כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 
מי זה "אתם"?

אתם נודניקים!
אני מסיע מאות ואולי אלפי נוסעים כל שבוע, חלקם עיוורים כולל קבועים כבר המון שנים!
מעולם לא ניתקלתי בשום בעיה עם נוסע עיוור.
מי זה "אתם"?
הבאתי את זה כדי שהחברים יהיו מעודכנים ש"הם" (או "הוא") לא נחים לרגע עם הטענה הזאת. אני לא קשור.
 

mister K

New member
זה אפילו לא "הם"

מי זה "אתם"?
הבאתי את זה כדי שהחברים יהיו מעודכנים ש"הם" (או "הוא") לא נחים לרגע עם הטענה הזאת. אני לא קשור.
זה אפילו לא "הם"
גם בתוך הארגון יש חילוקי דעות בסוגייה הזאת.
אני חבר בארגון נוסעי התח"צ ואני לא מסתיר את דעתי בנוגע לטענה הזאת שלדעתי אינה נכונה.
 

amitk80

New member
אתה לא נתקלת

אתם נודניקים!
אני מסיע מאות ואולי אלפי נוסעים כל שבוע, חלקם עיוורים כולל קבועים כבר המון שנים!
מעולם לא ניתקלתי בשום בעיה עם נוסע עיוור.
אתה לא נתקלת
אבל אני נתקל בבעיות שנהגים לא יודעים מה זה כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור.
הנהגים שואלים אותי "מה זה קוד 7", "מה זה נסיעה מיוחדת"? "הכרטיס פגום",
כל הנוסעים שאתה מסיע מציגים תעודת עיוור ולא בהכרח מציגים רב קו טעון בפרופיל עיוור.
הרבה מאד נהגים ששאלתי אותם אמרו לי במפורש "אנחנו לא מכירים את ההנחיה שצריך לכבד כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור".
אני צריך להביא לכם סרטונים כדי שתאמינו ?
חאלס הגיע הזמן שבאגד יתקנו את המערכות ויתקדמו לקדמת הטכנולוגיה. שאר המפעילים הבינו את זה אבל רק באגד מערכת הכרטוס בפיגור משמעותי.
 

846

Active member
לא צריך לעשות שום דבר עיוור עולה

אתה לא נתקלת
אבל אני נתקל בבעיות שנהגים לא יודעים מה זה כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור.
הנהגים שואלים אותי "מה זה קוד 7", "מה זה נסיעה מיוחדת"? "הכרטיס פגום",
כל הנוסעים שאתה מסיע מציגים תעודת עיוור ולא בהכרח מציגים רב קו טעון בפרופיל עיוור.
הרבה מאד נהגים ששאלתי אותם אמרו לי במפורש "אנחנו לא מכירים את ההנחיה שצריך לכבד כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור".
אני צריך להביא לכם סרטונים כדי שתאמינו ?
חאלס הגיע הזמן שבאגד יתקנו את המערכות ויתקדמו לקדמת הטכנולוגיה. שאר המפעילים הבינו את זה אבל רק באגד מערכת הכרטוס בפיגור משמעותי.
לא צריך לעשות שום דבר עיוור עולה
מציג תעודה ונהנה מהנסיעה. הרב קו מיותר בעניין הזה.
וכבר אמרתי לך, כל אחד שרוצה הנחה, צריך להציג תעודה כולשהי.
משום מה אתה קצת ( הרבה) ריגשי עם העינין הזה.
 

846

Active member
ואיך לדעתך זה צריך לעבוד בקו

אתה לא נתקלת
אבל אני נתקל בבעיות שנהגים לא יודעים מה זה כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור.
הנהגים שואלים אותי "מה זה קוד 7", "מה זה נסיעה מיוחדת"? "הכרטיס פגום",
כל הנוסעים שאתה מסיע מציגים תעודת עיוור ולא בהכרח מציגים רב קו טעון בפרופיל עיוור.
הרבה מאד נהגים ששאלתי אותם אמרו לי במפורש "אנחנו לא מכירים את ההנחיה שצריך לכבד כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור".
אני צריך להביא לכם סרטונים כדי שתאמינו ?
חאלס הגיע הזמן שבאגד יתקנו את המערכות ויתקדמו לקדמת הטכנולוגיה. שאר המפעילים הבינו את זה אבל רק באגד מערכת הכרטוס בפיגור משמעותי.
ואיך לדעתך זה צריך לעבוד בקו
מרובה קודים כמו 921? איך יעבוד התיקוף האוטומטי? אולי הנוסע העיוור רוצה לסוע במחיר הגבוה מקוד 7?
 

amitk83

New member
אני אסביר לך

ואיך לדעתך זה צריך לעבוד בקו
מרובה קודים כמו 921? איך יעבוד התיקוף האוטומטי? אולי הנוסע העיוור רוצה לסוע במחיר הגבוה מקוד 7?
אני אסביר לך
באגד תעבורה שהיא חברת בת של אגד התיקוף הוא אוטומטי ונשלחת הודעה לנהג עבור נסיעה שהיא מעל קוד 7.
זה לא רלוונטי כמות העיוורים - יש הנחייה של משרד התחבורה אבל משום מה אגד מתעצלים לתקן את הבעיה. אגד חושבים שהם יכולים להחזיק את משרד התחבורה בגרון ולא לתקן את הבעיה. במקום להשקיע כל כך הרבה זמן על ברבור שעיוורים לא משתמשים בזה יעשו טוב המנהלים אם יורו לתקן את התקלה וזהו. אני לא חושב שחברת אוטובוס צריכה להכריח את הנוסע איך לתקף. זה אבסורד !
 

846

Active member
עדיין לא הסברת לי איך זה יעבוד בקו 921

אני אסביר לך
באגד תעבורה שהיא חברת בת של אגד התיקוף הוא אוטומטי ונשלחת הודעה לנהג עבור נסיעה שהיא מעל קוד 7.
זה לא רלוונטי כמות העיוורים - יש הנחייה של משרד התחבורה אבל משום מה אגד מתעצלים לתקן את הבעיה. אגד חושבים שהם יכולים להחזיק את משרד התחבורה בגרון ולא לתקן את הבעיה. במקום להשקיע כל כך הרבה זמן על ברבור שעיוורים לא משתמשים בזה יעשו טוב המנהלים אם יורו לתקן את התקלה וזהו. אני לא חושב שחברת אוטובוס צריכה להכריח את הנוסע איך לתקף. זה אבסורד !
עדיין לא הסברת לי איך זה יעבוד בקו 921
מנהלים נא לחסום את הטרול
 

846

Active member
אתה יודע למה רק לך יש בעיה כזאת?

אתה לא נתקלת
אבל אני נתקל בבעיות שנהגים לא יודעים מה זה כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור.
הנהגים שואלים אותי "מה זה קוד 7", "מה זה נסיעה מיוחדת"? "הכרטיס פגום",
כל הנוסעים שאתה מסיע מציגים תעודת עיוור ולא בהכרח מציגים רב קו טעון בפרופיל עיוור.
הרבה מאד נהגים ששאלתי אותם אמרו לי במפורש "אנחנו לא מכירים את ההנחיה שצריך לכבד כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור".
אני צריך להביא לכם סרטונים כדי שתאמינו ?
חאלס הגיע הזמן שבאגד יתקנו את המערכות ויתקדמו לקדמת הטכנולוגיה. שאר המפעילים הבינו את זה אבל רק באגד מערכת הכרטוס בפיגור משמעותי.
אתה יודע למה רק לך יש בעיה כזאת?
כי אתה היחיד שמשתמש בשיטה....
שאר הנוסעים העיוורים מסתדרים מצויין. רק אתה מתעקש
 

amitk83

New member
למה אתה מקשקש

אתה יודע למה רק לך יש בעיה כזאת?
כי אתה היחיד שמשתמש בשיטה....
שאר הנוסעים העיוורים מסתדרים מצויין. רק אתה מתעקש
למה אתה מקשקש
למה אתה מדבר שטויות שאני היחידי שמשתמש בזה ?
אדוני היקר, הרב קו הוא כמו תעודת עיוור רק שזה אלקטרוני. זה לא מחליף את תעודת העיוור אלא בא בנוסף.
אני אלחם על זה ואני אהיה הכי רגשי שבעולם מסיבה פשוטה, לאגד אין שום זכות לקבוע לי איך לשלם על הנסיעה.
 

mister K

New member
הוא לא מקשקש כלום, זה עיקרון אישי שלך.

למה אתה מקשקש
למה אתה מדבר שטויות שאני היחידי שמשתמש בזה ?
אדוני היקר, הרב קו הוא כמו תעודת עיוור רק שזה אלקטרוני. זה לא מחליף את תעודת העיוור אלא בא בנוסף.
אני אלחם על זה ואני אהיה הכי רגשי שבעולם מסיבה פשוטה, לאגד אין שום זכות לקבוע לי איך לשלם על הנסיעה.
הוא לא מקשקש כלום, זה עיקרון אישי שלך.
אגד לא פוגעת בציבור העיוורים, זה פשוט לא נכון.
היא אולי כן פוגעת בציבור העיוורים שיש להם עיקרון לא להציג תעודת עיוור. ציבור שכולל לפחות בן אדם אחד ואולי עוד כמה בודדים. אז בוא נדייק.
גם פה אין שום עבירה על החוק אלא לכל היותר אי ידיעה של הנהגים. כנראה משום שהם מעולם לא נתקלו במקרה של עיוור שאינו משלם, אבל דורש בכל זאת להשתמש באמצעי תשלום. במקום פשוט להציג תעודה כמו כל אוכלוסיה שמקבלת הנחה או נוסעת חינם.
אתה מתעקש לריב על בעיה שיכולה להיפתר בשנייה אם רק תוותר על העיקרון השטותי הזה.
ובבקשה אל תתחיל להטיף לי עכשיו עם רגשי לאוכלוסיית העיוורים. אני הראשון שיאבק בשביל האוכלוסייה הזאת אבל לא בשביל עיקרון חסר כל תכלית של בן אדם אחד.
 

בועז ל

New member
יש לי כמה שאלות הדיוטיות אליך, רתם.

הוא לא מקשקש כלום, זה עיקרון אישי שלך.
אגד לא פוגעת בציבור העיוורים, זה פשוט לא נכון.
היא אולי כן פוגעת בציבור העיוורים שיש להם עיקרון לא להציג תעודת עיוור. ציבור שכולל לפחות בן אדם אחד ואולי עוד כמה בודדים. אז בוא נדייק.
גם פה אין שום עבירה על החוק אלא לכל היותר אי ידיעה של הנהגים. כנראה משום שהם מעולם לא נתקלו במקרה של עיוור שאינו משלם, אבל דורש בכל זאת להשתמש באמצעי תשלום. במקום פשוט להציג תעודה כמו כל אוכלוסיה שמקבלת הנחה או נוסעת חינם.
אתה מתעקש לריב על בעיה שיכולה להיפתר בשנייה אם רק תוותר על העיקרון השטותי הזה.
ובבקשה אל תתחיל להטיף לי עכשיו עם רגשי לאוכלוסיית העיוורים. אני הראשון שיאבק בשביל האוכלוסייה הזאת אבל לא בשביל עיקרון חסר כל תכלית של בן אדם אחד.
יש לי כמה שאלות הדיוטיות אליך, רתם.
ברצוני לברר אם אכן עמית מדייק בפרטים.
האמנם אגד היא החברה היחידה שאינה מקיימת דפוס עבודה שקיים בכל יתר החברות? והאם אגד אכן מפירה הנחיה של משרד התחבורה בעניין זה? ואם התשובות לשאלות אלו חיוביות, האם יש במאפייני העבודה של אגד דבר שמצדיק התנהלות זו?
 

mister K

New member
אגד מקיימת את אותו דפוס עבודה המתחייב מכל החברות

יש לי כמה שאלות הדיוטיות אליך, רתם.
ברצוני לברר אם אכן עמית מדייק בפרטים.
האמנם אגד היא החברה היחידה שאינה מקיימת דפוס עבודה שקיים בכל יתר החברות? והאם אגד אכן מפירה הנחיה של משרד התחבורה בעניין זה? ואם התשובות לשאלות אלו חיוביות, האם יש במאפייני העבודה של אגד דבר שמצדיק התנהלות זו?
אגד מקיימת את אותו דפוס עבודה המתחייב מכל החברות
היא מכבדת רב קו בפרופיל עיוור בדיוק לפי ההנחיות.
ההבדל היחיד הוא שבשל שיטת הכירטוס ומערכת הכירטוס המיושנת של אגד, הדבר נעשה שלא באופן אוטומטי והנהג צריך ללחוץ על מקש כדי לאשר. זאת משום שבקווים מרובי קודים, מערכת הכירטוס של אגד לא יכולה לדעת לבד את קוד הנסיעה הדרוש לחיוב. זה מה שמעצבן את עמית שמתעקש באופן עקרוני שלא להציג תעודת עיוור.
לי לא ברור מדוע בכלל יש צורך בשימוש ברב קו עיוור בתוך העיר, בעוד שעיוורים זכאים לנסיעה חינם בהצגת תעודה וכלל לא זקוקים לרב קו. רובה המוחלט של אוכלוסיה זו אכן לא משתמש כלל ברב קו, מכיוון שאין צורך באמצעי כירטוס למי שכך או כך לא משלם.
 

בועז ל

New member
אוקיי, תודה על ההבהרות, רתם.

אגד מקיימת את אותו דפוס עבודה המתחייב מכל החברות
היא מכבדת רב קו בפרופיל עיוור בדיוק לפי ההנחיות.
ההבדל היחיד הוא שבשל שיטת הכירטוס ומערכת הכירטוס המיושנת של אגד, הדבר נעשה שלא באופן אוטומטי והנהג צריך ללחוץ על מקש כדי לאשר. זאת משום שבקווים מרובי קודים, מערכת הכירטוס של אגד לא יכולה לדעת לבד את קוד הנסיעה הדרוש לחיוב. זה מה שמעצבן את עמית שמתעקש באופן עקרוני שלא להציג תעודת עיוור.
לי לא ברור מדוע בכלל יש צורך בשימוש ברב קו עיוור בתוך העיר, בעוד שעיוורים זכאים לנסיעה חינם בהצגת תעודה וכלל לא זקוקים לרב קו. רובה המוחלט של אוכלוסיה זו אכן לא משתמש כלל ברב קו, מכיוון שאין צורך באמצעי כירטוס למי שכך או כך לא משלם.
אוקיי, תודה על ההבהרות, רתם.
 

olli3

New member
מנהל
מערכת הכרטוס של אגד אינה עומדת בקריטריונים החדשים של משרד

אגד מקיימת את אותו דפוס עבודה המתחייב מכל החברות
היא מכבדת רב קו בפרופיל עיוור בדיוק לפי ההנחיות.
ההבדל היחיד הוא שבשל שיטת הכירטוס ומערכת הכירטוס המיושנת של אגד, הדבר נעשה שלא באופן אוטומטי והנהג צריך ללחוץ על מקש כדי לאשר. זאת משום שבקווים מרובי קודים, מערכת הכירטוס של אגד לא יכולה לדעת לבד את קוד הנסיעה הדרוש לחיוב. זה מה שמעצבן את עמית שמתעקש באופן עקרוני שלא להציג תעודת עיוור.
לי לא ברור מדוע בכלל יש צורך בשימוש ברב קו עיוור בתוך העיר, בעוד שעיוורים זכאים לנסיעה חינם בהצגת תעודה וכלל לא זקוקים לרב קו. רובה המוחלט של אוכלוסיה זו אכן לא משתמש כלל ברב קו, מכיוון שאין צורך באמצעי כירטוס למי שכך או כך לא משלם.
מערכת הכרטוס של אגד אינה עומדת בקריטריונים החדשים של משרד
התחבורה גם ככה.
&nbsp
גם מערכת הכרטוס של דן אינה עומדת בקריטריונים החדשים וגם מערכת הכרטוס הישנה של קווים אינה עומדת בתנאים החדשים. רק מכיוון שהמשרד עדיין לא הטיל את התנאים החדשים על אשכולות שלא יצאו למכרז חדש - אף אחד לא ממהר להחליף את מערכות הכרטוס.
&nbsp
עד כמה שאני הבנתי, ההנחיה של משרד התחבורה בנוגע לפרופיל עיוור היא שהנהג לא יצטרך להתערב בהעברת הכרטיס וללחוץ על אישור או כל דבר אחר ובאגד כפי שאמרת, המצב הוא שהנהג נדרש להתערב.
&nbsp
בנוגע לכל השאר, כבר טחנו את זה עד דק, אין לי צד בעניין.
 

mister K

New member
אני לא יודע על הנחיה כזו של משרד התחבורה

מערכת הכרטוס של אגד אינה עומדת בקריטריונים החדשים של משרד
התחבורה גם ככה.
&nbsp
גם מערכת הכרטוס של דן אינה עומדת בקריטריונים החדשים וגם מערכת הכרטוס הישנה של קווים אינה עומדת בתנאים החדשים. רק מכיוון שהמשרד עדיין לא הטיל את התנאים החדשים על אשכולות שלא יצאו למכרז חדש - אף אחד לא ממהר להחליף את מערכות הכרטוס.
&nbsp
עד כמה שאני הבנתי, ההנחיה של משרד התחבורה בנוגע לפרופיל עיוור היא שהנהג לא יצטרך להתערב בהעברת הכרטיס וללחוץ על אישור או כל דבר אחר ובאגד כפי שאמרת, המצב הוא שהנהג נדרש להתערב.
&nbsp
בנוגע לכל השאר, כבר טחנו את זה עד דק, אין לי צד בעניין.
אני לא יודע על הנחיה כזו של משרד התחבורה
לי זו נראית יותר כמו הנחיה של עמית כץ.
ובכל מקרה, עיוורים כלל לא זקוקים לרב קו מכיוון שהם נוסעים חינם בתוך העיר בהצגת תעודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה