כתבה על הרכבת ב-עיתון " ממון "

מצב
הנושא נעול.
כתבה על הרכבת ב-עיתון " ממון "

כתבה על הרכבת ב-עיתון " ממון "
לפניי חודש הייתה כתבה ב-מוסף " ממון " של עיתון " ידיעות אחרונות " . בכתבה נאמר ש-שר התחבורה אפרים סנה הודיע על פיתוח קווי רכבת חדשים בשווי של 2 מיליארד שקל דרך השקעות פרטיות שהמועצות המקומיות והמועצות האזוריות ישקיעו ביחד עם חברות פרטיות ליד הכתבה הייתה מפה שבה היו מצויירים קווי הרכבת החדשים שמתוכננים ברחבי הארץ לפי מה שהיה מצויר ב-מפה מתוכננים תחנות רכבת חדשות באשדוד ו-אשקלון כמו כן מתוכנן קו רכבת חדש מ-אשקלון ל-באר שבע דרך העיר שדרות ו-נתיבות ו-אופקים ב-מפה היה מצוייר גם קו רכבת חדש מ-באר שבע ל-דימונה היה גם מצוייר קו רכבת חדש מ-חדרה ל-בית שאן דרך עפולה ו-נצרת עילית שר התחבורה אפריים סנה אמר גם שהקו ל-באר שבע ישודרג ו-יוכפל ל- 2 מסילות כתבה על זה ב-עיתון " ממון " לפני חודש .
 
תוכניות משרד התחבורה לרכבת

כתבה על הרכבת ב-עיתון " ממון "
לפניי חודש הייתה כתבה ב-מוסף " ממון " של עיתון " ידיעות אחרונות " . בכתבה נאמר ש-שר התחבורה אפרים סנה הודיע על פיתוח קווי רכבת חדשים בשווי של 2 מיליארד שקל דרך השקעות פרטיות שהמועצות המקומיות והמועצות האזוריות ישקיעו ביחד עם חברות פרטיות ליד הכתבה הייתה מפה שבה היו מצויירים קווי הרכבת החדשים שמתוכננים ברחבי הארץ לפי מה שהיה מצויר ב-מפה מתוכננים תחנות רכבת חדשות באשדוד ו-אשקלון כמו כן מתוכנן קו רכבת חדש מ-אשקלון ל-באר שבע דרך העיר שדרות ו-נתיבות ו-אופקים ב-מפה היה מצוייר גם קו רכבת חדש מ-באר שבע ל-דימונה היה גם מצוייר קו רכבת חדש מ-חדרה ל-בית שאן דרך עפולה ו-נצרת עילית שר התחבורה אפריים סנה אמר גם שהקו ל-באר שבע ישודרג ו-יוכפל ל- 2 מסילות כתבה על זה ב-עיתון " ממון " לפני חודש .
תוכניות משרד התחבורה לרכבת
אכן, שר התחבורה הכריז על קידום פרויקטים רכבתיים רבים במסגרת נסיון להתמודד עם המצב הכלכלי. חבל שהוא לא הדגיש גם את העובדה שהוא מצפה שחלק ניכר מהממימון ייעשה ע"י הסקטור הפרטי, שכרגע לא כל-כך מעוניין לעשות השקעות במדינתנו הקטנטונת... צריך להדגיש גם שמבחינת הקווים בהם מתוכננת ההשקעה אין שום רעיון חדש - מדובר בסה"כ בכוונה לממש תוכניות קיימות, ולדוגמה ראו את הקובץ שהעלתי לפורום של מפת התוכנית ´רכבת 2000´. כדאי גם לציין שהקווים ה-´אקזוטיים´ יותר שמוזכרים (כמו חידוש ´רכבת העמק´, נצרת, עיירות הפיתוח בדרום וכיו"ב) הם בעדיפות שנייה לפי התוכנית, וכוונות המימוש והמימון הראשוניות הן לגבי קווים קיימים (אשקלון, דימונה), קווים קצרים באיזורים צפופים (ראשל"צ מערב, כפ"ס-הרצליה וכיו"ב) ושדרוג קווים קיימים כמו הכפלת הקו לבאר-שבע. מי שרוצה סריקה של מצגת המפרטת את התוכניות המוצעות ע"י משרד התחבורה מוזמן לשלוח לי E-Mail.
 
הרכבת ל- אילת !!!!!!!!!!!!!

תוכניות משרד התחבורה לרכבת
אכן, שר התחבורה הכריז על קידום פרויקטים רכבתיים רבים במסגרת נסיון להתמודד עם המצב הכלכלי. חבל שהוא לא הדגיש גם את העובדה שהוא מצפה שחלק ניכר מהממימון ייעשה ע"י הסקטור הפרטי, שכרגע לא כל-כך מעוניין לעשות השקעות במדינתנו הקטנטונת... צריך להדגיש גם שמבחינת הקווים בהם מתוכננת ההשקעה אין שום רעיון חדש - מדובר בסה"כ בכוונה לממש תוכניות קיימות, ולדוגמה ראו את הקובץ שהעלתי לפורום של מפת התוכנית ´רכבת 2000´. כדאי גם לציין שהקווים ה-´אקזוטיים´ יותר שמוזכרים (כמו חידוש ´רכבת העמק´, נצרת, עיירות הפיתוח בדרום וכיו"ב) הם בעדיפות שנייה לפי התוכנית, וכוונות המימוש והמימון הראשוניות הן לגבי קווים קיימים (אשקלון, דימונה), קווים קצרים באיזורים צפופים (ראשל"צ מערב, כפ"ס-הרצליה וכיו"ב) ושדרוג קווים קיימים כמו הכפלת הקו לבאר-שבע. מי שרוצה סריקה של מצגת המפרטת את התוכניות המוצעות ע"י משרד התחבורה מוזמן לשלוח לי E-Mail.
הרכבת ל- אילת !!!!!!!!!!!!!
אני קראתי גם בעיתון שלפי התוכניות אחריי שייסתימו בניית הקוים החדשים שמתוכננים רוצים להמשיך את מסילת הרכבת מ-דימונה ל-אילת דרך הערבה כלומר במקביל ל-כביש הערבה עכשיו תחנת הרכבת ב-אילת מתוכננת לקום בדיוק במקום שבו נימצא שדה התעופה של אילת אחריי שיפנו אותו אחרי שיעבירו את שדה התעופה של אילת למקום אחר מתוכננת לקום שמה תחנת הרכבת של אילת אחרי שתהיה מסילת רכבת מ-דימונה ל-אילת
 
עוד פרוייקטים מתוכננים !!!!!!!!

הרכבת ל- אילת !!!!!!!!!!!!!
אני קראתי גם בעיתון שלפי התוכניות אחריי שייסתימו בניית הקוים החדשים שמתוכננים רוצים להמשיך את מסילת הרכבת מ-דימונה ל-אילת דרך הערבה כלומר במקביל ל-כביש הערבה עכשיו תחנת הרכבת ב-אילת מתוכננת לקום בדיוק במקום שבו נימצא שדה התעופה של אילת אחריי שיפנו אותו אחרי שיעבירו את שדה התעופה של אילת למקום אחר מתוכננת לקום שמה תחנת הרכבת של אילת אחרי שתהיה מסילת רכבת מ-דימונה ל-אילת
עוד פרוייקטים מתוכננים !!!!!!!!
שדה התעופה של חיפה צפוי לגדול ולהפוך לנמל תעופה בינלאומי ראש עיריית חיפה עמרם מיצנע הודיע לפני כמה חודשים על הכוונה להרחיב את מסלולי הטיסה כדיי להפוך את נמל התעופה ל-בינלאומי . כמו כן הנמל הימי של אילת מתוכנן לעבור ליד הגבול עם ירדן ועל הטח שייתפנה צפויה לקום תחנת הכח של אילת אומנם ישנה בעיה בגלל המרחב המוגבל של אילת כלומר ישנה בעיה של שטח בגלל שאילת מוקפת גבולות מצד אחד ירדן וצד שני מצרים לכן ישנה בעיה ולא יודעים היכן להעביר את הנמל לפי התוכנית אחרי שיפנו את נמל אילת ייבנה על השטח שיתפנה תחנת כח חדשה של אילת בהשקעה של 400 מיליון שקל
 

vegi force 1980

New member
סוף סוף

עוד פרוייקטים מתוכננים !!!!!!!!
שדה התעופה של חיפה צפוי לגדול ולהפוך לנמל תעופה בינלאומי ראש עיריית חיפה עמרם מיצנע הודיע לפני כמה חודשים על הכוונה להרחיב את מסלולי הטיסה כדיי להפוך את נמל התעופה ל-בינלאומי . כמו כן הנמל הימי של אילת מתוכנן לעבור ליד הגבול עם ירדן ועל הטח שייתפנה צפויה לקום תחנת הכח של אילת אומנם ישנה בעיה בגלל המרחב המוגבל של אילת כלומר ישנה בעיה של שטח בגלל שאילת מוקפת גבולות מצד אחד ירדן וצד שני מצרים לכן ישנה בעיה ולא יודעים היכן להעביר את הנמל לפי התוכנית אחרי שיפנו את נמל אילת ייבנה על השטח שיתפנה תחנת כח חדשה של אילת בהשקעה של 400 מיליון שקל
סוף סוף
סוף סוף מדברים על רכבת לאילת בתור אחד שנסע לשם המון באוטובוס (סיוט) ופעמיים במטוס (נורא יקר) אני מחכה על קוצים שתהיה לשם רכבת זה יהיה מושלםםםםם
 
זה ייקרה עוד הרבה זמן

סוף סוף
סוף סוף מדברים על רכבת לאילת בתור אחד שנסע לשם המון באוטובוס (סיוט) ופעמיים במטוס (נורא יקר) אני מחכה על קוצים שתהיה לשם רכבת זה יהיה מושלםםםםם
זה ייקרה עוד הרבה זמן
עד שיסללו רכבת ל-אילת זה יהיה עוד הרבה זמן אוליי עוד כמה שנים לפחות מינימום עד שיתחילו לדבר על זה כי קודם רוצים לסלול קוים חדשים ל-צפון הארץ [ ו-עוד קוים ל-באר שבע אז עד שיסיימו את הסיפור הזה זה ייקח עוד זמן
 

metrocard

New member
בקשר לאילת

זה ייקרה עוד הרבה זמן
עד שיסללו רכבת ל-אילת זה יהיה עוד הרבה זמן אוליי עוד כמה שנים לפחות מינימום עד שיתחילו לדבר על זה כי קודם רוצים לסלול קוים חדשים ל-צפון הארץ [ ו-עוד קוים ל-באר שבע אז עד שיסיימו את הסיפור הזה זה ייקח עוד זמן
בקשר לאילת
צר לי לאכזב אבל רכבת לאילת לא תהיה בקרוב. זה סיפור ישן שחוזר על עצמו כל כמה שנים ומטורפד כל פעם מחדש. ישנה מסילה הקיימת על ל 180 ק"מ בלבד מאילת. ישנם חברות (רובם יפניות) שמוכנות ליטול חלק לא קטן בההשקעה הנדרשת להשלמת המסילה ולהכשרת החלק הקיים. מיסי המעבר שנוטלים המצרים בתעלת סואץ משרתים את האינטרס של השלמת מסילת הרכבת לאילת. סביר להניח שמכירי המכוניות בעיקר היפניות והקוראניות יוזלו כיוון שתחבורה ברכבת הרבה יותר זולה ויעילה מתחבורת משאיות.רכבת לאילת גפ תציל את נמל אילת הסובל מחוסר עבודה מזה שנים. זמן הנסיעה ברכבת לאילת יהיה קצר יותר ורמת הנוחות תהיה גבוהה בהרבה יותר משל אוטובוס. אז איפה הבעיה??? פשוט מאוד במדינת הקומבינות נושא הרכבת מטורפד כל פעם מחדש ע"י נהגי התובלה. צריך לזכור שרכבת לאילת וממנה תהפוך את תעבורת המשאיות למיותרת. רכבת אחת יכולה לשאת מטען של 25-30 משאיות בקרוב. לא יהיה צורך במשאיות.(שלא לדבר על קו 394 של אגד). מכאן השאלה היא האם היעול שיופק באופן ישיר מסלילת מסילת הרכבת לאילת שווה עוד עשרות משפחות מובטלים למעגל המתרחב במהירות. בעבר עלו מס. פתרונות לנושא כולל "מכירת" חלק מקו אילת לעובדי קוי תובלה אילת על מנת שהרווחים יחולקו בינהם אך הרעיון נפסל. ככה שסיבה יש , מימון יש ותוכניות מגירה מכאן ועד הודעה חדשה גם יש אבל מכאן ועד עוד רבה דרכנו... יום טוב המטרו
 

metrocard

New member
על = עד- גפ = גם

בקשר לאילת
צר לי לאכזב אבל רכבת לאילת לא תהיה בקרוב. זה סיפור ישן שחוזר על עצמו כל כמה שנים ומטורפד כל פעם מחדש. ישנה מסילה הקיימת על ל 180 ק"מ בלבד מאילת. ישנם חברות (רובם יפניות) שמוכנות ליטול חלק לא קטן בההשקעה הנדרשת להשלמת המסילה ולהכשרת החלק הקיים. מיסי המעבר שנוטלים המצרים בתעלת סואץ משרתים את האינטרס של השלמת מסילת הרכבת לאילת. סביר להניח שמכירי המכוניות בעיקר היפניות והקוראניות יוזלו כיוון שתחבורה ברכבת הרבה יותר זולה ויעילה מתחבורת משאיות.רכבת לאילת גפ תציל את נמל אילת הסובל מחוסר עבודה מזה שנים. זמן הנסיעה ברכבת לאילת יהיה קצר יותר ורמת הנוחות תהיה גבוהה בהרבה יותר משל אוטובוס. אז איפה הבעיה??? פשוט מאוד במדינת הקומבינות נושא הרכבת מטורפד כל פעם מחדש ע"י נהגי התובלה. צריך לזכור שרכבת לאילת וממנה תהפוך את תעבורת המשאיות למיותרת. רכבת אחת יכולה לשאת מטען של 25-30 משאיות בקרוב. לא יהיה צורך במשאיות.(שלא לדבר על קו 394 של אגד). מכאן השאלה היא האם היעול שיופק באופן ישיר מסלילת מסילת הרכבת לאילת שווה עוד עשרות משפחות מובטלים למעגל המתרחב במהירות. בעבר עלו מס. פתרונות לנושא כולל "מכירת" חלק מקו אילת לעובדי קוי תובלה אילת על מנת שהרווחים יחולקו בינהם אך הרעיון נפסל. ככה שסיבה יש , מימון יש ותוכניות מגירה מכאן ועד הודעה חדשה גם יש אבל מכאן ועד עוד רבה דרכנו... יום טוב המטרו
על = עד- גפ = גם
 

nitsansh

New member
תמיד כשיש התקדמות מישהו נפגע...

בקשר לאילת
צר לי לאכזב אבל רכבת לאילת לא תהיה בקרוב. זה סיפור ישן שחוזר על עצמו כל כמה שנים ומטורפד כל פעם מחדש. ישנה מסילה הקיימת על ל 180 ק"מ בלבד מאילת. ישנם חברות (רובם יפניות) שמוכנות ליטול חלק לא קטן בההשקעה הנדרשת להשלמת המסילה ולהכשרת החלק הקיים. מיסי המעבר שנוטלים המצרים בתעלת סואץ משרתים את האינטרס של השלמת מסילת הרכבת לאילת. סביר להניח שמכירי המכוניות בעיקר היפניות והקוראניות יוזלו כיוון שתחבורה ברכבת הרבה יותר זולה ויעילה מתחבורת משאיות.רכבת לאילת גפ תציל את נמל אילת הסובל מחוסר עבודה מזה שנים. זמן הנסיעה ברכבת לאילת יהיה קצר יותר ורמת הנוחות תהיה גבוהה בהרבה יותר משל אוטובוס. אז איפה הבעיה??? פשוט מאוד במדינת הקומבינות נושא הרכבת מטורפד כל פעם מחדש ע"י נהגי התובלה. צריך לזכור שרכבת לאילת וממנה תהפוך את תעבורת המשאיות למיותרת. רכבת אחת יכולה לשאת מטען של 25-30 משאיות בקרוב. לא יהיה צורך במשאיות.(שלא לדבר על קו 394 של אגד). מכאן השאלה היא האם היעול שיופק באופן ישיר מסלילת מסילת הרכבת לאילת שווה עוד עשרות משפחות מובטלים למעגל המתרחב במהירות. בעבר עלו מס. פתרונות לנושא כולל "מכירת" חלק מקו אילת לעובדי קוי תובלה אילת על מנת שהרווחים יחולקו בינהם אך הרעיון נפסל. ככה שסיבה יש , מימון יש ותוכניות מגירה מכאן ועד הודעה חדשה גם יש אבל מכאן ועד עוד רבה דרכנו... יום טוב המטרו
תמיד כשיש התקדמות מישהו נפגע...
כשהמציאו את הרכבות והמכוניות, נפגעו בעלי הסוסים והעגלות... כשבונים גשר או מנהרה בין 2 חלקי יבשה (כמו למשל המנהרה בין אנגליה וצרפת, או הגשר+מנהרה בין דנמרק ושבדיה), אז נפגעות המעבורות... כשבתעשיה עוברים ליצור אוטומטי "ללא מגע יד אדם", נפגעים הפועלים שהידיים שלהם מיותרות... אם האנושות היתה מוותרת על הקידמה בגלל שיש מי שנפגע מזה, היינו נשארים בתקופת האבן... אם זו הסיבה שלא בונים מסילה לאילת, אז זה ממש סקנדל...
 

metrocard

New member
עד כמה שזה עצוב -

תמיד כשיש התקדמות מישהו נפגע...
כשהמציאו את הרכבות והמכוניות, נפגעו בעלי הסוסים והעגלות... כשבונים גשר או מנהרה בין 2 חלקי יבשה (כמו למשל המנהרה בין אנגליה וצרפת, או הגשר+מנהרה בין דנמרק ושבדיה), אז נפגעות המעבורות... כשבתעשיה עוברים ליצור אוטומטי "ללא מגע יד אדם", נפגעים הפועלים שהידיים שלהם מיותרות... אם האנושות היתה מוותרת על הקידמה בגלל שיש מי שנפגע מזה, היינו נשארים בתקופת האבן... אם זו הסיבה שלא בונים מסילה לאילת, אז זה ממש סקנדל...
עד כמה שזה עצוב -
זאת הסיבה .
 
זה באמת נכון ! לצערנו הרב../images/Emo10.gif

עד כמה שזה עצוב -
זאת הסיבה .
זה באמת נכון ! לצערנו הרב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה