כתבה על ההפרטה (כך במקור) מגלובס-99

מצב
הנושא נעול.

connex

Active member
כתבה על ההפרטה (כך במקור) מגלובס-99
הכתבה מציינת 5 אשכולות ועלו לי כמה שאלות לגביה 1-למה רק לאחרונה קו 58 עבר למטרופולין? 2-מדוע למרות הכל,קווי דימונה וחיפה-טבריה נשארו באגד? 3-מה עלה בגורלו של 431? הוא לא מופיע במערכת המידע של אגד. האם בוטל או שעבר לעפיפי? 4-מה היה מסלול קו 324? האם אותו מסלול כמו הקו שויאוליה מפעילה היום? (גם זה קו שהם החלו להפעיל מאוחר יותר מזכייתם במכרז אשדוד) 5-מדוע מספרי הקווים במודיעין עילית השתנו? הרי לפחות בהתחלה המפעילים החדשים שמרו על המספרים הקיימים? 6-מדוע 325 בוטל בסופו של דבר? האם יש קשר לקו350 שלא הוזכר בכתבה?
 

olli3

New member
מנהל
כתבה על ההפרטה (כך במקור) מגלובס-99
הכתבה מציינת 5 אשכולות ועלו לי כמה שאלות לגביה 1-למה רק לאחרונה קו 58 עבר למטרופולין? 2-מדוע למרות הכל,קווי דימונה וחיפה-טבריה נשארו באגד? 3-מה עלה בגורלו של 431? הוא לא מופיע במערכת המידע של אגד. האם בוטל או שעבר לעפיפי? 4-מה היה מסלול קו 324? האם אותו מסלול כמו הקו שויאוליה מפעילה היום? (גם זה קו שהם החלו להפעיל מאוחר יותר מזכייתם במכרז אשדוד) 5-מדוע מספרי הקווים במודיעין עילית השתנו? הרי לפחות בהתחלה המפעילים החדשים שמרו על המספרים הקיימים? 6-מדוע 325 בוטל בסופו של דבר? האם יש קשר לקו350 שלא הוזכר בכתבה?
כמה תשובות
מתי זה לאחרונה שקו 58 עבר למטרופולין? הוא מופעל ע"י מטרופולין משנת 2007 יחד עם קווי עומר, מיתר, ערד, נבטים, מחנה נבטים, כלא באר שבע, קציעות, מצפה רמון, אשכולות ויכול להיות ששכחתי משהו. לאחר תקופה הוקמו עוד קווים כמו 55 בין דימונה לשדה בוקר וכן 358 דימונה - ירוחם - בני ברק וכן 458 דימונה - ירוחם - ירושלים. לאחרונה הופעלו קווים נוספים המשרתים את היישובים הבדאווים באיזור. קווים 48,056,057 וכן קווים פנימים בדימונה לא עברו ממה שידוע לי עקב התערבותו של ראש העיר שהתעקש שאגד ישארו בעיר.
 

connex

Active member
כמה תשובות
מתי זה לאחרונה שקו 58 עבר למטרופולין? הוא מופעל ע"י מטרופולין משנת 2007 יחד עם קווי עומר, מיתר, ערד, נבטים, מחנה נבטים, כלא באר שבע, קציעות, מצפה רמון, אשכולות ויכול להיות ששכחתי משהו. לאחר תקופה הוקמו עוד קווים כמו 55 בין דימונה לשדה בוקר וכן 358 דימונה - ירוחם - בני ברק וכן 458 דימונה - ירוחם - ירושלים. לאחרונה הופעלו קווים נוספים המשרתים את היישובים הבדאווים באיזור. קווים 48,056,057 וכן קווים פנימים בדימונה לא עברו ממה שידוע לי עקב התערבותו של ראש העיר שהתעקש שאגד ישארו בעיר.
הכתבה משנת 99 אז הכוונה לשנים האחרונות

כלומר שעפ"י איך שהעסק מתנהל,לכל המאוחר הם היו צריכים לפעול במהלך 2000 כך שהשאלה בעקרון היא למה רק ב2007?
 

olli3

New member
מנהל
הכתבה משנת 99 אז הכוונה לשנים האחרונות

כלומר שעפ"י איך שהעסק מתנהל,לכל המאוחר הם היו צריכים לפעול במהלך 2000 כך שהשאלה בעקרון היא למה רק ב2007?
אני משער עקב כך שאשכול קווי הדרום זה משהו
שמטרופולין לא היו ערוכים אליו כל כך טוב. במשך כשנה ואולי יותר (לא זוכר כבר) הופעלו אוטובוסים חכורים מאגד, נרכשו מכונות ישנות (לא הרבה). היו איחורים בזמני יציאה והיה די נדיר לראות אוטובוסים של מטרופולין חונים במרכזית באר שבע במהלך היום. הם פשוט היו מאחרים לנסיעות הבאות שלהם וישר נכנסים לרציף, מעלים נוסעים ויוצאים לנסיעה הבאה. לקח להם כמה חודשים ספורים עד שהם התאפסו על לוחות זמנים. הדבר היחידי ממעבר קווי ת"א למטרופולין היה הירידה הדרסטית בתדירות (באגד היו נסיעות כל 5-10 דקות בבוקר לעומת כל 15 דקות במטרופולין) וכן איך אפשר לשכוח שבוטל האיסוף של קווי אילת מבאר שבע לת"א (זה היה גם קישור מהיר במיוחד בזמנו מבאר שבע לקסטינה ולהיפך). בכל מקרה, לקח להם די הרבה זמן מהיום שבו נכנסו לקווי ת"א ועד שנכנסו ב2007 לקווים המדוברים. לטעמי זה קרה גם עקב הפעלת מטרודן שכידוע חצי ממנה זה מטרופולין וגם שם היה מחסור מטורף באוטובוסים. סיבה משנית לטעמי היא עקב כך שהאשכולות האלו דורשים יציבות עקב קווי שירות בתדירות מאסיבית. אם ב2007 היו איחורים ולפעמים כרוניים ביציאות קווים מ/ל באר שבע אני אל רוצה לדעת מה היה יכול להיות המצב כמה שנים לפני כן. מספיק התייבשתי בתחנות (לא פעם במרכזית עצמה) והקווים לא הגיעו והסדרנים היו אובדי עיצות. רק אמרו הוא מגיע מכסייפה, הוא מגיע מערד, מתעכב בדרך ואיך שהוא מוריד נוסעים ברציף ההורדה מחליף את המספר לנסיעה הבאה וישר נכנס לרציף, קולט נוסעים כמה שיותר מהר ויוצא לדרך. אני לא יודע מה היה עם ההפסקות של הנהגים ומקווה שלא פגעו בהם בתחום הזה.
 

אוהד11

New member
כתבה על ההפרטה (כך במקור) מגלובס-99
הכתבה מציינת 5 אשכולות ועלו לי כמה שאלות לגביה 1-למה רק לאחרונה קו 58 עבר למטרופולין? 2-מדוע למרות הכל,קווי דימונה וחיפה-טבריה נשארו באגד? 3-מה עלה בגורלו של 431? הוא לא מופיע במערכת המידע של אגד. האם בוטל או שעבר לעפיפי? 4-מה היה מסלול קו 324? האם אותו מסלול כמו הקו שויאוליה מפעילה היום? (גם זה קו שהם החלו להפעיל מאוחר יותר מזכייתם במכרז אשדוד) 5-מדוע מספרי הקווים במודיעין עילית השתנו? הרי לפחות בהתחלה המפעילים החדשים שמרו על המספרים הקיימים? 6-מדוע 325 בוטל בסופו של דבר? האם יש קשר לקו350 שלא הוזכר בכתבה?
431 עבר לעפיפי בלי מכרז ופועל בין מגדל העמק
לטבריה. המספר 324 ניתן ע"י ואוליה ולא הופעל לפני כן ע"י אגד. בכתבה נאמר, כי 315 מופעל ע"י אגד, והרי הוא עבר לואוליה כבר ב- 2002. בסיום הכתבה מופיעים דבריו של דוד מילגרום, שמשום מה לא זכור לי שהוא הממונה על התקציבים וכבר עזב מזמן את השרות הציבורי: "מילגרום ציין, כי החלטת הממשלה מביאה לסיום את המונופול של אגד ודן, ותאפשר הורדת המחירים למשתמשים בשירותי התחבורה הציבורית". דבריו מעוררים גיחוך, כי במקום המונופול של אגד ודן קיימים המונופול והבעלות הצולבת של עפיפי ושות'. ולגבי הפחתת המחירים - גם זה בערבון מוגבל, כי יש סבסוד צולב של החברות בין האשכולות
 

4XTOS

New member
כתבה על ההפרטה (כך במקור) מגלובס-99
הכתבה מציינת 5 אשכולות ועלו לי כמה שאלות לגביה 1-למה רק לאחרונה קו 58 עבר למטרופולין? 2-מדוע למרות הכל,קווי דימונה וחיפה-טבריה נשארו באגד? 3-מה עלה בגורלו של 431? הוא לא מופיע במערכת המידע של אגד. האם בוטל או שעבר לעפיפי? 4-מה היה מסלול קו 324? האם אותו מסלול כמו הקו שויאוליה מפעילה היום? (גם זה קו שהם החלו להפעיל מאוחר יותר מזכייתם במכרז אשדוד) 5-מדוע מספרי הקווים במודיעין עילית השתנו? הרי לפחות בהתחלה המפעילים החדשים שמרו על המספרים הקיימים? 6-מדוע 325 בוטל בסופו של דבר? האם יש קשר לקו350 שלא הוזכר בכתבה?
431 עבר לעפיפי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה