כתבה שכייף לקרוא-טור אישי שהתפרסם

כתבה שכייף לקרוא-טור אישי שהתפרסם

ב ynet , כל הכבוד לאור אלתרמן שגם העלתה את הדברים על הכתב ופירסמה אותם ולא רק השאירה את זה בינה לבין עצמה, כל מילה בסלע!
 
הכתבה תענוג - הטוקבקים עצובים

למרות שלדעתי לא היה מזיק אם היא הייתה מקשרת לכמה נתונים "מדעיים" על לידות בית.. ובכל זאת מקריאת הטוקבקים אפשר להבין כמה אנשים עוד רחוקים מלהבין שלידה היא משהו טבעי ומדהים... אנשים שם מתייחסים להריון וללידה כי תהליך למטרה ולמי איכפת מהאמא? או מהתינוק? קצת ביאסו הטוקבקים.. אבל היה צפוי.
 

כרמל333

New member
הכתבה הייתה כללית מדיי לטעמי

ולפי תגובות הגולשים אפשר להבין שהם ציפו להסברים קונקרטיים למה עדיף בבית ולמה זה באמת בטוח.... הכותבת נשמעה יותר כמו - יהיה בסדר נסמוך על האינסטינקטים, ואני ציפיתי יותר לתשובות כמו שתמיד צצות פה בפורום - למה כן לידת בית, נתונים סטטיסטיים, מחקרים, דוגמאות מלידות בית. הכתבה הייתה כללית מדיי, לא ממצה, מתרוממת ולא מגיעה להיי לייט, וחבל. היום כשאני מסבירה למה לידת בית, גם המתנגדים הגדולים מבינים, לא תמיד מקבלים ובוודאי שלא יישתכנעו ללדת בבית, אבל מבינים ורואים שזה בטוח לא פחות מבית חולים, ולא רק שאני סומכת על חושיי שיהיה בסדר. צריך לראיין מיילדת בית ותיקה, שהציבור ייפתח לשמוע את הצד השפוי בנושא לידות בית.
 

savvysunflower

New member
../images/Emo45.gif

לי הכתבה הרגישה יותר כמו קיטור (לכאורה מוצדק) על זה שאנשים מרשים לעצמם לשפוט החלטה כזאת מתוך כזאת בורות, ופחות כמו נסיון להסביר למה לידת בית זאת בחירה טובה. אני הייתי כותבת אחרת, אבל בגלל זה זה תור אישי
 

savvysunflower

New member
ואני משתדלת

בחיים לא לקרוא טוקבקים, לכל כתבה שהיא. אם אנשים מעיזים לכתוב דברים מטומטמים לגמרי גם עם שם ותמונה ליד, הרמה שהם מגיעים אליה כשמדובר באנונימיות מוחלטת רק נותנת לי מיגראנה.
 

שונצו

New member
רק אני לא הצלחתי לקרוא את הקישור שהיא נתנה?

כתבה נהדרת, בכל אופן, ותגובות צפויות לגמרי.
 

שונצו

New member
יקירתי זה קישור לכתבה עצמה, קראתי

את הכתבה. מה שלא הצלחתי לקרוא (ולמעשה, לפתוח בכלל) היה הקישור לנתונים שהיא דיברה עליהם.
 

שונצו

New member
פתאום נפל לי האסימון למה נתת לי קישור לכתבה

עצמה- בהודעה הקודמת שלי זה באמת יכול לגמרי להשתמע שלא הצלחתי להיכנס לקישור פה בפורום, אבל אני התיייחסתי לקישור בכתבה עצמה. היא= כותבת הכתבה (אור אלתרמן).
 
לא ילדתי בבית, הריון בסיכון+ אישפוז

עד הלידה אבל הטוקבקים הדהימו אותי בורות כזו לא ראיתי בחיים שלי זה פשוט מדהים
 
די אל תהיו קטנוניות....

לא הלכתי בכלל לקרוא את הטוקבקים כי ברור לי מה כתוב בהם אז בשביל מה להתרגז? ומדובר בטור אישי לא בכתבה על לידות בית אז למה בעצם היו צריכים להיות שם ראיון עם מיילדת או נתונים סטטיסטיים? בעיניי מצא חן בדיוק להיפך שבאה מישהי שיש לה טור ב-ynet וכותבת בשיא הפשטות - תוציאו את האף שלכם מהלידה שלי! ואם כל פעם מדהים אתכם לגלות שמי שיולדת בבית היא לא בהכרח היפית מהגליל שמעשנת סמים ומתקשרת עם חוצנים (בלי להעליב אף אחת) אלא נראית "נורמלית" אז כנראה שלידה בבית היא לא בדיוק מה שאתם חושבים היא בעצם עשתה מזה "לא כזה ביג דיל" שזו גם גישה טובה בעיניי יאללה שיהיה שבוע טוב
 
../images/Emo45.gif

חסכת לי את המילים... אבא שלי שלא מתלהב בכלל מלידה בבית (אבל לא אומר מילה ואפילו מימן פעמיים) שלח לי את הכתבה. כנראה זה בכל זאת משפיע על מישהו...
 
בעלי קרא את הטור

ואמר שהפריע לו שהיא כותבת רק מה לא בסדר בבית חולים במקום מה טוב בללדת בבית.
 
למעלה