כתבה ב ynet - הוותיקן נגד החולה הסופנית שמתה: "מגוּנה"

Hameln

New member
החוצפה מן היומרה לקבוע לאחרים את השקפת עולמם

ריבונות הפרט על חייו זרה לדתות האברהמיות.
 

Hameln

New member
הרכבה ופירוק לא כתב דבר על אלוהים בהודעה שהגבת עליה.

 

ItsikH

Member
את שלילת עצם רעיון האל לא יכולה הדת לשאת, לכן מוכנה לקבל
המרת דת אבל לא מחיקת כל שיוך דתי או אמונה דתית כלל.
 

Donnerwort

New member
אני מתפלל לסליחה כי חטאתי בכך שאמרתי זאת

אין לעשות אלוהים אחרים זולת יהוה אלהים יתברך שמו
 

ItsikH

Member
חטאך העקבי פה הוא הלעגת והגחכת הדת ואלוהים בדבריך
 

Donnerwort

New member
אנחנו היהודים מאמינים שהתורה שבכתב ובעל פה

הם דברי אלוהים,זו אמנותנו ואיתה נחייה ונמות.
אתה לעומת זאת מתייחס לדבריו של בן אדם בן של בן אדם ניוטון ואיינשטיין ומקסוול ואחרים כחורצי גורלך ומשפיעים על חייך.
איינשטיין הוא נביא האתאיסטים,נביא שקר שדבריו נלקחים ברצינות תהומית אז אל תספר לי שדבריו של בן אדם קטן ומושתן גדולים על דבריו של אלוהים ישתבח שמו או של אלים אחרים.
 

Hameln

New member
תאיסטים כנראה מאמינים כך

אני בן הלאום היהודי ואיני מאמין כך (ואיני היחיד).

"אתה לעומת זאת מתייחס לדבריו של בן אדם בן של בן אדם ניוטון ואיינשטיין ומקסוול ואחרים כחורצי גורלך ומשפיעים על חייך" - אנלוגיה כוזבת. אייזק ניוטון, ג'יימס קלרק מקסוול ואלברט איינשטיין לא באו לאנשים בתביעות תמוהות. פועלם של שני האחרונים (מקסוול ואיינשטיין) היה בלתי אפשרי ונחשב ל"כפירה" אם פועלו המדעי של הראשון (ניוטון) היה נתפס כדוקטרינה דתית.

"איינשטיין הוא נביא האתאיסטים..." - אפשר הפניה למקור?

"...אז אל תספר לי שדבריו של בן אדם קטן ומושתן גדולים על דבריו של אלוהים ישתבח שמו או של אלים אחרים" - היכן חנוך25 סיפר לך כזה דבר? תנ"ך וגמרא הם ספרים ועד כמה שידוע לנו ספרים נכתבים ע"י בני אדם. זה שאותם ספרים הם "דבר אלוהים" זאת טענה של בני אדם, לכשיבססו אותה נדבר.
 

Donnerwort

New member
מדוע בני אדם שכמותך מתייחסים לזוטר ?

תביעות תמוהות לא תמוהות,היום כל אחד יגיד לך שתורת היחסות של איינשטיין היא הדרך להסביר מציאות כזו או אחרת כנ"ל לגבי שאר הכופרים דלעיל.לא רק,הם גם ידקדקו במכללות ובבתי המדרש החילוניים את תורותיהם הכופרניות של איינשטיין ורעיו מחוללי הרע.

אני קבעתי שאיינשטיין הוא נביא האתאיסטים על סמך יומרניותו המזלזלת וכתביו המדעיים אשר הם כלשעצמם מזלזים בדברי האלוהים היהודי ישתבח שמו אשר מתארים את המציאות נאמנה,אני לא צריך מקור שכמותך שיכתוב בויקיפדיה או ציטוט של ריצ'רד דוקינס ימח שמו כדי לקרוא לו נביא,כי תפקידו בעולם הוא נביאם של מתנזרי האמת.

האמונה בכוח גדול ממך אשר מבדיל ויבדיל בין חיי טוב לחיי אפר ועפר,אלוהים אשר עומד בבסיסם של כל הנפלאות ובסיסו שלך עצמך הוא זה שנותן לך את מיצוי האמונה בספרי האל ישתבח שמו אשר הוריד לך למען תזכה בחסדו,בניגוד לספרי הכפירה אשר אין בינם לבין הקדושה חצי דבר אלא רק מקלקלים את בני האדם ומוציאים אותם לדרך רעה.
 

Hameln

New member
"כל אחד" לא אמר לי דבר

אני מתכתב איתך, לא עם "כל אחד".

הרב ד"ר מיכאל אברהם למשל הוא חילוני? "כופר"? או שמא הוא קיבל את תואר הד"ר לפיזיקה ללא לימוד התורות המקובלות בפיזיקה המודרנית כהסברים הטובים ביותר, בימינו, למציאות הנצפית?

"קביעותיך" אינן רלוונטיות לאיש מלבדך. לא ביקשתי מקור שכמותי אלא מקור כלשהו ל"איינשטיין הוא נביא האתאיסטים..." וכהרגלך ב"קודש" הוספת הצהרות בלתי מבוססות המנוסחות בשיחדש שלך.

כוחות היסוד, רעידות אדמה, גלי צונמי וכו' הם בהחלט כוחות גדולים ממני ואפילו מכונים Force majeure בדיני חוזים, אין בין זה לבין תאיזם דבר.
 
למעלה