כתבה נהדרת על נורית הקינדרית שלנו

הדי אור

New member
כתבה נהדרת על נורית הקינדרית שלנו

האוסף הנהדר , הקינדר של נורית, מככב בכתבה נוספת של מישל. יופי של אוסף. יופי של אספנית. יופי של כתבה. ותודות למישל שמצליח שוב לעשות כתבות מהנות ומעניינות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3374832,00.html
 

JAMES DEAN

New member
וואוו איזה אוסף מדהים יש לך נורית

ממש שיחקת אותה. ניראה לי שהפעם הכוכב הוא לא האוסף אלא בעלה
 

vered73

New member
אופס ברח לי ההמשך - - -

נהנתי מאד מהעיצוב וההעמדה של האוסף. ממש יפה, עם מחשבה! וכמובן לראות את הפנים מאחורי הכינוי. כתבה יפה
ואוסף מרשים
 

הדי אור

New member
ורד. נכון שנורית לא כותבת אבל היא

שלנו. היא קוראת ונכנסת לפורום מדי פעם, וגם היתה בפסח שנה שעברה בכינוס בבית עובד והשתתפה בעזרת בנה באופן פעיל במכירה הפומבית. זה לא משנה את הפעילות העכשיווית שלה בפורום כעת. היא היתה שלנו והיא תישאר שלנו. נ"ב: ונורית באמת נשמח לראותך בתדירות יותר גדולה נכנסת ומגיבה אצלנו. בנמל הבית שלך. וכפי שנאמר: הבעיה היא בבן זוגך ואצלך הבעיה פחותה. תכבי את האור ולא יראו את הבעיה.
 

הדי אור

New member
לורד. תודה על המחמאה

אבל תגובתי היתה מיד לאחר התגובה הראשונה שלך ובזמן שאת כתבת המשך אני כתבתי תגובה. בכל מקרה תודה על המחמאה.
 
גדרה - לא רק בילו"יים

זו פעם שניה בתוך זמן קצר שהכתב מישל דור עושה פעמיו לגדרה - והתוצאה שמתגלית מפתיעה ויפה. כנראה שגדרה יכולה להחשב למעוז של אספנים ואוספים . קיים בגדרה עוד אספן / אומן בעל אוסף מדהים המייצר מגרוטאות אומנות מדהימה, שווה ביקור וגם כתבה. ומי יודע עוד איזה אוספים ואספנים נמצאים בגדרה ? הכתבה היא עוד אחת מהכתבות המצוינות של מישל דור שבוחר ברגישות ובהמון מחשבה את האספנים והאוספים המעניינים והמיוחדים. גם האוסף של הפתעות קינדר מרשים בהקיפו, ובאהבת האספנית לאוסף מבחינים על פי איך שהוא מוצג.
 

powo

New member
יופי של אוסף.אספנית.וכתבה.

אהבתי את הסידור.ואת האחסנה של הכפולים.ולבעל אתה לא לבד.ככה זה להיות בן\בת זוג של אספן. חכם סיני אחד אמר .אם אתה לא יכול לנצח אותו.אז תצטרף אליו.
 

nuny10

New member
תודה רבה הדי ולכל המגיבים כמובן...

תודה ענקית למישל על הכתבה הנהדרת. נהניתי מהתהליך וגם מהתוצאה.... אני פחות כותבת, אבל עדיין קוראת בשעות הלילה המאוחרות את שקורה בפורום. תודה לכולכם על הפירגון,אכן הרבה אהבה ומחשבה מוקדשת לאוסף, וכושי עם כל ה"קיטורים" עוזר מאוד עם האוסף... סוחב מזוודות מלאות בקינדרים, שומר על הצאצאים כשיש מפגשי החלפות ועוד. ואכן , מושבה של אספנים יש בגדרה. בני מהתקליטים הצטרף אלינו לא מזמן. נורית של הקינדרים
 

lomas

New member
נורית: איזו הפתעה נעימה!

כתבה יפה ומפרגנת. אוסף יפה. מה עוד נשאר להגיד: יופי של הפתעה!
 

בּני

New member
נכון

ואפילו כתבתי על כך באחד מהשרשורים הקודמים בנושא המוזיאון... כבראה שהסתרתי את זה מדי כי לא הייתה תגובה
בכל אופן - אוסף מדהים, כיף לראות שהוא מסודר.
 

אמיר20031

New member
נורית

באמת אוסף גדול :) נורא נהניתי לראות את הכתבה, והדבר הראשון שאשתי אמרה: "גם אתה תהייה כזה?" אמיר :)
 

צביה53

New member
נורית, נהדרת!

הצגת אוסף מקסים, אני רק חושבת על הכייף שבהרכבת "הקינדר" , הסדר המופתי בארוניות, והזכרון של כל ה"קינדרלך"... כל הכבוד. ובאשר לבעל... למרות כל ה"קיטורים" אני בטוחה שהוא עוזר ותומך. ראו את זה בעיניים שלו. (כמו כל בני הזוג של האספנים) שלא יספרו סיפורים....תמשיך לעזור לנורית ביחד עד 120 ביחד. מישל עושה עבודה יפה.
 
למעלה