רק אניח את זה כאן...כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
אתם נודניקים!רק אניח את זה כאן...
יום נפלא לכולם
מי זה "אתם"?אתם נודניקים!
אני מסיע מאות ואולי אלפי נוסעים כל שבוע, חלקם עיוורים כולל קבועים כבר המון שנים!
מעולם לא ניתקלתי בשום בעיה עם נוסע עיוור.
אז זה צריך להיות "הם"מי זה "אתם"?
הבאתי את זה כדי שהחברים יהיו מעודכנים ש"הם" (או "הוא") לא נחים לרגע עם הטענה הזאת. אני לא קשור.
זה אפילו לא "הם"מי זה "אתם"?
הבאתי את זה כדי שהחברים יהיו מעודכנים ש"הם" (או "הוא") לא נחים לרגע עם הטענה הזאת. אני לא קשור.
אתה לא נתקלתאתם נודניקים!
אני מסיע מאות ואולי אלפי נוסעים כל שבוע, חלקם עיוורים כולל קבועים כבר המון שנים!
מעולם לא ניתקלתי בשום בעיה עם נוסע עיוור.
לא צריך לעשות שום דבר עיוור עולהאתה לא נתקלת
אבל אני נתקל בבעיות שנהגים לא יודעים מה זה כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור.
הנהגים שואלים אותי "מה זה קוד 7", "מה זה נסיעה מיוחדת"? "הכרטיס פגום",
כל הנוסעים שאתה מסיע מציגים תעודת עיוור ולא בהכרח מציגים רב קו טעון בפרופיל עיוור.
הרבה מאד נהגים ששאלתי אותם אמרו לי במפורש "אנחנו לא מכירים את ההנחיה שצריך לכבד כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור".
אני צריך להביא לכם סרטונים כדי שתאמינו ?
חאלס הגיע הזמן שבאגד יתקנו את המערכות ויתקדמו לקדמת הטכנולוגיה. שאר המפעילים הבינו את זה אבל רק באגד מערכת הכרטוס בפיגור משמעותי.
ואיך לדעתך זה צריך לעבוד בקואתה לא נתקלת
אבל אני נתקל בבעיות שנהגים לא יודעים מה זה כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור.
הנהגים שואלים אותי "מה זה קוד 7", "מה זה נסיעה מיוחדת"? "הכרטיס פגום",
כל הנוסעים שאתה מסיע מציגים תעודת עיוור ולא בהכרח מציגים רב קו טעון בפרופיל עיוור.
הרבה מאד נהגים ששאלתי אותם אמרו לי במפורש "אנחנו לא מכירים את ההנחיה שצריך לכבד כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור".
אני צריך להביא לכם סרטונים כדי שתאמינו ?
חאלס הגיע הזמן שבאגד יתקנו את המערכות ויתקדמו לקדמת הטכנולוגיה. שאר המפעילים הבינו את זה אבל רק באגד מערכת הכרטוס בפיגור משמעותי.
אני אסביר לךואיך לדעתך זה צריך לעבוד בקו
מרובה קודים כמו 921? איך יעבוד התיקוף האוטומטי? אולי הנוסע העיוור רוצה לסוע במחיר הגבוה מקוד 7?
עדיין לא הסברת לי איך זה יעבוד בקו 921אני אסביר לך
באגד תעבורה שהיא חברת בת של אגד התיקוף הוא אוטומטי ונשלחת הודעה לנהג עבור נסיעה שהיא מעל קוד 7.
זה לא רלוונטי כמות העיוורים - יש הנחייה של משרד התחבורה אבל משום מה אגד מתעצלים לתקן את הבעיה. אגד חושבים שהם יכולים להחזיק את משרד התחבורה בגרון ולא לתקן את הבעיה. במקום להשקיע כל כך הרבה זמן על ברבור שעיוורים לא משתמשים בזה יעשו טוב המנהלים אם יורו לתקן את התקלה וזהו. אני לא חושב שחברת אוטובוס צריכה להכריח את הנוסע איך לתקף. זה אבסורד !
אתה יודע למה רק לך יש בעיה כזאת?אתה לא נתקלת
אבל אני נתקל בבעיות שנהגים לא יודעים מה זה כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור.
הנהגים שואלים אותי "מה זה קוד 7", "מה זה נסיעה מיוחדת"? "הכרטיס פגום",
כל הנוסעים שאתה מסיע מציגים תעודת עיוור ולא בהכרח מציגים רב קו טעון בפרופיל עיוור.
הרבה מאד נהגים ששאלתי אותם אמרו לי במפורש "אנחנו לא מכירים את ההנחיה שצריך לכבד כרטיס רב קו עם פרופיל עיוור".
אני צריך להביא לכם סרטונים כדי שתאמינו ?
חאלס הגיע הזמן שבאגד יתקנו את המערכות ויתקדמו לקדמת הטכנולוגיה. שאר המפעילים הבינו את זה אבל רק באגד מערכת הכרטוס בפיגור משמעותי.
אתה יודע למה רק לך יש בעיה כזאת?
כי אתה היחיד שמשתמש בשיטה....
שאר הנוסעים העיוורים מסתדרים מצויין. רק אתה מתעקש
למה אתה מקשקשאתה יודע למה רק לך יש בעיה כזאת?
כי אתה היחיד שמשתמש בשיטה....
שאר הנוסעים העיוורים מסתדרים מצויין. רק אתה מתעקש
הוא לא מקשקש כלום, זה עיקרון אישי שלך.למה אתה מקשקש
למה אתה מדבר שטויות שאני היחידי שמשתמש בזה ?
אדוני היקר, הרב קו הוא כמו תעודת עיוור רק שזה אלקטרוני. זה לא מחליף את תעודת העיוור אלא בא בנוסף.
אני אלחם על זה ואני אהיה הכי רגשי שבעולם מסיבה פשוטה, לאגד אין שום זכות לקבוע לי איך לשלם על הנסיעה.
יש לי כמה שאלות הדיוטיות אליך, רתם.הוא לא מקשקש כלום, זה עיקרון אישי שלך.
אגד לא פוגעת בציבור העיוורים, זה פשוט לא נכון.
היא אולי כן פוגעת בציבור העיוורים שיש להם עיקרון לא להציג תעודת עיוור. ציבור שכולל לפחות בן אדם אחד ואולי עוד כמה בודדים. אז בוא נדייק.
גם פה אין שום עבירה על החוק אלא לכל היותר אי ידיעה של הנהגים. כנראה משום שהם מעולם לא נתקלו במקרה של עיוור שאינו משלם, אבל דורש בכל זאת להשתמש באמצעי תשלום. במקום פשוט להציג תעודה כמו כל אוכלוסיה שמקבלת הנחה או נוסעת חינם.
אתה מתעקש לריב על בעיה שיכולה להיפתר בשנייה אם רק תוותר על העיקרון השטותי הזה.
ובבקשה אל תתחיל להטיף לי עכשיו עם רגשי לאוכלוסיית העיוורים. אני הראשון שיאבק בשביל האוכלוסייה הזאת אבל לא בשביל עיקרון חסר כל תכלית של בן אדם אחד.
אגד מקיימת את אותו דפוס עבודה המתחייב מכל החברותיש לי כמה שאלות הדיוטיות אליך, רתם.
ברצוני לברר אם אכן עמית מדייק בפרטים.
האמנם אגד היא החברה היחידה שאינה מקיימת דפוס עבודה שקיים בכל יתר החברות? והאם אגד אכן מפירה הנחיה של משרד התחבורה בעניין זה? ואם התשובות לשאלות אלו חיוביות, האם יש במאפייני העבודה של אגד דבר שמצדיק התנהלות זו?
אוקיי, תודה על ההבהרות, רתם.אגד מקיימת את אותו דפוס עבודה המתחייב מכל החברות
היא מכבדת רב קו בפרופיל עיוור בדיוק לפי ההנחיות.
ההבדל היחיד הוא שבשל שיטת הכירטוס ומערכת הכירטוס המיושנת של אגד, הדבר נעשה שלא באופן אוטומטי והנהג צריך ללחוץ על מקש כדי לאשר. זאת משום שבקווים מרובי קודים, מערכת הכירטוס של אגד לא יכולה לדעת לבד את קוד הנסיעה הדרוש לחיוב. זה מה שמעצבן את עמית שמתעקש באופן עקרוני שלא להציג תעודת עיוור.
לי לא ברור מדוע בכלל יש צורך בשימוש ברב קו עיוור בתוך העיר, בעוד שעיוורים זכאים לנסיעה חינם בהצגת תעודה וכלל לא זקוקים לרב קו. רובה המוחלט של אוכלוסיה זו אכן לא משתמש כלל ברב קו, מכיוון שאין צורך באמצעי כירטוס למי שכך או כך לא משלם.
מערכת הכרטוס של אגד אינה עומדת בקריטריונים החדשים של משרדאגד מקיימת את אותו דפוס עבודה המתחייב מכל החברות
היא מכבדת רב קו בפרופיל עיוור בדיוק לפי ההנחיות.
ההבדל היחיד הוא שבשל שיטת הכירטוס ומערכת הכירטוס המיושנת של אגד, הדבר נעשה שלא באופן אוטומטי והנהג צריך ללחוץ על מקש כדי לאשר. זאת משום שבקווים מרובי קודים, מערכת הכירטוס של אגד לא יכולה לדעת לבד את קוד הנסיעה הדרוש לחיוב. זה מה שמעצבן את עמית שמתעקש באופן עקרוני שלא להציג תעודת עיוור.
לי לא ברור מדוע בכלל יש צורך בשימוש ברב קו עיוור בתוך העיר, בעוד שעיוורים זכאים לנסיעה חינם בהצגת תעודה וכלל לא זקוקים לרב קו. רובה המוחלט של אוכלוסיה זו אכן לא משתמש כלל ברב קו, מכיוון שאין צורך באמצעי כירטוס למי שכך או כך לא משלם.
אני לא יודע על הנחיה כזו של משרד התחבורהמערכת הכרטוס של אגד אינה עומדת בקריטריונים החדשים של משרד
התחבורה גם ככה.
 
גם מערכת הכרטוס של דן אינה עומדת בקריטריונים החדשים וגם מערכת הכרטוס הישנה של קווים אינה עומדת בתנאים החדשים. רק מכיוון שהמשרד עדיין לא הטיל את התנאים החדשים על אשכולות שלא יצאו למכרז חדש - אף אחד לא ממהר להחליף את מערכות הכרטוס.
 
עד כמה שאני הבנתי, ההנחיה של משרד התחבורה בנוגע לפרופיל עיוור היא שהנהג לא יצטרך להתערב בהעברת הכרטיס וללחוץ על אישור או כל דבר אחר ובאגד כפי שאמרת, המצב הוא שהנהג נדרש להתערב.
 
בנוגע לכל השאר, כבר טחנו את זה עד דק, אין לי צד בעניין.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.