כתבה על השינויים הצפויים מינואר בשרון ובעמקים

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
כתבה על השינויים הצפויים מינואר בשרון ובעמקים
כתבה מתומצתת באתר NFC על השינויים הצפויים בערי השרון ובעמק יזרעאל החל מינואר. אין חידושים
 

david80

Member
כתבה על השינויים הצפויים מינואר בשרון ובעמקים
כתבה מתומצתת באתר NFC על השינויים הצפויים בערי השרון ובעמק יזרעאל החל מינואר. אין חידושים
אני מהמר שעדיין צריך להחזיק בארנק 2 כרטיסי
חופשי חודשי. אחד לאגד ואחד לדן. ומטרופולין תכבד את שני הכרטיסים. מקווה שנופתע לטובה!
 

oshri5917

New member
אני מהמר שעדיין צריך להחזיק בארנק 2 כרטיסי
חופשי חודשי. אחד לאגד ואחד לדן. ומטרופולין תכבד את שני הכרטיסים. מקווה שנופתע לטובה!
שאלה לגבי המרחבי הלבן של דן
האם ניתן יהיה לסוע בו בקוים 47,48,90,149,247 גם באזור השרון ? כולל הרצליה ורעננה
 
שאלה לגבי המרחבי הלבן של דן
האם ניתן יהיה לסוע בו בקוים 47,48,90,149,247 גם באזור השרון ? כולל הרצליה ורעננה
20 חברות סלולר, 20 חברות אוטובוסים על מדינה
שבקושי יש בה מקום לסוע ברכב מרוב הפקקים. כל המכרזים האלה נראים כמו כסף ששר התחבורה לוקח לעצמו לכיס תמורת זכיה במכרזים. הרי הוא כ"כ גרוע שהוא צריך לדאוג לעצמו למקום עבודה אחרי שתתפרק הממשלה לא?...ושוב הכסף עובר בין הממשלה לעשירים. אותו כנ"ל שר התקשורת, למה לא להכניס 10 מפעילים וירטואליים? אותו דבר כמו המפעילים הקיימים ואף יותר גרוע, הם יהפכו להיות פשוט משווקים של אורנג' פלאפון וסלקום. יש להגדיר אזורי השירות מראש דרום \צפון\מרכז\ירושליים , ולחלק לגג 4 חברות. כל אזור=חברה שכל 10 שנים תתמודד על מכרז.
 
20 חברות סלולר, 20 חברות אוטובוסים על מדינה
שבקושי יש בה מקום לסוע ברכב מרוב הפקקים. כל המכרזים האלה נראים כמו כסף ששר התחבורה לוקח לעצמו לכיס תמורת זכיה במכרזים. הרי הוא כ"כ גרוע שהוא צריך לדאוג לעצמו למקום עבודה אחרי שתתפרק הממשלה לא?...ושוב הכסף עובר בין הממשלה לעשירים. אותו כנ"ל שר התקשורת, למה לא להכניס 10 מפעילים וירטואליים? אותו דבר כמו המפעילים הקיימים ואף יותר גרוע, הם יהפכו להיות פשוט משווקים של אורנג' פלאפון וסלקום. יש להגדיר אזורי השירות מראש דרום \צפון\מרכז\ירושליים , ולחלק לגג 4 חברות. כל אזור=חברה שכל 10 שנים תתמודד על מכרז.
אתה סותר את עצמך.
אם הבעיה שלך עם השיטה היא שהכסף הולך לעשירים (אתה מתכוון לבעלי חברות התח"צ?) אז אם המדינה תחולק רק ל-4 אזורים, לכל אחד ממפעילי התח"צ יהיה עוד יותר כסף וכוח. חוץ מזה, מכרזים תדירים מאפשרים פיקוח הדוק יותר. אם מפעיל תח"צ יידע מראש שהוא מתמודד שוב רק עוד 10 שנים, תהיה לו פחות מוטיבציה להשקיע בשירות כדי להצליח במכרז הבא, מכיוון שאחד מהקריטריונים במכרז הוא איכות השירות.
 

אוהד11

New member
אתה סותר את עצמך.
אם הבעיה שלך עם השיטה היא שהכסף הולך לעשירים (אתה מתכוון לבעלי חברות התח"צ?) אז אם המדינה תחולק רק ל-4 אזורים, לכל אחד ממפעילי התח"צ יהיה עוד יותר כסף וכוח. חוץ מזה, מכרזים תדירים מאפשרים פיקוח הדוק יותר. אם מפעיל תח"צ יידע מראש שהוא מתמודד שוב רק עוד 10 שנים, תהיה לו פחות מוטיבציה להשקיע בשירות כדי להצליח במכרז הבא, מכיוון שאחד מהקריטריונים במכרז הוא איכות השירות.
איליה, שים לב שמרבית המכרזים שפורסמו עד היום
טרם יצאו למכרז חוזר ובכל שנה-שנתיים מאריכים אותם, ואף מוסיפים קווים לזכיניים ללא מכרזים
 
מסכים, ההתנהלות של משרד התחבורה היא על הפנים.
משרד התחבורה זאת עמותת פרזיטים שעושקים כסף
מהמדינה בכל מיני פרויקטים יקרים שתפורים לחברים הקבלנים של המנהלים הבכירים. פה שום דבר לא יזוז עד שלא יעשו הפגנות כל יום עד הממשלה תתקפל או תיפול.
 
משרד התחבורה זאת עמותת פרזיטים שעושקים כסף
מהמדינה בכל מיני פרויקטים יקרים שתפורים לחברים הקבלנים של המנהלים הבכירים. פה שום דבר לא יזוז עד שלא יעשו הפגנות כל יום עד הממשלה תתקפל או תיפול.
נו, אז במקום להיות שלילי,למה שלא תארגן הפגנה?
 

droriko

New member
20 חברות סלולר, 20 חברות אוטובוסים על מדינה
שבקושי יש בה מקום לסוע ברכב מרוב הפקקים. כל המכרזים האלה נראים כמו כסף ששר התחבורה לוקח לעצמו לכיס תמורת זכיה במכרזים. הרי הוא כ"כ גרוע שהוא צריך לדאוג לעצמו למקום עבודה אחרי שתתפרק הממשלה לא?...ושוב הכסף עובר בין הממשלה לעשירים. אותו כנ"ל שר התקשורת, למה לא להכניס 10 מפעילים וירטואליים? אותו דבר כמו המפעילים הקיימים ואף יותר גרוע, הם יהפכו להיות פשוט משווקים של אורנג' פלאפון וסלקום. יש להגדיר אזורי השירות מראש דרום \צפון\מרכז\ירושליים , ולחלק לגג 4 חברות. כל אזור=חברה שכל 10 שנים תתמודד על מכרז.
אתמול נסעתי מדרום תל אביב לבית עלמין בנתניה
הייתי צריך לעבור 3 חברות אוטובוס כדי להגיע ליעד
 

urilei

New member
אני מהמר שעדיין צריך להחזיק בארנק 2 כרטיסי
חופשי חודשי. אחד לאגד ואחד לדן. ומטרופולין תכבד את שני הכרטיסים. מקווה שנופתע לטובה!
כנראה תופתע לטובה
ממה שאני שמעתי יש כמה כרטיסים חדשים אחד לשרון בלבד שלא כולל את דן וקווים, ועוד שניים שכוללים את תל אביב (אחד למערב השרון ותל אביב, ואחד למרחב השרון + כל האיזור האדום) שיכללו את אגד, מטרופולין, דן וקווים. ומה עם נתיב אקספרס? נו, עבודה מושלמת כנראה לא יודעים לעשות אצלנו... אבל זה עדיין שיפור לגבי מחירים אני עוד לא יודע מה צפוי
 
כנראה תופתע לטובה
ממה שאני שמעתי יש כמה כרטיסים חדשים אחד לשרון בלבד שלא כולל את דן וקווים, ועוד שניים שכוללים את תל אביב (אחד למערב השרון ותל אביב, ואחד למרחב השרון + כל האיזור האדום) שיכללו את אגד, מטרופולין, דן וקווים. ומה עם נתיב אקספרס? נו, עבודה מושלמת כנראה לא יודעים לעשות אצלנו... אבל זה עדיין שיפור לגבי מחירים אני עוד לא יודע מה צפוי
מה עם הסטודן שלי שתקף עד מרץ?
יש לי את הסטודן הכי יקר מבחינת אזורים, לא זוכר מה צבעו. אני יודע שהוא מכסה לי נסיעות מתל אביב ועד כפר סבא. אוכל להשתמש בו גם באגד?
 

urilei

New member
מה עם הסטודן שלי שתקף עד מרץ?
יש לי את הסטודן הכי יקר מבחינת אזורים, לא זוכר מה צבעו. אני יודע שהוא מכסה לי נסיעות מתל אביב ועד כפר סבא. אוכל להשתמש בו גם באגד?
באגד לא נראה לי
לא בשנה הזו לפחות, אבל במטרופולין אפשר להשתמש בו כבר היום הסטודן מתל אביב עד כפר סבא הוא הלבן, והוא לא היקר ביותר. יש את הסטודן החום (שאני די משוכנע שעדיין נמכר, אבל רק ע"י אפיקים) שתוקפו גם ביהודה ושומרון.
 

אסףצ

New member
באגד לא נראה לי
לא בשנה הזו לפחות, אבל במטרופולין אפשר להשתמש בו כבר היום הסטודן מתל אביב עד כפר סבא הוא הלבן, והוא לא היקר ביותר. יש את הסטודן החום (שאני די משוכנע שעדיין נמכר, אבל רק ע"י אפיקים) שתוקפו גם ביהודה ושומרון.
השאלה מה יהיה עם הקווים החדשים
עד היום כרטיס סטודן לבן או חופשי חודשי לבן היו תקפים רק בקווים שעברו מדן למטרופולין באזור השרון (47,48,149 וכו'). השאלה האם הכרטיס הלבן יהיה תקף גם בקווים העירוניים החדשים שיעברו מאגד למטרופולין, מה שאומר תוספת קווים ללא תוספת תשלום, מה שנראה לי לא סביר.
 

leiny85

New member
השאלה מה יהיה עם הקווים החדשים
עד היום כרטיס סטודן לבן או חופשי חודשי לבן היו תקפים רק בקווים שעברו מדן למטרופולין באזור השרון (47,48,149 וכו'). השאלה האם הכרטיס הלבן יהיה תקף גם בקווים העירוניים החדשים שיעברו מאגד למטרופולין, מה שאומר תוספת קווים ללא תוספת תשלום, מה שנראה לי לא סביר.
דווקא ביררתי היום במוקד של מטרופולין
והנציגה טוענת שאוכל להשתמש בסטודן מרחבי לבן גם כדי לנסוע בקווי השרון המקומיים שעוברים מאגד למטרופולין (למרות שכאמור עד כה, לא יכולתי לנסוע בקווים אלה).
 

תחנה

New member
באגד לא נראה לי
לא בשנה הזו לפחות, אבל במטרופולין אפשר להשתמש בו כבר היום הסטודן מתל אביב עד כפר סבא הוא הלבן, והוא לא היקר ביותר. יש את הסטודן החום (שאני די משוכנע שעדיין נמכר, אבל רק ע"י אפיקים) שתוקפו גם ביהודה ושומרון.
כנס לאתר אגד ותתעדכן בעתיד הסטודן
 

4XTOS

New member
כתבה על השינויים הצפויים מינואר בשרון ובעמקים
כתבה מתומצתת באתר NFC על השינויים הצפויים בערי השרון ובעמק יזרעאל החל מינואר. אין חידושים
עדכונים על מטרופולין
בשבוע שבועיים האחרונים אפשר לראות שמטרופולין מתחילים להתארגן לקראת כניסה לאשכול השרון במקום אגד. יותר ויותר עירוניים של מטרופולין מתחילים להגיע לכפר סבא, יש יותר נהגים חדשים(ממה שאני רואה בקווי התלמידים יש נהג חדש ונהג וותיק שמסביר לו את המסלול ועל האוטובוס) האוטובוסים העירוניים עושים הרצות בתוך כפר סבא(יש שלט נייר בקדמת האוטובוס שכתוב בו הפעלה ניסיונית לא בשירות) כשבכל אוטובוס עירוני שמבצע הרצה יש כ 3-10 עובדי מטרופולין(כנראה נהגים אני לא יודע) יש שלטים בתחנות האוטובוסים המודיעים על כניסת מטרופולין ב 1.1.11(לא ב 2.1.11 כמו שאמרו קודם)
 
עדכונים על מטרופולין
בשבוע שבועיים האחרונים אפשר לראות שמטרופולין מתחילים להתארגן לקראת כניסה לאשכול השרון במקום אגד. יותר ויותר עירוניים של מטרופולין מתחילים להגיע לכפר סבא, יש יותר נהגים חדשים(ממה שאני רואה בקווי התלמידים יש נהג חדש ונהג וותיק שמסביר לו את המסלול ועל האוטובוס) האוטובוסים העירוניים עושים הרצות בתוך כפר סבא(יש שלט נייר בקדמת האוטובוס שכתוב בו הפעלה ניסיונית לא בשירות) כשבכל אוטובוס עירוני שמבצע הרצה יש כ 3-10 עובדי מטרופולין(כנראה נהגים אני לא יודע) יש שלטים בתחנות האוטובוסים המודיעים על כניסת מטרופולין ב 1.1.11(לא ב 2.1.11 כמו שאמרו קודם)
חבל הנהגים של אגד בשרון מאוד נחמדים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה