כתבה מעצבנת בפנאי פלוס

TyrAnnyA

New member
כתבה מעצבנת בפנאי פלוס ../images/Emo188.gif

כל השגיעות שמורות מהטקסט המקורי
האלבום החדש של הלהקה של השחקן ג'ארד ליטו הוא לא יותר מבינוני. אלבום האולפן השלישי של 30 סקנדס טו מארס (בקיצור:3סטמ), או כמו שאוהבים לקרוא לה- הלהקה של ג'ארד ליטו (ההוא מ"מועדון הקרב"), יוצא ארבע שנים לאחר קודמו המצליח והוא מתפקע מגימיקים. זה מתחיל בעטיפה: יש 2000 (!) עטיפות שונות, על כל אחת תצלום של מעריצ(ה), שנשלח לאתר של הלהקה. וממשיך במפגש מעריצים שאירגנה הלהקה בלוס אנג'לס, במסגרתו השמיעה להם גרסאות ראשוניות של השירים ועודדה אותם להצטרף בשירה. הקולות שהוקלטו במפגש ההוא (ובשמונה נוספים שנערכו מחוץ לארה''ב) הודבקו לרוב השירים באלבום, כאילו הוקלטו בהופעה. זה עובד לא רע בכלל ב"Vox populi", המנון רוק גדול שמתכתב עם החומרים של קווין, אבל מיותר לגמרי ב"100 suns" האקוסטי הקצרצר. ניכר כי U2 השפיעו לא מעט על חברי הלהקה בזמן שעבדו על האלבום. גם, ואולי בעיקר משום שמפיקי האלבום, סטיב ליליוויט ופלאד, צברו לא מעט שעות עם בונו והחברים. כשהם לא עסוקים בלהישמע כמו U2 (הסינגל "קינגס אנד קווינס" הוא דוגמה מצויינת), מגוון ליטו עם נגיעות של פוליס, כמו בשיר הנושא, וקצת בון ג'ובי (ב"Closer to the edge"). מצד שני, "Stranger in a strange place" מתרחק לכיוון ניו-אורדרי, אפלולי, דחוס ועצבני, וזה נשמע מעולה. בקיצור, ליטו הוא אולי שחקן חתיך, אבל מוזיקאי בינוני ולא יותר. 3 כוכבים מתוך 4.
 
../images/Emo14.gif../images/Emo115.gif:OOOO

יאוו איזה מן כתבה אובייקטיבית זאת!@?#$!@$ מה הם מבינים במוזיקה?!@$!@ מי הם בכלל שיכתבו כזה דבר!#?$! יאו ממש התעצבנתי אני אפילו שוקלת לכתוב להם מכתב או משהו.
 
?!!?!?!?!

אניי לאא מאמינההה =.= איזהה עלוביםםם ?! בינוניים ?! וכאילו הם אפילו לא התייחסו לשאנון ותומו עלובב למדיי..... מאודד "אובייקטית" הכתבהה כן באמת כמו "הלהקה של ג'ארד לטו"... "מגוון לטו עם נגיעות של פוליס" give me a break !! אחחח הטמטום הטמטום
 

30stm boo

New member
שיקפצו לי..

מצטערת אבל זה הדבר היחידי שיש להגיד! כי כנראה אין להם ממש טעם במוסיקה..והדבר הגועלי ביותר שיש זה השוואות- במקום לקבל את העובדה ש30 עושים מוזיקה יפה ומקורית משל עצמה-מחפשים למי להשוואות אותם! לתפוס את ג'ארד כ "היפיוף ממועדון קרב" ולא לקבל את העובדה שיש משהו מעבר לזה. בקיצור זה לא שווה התעצבנות כי הם לא ממש יודעים מהחיים שלהם ואשפר לחשוב מי אלה כבר "פנאי פלוס" -עוד צהובון זול ...
 

orLeto

New member
שתהיה בששקט...

הוא מוסיקאי מדהייייייייייייים!!!! והם מקבים מבחינתי 349587639670 כוכבים מתוך 4.... וכל השירים מדהימים...מה הקשר שהם עסוקים בלהשמע כמו??? אוף..מעצבנת...זה לא יפה!!!!!!!
 

I AM7

New member
../images/Emo95.gifמה פתאום אנחנו מתייחסים לפנאי פלוס ?

אתם רצינים.. אמרו עליהם המון דברים.שיגידו ושיכתבו , אנחנו יודעים אחרת וזה מה שחשוב.
 

liron138

New member
אם זה אלבום בינוני אז מה זה אלבום מעולה?!

עזבו אני לא רוצה לדעת כנראה שמי שכתב את זה צריך להפסיק לכתוב על מוזיקה.. אני אשמח לדעת מי נמצא על השער של הפנאי פלוס
 

TyrAnnyA

New member
Re:אני אשמח לדעת מי נמצא על השער של הפנאי פלו

אסתי גינזבורג
 
בהחלט כתבה מעצבנת, אבל אני למדתי לא לקחת ללב

כי פנאי פלוס הם שיא הבינוניות. כי תכלס כל הכתבה הזאת ואת מי הם שמים בשערים של העיתונים? את מי הם מפארים? את הישרדות והטלנובלות וכל שאר הדברים השטחיים של תרבות הפופ. העיתון שלהם מלא בפפראצי ורכילויות. מילא אם עיתון פנאי פלוס היה מתיימר להיות עיתון בעל טעם טוב במוזיקה - שהייתי יכולה לראות על שעריו להקות רוק ולא את ליאורה מהישרדות וחבריה האחרים מסדרות הריאליטי, מילא , הייתי יכולה לחשוב שהביקורת הזאת היא בהחלט לגיטימית ונכונה. אבל הם עיתון שכותב זבל. ולכן הביקורת הזאת היא זבל.
 
למעלה