גברת עם סלים 248
New member
כתבה עם תמונות על תחנת שדרות
כתבה עם תמונות על תחנת שדרות
רק התמונות מעניינות...
כתבה עם תמונות על תחנת שדרות
רק התמונות מעניינות...
לא מבין מה היא רוצהכתבה עם תמונות על תחנת שדרות
רק התמונות מעניינות...
היא צודקת שכדאי להתאמץ ולקרב תחנת רכבתלא מבין מה היא רוצה
מפריע לה שבונים רכבת מחוץ לעיר? ממתי בונים תחנה במרכז העיר?
היא מציינת כמה ערים שבהם הרכבת מחוץ לעיר, רק שכחה בדוגמאות עוד עיר קטנה ושולית-תל אביב
רוב אלה שיורדים ברכבת בתל אביבהיא צודקת שכדאי להתאמץ ולקרב תחנת רכבת
לעיר כמה שיותר, כדי שהיא תהיה נגישה לכמה שיותר אנשים בהליכה.
תל אביב היא דווקא דוגמה לתחנת רכבת שנמצאת מרחק הליכה קצר סביר מהרבה מאוד מקומות מגורים ומקומות תעסוקה.
ממש לא מסכים איתךרוב אלה שיורדים ברכבת בתל אביב
צריכים עוד אוטובוס כדי להגיע ליעד.
לגבי מרחק הליכה, בשביל זה יש תחבורה ציבורית/רכב. לא יודע מה מצב התח״ץ בשדרות
קודם כל בוא נוציא את הקריה מהמשוואהממש לא מסכים איתך
למעט תחנת האוניברסיטה שרק די מעטים נוסעים בה יום יום (או אפילו מזדמן)
ללונה פארק ולגני התערוכה או לפינה הדרום מזרחית של האוניברסיטה (הפינה
שיחסית איכשהו אפשר בהליכה סבירה [אבל קשה ומפרכת] להגיע אליה מהרכבת)
הרי שהיורדים בסבידור, השלום וההגנה, רובם המוחץ, כך אני סבור, הולכים ברגל
בין 2 ל-15 דקות עד ליעד שלהם.
סבידור צמודה לבורסה בר"ג, אזור תעסוקה עצום עם כ-30,000 עובדים.
השלום צמודה לשלושת מגדלי עזריאלי, למחנה הקריה, למגדל הממשלה, מרחק
הליכה קצרצר ממגדל אלקטרה ביגאל אלון ומחברת צ'ק פויינט וממרכז רפואי ענק
של אסותא-מכבי.
ההגנה צמודה לשכונת התקווה ולתמח"ת ובמרחק הליכה סביר מהצד המזרחי
של שכונת פלורנטין ואפילו 10 דקות הליכה מהמחשב של בנה"פ (מגדלי רובינשטיין
ואפילו אני עשיתי פעם את דרכי לשם ברגל אחרי שנסעתי ברכבת להגנה).
הצמידות לתמח"ת היא למי שצריך אוטובוס בין עירוני ליעד כלשהו
מחוץ לת"א וגוש דן.
אתה התכוונת שאנשים צריכים אוטובוס פנים תל אביבי או למצער פנים גוש דני
(נניח באים ברכבת מרחובות או מבנימינה או נהריה ולוקחים אוטובוס לאזור
השלישות בר"ג או אוטובוס לפארק אזורים בפ"ת).
בקיצור, מרבית הנוסעים המגיעים לשלוש התחנות הדרומיות של ת"א ממשיכים
ברגל או רכיבה קצרצרה באופניים מתקפלים או אופני תל אופן.
אני מעריך שפחות ממחציתם נזקקים לאוטובוס פנים גוש דני או מונית שירות או ספיישל.
בתחנת האונ' מרכז הירידים אכן אני מעריך שמעל ל-80% מהנוסעים ממשיכים
במונית ספיישל, אוטובוס או טרמפ הקפצה.
שכן אין היא קרובה לשום מוקד יוממות וגם אף אחד לא גר במרחק הליכה סביר ממנה.
אפילו שכונת מעוז אביב או תל ברוך הישנה הם מעל ל-15 דקות הליכה, שזה הגבול
הסביר להליכה למרבית יושבי תבל.
ברור שהרכבת לא יכולה להיות קרובה *לכל*קודם כל בוא נוציא את הקריה מהמשוואה
גם כי החיילים שמשרתים לא עושים את זה מבחירה, כלומר הקמת הרכבת שם לא גרמה להם ״לבחור לשרת שם״ וגם כי הולכים לפנות את הבסיס. לגבי רכבת מרכז, אמנם יש הרבה שהולכים משם לבורסה, אבל אתה לא באמת יכול להשוות את זה לכל אלה שנכנסים לתוך תל אביב.
לגבי רכבת ההגנה, אכן יש נחיל שהולך ברגל לתמחת(מרביתם עושים את זה כי לא ידעו אותם מספיק על האלטרנטיבות)
אבל יש לך גם המון אנשים שנוסעים לתוך תל אביב(עד כדי כך שדן מוציאים משם שאטלים שמפוקחים על ידי מבקר שבנוסף גם מסייע לאנשים לעלות מאחורה לקוים הסדירים) וגם המון שנוסעים ליגאל אלון. לא ראיתי נחיל גדול של אנשים שהולכים ברגל לשכונת התקווה.
אני אגיד לך למה זה חשובברור שהרכבת לא יכולה להיות קרובה *לכל*
נקודה בעיר גדולה כמו תל אביב. זה בלתי אפשרי.
אבל תחנת סבידור מרכז, מעבר לכך שהיא משרתת המון עובדים באיזור הבורסה שהולכים ברגל מהתחנה לעבודה, היא משרתת גם הרבה מאוד אנשים שגרים בשכונות מסביב לרכבת בתל אביב, רמת גן וגבעתיים.
לגבי תחנת השלום, לא חשוב אם החיילים משרתים בקיריה מבחירה או מכורח, מה שחשוב זה שהרכבת מאוד קרובה ליעד שלהם, והם הולכים ממנה ברגל. ולמה רק חיילים? יש גם עובדים אזרחיים במשרדי הממשלה שם, והיא קרובה גם לכל איזור יגאל אלון וכמובן כל המשרדים במגדלי עזריאלי. למה אתה לא סופר אותם?
אז יוצא שמתוך ארבע תחנות בתל אביב, שלוש משרתות עשרות אלפי אנשים שלא צריכים אוטובוס נוסף בין היעד (או המוצא) לתחנת הרכבת.
וגם המיקום של הרביעית נקבע היכן שנקבע כי שם כבר היו פסים, בעוד שלכבוד תחנת שדרות נסללה מסילה חדשה, כך שניתן היה לשחק עם המיקום שלה יחסית בקלות.
ואת צודקת שיש הרבה שעובדים באיזור הקריהאני אגיד לך למה זה חשוב
כי הדיון המקורי היה על האם מרחקה של הרכבת ממרכז העיר פוגע באטרקטיוביות שלה,כלומר אם היא מושכת בעקבות זה פחות אנשים. אז החיילים לא כלולים בשאלה כי אף אחד לא שואל אותם אם לשרת בקריה או לא. תושב כפר סבא שמתלבט אם לעבוד ביגאל אלון, רכבת בסמוך או לא זה בהחלט שיקול בהחלטה שלו.
תחנת השלום ייחודית מכמה וכמה סיבותואת צודקת שיש הרבה שעובדים באיזור הקריה
ודווקא התכוונתי לכתוב את זה, אבל משום מה שכחתי. אין ספק שרכבת עזריאלי היא יחודית בכך שכמעט כל מי שיורד בה הולך ברגל למקום יעדו.
אל תשכחי גםברור שהרכבת לא יכולה להיות קרובה *לכל*
נקודה בעיר גדולה כמו תל אביב. זה בלתי אפשרי.
אבל תחנת סבידור מרכז, מעבר לכך שהיא משרתת המון עובדים באיזור הבורסה שהולכים ברגל מהתחנה לעבודה, היא משרתת גם הרבה מאוד אנשים שגרים בשכונות מסביב לרכבת בתל אביב, רמת גן וגבעתיים.
לגבי תחנת השלום, לא חשוב אם החיילים משרתים בקיריה מבחירה או מכורח, מה שחשוב זה שהרכבת מאוד קרובה ליעד שלהם, והם הולכים ממנה ברגל. ולמה רק חיילים? יש גם עובדים אזרחיים במשרדי הממשלה שם, והיא קרובה גם לכל איזור יגאל אלון וכמובן כל המשרדים במגדלי עזריאלי. למה אתה לא סופר אותם?
אז יוצא שמתוך ארבע תחנות בתל אביב, שלוש משרתות עשרות אלפי אנשים שלא צריכים אוטובוס נוסף בין היעד (או המוצא) לתחנת הרכבת.
וגם המיקום של הרביעית נקבע היכן שנקבע כי שם כבר היו פסים, בעוד שלכבוד תחנת שדרות נסללה מסילה חדשה, כך שניתן היה לשחק עם המיקום שלה יחסית בקלות.
אנשים מגיעים לאותו הצומת בשביל אוטובוס ישיררוב אלה שיורדים ברכבת בתל אביב
צריכים עוד אוטובוס כדי להגיע ליעד.
לגבי מרחק הליכה, בשביל זה יש תחבורה ציבורית/רכב. לא יודע מה מצב התח״ץ בשדרות
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.