Ccyclist
Well-known member
כתבה במאקו: דו"ח על איך פועלת תח"צ בסופי השבוע בחו"ל
כתבה במאקו: דו"ח על איך פועלת תח"צ בסופי השבוע בחו"ל
http://mobile.mako.co.il/finances-n...951006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=563116731
מדובר בדו"ח של תנועת ישראל החופשית שהציבה מספר שאלות דומות בנושא מתכונת התח"צ בסופי השבוע וזכויות הנהגים לארבעה רשויות תח"צ בארבעה ערים מרכזיות באירופה: שטוקהולם, ברלין, לונדון ומדריד.
יש לציין שהכיסוי התח"צי בסופי השבוע באירופה נרחב יותר וכולל רכבות ארציות ופרבריות, תח"צ מקומי בעיירות קטנות, ואינו מוגבל למטרופולינים הגדולים.
יש לציין שבכל המערכות האמורות השירות בסופי השבוע הוא באמצעים הסדירים - רכבות, רק"לות ואוטובוסים. לאור העובדה הזו המסקנה בדו"ח שיש להשתמש בארץ במוניות השירות היא תמוהה ופוגעת באפשרות להפעיל מערכת תח"צ סדירה בתעריפים סדירים שווים לכל נפש כולל ההנחות הכלולות בחוק כמקובל בעולם .
כתבה במאקו: דו"ח על איך פועלת תח"צ בסופי השבוע בחו"ל
http://mobile.mako.co.il/finances-n...951006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=563116731
מדובר בדו"ח של תנועת ישראל החופשית שהציבה מספר שאלות דומות בנושא מתכונת התח"צ בסופי השבוע וזכויות הנהגים לארבעה רשויות תח"צ בארבעה ערים מרכזיות באירופה: שטוקהולם, ברלין, לונדון ומדריד.
יש לציין שהכיסוי התח"צי בסופי השבוע באירופה נרחב יותר וכולל רכבות ארציות ופרבריות, תח"צ מקומי בעיירות קטנות, ואינו מוגבל למטרופולינים הגדולים.
יש לציין שבכל המערכות האמורות השירות בסופי השבוע הוא באמצעים הסדירים - רכבות, רק"לות ואוטובוסים. לאור העובדה הזו המסקנה בדו"ח שיש להשתמש בארץ במוניות השירות היא תמוהה ופוגעת באפשרות להפעיל מערכת תח"צ סדירה בתעריפים סדירים שווים לכל נפש כולל ההנחות הכלולות בחוק כמקובל בעולם .