הכתבה משקפת את האינטרס
הכתבה משקפת את האינטרס
היחידי של נגב בר קיימא שהוא הכיעור של גשר מס´ 1 שנבנה מאחורי הגשר הטורקי זוהי הבעיה העיקרית אם לא היחידה שלהם עניין מעבר רכבות עם חומרים מסוכנים בתחומי הערים זה בולשיט אחד גדול וזה צויין גם בכתבה, רכבות עמוסות חומ"ס נוסעות גם בחיפה וגם בתל אביב ממש מתחת למרכז עזריאלי! למה על זה הם לא צועקים? הבעיה העיקרית היא בבאר שבע הוא קיום המסוף בשכונה ג. בתור מי שמכיר את נושא התו"ל באירועי חומ"ס מתוקף היותי כבאי מתנדב הסיכון העיקרי שאותו יוצר המסוף הוא תהליך פריקת הרכבות וההעמסת המכולות על משאיות ונסיעת המשאיות בכבישי העיר. מבחינה עקרונית נאסרה כניסת משאיות מובילות חומ"ס לתוך תחומי העיר באר שבע ואתם יודעים מה? לפני 20 דקות עקפתי משאית שעליה מיכל ברום שעברה בתוך שכונת נווה זאב בבאר שבע אז שיעשו לי טובה ושיפסיקו לקשקש. היחס בין תאונות של משאיות לתאונות רכבת הוא שמים וארץ, העובדה שהקו ישמש להעברת 4 קכבות בלבד ביום תחסוך מאות משאיות שיעברו בתחומי העיר ויגרמו לסיכון הרבה יותר גבוה מאשר העברת רכבת. לעירית באר שבע, לרכבת ישראל, איכה"ס ושרותי הכבאות באזור הנגב יחידות חומרים מסוכנים מקצועיות בעלות יכולת תגובה מהטובות ביותר בארץ ומכאן הצלחתן בטיפול בעשרות אירועי חומ"ס הן אם בכבישים והן אם במפעלי תעשיה באזור ורכבות. עובדתית! - צריך לסלק את המסוף הזה באופן מיידי, הסיכוי לנפילת מכולה ממנוף או מלגזה הוא גבוה בצורה משמעותית מהסיכוי שרכבת תתהפך או שקרון יתנתק ושאר הנפצות שהובאו שם בכתבה. בגדול, הכותב השקיע לחינם בכתבה שהעובדות בה מצוצות מהאצבע, ומשקפת את האינטרס היחידי של נגב בר קיימא שהוא שמירה על הצורה האסטטית של הגשר הזה.... הם כנראה שכחו ש150 מטר מהגשר הזה, ממש מצידו השני עוברים שני גשרים מכוערים ביותר