כתבה על איאידו במגזין "דרך האושר"

ארליכית

New member
כתבה על איאידו במגזין "דרך האושר"

יש ראיון מורחב עם איל ויס סנסי (הסנסי שלי למי שעוד לא יודע) על איאידו. כתבה נהדרת לטעמי, עם המון תמונות יפות גם. אני אסרוק אותה ואוסיף אותה לכאן בימים הקרובים. לכל המנויים למגזין, גיליון 47, נובמבר 2005.
 

CountDust

New member
תודה על ההודעה ../images/Emo13.gif נשמע מעניין! ../images/Emo13.gif

רק שימי לב - לא ניתן לסרוק ולפרסם בפורום מפני שזוהי הפרה של זכויות יוצרים.
 

בודוקאן

New member
אלא אם כן מקבלים רשות

השאלה האם "זכויות היוצרים" שייכים לעיתון או לאיל? במילים אחרות, האם מספיק לקבל רשות מאיל, או שצריך גם מהמגזין?
 
היי בי-2 תודה רבה

הקישור מצריך הרשמה קצרצרה אבל יופי של מאגר מאמרים. אפשר לקנות את המגאזין בחנויות הספרים המעצבנות שלנו(ע"ע מלחמת סטימצקי VS צומת ספרים).
 
תחרות מאוד בעייתית

הבעיה היא שאין חנות ספרים נייטרלית בישראל - חנות ספרים בה יהיו מוצגים ספרים ללא אפלייה. לסטימצקי יש את הוצאה לאור כתר מאז שהיא קנתה את כתר הסניפים של סטימצקי נראים כמו דוכן של כתר בשבוע הספר. עכשיו מתברר שסטימצקי הגיעו למצב בו הם הורו למנהלי חנויות שלהם להוריד מהמדפים ספרים של הוצאות ספרים מסויימות בגלל אפלייה שרשת צומת ספרים עושה.... אני רוצה להכנס לחנות ספרים שבה אין העדפה של הוצאה זו או אחרת. אתה צודק רוני זו תחרות אבל הפעם התחרות הזו בין הסוחרים איננה מייטיבה עם הצרכן.
 

דו קרב

New member
זו שאלה מאוד רצינית, האם תחרות

מייטיבה עם הצרכן. הייתי מוכן להתפלסף על זה אבל נראה לי שזה לא הפורום המתאים.
 
תחרות מייטיבה לרוב עם הצרכן

אבל הפעם התחרות הזו מתנהלת תוך החרמת מוצרים בין רשת A לרשת B. למה הצרכן סובל? כי אין לו אלטרנטיבה. אין לו רשת C שבה הוא יוכל למצוא ספרים מכל ההוצאות לאור ללא קיפוח וללא אפליה. הצרכן נאלץ לשרך רגליו מחנות לחנות כדי למצוא ספר לו הוא זקוק. למיטב הבנתי זה נוגד את החוק בישראל ומין הסתם יקח זמן אבל הממונה על ההגבלים העסקיים במוקדם או במאוחר יטפל בזה.
 
למעלה