כתבה מעניינת בבי.בי.סי על קווי רכבת
כתבה מעניינת בבי.בי.סי על קווי רכבת
שהופרטו בבריטניה. כזכור , בריטיש רייל פורקה והופרטה לפני כמה שנים. הכתבה עקבה אחרי אחד הזכיינים של כמה קווים שהופרטו. בעיקבות רצון האוצר בארץ להפריט חלק מקווי הרכבת , הכתבה הזו מעלה הרהורים נוגים שמא צודקים עובדי הרכבת בטענתם שרמת השירות תרד בקווים המופרטים . בכתבה רואים שהעניין שם צולע למדי: רכבות מתקלקלות חדשים לבקרים ועקב כך מתבטלות נסיעות ללא הודעה מוקדמת . איחורים בלתי פוסקים , כך לטענת הנוסעים , בעיות תקשורת בין הקטרים לתחנות שגורמים לאי ידיעה של עובדי התחנות לגבי איזה רציף יכיל איזו רכבת ולאן היא תיסע , טענות על תחנות מוזנחות ומלוכלכות , מעבר נוסעים בין רציפי התחנות ללא ידיעה איזו רכבת יוצאת מאיזה רציף , עובדים ממורמרים שלא זוכים לגיבוי של זכיין הקווים , סה"כ זה נראה כבלגן אחד גדול , בניגוד למה שהיה בבריטיש רייל , שנחשבה לאמינה ויעילה מאוד . שווה לחשוב על כול העניין לעומק , אחרי הכול , עם כול התחלואים של הרכבת אצלנו , עדיין היא מתפקדת טוב יחסית , כשקווים מסויימים יהיו בידיים פרטיות , מי יודע לאן זה יוביל? הרי גוף פרטי תמיד ירצה לקצץ בהוצאות ולהרוויח יותר , על חשבון הנוסעים כמובן , כמו שהראו באותה כתבה בבריטניה . גוף ממשלתי או ציבורי יכול תמיד לגייס יותר כסף מן המדינה לטובת הנוסעים , שכן הוא אינו מרוויח מהם ישירות כמו גוף פרטי. מה דעתכם?
כתבה מעניינת בבי.בי.סי על קווי רכבת
שהופרטו בבריטניה. כזכור , בריטיש רייל פורקה והופרטה לפני כמה שנים. הכתבה עקבה אחרי אחד הזכיינים של כמה קווים שהופרטו. בעיקבות רצון האוצר בארץ להפריט חלק מקווי הרכבת , הכתבה הזו מעלה הרהורים נוגים שמא צודקים עובדי הרכבת בטענתם שרמת השירות תרד בקווים המופרטים . בכתבה רואים שהעניין שם צולע למדי: רכבות מתקלקלות חדשים לבקרים ועקב כך מתבטלות נסיעות ללא הודעה מוקדמת . איחורים בלתי פוסקים , כך לטענת הנוסעים , בעיות תקשורת בין הקטרים לתחנות שגורמים לאי ידיעה של עובדי התחנות לגבי איזה רציף יכיל איזו רכבת ולאן היא תיסע , טענות על תחנות מוזנחות ומלוכלכות , מעבר נוסעים בין רציפי התחנות ללא ידיעה איזו רכבת יוצאת מאיזה רציף , עובדים ממורמרים שלא זוכים לגיבוי של זכיין הקווים , סה"כ זה נראה כבלגן אחד גדול , בניגוד למה שהיה בבריטיש רייל , שנחשבה לאמינה ויעילה מאוד . שווה לחשוב על כול העניין לעומק , אחרי הכול , עם כול התחלואים של הרכבת אצלנו , עדיין היא מתפקדת טוב יחסית , כשקווים מסויימים יהיו בידיים פרטיות , מי יודע לאן זה יוביל? הרי גוף פרטי תמיד ירצה לקצץ בהוצאות ולהרוויח יותר , על חשבון הנוסעים כמובן , כמו שהראו באותה כתבה בבריטניה . גוף ממשלתי או ציבורי יכול תמיד לגייס יותר כסף מן המדינה לטובת הנוסעים , שכן הוא אינו מרוויח מהם ישירות כמו גוף פרטי. מה דעתכם?