אני מהמר שעדיין צריך להחזיק בארנק 2 כרטיסיכתבה על השינויים הצפויים מינואר בשרון ובעמקים
כתבה מתומצתת באתר NFC על השינויים הצפויים בערי השרון ובעמק יזרעאל החל מינואר. אין חידושים
שאלה לגבי המרחבי הלבן של דןאני מהמר שעדיין צריך להחזיק בארנק 2 כרטיסי
חופשי חודשי. אחד לאגד ואחד לדן. ומטרופולין תכבד את שני הכרטיסים. מקווה שנופתע לטובה!
כן!שאלה לגבי המרחבי הלבן של דן
האם ניתן יהיה לסוע בו בקוים 47,48,90,149,247 גם באזור השרון ? כולל הרצליה ורעננה
20 חברות סלולר, 20 חברות אוטובוסים על מדינהשאלה לגבי המרחבי הלבן של דן
האם ניתן יהיה לסוע בו בקוים 47,48,90,149,247 גם באזור השרון ? כולל הרצליה ורעננה
אתה סותר את עצמך.20 חברות סלולר, 20 חברות אוטובוסים על מדינה
שבקושי יש בה מקום לסוע ברכב מרוב הפקקים. כל המכרזים האלה נראים כמו כסף ששר התחבורה לוקח לעצמו לכיס תמורת זכיה במכרזים. הרי הוא כ"כ גרוע שהוא צריך לדאוג לעצמו למקום עבודה אחרי שתתפרק הממשלה לא?...ושוב הכסף עובר בין הממשלה לעשירים. אותו כנ"ל שר התקשורת, למה לא להכניס 10 מפעילים וירטואליים? אותו דבר כמו המפעילים הקיימים ואף יותר גרוע, הם יהפכו להיות פשוט משווקים של אורנג' פלאפון וסלקום. יש להגדיר אזורי השירות מראש דרום \צפון\מרכז\ירושליים , ולחלק לגג 4 חברות. כל אזור=חברה שכל 10 שנים תתמודד על מכרז.
איליה, שים לב שמרבית המכרזים שפורסמו עד היוםאתה סותר את עצמך.
אם הבעיה שלך עם השיטה היא שהכסף הולך לעשירים (אתה מתכוון לבעלי חברות התח"צ?) אז אם המדינה תחולק רק ל-4 אזורים, לכל אחד ממפעילי התח"צ יהיה עוד יותר כסף וכוח. חוץ מזה, מכרזים תדירים מאפשרים פיקוח הדוק יותר. אם מפעיל תח"צ יידע מראש שהוא מתמודד שוב רק עוד 10 שנים, תהיה לו פחות מוטיבציה להשקיע בשירות כדי להצליח במכרז הבא, מכיוון שאחד מהקריטריונים במכרז הוא איכות השירות.
מסכים, ההתנהלות של משרד התחבורה היא על הפנים.איליה, שים לב שמרבית המכרזים שפורסמו עד היום
טרם יצאו למכרז חוזר ובכל שנה-שנתיים מאריכים אותם, ואף מוסיפים קווים לזכיניים ללא מכרזים
משרד התחבורה זאת עמותת פרזיטים שעושקים כסףמסכים, ההתנהלות של משרד התחבורה היא על הפנים.
נו, אז במקום להיות שלילי,למה שלא תארגן הפגנה?משרד התחבורה זאת עמותת פרזיטים שעושקים כסף
מהמדינה בכל מיני פרויקטים יקרים שתפורים לחברים הקבלנים של המנהלים הבכירים. פה שום דבר לא יזוז עד שלא יעשו הפגנות כל יום עד הממשלה תתקפל או תיפול.
אתמול נסעתי מדרום תל אביב לבית עלמין בנתניה20 חברות סלולר, 20 חברות אוטובוסים על מדינה
שבקושי יש בה מקום לסוע ברכב מרוב הפקקים. כל המכרזים האלה נראים כמו כסף ששר התחבורה לוקח לעצמו לכיס תמורת זכיה במכרזים. הרי הוא כ"כ גרוע שהוא צריך לדאוג לעצמו למקום עבודה אחרי שתתפרק הממשלה לא?...ושוב הכסף עובר בין הממשלה לעשירים. אותו כנ"ל שר התקשורת, למה לא להכניס 10 מפעילים וירטואליים? אותו דבר כמו המפעילים הקיימים ואף יותר גרוע, הם יהפכו להיות פשוט משווקים של אורנג' פלאפון וסלקום. יש להגדיר אזורי השירות מראש דרום \צפון\מרכז\ירושליים , ולחלק לגג 4 חברות. כל אזור=חברה שכל 10 שנים תתמודד על מכרז.
הדגש הוא שהית צריך לשלם עבור 3 כרטיסיםאתמול נסעתי מדרום תל אביב לבית עלמין בנתניה
הייתי צריך לעבור 3 חברות אוטובוס כדי להגיע ליעד
כנראה תופתע לטובהאני מהמר שעדיין צריך להחזיק בארנק 2 כרטיסי
חופשי חודשי. אחד לאגד ואחד לדן. ומטרופולין תכבד את שני הכרטיסים. מקווה שנופתע לטובה!
מה עם הסטודן שלי שתקף עד מרץ?כנראה תופתע לטובה
ממה שאני שמעתי יש כמה כרטיסים חדשים אחד לשרון בלבד שלא כולל את דן וקווים, ועוד שניים שכוללים את תל אביב (אחד למערב השרון ותל אביב, ואחד למרחב השרון + כל האיזור האדום) שיכללו את אגד, מטרופולין, דן וקווים. ומה עם נתיב אקספרס? נו, עבודה מושלמת כנראה לא יודעים לעשות אצלנו... אבל זה עדיין שיפור לגבי מחירים אני עוד לא יודע מה צפוי
באגד לא נראה לימה עם הסטודן שלי שתקף עד מרץ?
יש לי את הסטודן הכי יקר מבחינת אזורים, לא זוכר מה צבעו. אני יודע שהוא מכסה לי נסיעות מתל אביב ועד כפר סבא. אוכל להשתמש בו גם באגד?
השאלה מה יהיה עם הקווים החדשיםבאגד לא נראה לי
לא בשנה הזו לפחות, אבל במטרופולין אפשר להשתמש בו כבר היום הסטודן מתל אביב עד כפר סבא הוא הלבן, והוא לא היקר ביותר. יש את הסטודן החום (שאני די משוכנע שעדיין נמכר, אבל רק ע"י אפיקים) שתוקפו גם ביהודה ושומרון.
דווקא ביררתי היום במוקד של מטרופוליןהשאלה מה יהיה עם הקווים החדשים
עד היום כרטיס סטודן לבן או חופשי חודשי לבן היו תקפים רק בקווים שעברו מדן למטרופולין באזור השרון (47,48,149 וכו'). השאלה האם הכרטיס הלבן יהיה תקף גם בקווים העירוניים החדשים שיעברו מאגד למטרופולין, מה שאומר תוספת קווים ללא תוספת תשלום, מה שנראה לי לא סביר.
כנס לאתר אגד ותתעדכן בעתיד הסטודןבאגד לא נראה לי
לא בשנה הזו לפחות, אבל במטרופולין אפשר להשתמש בו כבר היום הסטודן מתל אביב עד כפר סבא הוא הלבן, והוא לא היקר ביותר. יש את הסטודן החום (שאני די משוכנע שעדיין נמכר, אבל רק ע"י אפיקים) שתוקפו גם ביהודה ושומרון.
עדכונים על מטרופוליןכתבה על השינויים הצפויים מינואר בשרון ובעמקים
כתבה מתומצתת באתר NFC על השינויים הצפויים בערי השרון ובעמק יזרעאל החל מינואר. אין חידושים
חבל הנהגים של אגד בשרון מאוד נחמדיםעדכונים על מטרופולין
בשבוע שבועיים האחרונים אפשר לראות שמטרופולין מתחילים להתארגן לקראת כניסה לאשכול השרון במקום אגד. יותר ויותר עירוניים של מטרופולין מתחילים להגיע לכפר סבא, יש יותר נהגים חדשים(ממה שאני רואה בקווי התלמידים יש נהג חדש ונהג וותיק שמסביר לו את המסלול ועל האוטובוס) האוטובוסים העירוניים עושים הרצות בתוך כפר סבא(יש שלט נייר בקדמת האוטובוס שכתוב בו הפעלה ניסיונית לא בשירות) כשבכל אוטובוס עירוני שמבצע הרצה יש כ 3-10 עובדי מטרופולין(כנראה נהגים אני לא יודע) יש שלטים בתחנות האוטובוסים המודיעים על כניסת מטרופולין ב 1.1.11(לא ב 2.1.11 כמו שאמרו קודם)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.