כתבה מידיעות של היום

חן חמי

New member
כתבה מידיעות של היום ../images/Emo67.gif

המילים של הכתבה יצאו מטושטשות אז אני אספר בקצרה, ביום של ההופעה בחיפה בטכניון, שרית ואבי קבעו עוד הופעה, התובעים טוענים ששרית ואבי הבטיחו להגיע בין 10 וחצי לרבע ל11... הבעיה שלהם ששרית איחרה להופעה, והם עושים מזה בלאגן, כי האנשים שחיכו להופעה הם אנשים שיש להם חנויות וצריכים לפתוח מוקדם בבוקר, הם טוענים שכשרית הגיעה בעלי החנויות כבר הלכו... כי היה להם מאוחר... בקיצור- בגלל זה רוצים לתבוע את שרית ואת אבל על סכום מטורף.. הם טוענים ששרית ואבי רימו אותם, כי הם ידעו שיש להם הופעה בטכניון באותה יום ובאותם השעות ובכל זאת הבטיחו לבוא.. מה שאני לא מבינה זה שהיא לא הגיעה כ"כ מאוחר לפי הכתבה, היא הגיעה ב11 ומשהו.. טוב כנראה שזה היה חסר להם..
 
ממש חוצפה ../images/Emo46.gif

אני בשוק היא כולה איחרה בעשרים וחמש דקות אז הם פשות משוגעים
 
../images/Emo46.gifאנשים מסובכים../images/Emo67.gif

שילכו לעזזל מפגרים... זה מה יש שרית מאחרת יש להם בעיה שיבלעו קוביה
 
עדכונים קטנים

ראשית המופע שהיה אמור להיות אותו יום של הטכניון זה האירוע של הצלמים שסיפרתי לכם בגעש, דבר שני באמת הם קבעו איתה ב11 בלילה ועוד עם להקה מורחבת הדעה שלי על הנושא מצוטטת מתוך האינטרנט בדעה שעו"ד רשם אותה קבלו: "בכך שזהו נוהג בענף הבידור וזו נורמה להתחיל מופעים באיחור של חצי שעה ויחייב את התובעת בהוצאות המשפט של הנתבעת עם הטפת מוסר על כל שזוהי הטרדת כבוד ביהמ"ש בעילה קנטרנית. " בית המשפט לא ישים על התובע וסתם התובע ייצא מפגר כי לאחר ב30 דקות זה לא היה משנה להם את האירוע גם ככה הם היו נשארים למופע והיו מגיעים מאוחר הבייתה.
 
איזה שטויות.. לאנשים אין מה לעשות..

כל הבית ספר קפץ עליי היום עם הידיעה הזאת וטלפונים על הבוקר..
 
../images/Emo95.gifתודה על הכתבה מאמי!

אני עכשיו ינסה לשלוח לך במייל כמה שיהיה לי סבלנות לזה... לאב יו
 

Music4Life

New member
באמת חוצפה משמיים! ../images/Emo46.gif

בונא בא לי לפתוח את הפה שלי עליהם אבל זה לא יתן לנו כבוד... בכל מקרה, איזה חוצפה, שילכו לעזאזל...חחחח עלק רוצים לתבוע את שרית ואבי כי הם אחרו??? חחחח איזה שטות...אז מה עם שרית מאחרת, כאילו שזה הפעם הראשונה שהיא מאחרת להופעה...הם לא חתמו איתם על שום חוזה ואם יש להם בעיה שהיא איחרה להופעה אז חבל מאד מאד.. על מה בדיוק הם תובעים אותה? על איחור?? חחחח זה הרי אבסורד שינוחו. זה כל מה שיש לי להגיד...
 

tamam44

New member
התגובה שלי !

דבר ראשון באמת הגזימו עם זה. סך הכל איחור של חצי שעה. לא קרה שום דבר. אז הם יכולים לתבוע אבל לא בכזה סכום. שאלוהים יעזור. וחוץ מזה, אירוע לא נגמר בשעות כאלו. אירוע נגמר בערך בחצות וחצי. אבל מצד שני יש אמת בדבריהם. לפני כמה שנים אני השתתפתי בפגישה דרך ערוץ הילדים עם שרית. ונכון שאני מת עליה ושאני חולה על השירים שלה אבל היא איחרה ב-40 דקות בערך והיא לא חזרה משום הופעה. היא הייתה לבושה בג'קט ג'ינס ומכנסיים רגילים שממש לא מתאימים להופעה. זה לא משנה לי אבל לפי דעתי הם צודקים עם כל זה שאני אוהב את שרית.
 
למעלה