כתבה בלילות על אירווזיון 79 וזכייתה של גלי

meital91

New member
כתבה בלילות על אירווזיון 79 וזכייתה של גלי

גלי רואינה וסיפרה שכל היום למדה את השורה בע"פ,ומסכנה שכנתה שולמית אהרון ששמעה אותה מתמודדת עם השיר שלה(לא כל כך הבנתי אשמח אם מישהו יודע)ושהיא הכינה מה להגיד במקרה של זכייה:"אני לא מאמינה באינטואציה מיוחדת"חח אהבתי:) ושלקח להם שעה וחצי להגיע למלון מרוב עיתונאים וצלמים,ושמאז הם הופיעו עם האומנים הכי גדולים באירופה. ועל זה שביקרו אותה על זה שלא אמרו תודה לספרדים,שהם אלו שבעצם היו הקול האחרון שנתן את הזכייה,ושהייתה צריכה להיות יותר דיפלומטית. הכי הייתי בשוק שאין לה את הקלטת של האירווזיון,ואז בסוף הכתבה גיליתי שאין באמת קלטת כזו כי הקליטו עליה בטעות את "פסוקו של יום"....על האירווזיון בישראל!!העותק היחיד במלואו אצל הבי.בי.סי איזה הזוי... בקיצור למי שיש את העיתון תקראו כתבה מעניינת:) שבוע טוב!!
 
הסבר לגבי שלומית אהרון: השיר היה מיועד

מלכתחילה ללהקת "הכל עובר חביבי" אך הם החליטו לוותר על השיר בגלל ששלומית אהרון התחשמלה ממיקרופון במהלך החזרות או משהו כזה.
 

meital91

New member
אה??אוקי...איך המקרים הכי קטנים היו טרגדיות..

התחשמלה ממיקרופון??אפשר להבין למה החליטה לוותר.... תודה על ההסבר:)
 
אומרים שזו יד הגורל. הרי הויתור שלהם על השיר

הוא זה שהעביר את השיר לגלי והזניק את הקריירה שלה. מעניין לחשוב מה היה קורה אם השיר היה נשאר בידיהם של "הכל עובר חביבי".
 

רון61

New member
ברשותי ה DVD של אירוויזיון 79' במלואו!!!

מר אלכס גלעדי טוען בכתבה שהעותק היחידי קיים אצל הבי.בי.סי. טענה זו אינה נכונה. אכן, גלי עטרי לעולם לא תוכל לקבל עותק מן התחרות מרשות השידור מהסיבות שפורטו. גם לי עצמי היו בעבר קשיים לקבל מהם, כמו גם מן הטלויזיה החינוכית חומרים מצולמים ישנים. אלא שהצלחתי לשים ידי בזמנו על עותק שלם ומלא של התחרות, כולל החלק האומנותי וההצבעה והכל, בעצם, אשר הגיע אלי, בדרך לא דרך, מאחת מרשתות השידור באירופה (לאו דוקא BBC, הם לא נחמדים...). אם גלי רוצה בהחלט אשמח להכין לה העתק. רון כהנא - עו"ד
 
למעלה