כתבה על תחנות מרכזיות

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
כתבה על תחנות מרכזיות

כתבה על תחנות מרכזיות
מעיתון הארץ.
 
זו התחנה הכי מוצלחת בישראל מבחינה

מה יעשו עם בת גלים?
הרי משרדי אגד נמצאים שם. לי נראה שאת הגוש בטון המכוער הזה צריך להרוס, ולהשאיר רק מסוף קטן לתחנת הרכבת ולביה"ח רמבם.
זו התחנה הכי מוצלחת בישראל מבחינה
פונקציונלית על-פי אגד. בעיניי היא לא מכוערת והיא נעימה. גורלה כנראה נחרץ להיסגר. היא לא תהרס ואולי תשמש חברות או מפעלים אחרים ?!
 

mister K

New member
תחנת בת גלים

זו התחנה הכי מוצלחת בישראל מבחינה
פונקציונלית על-פי אגד. בעיניי היא לא מכוערת והיא נעימה. גורלה כנראה נחרץ להיסגר. היא לא תהרס ואולי תשמש חברות או מפעלים אחרים ?!
תחנת בת גלים
כיום אני מתגעגע לימים שבהם יצאו האוטובוסים לצפון מבת גלים. אף על פי שהיא לא מודרנית כמו התחנות של ת"א וירושלים, התחנה בבת גלים גדולה, נעימה, יש בה מספיק רציפים והיא גם צמודה לתחנת הרכבת. כל זאת לעומת מרכזית המפרץ הנוראית שהיא תחנה קטנה ומגעילה, עם מעט מדי רציפים יחסית למספר האוטובוסים שיוצאים ממנה (קיים עומס גדול מאוד על כל רציף, שבגללו אוטובוסים רבים יוצאים באיחור) ומבנה גרוע מאוד שבחורף פרוץ לרוחות ולגשם. לא מספיק שעכשיו צריכים הנוסעים מהצפון להחליף אוטובוס ושהנסיעה מהקריות לחיפה לוקחת כפול זמן. אלא גם צריך לחכות לאוטובוס בתחנה מוזנחת ועלובה במקום בתחנת בת גלים שכיום עומדת כשרבים מרציפיה ריקים, מראה עצוב למדי. אני לא מבין מדוע לנוסעים מחיפה לדרום מגיעה תחנה יפה ומודרנית ואילו לנוסעים לקריות ולצפון הארץ מגיע עונש בצורת המתנה במפרצית העלובה. במיוחד כשמספר האוטובוסים העוברים במפרצית גדול בהרבה ממספר האוטובוסים שיעברו בתחנת חוף הכרמל משום שבזכות הרכבת הנפלאה ירד בשנים האחרונות במידה ניכרת מספר הנוסעים בקווי אגד מחיפה דרומה. אין ספק שמשהו דפוק שם בעירייה, אבל מה איכפת להם כשהנדפקים העיקריים הם תושבי הקריות והצפון ולא תושבי חיפה.
 
מסכים איתך 100% ../images/Emo70.gif../images/Emo124.gif

תחנת בת גלים
כיום אני מתגעגע לימים שבהם יצאו האוטובוסים לצפון מבת גלים. אף על פי שהיא לא מודרנית כמו התחנות של ת"א וירושלים, התחנה בבת גלים גדולה, נעימה, יש בה מספיק רציפים והיא גם צמודה לתחנת הרכבת. כל זאת לעומת מרכזית המפרץ הנוראית שהיא תחנה קטנה ומגעילה, עם מעט מדי רציפים יחסית למספר האוטובוסים שיוצאים ממנה (קיים עומס גדול מאוד על כל רציף, שבגללו אוטובוסים רבים יוצאים באיחור) ומבנה גרוע מאוד שבחורף פרוץ לרוחות ולגשם. לא מספיק שעכשיו צריכים הנוסעים מהצפון להחליף אוטובוס ושהנסיעה מהקריות לחיפה לוקחת כפול זמן. אלא גם צריך לחכות לאוטובוס בתחנה מוזנחת ועלובה במקום בתחנת בת גלים שכיום עומדת כשרבים מרציפיה ריקים, מראה עצוב למדי. אני לא מבין מדוע לנוסעים מחיפה לדרום מגיעה תחנה יפה ומודרנית ואילו לנוסעים לקריות ולצפון הארץ מגיע עונש בצורת המתנה במפרצית העלובה. במיוחד כשמספר האוטובוסים העוברים במפרצית גדול בהרבה ממספר האוטובוסים שיעברו בתחנת חוף הכרמל משום שבזכות הרכבת הנפלאה ירד בשנים האחרונות במידה ניכרת מספר הנוסעים בקווי אגד מחיפה דרומה. אין ספק שמשהו דפוק שם בעירייה, אבל מה איכפת להם כשהנדפקים העיקריים הם תושבי הקריות והצפון ולא תושבי חיפה.
מסכים איתך 100%
 

איליה.

New member
גם אני מסכים ב-100%.

תחנת בת גלים
כיום אני מתגעגע לימים שבהם יצאו האוטובוסים לצפון מבת גלים. אף על פי שהיא לא מודרנית כמו התחנות של ת"א וירושלים, התחנה בבת גלים גדולה, נעימה, יש בה מספיק רציפים והיא גם צמודה לתחנת הרכבת. כל זאת לעומת מרכזית המפרץ הנוראית שהיא תחנה קטנה ומגעילה, עם מעט מדי רציפים יחסית למספר האוטובוסים שיוצאים ממנה (קיים עומס גדול מאוד על כל רציף, שבגללו אוטובוסים רבים יוצאים באיחור) ומבנה גרוע מאוד שבחורף פרוץ לרוחות ולגשם. לא מספיק שעכשיו צריכים הנוסעים מהצפון להחליף אוטובוס ושהנסיעה מהקריות לחיפה לוקחת כפול זמן. אלא גם צריך לחכות לאוטובוס בתחנה מוזנחת ועלובה במקום בתחנת בת גלים שכיום עומדת כשרבים מרציפיה ריקים, מראה עצוב למדי. אני לא מבין מדוע לנוסעים מחיפה לדרום מגיעה תחנה יפה ומודרנית ואילו לנוסעים לקריות ולצפון הארץ מגיע עונש בצורת המתנה במפרצית העלובה. במיוחד כשמספר האוטובוסים העוברים במפרצית גדול בהרבה ממספר האוטובוסים שיעברו בתחנת חוף הכרמל משום שבזכות הרכבת הנפלאה ירד בשנים האחרונות במידה ניכרת מספר הנוסעים בקווי אגד מחיפה דרומה. אין ספק שמשהו דפוק שם בעירייה, אבל מה איכפת להם כשהנדפקים העיקריים הם תושבי הקריות והצפון ולא תושבי חיפה.
גם אני מסכים ב-100%.
גם בימי הקיץ יש במרכזית המפרץ עומס ודחק נוראיים, ההמתנה לאוטובוס במרכזית המפרץ רצופה סבל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה