כתבה על ילדות בנות 12 שמעצבות

doron321

New member
כתבה על ילדות בנות 12 שמעצבות

את האתר של ברבי ..בידיעות אחרונות.... סתם בשביל שתדעו.
 
לפי מה שאני זוכר

קראתי מזמן על עיצוב האתר, והשתמשו בפוקוס גרופס של ילדות כדי לבחון עניין ומשיכה לסקיצות שונות. נתנו להם להתפרע עם חשיבה יצירתית וגירו אותן לפתח רעיונות חדשים למשחקים ותכנים לאתר, שהן היו רוצות לראות. אהבתי מאד את האומץ והפרוייקט, שבו מתייחסים בכבוד ומכירים מקרוב את קהל היעד המרוחק הזה, ולא יוצרים עבורו מוצר לפי חשיבה מעורפלת..
 
למעלה