל שלו.
&nbsp
אז נראה שהם פונים מגולדה לשרת במקום לשאול המלך. מעניין מה קו 16 עושה - מדלג על התחנה שלו גולדה/חזני?
 

בועז ל

New member
הודעת ר"י: הארכת משך הנסיעה בקו לבאר שבע עקב עבודות תשתית

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
הודעת ר"י: הארכת משך הנסיעה בקו לבאר שבע עקב עבודות תשתית

שלום,
במסגרת עבודות התשתית להקמת 'מסילת הנגב' בין אשקלון ובאר שבע, תבוצענה עבודות תשתית על מסילת הרכבת שבין ת"א לבאר שבע, החל מיום חמישי (11.9.14) בשעה 22:30 ועד מוצ"ש (13.9.14). בזמן העבודות, תוגבל מהירות הרכבות הנוסעות מתחנת להבים-רהט דרומה, לכיוון באר שבע. בשל כך, יוארך זמן הנסיעה אל תחנות באר שבע, בכ-10 דק'. לא יחול שינוי בלוחות הזמנים של הרכבות היוצאות מבאר שבע צפונה. הרכבות תשובנה לפעול כסדרן, עם חידוש התנועה במוצאי השבת.

פרויקט 'מסילת הנגב' הינו פרויקט לאומי הכולל הקמת קו רכבת מאשקלון לבאר שבע והקמת תחנות נוסעים חדשות בשדרות (נחנכה ב-2013), נתיבות ואופקים. הפרויקט כולל ביצוע שתי מסילות לאורך כל התוואי ומחולק ל-2 קטעים עיקריים: קטע אשקלון-נתיבות וקטע נתיבות-באר שבע.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 
כלומר בעיקר לנוסעים ביום 6. טוב שמעט יפגעו מהארכה.

הודעת ר"י: הארכת משך הנסיעה בקו לבאר שבע עקב עבודות תשתית

שלום,
במסגרת עבודות התשתית להקמת 'מסילת הנגב' בין אשקלון ובאר שבע, תבוצענה עבודות תשתית על מסילת הרכבת שבין ת"א לבאר שבע, החל מיום חמישי (11.9.14) בשעה 22:30 ועד מוצ"ש (13.9.14). בזמן העבודות, תוגבל מהירות הרכבות הנוסעות מתחנת להבים-רהט דרומה, לכיוון באר שבע. בשל כך, יוארך זמן הנסיעה אל תחנות באר שבע, בכ-10 דק'. לא יחול שינוי בלוחות הזמנים של הרכבות היוצאות מבאר שבע צפונה. הרכבות תשובנה לפעול כסדרן, עם חידוש התנועה במוצאי השבת.

פרויקט 'מסילת הנגב' הינו פרויקט לאומי הכולל הקמת קו רכבת מאשקלון לבאר שבע והקמת תחנות נוסעים חדשות בשדרות (נחנכה ב-2013), נתיבות ואופקים. הפרויקט כולל ביצוע שתי מסילות לאורך כל התוואי ומחולק ל-2 קטעים עיקריים: קטע אשקלון-נתיבות וקטע נתיבות-באר שבע.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
כלומר בעיקר לנוסעים ביום 6. טוב שמעט יפגעו מהארכה.
 

olli3

New member
מנהל
הודעת רכבת ישראל: תגבור רכבות בתום ההופעה - ליידי גאגא.

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
הודעת רכבת ישראל: תגבור רכבות בתום ההופעה - ליידי גאגא.
במוצאי שבת 13.9 תופיע ליידי גאגא בפארק הירקון בתל אביב, עם המופע "artRAVE: The ARTPOP Ball" ורכבת ישראל נערכת לפעילות מתוגברת במוצאי השבת 13.9 הקרוב, עם תום ההופעה.
&nbsp
לטובת נוסעי הרכבת, יופעלו רכבות מיוחדות לכיוון נהרייה, שדרות ומודיעין, שתצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה בתום המופע:
• רכבת לכיוון נהרייה (בשיטת מלא וסע) תעצור בתחנות הבאות: הרצלייה, נתניה, בית יהושע, חדרה, קיסריה, בנימינה, חוף הכרמל, חיפה מרכז השמונה, קריית מוצקין, עכו ונהרייה.
&nbsp
• רכבת לכיוון שדרות (בשיטת מלא וסע) תעצור בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, חולון ולפסון, בת ים יוספטל, בת ים קוממיות, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב, אשדוד, אשקלון ושדרות.
&nbsp
• רכבת לכיוון מודיעין תצא מתחנת ת"א האוניברסיטה בשעה 00:00, ותעצור בתחנות פאתי מודיעין ומודיעין מרכז (הארכת מסלול נסיעת רכבת סדירה לנתב"ג).
&nbsp
• רכבת נוספת לכיוון מודיעין תצא מתחנת ת"א האוניברסיטה בשעה 00:41, ותעצור בתחנות פאתי מודיעין ומודיעין מרכז (הארכת מסלול נסיעת רכבת סדירה לנתב"ג).
&nbsp
שירות זה של רכבת ישראל נועד לספק פתרון תחבורתי מהיר ונוח להמונים, מכל רחבי הארץ, ולפתור את עומסי התנועה הנגרמים בתום באירועים מסוג זה.
&nbsp
לנוסעים מומלץ לרכוש מראש כרטיס הלוך ושוב.
 
חבל שאין תגבור בכיוון פתח תקווה/ראש העין/כפר סבא

הודעת רכבת ישראל: תגבור רכבות בתום ההופעה - ליידי גאגא.
במוצאי שבת 13.9 תופיע ליידי גאגא בפארק הירקון בתל אביב, עם המופע "artRAVE: The ARTPOP Ball" ורכבת ישראל נערכת לפעילות מתוגברת במוצאי השבת 13.9 הקרוב, עם תום ההופעה.
&nbsp
לטובת נוסעי הרכבת, יופעלו רכבות מיוחדות לכיוון נהרייה, שדרות ומודיעין, שתצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה בתום המופע:
• רכבת לכיוון נהרייה (בשיטת מלא וסע) תעצור בתחנות הבאות: הרצלייה, נתניה, בית יהושע, חדרה, קיסריה, בנימינה, חוף הכרמל, חיפה מרכז השמונה, קריית מוצקין, עכו ונהרייה.
&nbsp
• רכבת לכיוון שדרות (בשיטת מלא וסע) תעצור בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, חולון ולפסון, בת ים יוספטל, בת ים קוממיות, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב, אשדוד, אשקלון ושדרות.
&nbsp
• רכבת לכיוון מודיעין תצא מתחנת ת"א האוניברסיטה בשעה 00:00, ותעצור בתחנות פאתי מודיעין ומודיעין מרכז (הארכת מסלול נסיעת רכבת סדירה לנתב"ג).
&nbsp
• רכבת נוספת לכיוון מודיעין תצא מתחנת ת"א האוניברסיטה בשעה 00:41, ותעצור בתחנות פאתי מודיעין ומודיעין מרכז (הארכת מסלול נסיעת רכבת סדירה לנתב"ג).
&nbsp
שירות זה של רכבת ישראל נועד לספק פתרון תחבורתי מהיר ונוח להמונים, מכל רחבי הארץ, ולפתור את עומסי התנועה הנגרמים בתום באירועים מסוג זה.
&nbsp
לנוסעים מומלץ לרכוש מראש כרטיס הלוך ושוב.
חבל שאין תגבור בכיוון פתח תקווה/ראש העין/כפר סבא
יש רכבת אחת ב 23:02 והיא לא רלוונטית כי ההופעה לא תסתיים עד אז.
 

olli3

New member
מנהל
לפתח תקווה דן יוציאו אוטובוסים.

חבל שאין תגבור בכיוון פתח תקווה/ראש העין/כפר סבא
יש רכבת אחת ב 23:02 והיא לא רלוונטית כי ההופעה לא תסתיים עד אז.
לפתח תקווה דן יוציאו אוטובוסים.
וכך גם לשאר האיורים בהם פועלת דן.
&nbsp
לכפר סבא, יש קווי לילה ואת 247 שפועל עד מאוחר. מניח שמטרופולין לא יתגברו את השירות.
 
אין על זה שום פרסום.וההופעה היא בעוד יומיים.

לפתח תקווה דן יוציאו אוטובוסים.
וכך גם לשאר האיורים בהם פועלת דן.
&nbsp
לכפר סבא, יש קווי לילה ואת 247 שפועל עד מאוחר. מניח שמטרופולין לא יתגברו את השירות.
אין על זה שום פרסום.וההופעה היא בעוד יומיים.
איזה קווי דן מגיעים מפארק הירקון לפתח תקווה במוצ"ש אחרי 12 בלילה?
 

olli3

New member
מנהל
דן לא מפרסמת את זה אף פעם אבל היא מפעילה שירות בקווים שונים

אין על זה שום פרסום.וההופעה היא בעוד יומיים.
איזה קווי דן מגיעים מפארק הירקון לפתח תקווה במוצ"ש אחרי 12 בלילה?
דן לא מפרסמת את זה אף פעם אבל היא מפעילה שירות בקווים שונים
לערי גוש דן בה היא פעילה.
&nbsp
בדרך כלל מפעילים משם את קו 66 לפתח תקווה כנסיעה מיוחדת.
&nbsp
יש כאן גולשים מקומיים שמכירים יותר טוב ממני אילו קווים פעילים בתום אירועים בגני התערוכה/פארק הירקון/האיצטדיון הלאומי.
&nbsp
זה גם כמו קו 99 מהתחנה המרכזית דרך רכבת מרכז לגני התערוכה והאיזור - הוא פועל רק כשיש אירועים ולא תראה עליו שום מידע בשום מקום מלבד בתחנה המרכזית בת"א ליד הרציף של קו 5.
&nbsp
הנה הודעה מהעבר על קו 99 ובכלל על הופעה בפארק הירקון: http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=3247
 
תחבורה ציבורית "במיטבה".

דן לא מפרסמת את זה אף פעם אבל היא מפעילה שירות בקווים שונים
לערי גוש דן בה היא פעילה.
&nbsp
בדרך כלל מפעילים משם את קו 66 לפתח תקווה כנסיעה מיוחדת.
&nbsp
יש כאן גולשים מקומיים שמכירים יותר טוב ממני אילו קווים פעילים בתום אירועים בגני התערוכה/פארק הירקון/האיצטדיון הלאומי.
&nbsp
זה גם כמו קו 99 מהתחנה המרכזית דרך רכבת מרכז לגני התערוכה והאיזור - הוא פועל רק כשיש אירועים ולא תראה עליו שום מידע בשום מקום מלבד בתחנה המרכזית בת"א ליד הרציף של קו 5.
&nbsp
הנה הודעה מהעבר על קו 99 ובכלל על הופעה בפארק הירקון: http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=3247
תחבורה ציבורית "במיטבה".
אי אפשר לסמוך על זה באמת, אין לו"ז רשמי ואי אפשר לדעת מתי להגיע לתחנה וכמה זמן לחכות.
 

olli3

New member
מנהל
מה לא ברור? בסיום המופע יעמדו שם אוטובוסים עם שילוט קווים

תחבורה ציבורית "במיטבה".
אי אפשר לסמוך על זה באמת, אין לו"ז רשמי ואי אפשר לדעת מתי להגיע לתחנה וכמה זמן לחכות.
מה לא ברור? בסיום המופע יעמדו שם אוטובוסים עם שילוט קווים
רגילים לערים השונות שבגוש דן. במקום יהיו מספר סדרנים שכל אחד מהם בודק מתי האוטובוס מתמלא, מוציא אותו לנסיעה ומכניס אחד נוסף.
&nbsp
זה בשיטת מתמלא ונוסע, כמו שמפעילים שירות ביום העצמאות עד מאוחר על פי הדרישה של הנוסעים. אין לו"ז מוגדר... הסדרן במקום מחליט אילו אוטובוסים יסעו לאן (באיזה קו) על פי הביקוש הקיים נכון לאותו הרגע.
&nbsp
אז מדוע יש צורך בלו"ז? אם ההופעה תתארך בחצי שעה וכל האוטובוסים שהוגדרו יצאו חצי שעה לפני הזמן כי יש לו"ז וצריך לעמוד בו, זה יעזור למישהו?
 
הבנתי, תודה.

מה לא ברור? בסיום המופע יעמדו שם אוטובוסים עם שילוט קווים
רגילים לערים השונות שבגוש דן. במקום יהיו מספר סדרנים שכל אחד מהם בודק מתי האוטובוס מתמלא, מוציא אותו לנסיעה ומכניס אחד נוסף.
&nbsp
זה בשיטת מתמלא ונוסע, כמו שמפעילים שירות ביום העצמאות עד מאוחר על פי הדרישה של הנוסעים. אין לו"ז מוגדר... הסדרן במקום מחליט אילו אוטובוסים יסעו לאן (באיזה קו) על פי הביקוש הקיים נכון לאותו הרגע.
&nbsp
אז מדוע יש צורך בלו"ז? אם ההופעה תתארך בחצי שעה וכל האוטובוסים שהוגדרו יצאו חצי שעה לפני הזמן כי יש לו"ז וצריך לעמוד בו, זה יעזור למישהו?
הבנתי, תודה.
מקודם לא הבנתי שמדובר בשיטת מתמלא ונוסע.
&nbsp
בכל זאת, חבל מאד שעובדת קיומם של האוטובוסים לא פורסמה בשום דרך
 
נכון. אנחנו הקו המקופח. מה עם תושבי כ״ס הוד״ש ראש העין פ״ת?

חבל שאין תגבור בכיוון פתח תקווה/ראש העין/כפר סבא
יש רכבת אחת ב 23:02 והיא לא רלוונטית כי ההופעה לא תסתיים עד אז.
נכון. אנחנו הקו המקופח. מה עם תושבי כ״ס הוד״ש ראש העין פ״ת?
 

Dannycom

New member
סקר נוסעי הקו המקדים ממשיך

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
סקר נוסעי הקו המקדים ממשיך
בעוד יומיים יסתיים סקר נוסעי הקו המקדים (קו 1) שעורך ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל. ממצאי הסקר יישלחו למקבלי ההחלטות ולתקשורת. יותר מ- 200 איש כבר ענו ועל מנת שתהיה לנו מהימנות סטטיסטית אנו צריכים שכמה שיותר אנשים יענו על הסקר הקצר. מוזמנים להשתתף ולשתף.

למענה על סקר נוסעי קו 1 (הקו מקדים)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה