כתבה עיתון כל העיר ירושלים

כתבה עיתון כל העיר ירושלים

אנסה להעביר ,זה בהחלט מקומם ועצוב .אני יכולה לברך אלף פעמים על השכנים שלי ועל השכונה בכלל ,אני גרה בגן עדן וגם החתולים שלנו אנא קראו הכתבה והגיבו ! כל העיר גיליון 1487 "המקרה המוזר של החתול בפסגת זאב" (23.2.2007, עמ' 92-96) שוקי שדה תגובות : כל העיר פקס : 02-5315800 דואל : [email protected] חלקי הכתבה (ענקית) הזו לפי הסדר ם .
 
עמותות!!

מה עוזרים האיומים שלכם על ד"ר בריל? לא עוזרים. אם החתולים הוגלו הרי זו עבירה פלילית והיא כנראה תמשיך להתבצע ההגנה על החתולים במדינה פשטה את הרגל. שמעתי גם ממשהו בראשון שהגלו לו חתולים. שיהיה לכם רק טוב, לחתולים כבר לא.
 
חבל שאין עוד תגובות

זה יכול לקרות לכל המאכילים. דברתי עם הבנאדם הזה. איש מבוגר וחכם מאוד. אמר לי: חתול שזורקים אותו במקום זר נכנס להלם הולך לאיזה פינה ולאט לאט מת בלי מים ובלי אוכל. עדיף כבר היה שהיו עושים לו המתה. כל חתול יש לו אישיות משלו והוא מיוחד הוא אומר. מאכיל טוב וישר שעיקר מכספו את החתולים מאכיל אותם באוכל יבש משובח ושימורים. חתולים מפונקים מאוד הוא אומר. הוא האכיל אותם 3 פעמים ביום לפני שאכל ולפני שהלך לבית הכנסת. סיפר לי איך הוציא מבור ניקוז חתלתול קטן שנפל בעזרת מקל ארוך שבו תקע מדפים. כמה עצוב על האיש וחתוליו. הוא רק רוצה רעיונות איך להחזיר את חתוליו זה הכי חשוב לו..
 
../images/Emo14.gif כואב על החתולים ועל המאכיל

ועוד אייך יכול לקרוא למאכילים ולדעתי קורה למאכילים. כאשר יש שכנים נבלות שלא יכולים לראות שנותנים אוכל לנשמות האלה שלא מזיקות לאף אחד. לי זה כמעט קרה אבל לשמחתי תפסתי את הנבלה שבה ללכוד אותם כנראה לי היה מזל שלא היה להמאכיל הטוב הזה. ממש כאב לב עליו ועל החתולים שכרגע הם אבודים
וחסרי ישע. לפעמים לא מבינה את אלוהים אייך נבלות שעושים כל כך רע לא קורה להם כלום.
 

אשתר1

New member
נורא פשוט נורא

איזה רוע וכמובן גם בריונות ועבירה על חוק צב"ח להגלות חתולים,מסכן האיש הטוב הזה,גם מעט נחת בימי זיקנה לא נותנים פה לבן אדם,למי הם כבר עשו רע החתולים היפים והמטופחים שלו?
 

דסק

New member
לדעתי, העמותות מנהלות מלחמות אבודות

מי שהובילה ונלחמה למען זכותם של חתולי רחוב לחיות ברווחה ובכבוד היתה ריבי. ריבי עזבה ואיתה התקווה לשיפור מצבם של חתולי רחוב! זוכרים את מאבקה העיקש והצלחתה בבג"צ חתולים? אז יש לנו בג"צ רק אין מי שיאכוף אותו. ובניגוד לרוח הבג"צ, צמח לו בראשון הרעיון לחקיקת חוק ל"הסדרת תחנות האכלה לחתולי רחוב" . ובאין יד מכוונת חלק מהוט' העירוניים [ובניגוד לבג"צ חתולים], ממשיכים להגלות ולהמית חתולים. מה כן היה לנו השנה? עליה בדרגת התעללות בבעלי חיים ובפרט, בחתולים. יוזמה לחקיקת חוק למתן הנחה בעיקורים/סירוסים לחתולי בית. האם מישהו מהעמותות נתן את דעתו שהדגש בחוק על חתולי בית היא תעודת הכשר להפקרתם של חתולי רחוב? אז אולי הגיע הזמןן [במקום המלחמות] לסיעור מוחות, להתייעצות עם ריבי ואולי אף לנסות לשכנע אותה להיות נציגת העמותות [ובמימונן] מול המשטרה, משרד החקלאות וגורמים אחרים. ומי מטפל בזה? [מצ"ב מאמר]. נ.ב. אנא תתייעצו עם מושיק שלדעתי הוא זה שמוביל את נושא הגליית החתולים בפסגת זאב.
 

mushik

New member
היי דסק

אבל את החוק בראשון העמותות הצליחו "לתקוע" במשרד הפנים, זהו השג מסוים.
 

tamarb76

New member
לא יאומן

איזו תמימה הייתי, חשבתי שמקפידים על החזרתם לסביבתם המקורית - כך ראיתי שעושים בפ"ת מה אפשר לעשות ? איך אפשר למחות? יש רעיונות?
 
האם תסכימו לתרום למען תביעה בנושא?

דברתי עם אתי אלטמן (יו"ר תנו לחיות לחיות) בנושא הזה והיא מציעה להגיש תביעה. יש עו"ד טוב בנושא. אני מוכנה לתרום 200 שקל לטיפול בנושא. אם עוד אנשים יתרמו נוכל למגר את הרשע הנורא הזה כלפי החתולים. אנא מכם, כל אחד כפי יכולתו.
 

tamarb76

New member
שאלה איך נלחמים בגוף עירוני?

האם עפ"י חוק מותר "להגלות" חתולים? האם יש הוכחות על פיהן ניתן לתבוע? ז"א האם יש לנו CASE איך נלחמים בגוף עירוני?
 
גוף עירוני הוא אישיות משפטית

וגם עליו חלות החובות והזכויות כמו על כל אחד. החוק קבע שאסור להתעלל בבעלי חיים. לעניות דעתי הגליית חתולים זו התעללות ברמה מפלצתית. אני אפילו חושבת שזה חמור יותר מהמתה. רק לחשוב מה עובר על חתול שהורגל לקבל מזון ומים, הורגל לסביבתו, ולפתע נזרק במקום זר, מנוכר, בלי מקורות קיום, זה מזעזע. כל מי שמכיר חתולים יודע כמה הם רגישים. לחשוב שגוף עירוני מחולל להם את הדבר האיום הזה זה בלתי נתפס בעיני.
 
מוכנה לתרום...

מוכנה לתרום כסף וזמן.....תצרי איתי קשר אם יש התארגנות ממשית...
 
כל מי שרוצה לתרום מוזמן לפנות

למושיק שמארגן את העניין הזה mushik מושיק מארגון נח מארגן את העניין הזה תודה
 

bislybis

New member
חייבים להגיש תביעה. מוכנה לתרום!

גלידה וניל, שליחתי לך מסר.
 
למעלה